Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (25)Автореферати дисертацій (589)Реферативна база даних (5030)Книжкові видання та компакт-диски (1246)Журнали та продовжувані видання (21)
Пошуковий запит: (<.>K=ТУРИСТИЧН$<.>+<.>K=ПРИВАБЛИВОСТ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Гонтаржевська, Лариса Іванівна.
Ринок туристичних послуг в Україні [Електронний ресурс] / Л. І. Гонтаржевська ; Донецький інститут туристичного бізнесу. - Донецьк : Східний видавничий дім, 2008. - 180 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику розкрито теоретичні основи дослідження ринку туристичних послуг. Висвітлено історію формування та сучасні тенденції ринку туристичних послуг, розкрито методику оцінки чинників та економічного потенціалу туристичного бізнесу в Україні. Викладено базові положення маркетингової та інноваційної стратегій менеджменту туристичних підприємств, їх зовнішньоекономічної діяльності. Обґрунтовано стратегію виходу України на світовий ринок туристичних послуг. Охарактеризовано сучасні аспекти філософії туризму. Навчальний посібник рекомендовано студентам, науковцям ВНЗ з туристичних спеціальностей, фахівцям з туристичного профілю.



Кл.слова:
туризм -- рекреаційна зона -- візовий режим

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Боголюбов, В. С.
Экономика туризма [Електронний ресурс] / В. С. Боголюбов. - М. : Академия, 2005. - 311 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Отрасль экономики туризма в системе национального хозяйства; Межотраслевой баланс как инструмент изучения межотраслевых связей; Условия формирования отрасли туризма; Условия функционирования отрасли туризма; Структура отрасли и организационно -экономические процессы; Экономическая сущность результата деятельности отрасли; Специализация и кооперация в отрасли; Концентрация производства в туризме; Территориальное размещение предприятий отрасли; Особенности спроса в туризме; Поведение потребителя комплексной туристской услуги; Статистика международного и внутреннего туризма; Туристская дестинация; Социально-культурное и экологическое воздействие туризма; Воздействие туризма на национальную экономику; Планирование развития отрасли туризма; Ресурсы отрасли туризма; Эффективность использования туристских ресурсов; Инвестиционные планы и программы развития туризма; Основные принципы обеспечения устойчивого функционирования и развития отрасли.



Кл.слова:
туристична індустрія

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Жукова, М. А.
Менеджмент в туристском бизнесе [Електронний ресурс] : учебное пособие / М. А. Жукова. - М. : КНОРУС, 2006. - 192 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Изучается теория и практика организации туристского бизнеса. Приведены примеры реальных ситуаций, в которых оказываются организации индустрии туризма. Рассматриваются вопросы достижения конкурентных преимуществ на рынке туризма, в частности проблемы управления брендом туристской организации, другие маркетинговые мероприятия. Большое внимание уделяется управлению персоналом туристской организации.



Кл.слова:
маркетинговий хід -- туристичний маркетинг

   Тип видання:   навчальний посібник   
4.
 



Основи музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності музеїв [Електронний ресурс] / П. Горішевський [та ін.]. - Івано-Франківськ : Плай, 2005. - 64 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику розкриваються роль і значення музеїв у розвитку туристичної індустрії, їх класифікація, комплектування, особливості експозиційної діяльності, використання основних принципів і методів маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності, екскурсійного обслуговування в їх роботі. Посібник надає практичні рекомендації щодо запровадження нових видів послуг та збільшення кількості відвідувачів установ культури. Для студентів гуманітарних спеціальностей, працівників музеїв, закладів культури.



Кл.слова:
туризм -- музей -- туристична індустрія

   Тип видання:   підручник   
5.

Сокол, Т. Г.
Основи туристичної діяльності [Електронний ресурс] / Т. Г. Сокол. - К. : Грамота, 2006. - 264 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику описані основи туризму як соціально-економічного явища, історія його розвитку, висвітлена класифікація його структури за видами й формами, наведені визначення основних понять і термінів, а також подана концепція підготовки менеджерів туризму. Розглядаються основні принципи організації туристичної діяльності, основи туроперейтінгу та екскурсознавства. Наприкінці кожного розділу сформульовані контрольні запитання та завдання. Для учнів професійних ліцеїв, вищих професійних училищ, профільних шкіл, гімназій, студентів коледжів, навчальних закладів туристичного профілю різних рівнів акредитації та для широкого кола читачів.



Кл.слова:
туризм -- туроперейтінг -- екскурсознавство

   Тип видання:   навчальний посібник   
6.

Саак, А. Э.
Менеджмент в социально-культурном сервисе и туризме [Електронний ресурс] : учебное пособие / А. Э. Саак, Ю. А. Пшеничных. - СПб. : Питер, 2007. - 512 с.. - (Учебное пособие)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В учебном пособии рассмотрены теоретические основы менеджмента в социально-культурном сервисе и туризме, его специфика, цели и задачи управления турпредприятием, внешняя и внутренняя среда туристской организации. Подробно описаны организационные формы и структуры управления, методология процесса разработки управленческого решения, коммуникации в процессе управления, система мотивации труда на предприятиях сферы сервиса и туризма. Особое внимание уделено вопросам организации труда менеджера и управления персоналом в данной сфере. Пособие предназначено для студентов и преподавателей, а также для специалистов, чья деятельность связана с социально-культурным сервисом и туризмом.



Кл.слова:
турпідприємство -- туристична організація -- управління персоналом

   Тип видання:   підручник   
7.

Кіптенко, В. К.
Менеджмент туризму [Електронний ресурс] / В. К. Кіптенко. - К. : Знання, 2010. - 502 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику на сучасному рівні розглянуто сутність і найважливіші сторони менеджменту туризму, історію розвитку управління туристичною діяльністю, визначено систему, об’єкти і суб’єкт управління в туризмі, розкрито особливості управління внутрішнім і зов­нішнім середовищем, сполучними процесами, персоналом та процесами праці в туризмі, управління, орієнтованого на клієнта, функції, принципи і методи менеджменту туризму. Особливу увагу приділено управлінню туристичними територіями і регіонами. Теоретичні положення підкріплено прикладами і практичними рекомендаціями. У кінці книги до кожного розділу наведено практикум, до складу якого входять тестові завдання, ситуаційні завдання і теми для обговорення. Для студентів географічних, історичних та економічних факультетів, які вивчають дисципліну “Менеджмент туризму”, викладачів вищих навчальних закладів, фахівців у галузі туризму.



Кл.слова:
мікроекономіка -- туристична організація

   Тип видання:   науково-популярне видання   
8.

Мацюк, О.
Замки і фортеці Західної України [Електронний ресурс] : історичні мандрівки / О. Мацюк. - Вид. 2-е, випр. і допов.. - Л. : Центр Європи, 2005. - 200 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Замки і фортеці Західної України — розповідь про туристичні маршрути до пам'яток оборонного будівництва Західної України. Львів і Кам'янець-Подільський, Жовква і Лаврів, Острог і Крилос, Тернопіль і Бучач, Дубно і Болехів, Олесько і Кременець, — ось далеко не повний перелік міст і селищ, де зможе побувати допитливий читач, знайомлячись із замками і монастирями, городищами і церквами, костелами і синагогами — пам'ятками нашої старовини.



Кл.слова:
замок -- фортеця -- туризм

   Тип видання:   підручник   
9.

Ростовський, В. С.
Барна справа [Електронний ресурс] : підручник / В. С. Ростовський, С. М. Шамян. - 2-е вид.. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 395 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У зв’язку із західноєвропейською інтеграцією України та вступом до СОТ швидкого розвитку набуває в Україні туристична індустрія, курортна діяльність. Тому в багатьох вищих навчальних закладах, технічних та кулінарних училищах планується підготовка спеціалістів, бакалаврів із нової спеціальності 6.140101 «Готельно-ресторанна справа». У підручнику розглядаються питання організаційної структури барів в Україні, їх технічного оснащення, технології приготування коктейлів та напоїв, організації роботи барменів. Видання розраховане на підготовку менеджерів у галузі барної справи.



Кл.слова:
готельно-ресторанна справа -- кулінарія -- напій

   Тип видання:   підручник   
10.

Мальська, М. П.
Готельний бізнес: теорія та практика [Електронний ресурс] : підручник / М. П. Мальська, І. Г. Пандяк. - 2-е вид., перероб. і доп.. - К. : Центр учбової літератури, 2012. - 472 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику систематизовано виклад організаційних, управлінських та технологічних засад вивчення готельної сфери як навчальної дисципліни теоретико-методологічного та прикладного спрямування. Послідовно розкрито питання еволюції сфери гостинності, проаналізовано проблему типології та класифікації готельних підприємств, організації та управління, технології обслуговування, архітектурно-планувальні особливості споруд готельних підприємств. Підручник пропонується для студентів вищих навчальних закладів, які готуються працювати у сфері туризму, викладачів вищих навчальних закладів, працівників готельної та туристичної сфери, усіх, хто цікавиться розвитком сфери гостинності.



Кл.слова:
мікроекономіка -- туризм

   Тип видання:   навчальний посібник   
11.

Кудла, Н. Є.
Маркетинг туристичних послуг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Є. Кудла. - К. : Знання, 2011. - 351 с.. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику систематизовано теоретичні та практичні аспекти маркетингу туристичних послуг з використанням закордонного і передового вітчизняного досвіду, що дасть змогу читачеві опанувати теоретичні знання та застосовувати їх у практичній роботі у галузі туристичного бізнесу. Крім теоретичного матеріалу подано короткий словник маркетингових термінів зі сфери туристичних послуг та компакт-диск із законодавчою базою і розробленими тестовими завданнями для перевірки й оцінки знань студентів. Для студентів, які навчаються за спеціальністю "Менеджмент організацій" (спеціалізація "Менеджмент туристичної індустрії"), викладачів, слухачів закладів післядипломної освіти та працівників туристичного бізнесу.



Кл.слова:
туристичний бізнес -- туристична індустрія

   Тип видання:   підручник   
12.

Мальська, М. П.
Мiжнародний туризм i сфера послуг [Електронний ресурс] / М. П. Мальська, Н. В. Антонюк, Н. М. Ганич. - К. : Знання, 2008. - 661 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглянуто міжнародний туризм як суспільний феномен та індустрію, його види і чинники, що впливають на туристичний рух. Проаналізовано індустрію міжнародного ринку та її складові. Викладено засади та світовий досвід менеджменту і маркетингу міжнародного туризму, описано поняття та різновиди світового туристичного ринку и механізми його регулювання. Призначено для студентів напряму "Туризм та менеджмент організацій (менеджмент туристичної індустрії)", слухачів інститутів післядипломної освіти, працівників туристичної сфери, органів місцевого самоврядування.



Кл.слова:
мікроекономіка -- маркетинг

   Тип видання:   підручник   
13.


Маркетинг турпродукту [Електронний ресурс] : підручник / за заг. ред. Г. Б. Муніна, О. О. Гаца. - К. : Кондор, 2009. - 394 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглянуті практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, принципи створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. У ньому розкриваються теоретичне поняття, специфіка та особливості в туризмі, обґрунтовується концепція формування маркетингового механізму розробки і прийняття рішень у системі туризму; розкриваються методологічні основи організації функцій маркетингу в туристичній діяльності, обґрунтовується необхідність використання сучасних методів маркетингової діяльності, а також розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції і види маркетингу. У розділах описані такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетинг); продуктова і цінова політика, політика просування і продажу туристичного продукту, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності та ін. Призначається для студентів, аспірантів, науковців і практиків, які займаються проблемами формування і розвитку ефективної системи туристичного продукту.



Кл.слова:
маркетингова діяльність -- туризм

   Тип видання:   підручник   
14.

Правик, Ю. М.
Маркетинг туризму [Електронний ресурс] : підручник / Ю. М. Правик. - К. : Знання, 2008. - 303 с.. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингу туризму, особливості маркетингової політики туристичної компанії, сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму. Наведений матеріал відображає як традиційні уявлення та підходи до аналізу туристичного бізнесу, так і сучасні концепції вітчизняних і зарубіжних вчених, фахівців-практиків і дає можливість ознайомитися з новітніми теоріями та практикою туристичної діяльності, методами забезпечення її стабільного функціонування і розвитку. Це перший в Україні підручник із навчальної дисципліни "Маркетинг туризму", що відповідає сучасним стандартам освіти і вимогам кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Крім теоретичного матеріалу в підручнику наводяться навчальна програма, тести для перевірки та оцінки здобутих знань студентів і список рекомендованої літератури. Для студентів економічних спеціальностей, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також фахівцям-практикам, що працюють у галузі туризму.



Кл.слова:
туристична компанія -- міжнародний туризм

   Тип видання:   наукове видання   
15.

Перетц, В. Н.
Новый труд по истории украинского театра [Електронний ресурс] / В. Н. Перетц. - СПб. : Сенатская типография, 1911

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

. - 42 с.

. - С. 139 - 192


Дане видання досліджує російські шкільні вистави та вплив на них навчальних закладів ордену Ісуса. Єзуїти зуміли перетворити шкільну драму на дійовий засіб пропаганди власних ідей, надавши виставам блиску і привабливості. Автор надає аналіз та коментар як до пам'яток російської шкільної драми, так і тих, що вперше опубліковані в даній праці. Книга є продовженням твору «Къ исторіи русской драмы. Экскурсъ въ область театра іезуитовъ», в якій розглядається шкільно-ієзуїтська драма у Франції, Італії, Німеччині і Польщі.



Кл.слова:
шкільна вистава -- українська драматургія

   Тип видання:   навчальний посібник   
16.
 


Куликов, В. М.
Топография и ориентирование в туристском путешествии [Електронний ресурс] / В. М. Куликов, Ю. С. Константинов. - 2-е изд., доп.. - М. : [б. в.], 2001. - 72 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В учебном пособии известных педагогов и организаторов туристской деятельности В. М. Куликова и Ю. С. Константинова даны основы топографии и ориентирования в туристском путешествии. Для учащихся, педагогов дополнительного образования, учителей, общественного туристского актива.



Кл.слова:
туристичний похід -- топографічна карта

   Тип видання:   методичний посібник   
17.

Меньчуков, Александр Евгеньевич.
В мире ориентиров [Електронний ресурс] / А. Е. Меньчуков. - М. : Мысль, 1966. - 284 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге рассказывается о том, как пользоваться для определения своего положения во времени и в пространстве самыми разнообразными природными ориентирами — от далеких звезд, Солнца и Луны до полевого цветка; она учит ориентироваться без специальных приборов в любых природных условиях, днем и ночью, в разное время года, независимо от погоды. Книга знакомит читателя с особенностями поведения и ориентирования животных. Все, кто любит природу — будь то ботаник или турист, геолог или охотник, географ или рыболов, геофизик или альпинист,— с интересом и пользой прочтут эту книгу. Компас и карта положили начало новому виду спорта — ориентированию. Спортсмены-ориентировщики также найдут в книге много полезных сведений.



Кл.слова:
орієнтування -- природний орієнтир -- туристичний похід

   Тип видання:   навчальний посібник   
18.

Бабкин, А. В.
Специальные виды туризма [Електронний ресурс] / А. В. Бабкин. - М. : Феникс, 2008. - 256 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Предлагаемое учебное пособие является циклом лекций по дисциплинам «Международный туризм» и «Специальные виды туристской деятельности», служит теоретической основой для изучения специальных видов туризма, таких, как религиозный, лечебно-оздоровительный, экологический, горнолыжный, событийный, экстремальный, круизный туризм. В учебном пособии подробно рассмотрены различные подходы к классификации туристской деятельности, проанализированы причины и предпосылки возникновения тех или иных видов туризма, описаны центры и регионы специальных видов туризма, даны практические примеры формирования турпродукта для специальных видов туризма. Пособие предназначено для студентов вузов, обучающихся по специальностям 080502.65 – «Экономика и управление на предприятии туризма и гостиничного хозяйства», 230800 – «Социально-культурный сервис и туризм», работников предприятий туристской индустрии.



Кл.слова:
туризм -- туристична індустрія -- туристична організація

   Тип видання:   навчальний посібник   
19.
 


Елканова, Д. И.
Основы индустрии гостеприимства [Електронний ресурс] : учеб. пособ. / Д. И. Елканова, Д. А. Осипов, В. В. Романов, Е. В. Сорокина. - [Б. м.] : Дашков и Ко, 2010. - 248 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В предлагаемом издании комплексно освещается сфера гостиничного бизнеса, дается исторический очерк развития мирового гостиничного хозяйства. Особое внимание уделено маркетингу, PR-деятельности, системе классификации гостиниц, организационным структурам управления. Приводятся современные модели организации гостиничного бизнеса и методы управления. Для студентов, обучающихся по специальности "Социально-культурный сервис и туризм".



Кл.слова:
мандрівник -- туризм -- туристичний бізнес -- готель -- сервіс

   Тип видання:   науково-популярне видання   
20.
 



Scotland [Electronic resource] / ed. R. Thiro. - New York : DK, 2008. - 248 p
Переклад назви: Шотландія

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
подорож -- туристичний порадник -- історія Шотландії
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського