Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=2008072800244720080728002447<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Яцюк Д.В. 
Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Д.В. Яцюк ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено сутність та особливості управління рекламною діяльністю. Обгрунтовано концепцію та принципи бренд-орієнтованої рекламної діяльності. Запропоновано модель управління рекламою в системі брендингу. Досліджено рекламну активність брендів мінеральних вод. Розроблено класифікацію рекламних стратегій і проаналізовано стадії життєвого циклу брендів. Наведено пропозиції щодо покращання управління бренд-орієнтованою рекламною діяльністю та формування системи брендингу на ринку продовольчих товарів.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА357648


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського