Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Реферативна база даних (340)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.357$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 492
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ІВ205593
Dalrymple, Douglas J..
Basic marketing management [Text] / D. J. Dalrymple, L. J. Parsons. - 2. ed. - New York[etc.] : Wiley, 2000. - XIII, 341 p. - ISBN 0-471-35392-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Parsons, Leonard J.

Видання зберігається у :

2.
ВА856989

Digital-маркетинг: теорія і практика [Текст] : навч. посіб. / Слободяник А. М. [та ін.] ; Київ. міжнар. ун-т. - Київ : КиМУ, 2022. - 228 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 215-227. - 200 прим. - ISBN 978-617-651-234-9

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Анотація: Представлений навчальний посібник спрямований на висвітлення актуальних проблем цифрового маркетингу, на формування загальних і професійних компетенцій фахівця управлінської діяльності в умовах стійкого розвитку та високої невизначеності бізнес-середовища. Основна увага в посібнику надана маркетинговим функціям, сучасним цифровим технологіям, питанням розвитку цифровізації бізнес-процесів. Призначення навчального посібника – висвітлення сучасних теорій, моделей, технологій цифрового маркетингу, отримання знань і навичок у сфері формування маркетингової політики компаній, заснованих на концепції інноваційного розвитку бізнесу в умовах цифрової економіки. Посібник складається з восьми тем, містить практичні кейси, тестові завдання, бібліографічний список. Навчальний посібник призначений для студентів закладів вищої освіти, викладачів, аспірантів і менеджерів - усіх тих, хто цікавиться актуальними проблемами маркетингового управління сучасним бізнесом в умовах цифрової трансформації розвитку економічної системи.


Дод. точки доступу:
Слободяник, Анна Миколаївна; Могилевська, Ольга Юріївна; Романова, Лідія Василівна; Салькова, Ірина Юріївна; "Київський міжнародний університет", приватний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ІВ213350
Ilarionova, Nina.
Marketing [Text] : manual = [Маркетинг] : посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Nina Ilarionova ; KROK univ. - Kyiv : [s.n], 2009. - 240 p. : fig., tab. - Текст англ. . - Вих. дан., бібліогр. укр., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 500 прим. - ISBN 978-966-7735-18-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
KROK university

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ІВ205609
Lehmann, Donald R..
Analysis for marketing planning [Text] / D. R. Lehmann, R. S. Winer. - 4. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1997. - 211, I-8 p. - (The Irwin series in marketing). - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 0-256-21442-5

Рубрикатор НБУВ:
 У523 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Winer, Russell S.

Видання зберігається у :

5.
ІВ199668
Niederau, Harry.
Picing risks in incomplete markets: an application to industrial reinsurance [Text] : diss. / H. Niederau ; Universität Zürich. Wirtschaftswissenschaftlichen Fak. - Zürich : [б.в.], 2000. - 150 S. - Бібліогр.: S.141-149

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Universität Zürich. Wirtschaftswissenschaftlichen Fak.

Видання зберігається у :

6.
ІР8371

Program of the educational discipline "Marketing" for students of speciality "Management of organizations" for all forms of learning [Text] / Kharkiv nat. univ. of economics ; comp. by: O. Myronova, D. Naypak. - Харків : ХНЕУ, 2011. - 35 p. : tab. - Текст англ. - Бібліогр.: с. 33-34

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Myronova, Olga (уклад.); Миронова, Ольга Миколаївна; Naypak, Denis (уклад.); Найпак, Денис Валерійович; Kharkiv national university of economics

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ІВ209149
Schulte, Stefan.
Integration von Kundenfeedback in die Produktentwicklung zur Optimierung der Kundenzufriedenheit [Text] : Diss. / S. Schulte ; Ruhr-Universität Bochum. Fak. für Maschinenbau. - Bochum : [б.в.], 2006. - VIII, 230 S.: Abb., Tab. - Бібліогр.: S.217-230

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Ruhr-Universität Bochum. Fak. für Maschinenbau

Видання зберігається у :

8.
ІВ213477
Tollert, Daniela.
Die Provisionsgestaltung im Affiliate Marketing auf Grundlage der Prinzipal-Agent-Theorie [Text] : Diss. / Daniela Tollert ; Wirschafts- und Sozialwiss. Fak. der Univ. zu Köln. - Köln : Kohlhammer, 2009. - 324 S. : Abb., Tab. - (Schriften zur Handelsforschung ; Bd. 103). - Бібліогр.: с. 312-324 . - ISBN 978-3-17-021021-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Universität zu Köln. Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak.

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ВА616351
Єлейко, Я. І..
Інвестиції, ризик, прогноз [Текст] : навч. посіб. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / Я. І. Єлейко [та ін] ; Національний банк України, Львівський банківський ін-т. - К. ; Л. : [б.в.], 2000. - 176 с.: іл. - Бібліогр.: с. 176. - ISBN 966-7330-16-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Єлейко, О. І.; Раєвський, К. Є.; Національний банк України (Київ); Львівський банківський інститут

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
РА439037
Івченко, Євген Анатолійович.
Теоретико-методологічні засади трансформацій системи економічної безпеки підприємства [Текст] : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 21.04.02 / Івченко Євген Анатолійович ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. - Харків, 2018. - 37 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ВА825819
Івченко, Євген Анатолійович.
Трансформації системи економічної безпеки підприємства [Текст] : монографія / Є. А. Івченко ; Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. - 419 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 303-344. - 300 прим. - ISBN 978-617-11-0092-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля (Луганськ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ВА738302
Ігнатова, Євгенія Михайлівна.
Товарна інноваційна політика [Текст] : навч. посіб. / Є. М. Ігнатова, Д. Д. Узун, Ю. О. Узун ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х. : ХАІ, 2010. - 233 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 229-232. - 100 прим.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Узун, Дмитро Дмитрович; Узун, Юлія Олександрівна; "Харківський авіаційний інститут", національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ВА805079
   Ілляшенко, Олена Вікторівна.
Механізми системи економічної безпеки підприємства [Текст] : [монографія] / Ілляшенко О. В. - Харків : Мачулін, 2016. - 503 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 430-475. - 300 прим. - ISBN 978-617-7364-49-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ВА686932
   Ілляшенко, Сергій Миколайович.
Товарна інноваційна політика [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна. - Суми : Університетська книга, 2007. - 281 с.: рис. - Бібліогр.: с. 277-281. - ISBN 978-966-680-327-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Шипуліна, Юлія Сергіївна

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВА790963

Інтернет в маркетингу [Текст] : завдання для практ. занять, самост. роботи студентів і тести для спец. 8.03050701 і 7.03050701 "Маркетинг" та напряму підгот. 6.030203 "Міжнародні економічні відносини" / Укоопспілка, Львів. комерц. акад. ; [уклад.: Бойчук І. В., Музика О. М.]. - Львів : Вид-во Львів. комерц. акад., 2015. - 107 с. : табл. - Бібліогр.: с. 100-106. - 100 прим.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Бойчук, І. В. (уклад.); Музика, О. М. (уклад.); Укоопспілка; Львівська комерційна академія

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
Р128155

Інтернет в маркетингу [Текст] : завдання та метод. вказівки до контрол. роботи з дисципліни для студентів спец. 8.03050701 і 7.03050701 "Маркетинг" заоч. форми навчання / Укоопспілка, Львів. комерц. акад. ; [уклад. : Бойчук І. В., Музика О. М.]. - Львів : Вид-во Львів. комерц. акад., 2015. - 23 с. : табл. - Бібліогр.: с. 15-21. - 100 прим.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Бойчук, І. В. (уклад.); Музика, О. М. (уклад.); Укоопспілка; Львівська комерційна академія

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА680012
Аванесова, Галина Алексеевна.
Сервисная деятельность [Текст] : историческая и совр. практика, предпринимательство, менеджмент: Учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. 230500 Социально-культурный сервис и туризм, 230600 Домоведение / Г. А. Аванесова. - 2.изд., испр. и доп. - М. : Аспект-Пресс, 2006. - 319 с.: рис. - Библиогр.: в конце разд. - ISBN 5-7567-0413-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА708840
Агєєв, Євген Якович.
Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) [Текст] : навч, посібник / Є. Я. Агєєв. - Л. : Новий Світ-2000, 2008. - 496 с. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с. 492-493. - ISBN 978-966-418-053-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
Р91325
Агасандян, Г. А..
Финансовая инженерия и критерий допустимых потерь VAR [Текст] / Г. А. Агасандян ; РАН. Вычислительный центр. - М. : ВЦ РАН, 2001. - 34 с. - (Сообщения по прикладной математике.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
РАН. Вычислительный центр

Видання зберігається у :

20.
ВА776949
   Аксьонов, Іван Михайлович.
Маркетингові дослідження в торговельній мережі [Текст] : [монографія] / І. М. Аксьонов, Л. М. Коваль, С. В. Фертюк ; [за ред. І. М. Аксьонова]. - Хмельницький : ХНУ, 2013. - 263 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 259-261. - 300 прим. - ISBN 978-966-330-195-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Коваль, Людмила Миколаївна; Фертюк, Світлана Володимирівна; Аксьонов, Іван Михайлович (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського