Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (102)Журнали та продовжувані видання (45)Реферативна база даних (141)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Велещук С.С. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
2.

Приходченко Я.В. Бренд-менеджмент торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — Донецьк, 2009. — 19 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
3.

Лео М. В. Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
4.

Завгородня Т. В. Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
5.

Кужилєва О.В. Інноваційний потенціал торгової марки підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — Донецьк, 2007. — 18 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
6.

Мельник Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
7.

Івченко А. В. Маркетингові та фармакоекономічні підходи до визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів : автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
8.

Файвішенко Д. С. Оцінка ефективності брендингу на основі функціонального підходу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Донецьк, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
9.

Бук Л.М. Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — Л., 2006. — 21 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
10.

Решетнікова Г.С. Товарна стратегія підприємства на прикладі стратегії марки : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
11.

Штовба О.В. Товарний брендинг підприємств та шляхи забезпечення його ефективності : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — Хмельниц., 2006. — 20 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
12.

Яцюк Д.В. Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
13.

Іскра О. О. Управління торговельною маркою роздрібних мереж : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Донецьк, 2010. — 19 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
14.

Махнуша С.М. Управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — Суми, 2008. — 21 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
15.

Бихова О. М. Управління торговими марками на підприємствах легкої промисловості : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Х., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
16.

Гевко О.Б. Формування стратегії брендингу машинобудівного підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — Т., 2009. — 20 с. — укp.

Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського