Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (13)Книжкові видання та компакт-диски (87)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.352.26$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Верлан О. О. 
Взаємодія моралі і права в системі виховання старшокласників / О. О. Верлан // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. - 1999. - № 6. - С. 23-24. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито зв'язок морального і правового виховання в сучасній школі. Наведено матеріал дослідження морально-правової вихованості учнів, показано досвід формування морально-правових знань і поведінки учнів на уроках і позакласній роботі з правознавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Х002.02р(4Укр)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Толчініна О. І. 
Корекція девіантної поведінки підлітків: профілактика правопорушень : Посіб. / О. І. Толчініна, Т. О. Саванчук; Укр. ін-т соц. дослідж. - Черкаси : Ваш Дім, 2005. - 171 c. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Розглянуто питання девіантної поведінки підлітків, профілактики правопорушень серед неповнолітніх. Описано інноваційні форми роботи у навчально-виховних закладах, проаналізовано досвід роботи у справах неповнолітніх.

Рассмотрены вопросы девиантного поведения подростков, профилактики правонарушений среди несовершеннолетних. Освещены инновационные формы работы в учебно-воспитательных заведениях, проанализирован опыт работы по делам несовершеннолетних.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Ю983.620.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Твердохліб Л. В. 
Формування правової культури старшокласників у навчальних закладах нового типу / Л. В. Твердохліб; Луган. акад. внутр. справ ім. 10-річчя незалежності України. - Луганськ, 2003. - 260 c. - (Педагогіка). - Бібліогр.: с. 246-259. - укp.

Розкрито суть понять правової культури особистості та старшокласників, розглянуто процес її формування у навчальних закладах нового типу. Наведено результати експериментальної перевірки ефективності формування правової культури. Проаналізовано середні показники її оцінки, викладено основні положення програми соціалізації старшокласників у даних закладах.

Раскрыто содержание понятий правовой культуры личности и старшеклассников, рассмотрен процесс ее формирования в учебных заведениях нового типа. Приведены результаты экспериментальной проверки эффективности формирования правовой культуры. Проанализированы средние показатели ее оценки, изложены основные положения программы социализации старшеклассников в данных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.03р21(4УКР) + Ч421.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639257 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Криштак І. В. 
Роль школи у правовому вихованні старшокласників у другій половині ХХ століття / І. В. Криштак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 84-88. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Зазначено, що основним змістом правового виховання старшокласників стало вивчення курсу правознавства під час навчальної діяльності. Кількість відведених годин явно не відповідала програмі курсу. Часу вистачало лише на те, щоб тезисно назвати та визначити основні положення галузей права. Молодь, яка бажала одержати вищу юридичну освіту, мусила користуватися послугами "інституту репетиторства", від чого не вигравала ні держава, ні суспільство, ні конкретна сім'я та її дитина.

Отмечено, что основным содержанием правового воспитания старшеклассников стало изучение курса правоведения во время учебной деятельности. Количество отведенных часов явным образом не отвечало программе курса. Времени хватало лишь на то, чтобы тезисно назвать и определить основные положения областей права. Молодежь, которая желала получить высшее юридическое образование, должна была пользоваться услугами "института репетиторства", от чего не выигрывала ни государство, ни общество, ни конкретная семья и ее ребенок.

The basic contents of legal education of senior pupils became study of a course of jurisprudence during educational activity. The quantity of the assigned clocks a manifestative mode did not answer the program of a course. Time sufficed only on that briefly to term and spot substantive provisions of ranges of the right. The youth which wished to receive the higher juridical education, should use "institute of tutoring" from what did not benefit neither the state, nor a society, concrete monogynopaedium and its child.


Ключ. слова: старшокласник, історія, право, педагогіка, юридична освіта, суспільство
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Х.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Головко Н. І. 
Правова педагогіка : навч. посіб. / Н. І. Головко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2007. - 248 c. - укp.

Проаналізовано загальнопедагогічні та загальноправові основи правових виховання, культури, освіти, розвитку особистості. Визначено особливості виникнення правових відхилень у підлітків, розкрито методи та заходи щодо їх педагогічної профілактики.

Проанализированы общепедагогические и общеправовые основы правовых воспитания, культуры, образования, развития личности. Определены особенности возникновения правовых отклонений у подростков, раскрыты методы и мероприятия по их педагогической профилактике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26я7 + Х8(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712702 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Твердохліб Л. В. 
Особистісно-центрована технологія формування правової культури учнівської молоді / Л. В. Твердохліб // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 2. - С. 81-85. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Надано характеристику нової виховної системи, провідних завдань виховної підсистеми. Розглянуто значення впровадження проективної технології, основні завдання правового виховання. Розглянуто особливості формування правової культури на засадах особистісно-центрованої педагогічної системи в середніх навчальних закладах нового типу. Проаналізовано можливості проективної технології у процесі розвитку правосвідомості молоді, педагогічні умови формування правової культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Андрєєнкова В. Л. 
Молодший шкільний вік - специфічний період формування правової культури / В. Л. Андрєєнкова // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 1. - С. 56-58. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Охарактеризовано молодший шкільний вік, який відіграє важливу роль у формуванні та закріпленні основних тенденцій поведінки дітей, у тому числі й правомірної. Розглянуто прояв делінквентної поведінки дітей та спроби щодо її коригування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч421.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Нетьосов С. І. 
Навчання дев'ятикласників основ правознавства з використанням інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. І. Нетьосов; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему навчання дев'ятикласників з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Проведено психолого-педагогічний і методичний аналіз дослідженої проблеми. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано методичні умови організації навчання дев'ятикласників основ правознавства на базі ІКТ. Визначено якісну характеристику компетентностей учнів з основ правознавства та рівнів їх сформованості. За результатами проведеного дослідження констатовано стабільний позитивний ефект застосування методики впровадження ІКТ на уроках основ правознавства. Розроблену технологію навчання впроваджено у загальноосвітніх закладах міст Рівне, Луганськ та Житомирщини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Х8р(4УКР)2-3ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365754 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Криштак І. В. 
Організація правового виховання учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів України (друга половина ХХ століття) : автореф. дис... канд. пед. наук / І. В. Криштак; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Розкрито суть правового виховання старшокласників на сучасному етапі. Досліджено аспект формування питань даного виховання у світовій і вітчизняній педагогічній думці. Визначено, обгрунтовано та розглянуто етапи становлення та розвитку правового виховання в Україні у досліджений період, а саме: 1950 - 1985 рр. - становлення правового виховання як педагогічної проблеми; 1986 - 1991 рр. - інтенсивного розвитку його теоретичних засад; 1990-ті рр. - розвитку правового виховання як системи. Досліджено напрями його реалізації. Узагальнено форми організації та методи здійснення правового виховання учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів України у другій половині XX ст. Розглянуто шляхи творчого використання досвіду здійснення правового виховання учнів старших класів загальноосвітніми навчальними закладами України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Ч33(4УКР)63

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355129 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Запорожан І. Г. 
Педагогічні основи правовиховної роботи з молодшими школярами : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. Г. Запорожан; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2002. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано принципи відбору змісту правового виховання учнів молодших класів (доступності правової інформації, урахування соціального статусу школярів, орієнтації на правомірну поведінку дітей). Розроблено структуру та зміст правового виховання молодших школярів, який охоплює сукупність знань з конституційного, трудового, цивільного, адміністративного, сімейного, екологічного та кримінального права. Виявлено показники (правові знання та уявлення, правомірну поведінку, оцінку власних і чужих вчинків, наявність навичок самоконтролю, прояв інтересу до правової інформації) рівнів (високого, достатнього, середнього та низького) правової вихованості молодших школярів. Проаналізовано та розвинено форми та методи правового виховання учнів молодших класів (бесіда, читання та обговорення літературних творів, створення спеціальних педагогічних ситуацій, рольові ігри, залучення учнів до посильної правоохоронної та природоохоронної діяльності). Визначено педагогічні умови, які забезпечують ефективність технології правового виховання молодших школярів (урахування особливостей молодшого шкільного віку в підборі змісту та методики правовиховної роботи, єдності правового виховання на уроках і в позаурочний час, організації життя та діяльності учнів на засадах моралі та права).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Агаркова Н. І. 
Педагогічні умови забезпечення соціально-правового захисту старшокласників : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н. І. Агаркова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 21 c. - укp.

На підставі аналізу історичного та педагогічного досвіду визначено передумови соціально-правового захисту дітей у сучасній Україні, розкрито його особливості та основні завдання. Обгрунтовано та експериментально перевірено соціально-педагогічні умови оптимального забезпечення та реалізації прав старшокласників у сучасній загальноосвітній школі. Зроблено системний аналіз їх соціально-правового захисту як педагогічного явища та виділено компоненти його реалізації (інформаційний, просвітницько-репродуктивний, прояв рівнів активної діяльності). Визначено перспективи та завдання освіти і виховання школярів у соціально-правовому аспекті. Розроблено оптимальні соціально-педагогічні технології для учнів та вчителів загальноосвітніх шкіл з проблеми соціально-правового захисту дітей (тренінги, факультативи, навчальні курси).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.352.26 + Х819(4УКР)151

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326340 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Загрева В. Я. 
Правове виховання старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітніх шкіл-інтернатів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. Я. Загрева; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 2002. - 19 c. - укp.

Розкрито суть правового виховання, проаналізовано специфічні особливості цього процесу в загальноосвітніх школах-інтернатах. Створено модель, а також розроблено критерії та показники правової вихованості старшокласників і визначено її рівні. Розглянуто педагогічні умови ефективного правового виховання в школах інтернатного типу. Проаналізовано шляхи впровадження їх до навчально-виховного процесу. Теоретично обгрунтовано, експериментально перевірено та впроваджено програму з правового виховання старшокласників у загальноосвітніх школах-інтернатах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Ч424(4УКР)714.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бойко Д. М. 
Психологічні умови формування правової культури старшокласників : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Д. М. Бойко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Розроблено й експериментально апробовано концептуальну модель формування правової культури учнівської молоді за умов навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи. На підставі теоретичного аналізу психологічної, юридичної, філософської та соціологічної літератури сформульовано визначення правової культури особистості, встановлено психологічні умови її формування та особливості прояву в єдності ціннісно-мотиваційного, когнітивно-інформаційного та поведінково-регулятивного компонентів. Виявлено позитивний вплив на розвиток даної якості таких чинників, як формування механізмів рефлексії, інтересу до правознавчих дисциплін, знання про права та обов'язки особистості та усвідомленого ставлення до необхідності додержання законодавчих норм. Доведено, що єдина спрямованість виховної діяльності школи та сім'ї сприяє запобіганню делінквентної поведінки. Розроблено систему виховної роботи щодо орієнтації учнів на юридичну спеціальність і наведено методичні рекомендації з формування правової культури учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ч421.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Калиняк М. Я. 
Соціально-педагогічні умови профілактики правопорушень підлітків в діяльності правоохоронних органів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / М. Я. Калиняк; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано проблему профілактики правопорушень підлітків у діяльності правоохоронних органів у психолого-педагогічному, соціологічному, правовому аспектах. Розкрито суть понять "правопорушення", "підлітки-правопорушники", "соціально-педагогічні умови", "діяльність правоохоронних органів". Розроблено й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови, форми та методи формування правомірної поведінки підлітків. Досліджено різні типи поведінки неповнолітніх правопорушників - аморальної, антисоціальної (деліквентної), кримінальної (злочинної), аутодеструктивної (адиктивної) - та шляхи цілеспрямованої взаємодії суб'єктів, профілактики щодо корекції негативних проявів у поведінці неповнолітніх. Розроблено структурно-функціональну модель профілактики правопорушень підлітків у діяльності даних органів, критерії, показники та рівні формування правомірної поведінки. Розглянуто методи дослідження сформованості правомірної поведінки підлітків як засобу та результативності профілактичної роботи. Доведено, що ефективність процесу профілактики правопорушень підлітків у діяльності правоохоронних органів забезпечується шляхом удосконалення виховного процесу через реалізацію комплексного підходу до соціально-педагогічного діагностування з використанням відповідних матеріалів для здійснення прогностичних висновків і проективних методик, проведення індивідуальної та масової, групової освітньо-профілактичної діяльності зазначених органів у роботі з батьками, а також посиленням соціального та педагогічного контролю за поведінкою підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Філоненко М. М. 
Спостереження і спостережливість як умови формування екологічного мислення молодших школярів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. М. Філоненко; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2002. - 20 c. - укp.

Визначено зміст поняття екологічного мислення, а також умови його формування - спостереження та спостережливість. Визначено параметри та критерії сформованості екологічного мислення в молодших школярів, встановлено залежність рівня екологічного мислення від сформованої здібності до спостереження та спостережливості. Винайдено концептуальну модель формування екологічного мислення, яку впроваджено до практики шкільного навчання. Відзначено, що з використанням комплексної методики екологічного навчання та виховання досягнуто достатній рівень наочно-образного екологічного мислення, уміння спостерігати та спостережливості в молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.511.302 + Ч421.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Стаканков А. В. 
Теорія і практика правового виховання в історії вітчизняної педагогічної думки другої половини XIX - початку XX століття : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. В. Стаканков; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2004. - 19 c. - укp.

Систематизовано теоретичні надбання та практичний досвід становлення та розвитку правового виховання в історії вітчизняної педагогічної думки другої половини XIX - початку XX ст. Обгрунтовано витоки правового виховання. Розкрито зміст офіційної політики у даній галузі та еволюцію ставлення суспільства до проблеми правового виховання. Виявлено та проаналізовано найбільш суттєві особливості його змісту, принципів, методів, форм та специфіку. Узагальнено досвід впровадження теоретичних ідей правового виховання до шкільної практики. Висвітлено роль педагогічної журналістики в популяризації поглядів авторитетних вітчизняних учених і методичних надбань учителів-практиків, а також світового досвіду в галузі правового виховання. Запропоновано напрями творчого використання досвіду здійснення правового виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Ч33(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дубчак Л. С. 
Удосконалення діяльності навчальних закладів щодо запобігання злочинності неповнолітніх в Україні : Автореф. дис... канд. юрид. наук / Л. С. Дубчак; Акад. адвокатури України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено особливості злочинів неповнолітніх і чинників, які їх детермінують, на сучасному етапі. Здійснено комплексний кримінологічний аналіз діяльності навчальних закладів різних типів і рівнів акредитації як суб'єктів запобігання злочинності в Україні. Визначено основні недоліки у діяльності загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладів, які перешкоджають даному процесу. Запропоновано систему ранньої профілактичної роботи навчальних закладів з неповнолітніми. Розроблено пропозиції стосовно вдосконалення вітчизняного законодавства, яке регулює діяльність навчальних закладів щодо запобігання злочинності неповнолітніх в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х883.9(4Укр)52 + Ч421.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Заславська С. І. 
Педагогічні працівники та економіко-правове виховання : метод. посіб. / С. І. Заславська, Т. Л. Савустьяненко, А. В. Савустьяненко, Л. О. Добринська; Донец. ін-т післядиплом. освіти інж.-пед. працівників, АПН України. - Донецьк, 2008. - 116 c. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Проаналізовано особливості виховання в контексті формування економіко-правової культури. Розкрито основні засади правового та економічного виховання. Визначено наступність дидактичних засад економіко-правового виховання (ЕПВ), а також самовизначеність педагогічних працівників щодо ЕПВ учнів та його наступності.

Проанализированы особенности воспитания в контексте формирования экономико-правовой культуры. Раскрыты основы правового и экономического воспитания. Определены преемственность дидактических основ экономико-правового воспитания (ЭПВ), а также самоопределенность педагогических работников по ЭПВ учеников и его преемственности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26р + Ч421.357р

Шифр НБУВ: СО29824 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Булда А. А. 
Права дитини : навч.-метод. посіб. / А. А. Булда, І. І. Смагін, Т. М. Смагіна, О. О. Субіна; МОНМС України, Нац. пед. ун-т ім. М. Драгоманова. - К., 2012. - 256 c. - Бібліогр.: 49 назв - укp.

Висвітлено проблеми правового захисту дитинства та нормативного забезпечення прав дитини в Україні. Розглянуто права дитини на майно, житло, освіту, працю, підприємницьку діяльність, свободу пересування, об'єднання в громадські організації. Охарактеризовано права й обов'язки батьків щодо виховання та розвитку дитини. Розкрито сутність таких понять, як абілітація, багатодітна сім'я, батьки-вихователі, дитина-біженець, дитячий будинок сімейного типу, економічне насильство в сім'ї. Запропоновано методичні розробки уроків для початкової, основної та старшої школи з проблематики прав дитини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 я7 + Х809(4УКР)342 я7 + Х839(4УКР)742 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Хоптяна О. В. 
Правове виховання учнів 5-6 класів у навчально-виховному процесі шкіл-інтернатів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О. В. Хоптяна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

У дослідженні розкрито сутність, зміст, специфіку правового виховання молодших підлітків - вихованців інтернатних закладів, обгрунтовано й апробовано організаційні та психолого-педагогічні умови підвищення його ефективності. Уточнено сутність правової вихованості учнів V - VI класів шкіл-інтернатів, розроблено компоненти, критерії та показники такої вихованості. Зроблено висновок, що дієвий вплив на ефективність правового виховання даних учнів мали такі організаційні умови: науково-методичне забезпечення правового виховання, набуття педагогами необхідних знань і умінь, демократизація та відкритість процесу виховання, організація суспільно значущої діяльності дітей, в якій вони можуть свідомо реалізувати свої права та обов'язки, опора на діагностування, здійснення науково обгрунтованого прогнозування, планування, організацію, координацію діяльності учасників навчально-виховного процесу. Зауважено, що ефективність процесу правового виховання учнів V - VI класів залежить від психолого-педагогічних умов, а саме: забезпечення позитивної мотивації педагогів і вихованців до реалізації спільної мети взаємодії, опори на особистісно орієнтований підхід, орієнтації педагога на особистість вихованця як мету, суб'єкт, результат правового виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Ч421.341

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368077 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського