Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=BARLOW$<.>+<.>A=MAUDE$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

   Тип видання:   наукове видання   
1.

Barlow, J.
Branded customer service: the new competitive edge [Electronic resource] / J. Barlow, P. Stewart. - San Francisco : Berrett-Koehler Publishers, 2004. - 280 p.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


By applying the concepts in this book, organizations can use customer service as a powerful tool for establishing and maintaining a distinct brand identity.



Кл.слова:
клієнти -- обслуговування

   Тип видання:   науково-популярне видання   
Категорія: Науки про Землю   
2.
 


Barlow, Maude.
Blue Gold [Electronic resource] : the fight to stop the corporate theft of the world's wate / Maude Barlow, Tony Clarke. - New York : The New Press, 2005. - 289 p
Переклад назви: Синє золото: боротьба за припинення корпоративної крадіжки світових водних ресурсів

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


In this “chilling, in-depth examination of a rapidly emerging global crisis” (In These Times), Maude Barlow and Tony Clarke, two of the most active opponents to the privatization of water show how, contrary to received wisdom, water mainly flows uphill to the wealthy. Our most basic resource may one day be limited: our consumption doubles every twenty years—twice the rate of population increase. At the same time, increasingly transnational corporations are plotting to control the world’s dwindling water supply. In England and France, where water has already been privatized, rates have soared, and water shortages have been severe. The major bottled-water producers—Perrier, Evian, Naya, and now Coca-Cola and PepsiCo—are part of one of the fastest-growing and least-regulated industries, buying up freshwater rights and drying up crucial supplies. A truly shocking exposé that is a call to arms to people around the world, Blue Gold shows in frightening detail why, as the vice president of the World Bank has pronounced, “The wars of the next century will be about water.”



Кл.слова:
водні ресурси -- екологія -- світова економіка
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського