ВА848361

Digital-маркетинг: ефективний інструмент для популяризації досягнень наукових установ НААН [Текст] : колект. монографія / [А. В. Балян та ін.] ; Нац. акад. аграр. наук України. - Вінниця : Твори, 2019. - 67 с. - Бібліогр. в кінці розд. та с. 60-64. - 300 прим. - ISBN 978-966-949-384-2

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Балян, А. В.; Вергунов, В. А.; Криворучко, І. М.; Носенко, Ю. М.; Семеняка, І. М.; Каменщук, Б. Д.; Сінельник, Л. М.; Шейко, К. І.; Братчук, Л. М.; Національна академія аграрних наук України (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд