Ілляшенко С. М. Застосування маркетингових методів оцінки інноваційної продукції / С. М. Ілляшенко, О. А. Біловодська // Пробл. науки. - 2007. - № 5. - С. 33-38. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.
Висвітлено методи об'єктивної попередньої та остаточної оцінок інноваційної продукції та їх практичне застосування для характеристики нового екологічно чистого сорту соняшникової олії Олівія ВАТ "Сумський завод продовольчих товарів". Проведено поетапне опитування споживачів на підставі детального викладу теоретичних засад кожного практичного заходу з оцінки інноваційного товару за критерієм місткості ринку.
Шифр НБУВ: Ж15960Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"