Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (7)Реферативна база даних (138)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 177
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА835099
Смарт, Роланд.
Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу [Текст] / Роланд Смарт ; [пер. з англ. Л. Герасимчука]. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2019. - 206, [1] с. : мал., табл. - Бібліогр.: с. 205-206. - Пер. изд. : The Agile Marketer. Turning Customer Experience into Your Competitive Advantage / Roland Smart. - New Jersey, 2016. - 3000 прим. - ISBN 978-617-12-4659-1. - ISBN 9781119223009 (англ.)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Герасимчук, Лесь (пер.); Smart, Roland; Smart, Roland

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА848361

Digital-маркетинг: ефективний інструмент для популяризації досягнень наукових установ НААН [Текст] : колект. монографія / [А. В. Балян та ін.] ; Нац. акад. аграр. наук України. - Вінниця : Твори, 2019. - 67 с. - Бібліогр. в кінці розд. та с. 60-64. - 300 прим. - ISBN 978-966-949-384-2

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Балян, А. В.; Вергунов, В. А.; Криворучко, І. М.; Носенко, Ю. М.; Семеняка, І. М.; Каменщук, Б. Д.; Сінельник, Л. М.; Шейко, К. І.; Братчук, Л. М.; Національна академія аграрних наук України (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ІВ196680
Holland, Heinrich.
Direktmarketing [Text] / H. Holland. - München : Vahlen, 1992. - 268 S.: Ill. - ISBN 3-8006-1670-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

4.
ІВ202800

Forschung erfolgreich vermarkten [Text] : Ein Ratgeber für die Praxis / Red. T. Brand [u.a.] ; Universität Dortmund. - Berlin[etc.] : Springer, 2003. - 158 S.: Tab.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Brand, Thomas (red.); Universität Dortmund

Видання зберігається у :

5.
ІВ196692
Koppelmann, Udo.
Marketing [Text] : Einführung in Entscgeidugsprobleme des Absatzes und der Beschaffung / U. Koppelmann. - Düsseldorf : Werner-Verlag, 1991. - 156 S.: Ill. - (wisu-Texte, ISSN 0340-7276). - ISBN 3-8041-2467-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

6.
ІВ205514
Bearden, William O..
Marketing [Text] : principles and perspectives / W. O. Bearden [та ін.]. - 3. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 2001. - XXXVII, 596 p.: ill. - (McGraw-Hill : irwin series in marketing). - ISBN 0-07-232297-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W.

Видання зберігається у :

7.
ІВ196691
Hill, Wilhelm.
Marketing - Management [Text] / W. Hill, I. Rieser. - 2., durchgesehene Aufl. - [s. l.] : Haupt, 1993. - XVII, 568 S. - ISBN 3-258-04717-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Rieser, Ignaz

Видання зберігається у :

8.
ІВ196647
Schwarz, Christian.
Marketing 2000 [Text] : Perspektiven zwischen Theorie und Praxis / C. Schwarz [u.a]. - 2., durchgesehene Aufl. - Wiesbaden : Gabler, 1989. - 394 S.: Abb. - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 3-409-23616-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Sturm, Frank; Klose, Wolfgang

Видання зберігається у :

9.
ІВ207943
Stern, Louis W..
Marketing channels [Text] / L. W. Stern [та ін.]. - 5. ed. - Upper Saddle River (New Jersey) : Prentice-Hall, 1996. - XIV, 576 p.: fig. - (The Prentice Hall series in marketing). - ISBN 0-13-205865-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
El-Ansary, Adel I.; Coughlan, Anne T.

Видання зберігається у :

10.
ІВ207872

Marketing channels [Text] / A. T. Coughlan [та ін.]. - 6. ed. - Upper Saddle River, New Jersey : Prentice Hall, 2001. - XVIII, 590 p.: tab., fig. - (The Prentice Hall international series in marketing). - Бібліогр.: v kinci gl. - ISBN 0-13-012772-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Coughlan, Anne T.; Anderson, Erin; Stern, Louis W.; El-Ansary, Adel I.

Видання зберігається у :

11.
ІВ209189
Peter, J. Paul.
Marketing management: knowledge and skills [Text] / J. P. Peter, J. H. Donnelly. - 7th ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill/ Irwin, 2004. - XIX, 876 p.: fig. - (McGraw-Hill/ Irwin series in marketing). - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 0-07-255217-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Donnelly, James H.

Видання зберігається у :

12.
ІР6592
Buzikevici, Kazimir.
Marketingul parteneriatului în procesul de distribuţie [Text] : autoref. al tezei de doctor în ştiinţe economice: 08.00.06 / K. Buzikevici ; Academia de studii economice din Moldova. - Chişinău : [б.в.], 2001. - 29 p.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Academia de studii economice din Moldova

Видання зберігається у :

13.
ІВ208710/CDR688
Kotler, Philip.
Principles of marketing [Text] / P. Kotler, G. Armstrong. - 9. ed. - Upper Sadle River (New Jersey) : Prentice-Hall, 2001. - XV, 785, I-16 p.: ill. + CD-ROM. - ISBN 0-13-026312-5
Z dodatkom CDR688

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Armstrong, Gary

Видання зберігається у :

14.
CDR688/ІВ208710
Kotler, Philip.
Principles of marketing: [Elektronnyj resurs] [Text] / P. Kotler, G. Armstrong. - 9 ed. - Upper Sadle River (New Jersey) : Prentice-Hall, 2001. - 1 elektron. opt. dysc CD-ROM. - ISBN 0-13-088368-9
Dodatok do knygy iB208710. - System requirements: Windows, 95, Windows 98, Windows NT. Windows

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Armstrong, Gary

Видання зберігається у :

15.
ІВ196693
Koppelmann, Udo.
Produktmarketing [Text] : Entscheidungsgrundlage für Produktmanager / U. Koppelmann. - 4., vollständig überarbeitete u. erweiterte Aufl. - Berlin[etc.] : Springer, 1993. - XIV, 455 S. - ISBN 3-540-55986-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

16.
ІВ195386
Dalrymple, Douglas J..
Sales management [Text] : concepts and cases / D. J. Dalrymple, W. L. Cron. - 4. ed. - New York[etc.] : Wiley, 1992. - XIV, 769 p. - ISBN 0-471-53249-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Cron, William L

Видання зберігається у :

17.
ІВ196210

Strategie marketingowe w przedsiębiorstwie - praktyczne aspekty marketingu [Text] / red. E. Skawińska. - Toruń : [б.в.], 1997. - 74 s.: rys. - ISBN 83-231-0871-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Skawińska, Eulalia (red.)

Видання зберігається у :

18.
ІР9925
Yahya, Sanan Hajiagha.
The role of marketing in the state regulation of economy [Text] : abstr. of the diss. ... Dr of Philosophy : 5308.01 / Sanan Hajiagha Yahya ; [Sci. Res. Inst. of Econ. Reforms of the Min. of Economy of the Rep. of Azerbaijan, Dep. of the "Macroeconomics"]. - Baku , 2022. - 30 p. : fig., tab.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Scientific Research Institute of Economic Reforms of the Ministry of Economy of the Republic of Azerbaijan. Department of the "Macroeconomics"

Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
РА302935
Алачева, Тетяна Іванівна.
Інформаційне забезпечення обгрунтування управлінських рішень в умовах маркетингової орієнтації підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Алачева Тетяна Іванівна ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк, 1998. - 20 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Донецький державний університет економіки і торгівлі

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
Р84690
Очкас, Михаил Витальевич.
Адаптация маркетинговой деятельности предприятия [Текст] / М. В. Очкас [и др] ; НАН Украины, Ин-т экономики пром-сти. - Донецк : [б.в.], 1998. - 22 с.
На обл. авторы не указаны.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Петренко, Владимир Леонидович; Тимохин, Владимир Николаевич; Национальная академия наук Украины; Институт экономики промышленности (Донецк)

Видання зберігається у :

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського