Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)Книжкові видання та компакт-диски (24)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч430 я73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Аксенова, Л. И.
Социальная педагогика в специальном образовании [Електронний ресурс] : учеб. пособие для студ. сред. пед. учеб. заведений / Л. И. Аксенова. - М. : Академия, 2001. - 192 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В пособии впервые изложены основы теории специальной педагогики, истории специального образования лиц с нарушениями в развитии и особыми образовательными потребностями. Представлены основы дидактики специальной педагогики, охарактеризованы содержание и организация специального образования, ключевые проблемы развития специальной педагогики, зарубежный и отечественный опыт в этой области. Книга может быть также полезна студентам высших учебных заведений, родителям, членам общественных благотворительных организаций, работникам системы социальной защиты населения.



Кл.слова:
освіта

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Колядич, О. І.
Кореційна педагогіка [Електронний ресурс] / О. І. Колядич ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». Інститут соціальних технологій. Кафедра реабілітації. - К. : Університет “Україна”, 2010. - 19 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Корекційна педагогіка (від. лат. cоrrectio - виправляти) – це галузь педагогічної науки, яка вивчає закономірності і причини виникнення відхилень психічного і фізичного розвитку та розробляє шляхи і способи їх виправлення. Основні завдання корекційної педагогіки: 1. Виявлення та комплексний аналіз причин і факторів, що призводять до відхилень у розвитку і поведінці. 2. Вивчення поняття «норма» в навчанні і вихованні, в залежності від захворювання. 3. Розробка та впровадження практичних методик (технологій) корекційної роботи з дітьми різних вікових груп в залежності від захворювання. 4. Накопичення і систематизація наукових знань про недоліки психічного і фізичного розвитку.



Кл.слова:
виховання -- розвиток дитини -- психологія
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського