Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124050576<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Решетнікова Г.С. Товарна стратегія підприємства на прикладі стратегії марки : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.С. Решетнікова ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2007. — 19 с. — укp.Теоретично обгрунтовано та розроблено методичні рекомендації щодо формування стратегії марки підприємства-виробника як складової частини його маркетингової товарної стратегії. Удосконалено понятійний апарат теорії управління марками. Визначено місце стратегії марки у маркетинговій стратегії підприємства та досліджено механізм її інтегрування в товарну стратегію. Проаналізовано тенденції розвитку ринку кондитерських виробів України на сучасному етапі й основні стратегічні рішення, які використовують підприємства-виробники щодо просування власних торговельних марок на ринку. Узагальнено існуючі підходи до пояснення процесу сприйняття торговельної марки підприємства-виробника споживачем. Визначено основні складові цього процесу та механізм їх взаємодії. Досліджено поведінку споживачів на вітчизняному ринку кондитерських виробів та визначено основні фактори, що впливають на їх прихильність до певної торговельної марки. Розроблено економіко-математичну модель процесу сприйняття торговельної марки споживачем з метою прогнозування реакції ринку та формування адекватної стратегії підприємства стосовно власної марки. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + Шифр НБУВ: РА352266
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|