Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У584.3 ф12 я73<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.
ВА630523
Холмогоров, Валентин.
Интернет-маркетинг [Текст] : краткий курс / В. Холмогоров. - 2-е изд. - СПб. ; М. ; Х. : Питер ; М. : [б.и.], 2002. - 271 с. - (Электронная коммерция). - ISBN 5-318-00697-3
На тит. л. места издания: Санкт-Петербург; Москва; Харьков; Минск

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВС38465
Юрасов, Алексей Владимирович.
Электронная коммерция [Текст] : учеб. пособие / А. В. Юрасов ; Академия народного хозяйства при Правительстве Российской Федерации. - М. : Дело, 2003. - 479 с.: рис., табл. - Библиогр.: с. 462-465. - ISBN 5-7749-0320-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Академия народного хозяйства при Правительстве Российской Федерации

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА856989

Digital-маркетинг: теорія і практика [Текст] : навч. посіб. / Слободяник А. М. [та ін.] ; Київ. міжнар. ун-т. - Київ : КиМУ, 2022. - 228 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 215-227. - 200 прим. - ISBN 978-617-651-234-9

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Анотація: Представлений навчальний посібник спрямований на висвітлення актуальних проблем цифрового маркетингу, на формування загальних і професійних компетенцій фахівця управлінської діяльності в умовах стійкого розвитку та високої невизначеності бізнес-середовища. Основна увага в посібнику надана маркетинговим функціям, сучасним цифровим технологіям, питанням розвитку цифровізації бізнес-процесів. Призначення навчального посібника – висвітлення сучасних теорій, моделей, технологій цифрового маркетингу, отримання знань і навичок у сфері формування маркетингової політики компаній, заснованих на концепції інноваційного розвитку бізнесу в умовах цифрової економіки. Посібник складається з восьми тем, містить практичні кейси, тестові завдання, бібліографічний список. Навчальний посібник призначений для студентів закладів вищої освіти, викладачів, аспірантів і менеджерів - усіх тих, хто цікавиться актуальними проблемами маркетингового управління сучасним бізнесом в умовах цифрової трансформації розвитку економічної системи.


Дод. точки доступу:
Слободяник, Анна Миколаївна; Могилевська, Ольга Юріївна; Романова, Лідія Василівна; Салькова, Ірина Юріївна; "Київський міжнародний університет", приватний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського