Конференції

Бази даних

Бібліотекарям - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: ((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*(<.>TJ=Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

1.
Галич О. А. 
Термінологія сучасної документалістики / О. А. Галич // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 26. - С. 47-49. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто термінологію новітньої документальної літератури, а також полеміку щодо необхідності узгодження основних термінів і понять.

Рассмотрена терминология новейшей документальной литературы, полемика относительно необходимости согласования основных терминов и понятий.

The article deals with the terminology of the latest memoir literature. The emphasis is made on the importance of coordinating the basic terms and concepts.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч24в3

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

2.
Лобода С. М. 
Ідея творення національної школи на шпальтах вітчизняної педагогічної преси доби Української держави 1917 - 1920 рр. / С. М. Лобода // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 48. - С. 39-44. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Досліджено загальні тенденції формування і функціонування педагогічної періодики України в період Центральної Ради, Гетьманату, Директорії УНР, УСРР, здійснено її систематизацію і класифікацію, розкрито тематику й зміст опублікованих матеріалів видань. Визначено провідну роль вітчизняної педагогічної преси доби Української держави (1917 - 1920 рр.) у формуванні національної свідомості українців, згуртуванні народних мас навколо ідеї створення національної школи, в утвердженні державницьких ідей.

Исследованы общие тенденции формирования и функционирования педагогической периодики Украины в период Центральной Рады, Гетьманата, Директории УНР, УССР, осуществлено ее систематизирование и классификация, раскрыта тематика и содержание опубликованных материалов изданий. Определена ведущая роль отечественной педагогической прессы периода Украинского государства 1917 - 1920 гг. в формировании национального самосознания украинцев, объединении народных масс вокруг идеи создания национальной школы, в утверждении государственных идей.

In the following article the author has probed general tendencies of forming and functioning of pedagogical periodicals of Ukraine in the period of Central parliament, Get'manat, Directory of UNR, Ukrainian Soviet Republic, has made its systematization and classification, and exposed subject and maintenance of the published editions. The author has found out a leading role of the domestic pedagogical press of time of the Ukrainian state (1917 Ц 1920) in forming of national consciousness of Ukrainiansin rallying of the masses round the idea of creation of national school, in claim of state ideas.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч611.13/15

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

3.
Сивак О. А. 
Впровадження компетентнісного підходу у навчанні інформатики як чинник забезпечення якості підготовки студентів-документознавців / О. А. Сивак // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2011. - Вип. 59. - С. 122-125. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність впровадження у процес навчання інформатики компетентнісного підходу, розкрито особливості змісту, що сприяют набуттю професійних і дослідницьких компетентностей майбутніми документознавцями. Виявлено, що оновлення змісту курсу інформатики на засадах впровадження компетентнісного підходу та відповідного методичного забезпечення сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх фахівців, розвитку свідомого, зацікавленого, мотивованого ставлення до вивчення інформатики, формуванню професійних компетенцій майбутніх документознавців, що відповідають новим соціальним вимогам.

Обоснована необходимость внедрения в процесс обучения информатике компетентностного подхода, раскрыты особенности содержания, которые способствуют приобретению профессиональных и исследовательских компетентностей будущими документоведами. Выявлено, что обновление содержания курса информатики на основе внедрения компетентностного подхода и соответствующего методического обеспечения способствует повышению качества подготовки будущих специалистов, развитию сознательного, заинтересованного, мотивированного отношения к изучению информатики, формированию профессиональных компетенций будущих документоведов, которые соответствуют новым социальным требованиям.

The article considers the necessity of the competence approach implementation into the Informatics schooling process, discloses the contents peculiarities, contributing to the future document specialists' professional and investigative competences acquirement. It has been discovered that the Informatics course contents innovation on the grounds of the competence approach and the corresponding methodical ware contributes to the future specialists' high quality preparation, the development of the conscientious, engaged and reasoned relationship towards the Informatics learning, the future document specialists' professional competences formation, contributing to the new social requirements.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р3-3 + Ч24 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 
Інститут інформаціних технологій
Бібліотекознавчі e-ресурси
Україна
Інші країни

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського