Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (51)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 90
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ІВ207880
Calloway, Joe.
Indispensable: how to become the company that your customers can't live without [Text] / J. Calloway. - Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2005. - XIII, 226 p. - ISBN 0-471-70308-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

2.
ІВ220990
Collier, Marsha.
eBay® for dummies® [Text] / by Marsha Collier. - 7th ed. - Hoboken, New Jersey : Wiley, 2012. - XVIII, 388 p. : fig., tab. - (For Dummies). - ISBN 978-1-118-09806-6
Надійшла у пошкодж. стані.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Відділ обмінно-резервних фондів

3.
ІВ214811
Crone, Sven F..
Neuronale Netze zur Prognose und Disposition im Handel [Text] : Diss. / Sven F. Crone ; Fachbereich Wirtschaftswiss. der Univ. Hamburg. - Wiesbaden : Gabler, 2010. - XXXVI, 488 S. : Abb. - (Gabler research). - Бібліогр.: с. 409-454. - ISBN 978-3-8349-1174-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Universität Hamburg. Fachbereich Wirtschaftswissenschaften

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА687681
Cартейн, Либби.
Люди - "начинка" бренда [Текст] : восемь осн. требований для установления психол. контакта ваших сотрудников с вашим бизнесом / Л. Cартейн, М. Шуманн ; пер. с англ. О. И. Зорь ; ред. пер. ЕгВ. П. Егоров. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - XVI, 277 c. - ISBN 978-966-415-039-9. - ISBN 0-7879-8189-3 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Шуманн, Марк; Егоров, В. П. (ред.); (ред.пер.); Зорь, О. И. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ІВ205560
Gregory, James R.
Branding across borders [Text] : a guide to global brand marketing / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - Chicago[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XXIV, 232 p.: fig. - ISBN 0-658-00945-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Wiechmann, Jack G (with.)

Видання зберігається у :

6.
Österr.bibl./№5690
Hippel, Stephanie Hedwig.
Mobile Branding: Grundlagen. Erfolgsfaktoren. Kampagnen [Text] / S. H. Hippel. - Berlin : VDM Verlag Dr.Müller, 2005. - 193 S. - Бібліогр.: S. 177-187. - ISBN 3-86550-004-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

7.
ІВ218290
Hofmann, Julian Philipp.
Essays in human brands and meta-analysis in marketing [Text] : diss. / Julian Philipp Hofmann ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Univ. zu Köln. - Köln : [s. n.], 2012. - X, 183 p. : fig. - Бібліогр.: с. 162-166

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Universität zu Köln. Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fakultät

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ІВ220989
Hopkins, Tom.
Selling for Dummies® [Text] / by Tom Hopkins. - 3rd ed. - Indianapolis, Indiana : Wiley, 2011. - XVIII, 362 p. : tab. - (For Dummies). - ISBN 978-0-470-93066-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ІВ207864

How to use advertising to build strong brands [Text] / ed. J. P. Jones. - Thousand Oaks, California[etc.] : Sage publications, 1999. - 394 p.: fig. - ISBN 0-7619-1243-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Jones, John Philip (ed.)

Видання зберігається у :

10.
ІВ228142
Kall, Jacek.
Branding na smartfonie [Text] : komunikacja mobilna marki / Jacek Kall. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2015. - 235 s. : il., tab. - Бібліогр.: с. 205-227. - ISBN 978-83-264-1479-4

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ІВ207822
Keller, Kevin Lane.
Strategic brand management [Text] : building, measuring, and managing brand equity / K. L. Keller. - 2 ed. - Upper Saddle River, New Jersey : Prentice Hall, 2003. - XXIII, 788 p.: fig. - ISBN 0-13-041150-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

12.
ІВ213454
Lücke, Fridjof.
Kooperationsmanagement in Online-Vertrieb [Text] : Diss. / Fridjof Lücke ; Mit einem Geleitwort von Prof. Dr. Dr. h. c. Norbert Szyperski ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Universität zu Köln. - Köln, 2008. - XVII, 291 S. : Abb. - (Reihe: Electronic Commerce. Bd. 38). - Бібліогр.: S. 254-291 . - ISBN 978-3-89936-748-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Szyperski, Norbert (geleitwort.); Universität zu Köln. Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fakultät

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
   OGILVY ON ADVERTISING (1983)
14.
ІВ218297
Schollmeyer, Thomas.
Die Behandlung von Unsicherheit bei Medienprodukten und die finanzielle Wirkung von Marken [Text] : Diss. / Thomas Schollmeyer ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Univ. zu Köln. - Köln : [s. n.], 2012. - V, 623 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 77-80

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Universität zu Köln. Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fakultät

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВА834881
Іванова, Ліна Олександрівна.
Еволюція і дизайн торгових марок [Текст] : навч. посіб. / Л. О. Іванова, В. П. Малих, О. П. Соколова ; Одес. нац. акад. харч. технологій. - Одеса : Астропринт, 2018. - 196 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 194-196. - 300 прим. - ISBN 978-966-927-444-1

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Малих, Віктор Петрович; Соколова, Оксана Петрівна; Одеська національна академія харчових технологій

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ВС66574
Азаренок, Мария Александровна.
Активируй свой персональный бренд [Текст] : [100+ кейсов для повышения эффективности бизнеса] : [настол. инструкция предпринимателя] / Мария Азаренок, Екатерина Азизова. - Київ : Форс Україна, 2019. - 476, [3] с. - (Бизнес Молодость. Книги для начинающих предпринимателей). - 400 прим. - ISBN 978-617-7808-23-6

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Азизова, Екатерина Сергеевна

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА764416

Анатомия бренда 2 [Текст] : [пер. с англ.] / Валентин Перция [и др.]. - Изд. 2-е, доп. - М. ; СПб. ; К. : Диалектика - Вильямс, 2011. - 236 с. : рис., табл. - 1000 прим. - ISBN 978-5-8459-1734-8 (рус.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Перция, Валентин; Мамлеева, Лилия; Панин, Александр; Ткаченко, Ольга; Логачева, Татьяна; Ковалев, Руслан

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

18.
АО265348

Англо-русский толковый словарь. Маркетинг и торговля [Текст] / лексикографы-сост. Т. Е. Апанасенко [и др.] ; общ. ред. М. А. Сторчевой ; ОЛМА медиагрупп. - М. : Экономическая школа : ОЛМА-ПРЕСС Образование, 2005. - 832 с. - (Серия словарей Economicus). - ISBN 5-94849-859-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Сторчевой, М. А. (общ. ред.); Апанасенко, Т. Е (лексикографы-сост.); ОЛМА медиагрупп

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

19.
ВА704227
Андерсон, Крис.
Длинный хвост. Новая модель ведения бизнеса [Текст] / К. Андерсон ; пер. с англ. И. С. Аникеев. - М. ; СПб. : Вершина, 2008. - 268 с. - ISBN 978-5-9626-0370-4. - ISBN 1-4013-0237-8 (англ.)
Перевод изд.: The Long Tail. Why the Future of Business is Selling Less of More/ Chris Anderson. New York, 2006. - Парал. тит. л. на англ. яз.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Аникеев, И. С. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

20.
АО276714
Арошенко, Алексей Михайлович.
ЮПКА-101 [Текст] : юмор продавцов и покупателей, коллекция афоризмов, шуток и шалостей, советов и тостов / Алексей и Михаил Арошенко. - Дніпро : Журофонд, 2020. - 118 с. : ил. - (Серия "Энциклопедия капиталов"). - 300 прим. - ISBN 978-966-934-246-1

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Арошенко, Михаил Михаилович

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського