Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=KERR$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

   Тип видання:   методичний посібник   
1.
 


Kerr, V.
Seascapes & landscapes [Electronic resource] / V. Kerr. - Laguna Hills : Walter Foster, 1998. - 31 p.. - (How to Draw and Paint)
Переклад назви: Морські пейзажі та краєвиди

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


These How to Draw and Paint Series books show amateur artists how to re-create a variety of inspiring paintings in Watercolor, from the initial sketches to the final details. Each book features a specific subject and explains a number of watercolor techniques, special effects, and art concepts. And every title explores each artist's particular method of developing a painting and using the medium to its fullest. A step-by-step process for rendering Seascapes & Landscapes.



Кл.слова:
живопис -- малюнок -- мистецтво

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.
 


Anderson, Kristin L..
Customer relationship management [Electronic resource] / Kristin L. Anderson, Carol J. Kerr. - New York : McGRAW-HILL, 2002. - 164 p
Переклад назви: Управління взаємовідносинами з клієнтами

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


All managers, whether brand-new to their positions or well established in the corporate hierarchy, can use a little brushing-up now and then. The skills-based Briefcase Books Series is filled with ideas and strategies to help managers become more capable, efficient, effective, and valuable to their corporations. As customer loyalty increasingly becomes a thing of the past, customer relationship management (CRM) has become one of today's hottest topics. Customer Relationship Management supplies easy-to-apply solutions to common CRM problems, including how to maximize impact from CRM technology, which data warehousing techniques are most effective, and how to create and manage both short- and long-term relationships.



Кл.слова:
соціологія -- психологія управління -- менеджмент
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського