![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=2008072800244720080728002447<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Яцюк Д.В. Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Д.В. Яцюк ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.Визначено сутність та особливості управління рекламною діяльністю. Обгрунтовано концепцію та принципи бренд-орієнтованої рекламної діяльності. Запропоновано модель управління рекламою в системі брендингу. Досліджено рекламну активність брендів мінеральних вод. Розроблено класифікацію рекламних стратегій і проаналізовано стадії життєвого циклу брендів. Наведено пропозиції щодо покращання управління бренд-орієнтованою рекламною діяльністю та формування системи брендингу на ринку продовольчих товарів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + Шифр НБУВ: РА357648
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|