Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (23)Книжкові видання та компакт-диски (194)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.352$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 166
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кошелівська О. І. 
Класики педагогічної думки про моральний вибір в поведінці дітей дошкільного віку / О. І. Кошелівська // Наука і сучасність. - К., 2000. - Т. 22.вип. 2, ч. 2. - С. 80-87. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Исследованы актуальные проблемы воспитания морального поведения детей дошкольного возраста, в частности, становление морального выбора дошкольников. Проанализированы работы некоторых выдающихся педагогов прошлого в контексте современных личностно-ориентированных подходов к процессу воспитания ребёнка. На современном этапе воспитание рассматривается как привлечение ребёнка к системе человеческих ценностей, организации условий для его духовного роста. Воспитание обеспечивает постепенное развитие его сознательного поведения, обусловленное ценностным отношением к действительности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Богуш А. М. 
Культура речевого общения детей дошкольного возраста : Метод. пособие для воспитателей / А. М. Богуш, Е. П. Аматьева, С. К. Хаджирадева. - О. : ЮНЦ АПН Украины, 2003. - 251 c. - Библиогр.: 64 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы формирования культуры речевого общения детей в дошкольных учреждениях с русским языком обучения. Раскрыты сущность понятий "культура речевого общения", "культура речи", "выразительность речи", "речевой этикет". Изложена методика обучения детей культуре речевого общения. Описаны особенности выразительной речи детей дошкольного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25р

Шифр НБУВ: ВА637627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Світлична С. П. 
Становлення Я-концепції як умова психічного і фізичного здоров'я дитини / С. П. Світлична // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 3. - С. 57-64. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито проблеми становлення Я-концепції дитини-дошкільника, подано результати констатуючого експерименту, що дозволили визначити рівні сформованості загальних критеріїв складових Я-концепції за різними напрямками розвитку: фізичним, соціальним, інтелектуальним, емоційно-ціннісним.

Раскрыты проблемы становления Я-концепции ребенка- дошкольника, представлены результаты констатирующего эксперимента, по результатам которых были определены уровни становления общих критериев составных Я-концепции по разным направлениям развития: физическому, социальному, интеллектуальному, эмоционально-ценностному.

In the article the problems of development of the I - concept of the child of preschool age are opened, the results of experiment are submitted, by results of which the levels of development of general(common) criteria of the compound I - concept on different directions of development were determined: physical, social, intellectual, is emotional.


Ключ. слова: особистість, Я-концепція, виховання, дитина
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.2

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Поніманська Т. І. 
Теоретико-методичні засади гуманістичного виховання дітей дошкільного віку : [монографія] / Т. І. Поніманська; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2006. - 364 c. - Бібліогр.: с. 270-298. - укp.

Розкрито сутність гуманізму як філософсько-педагогічної цінності. Проаналізовано філософські, методологічні та психолого-педагогічні засади гуманістичної парадигми виховання. Розглянуто систему гуманістичного виховання В.О. Сухомлинського. Досліджено актуальні проблеми розвитку освіти в Україні, визначено основні принципи гуманізації освітнього процесу та умови особистісно орієнтованого навчання. У контексті сучасної концепції дитинства розглянуто систему гуманістичного виховання дітей дошкільного віку. Розроблено програму навчального курсу "Гуманізація навчання і виховання дітей дошкільного віку".

Раскрыта сущность гуманизма как философско-педагогической ценности. Проанализированы философские, методологические и психолого-педагогические основы гуманистической парадигмы воспитания. Рассмотрена система гуманистического воспитания В.А. Сухомлинского. Исследованы актуальные проблемы развития образования в Украине, определены основные принципы гуманизации образовательного процесса и условия личностно ориентированного обучения. В контексте современной концепции детства рассмотрена система гуманистического воспитания детей дошкольного возраста. Разработана программа учебного процесса "Гуманизация обучения и воспитания детей дошкольного возраста".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Жуков С. М. 
Формування духовних потреб та інтересів у дітей засобами мистецтв : монографія / С. М. Жуков; Донец. ін-т залізн. трансп. Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Донецьк, 2008. - 296 c. - Бібліогр.: 445 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування духовних інтересів і потреб (ДІП) у комплексі у дітей 5 - 9-ти років за допомогою мистецтва. Розкрито зміст, структуру, механізми появи та розвитку ДІП у дітей, стимульовані засобами різних видів мистецтв на основі всебічного аналізу філософії, педагогіки, психології, етики, естетики, культурології та мистецтвознавства. Визначено рівні сформованості та шляхи реалізації системи поетапного формування ДІП у дітей за допомогою мистецтва.

Рассмотрена проблема формирования духовных интересов и потребностей (ДИП) в комплексе у детей 5 - 9-летнего возраста. Раскрыты содержание, структура, механизмы проявления и развития ДИП у детей, стимулированные с помощью разных видов искусств на основе всестороннего анализа философии, педагогики, психологии, этики, эстетики, культурологии и искусствоведения. Определены уровни сформированности и пути реализации системы поэтапного формирования ДИП у детей с помощью искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.2 + Ч421.355.2 + Ч411.352 + Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715885 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Федорова М. А. 
Формування культури поведінки дітей (6 - 7-ий роки життя) : навч. посіб. / М. А. Федорова; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2009. - 188 c. - Бібліогр.: 138 назв. - укp.

Розглянуто питання теорії та практики виховання культури поведінки дітей в освітніх закладах. Проаналізовано особливості становлення культури поведінки старших дошкільників і шестирічних першокласників, організацію виховного процесу у навчально-виховних комплексах "школа - дитячий садок".

Рассмотрены вопросы теории и практики воспитания культуры поведения детей в образовательных заведениях. Проанализированы особенности становления культуры поведения старших дошкольников и шестилетних первоклассников, организация воспитательного процесса в учебно-воспитательных комплексах "школа - детский сад".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25я73 + Ч421.352.25я73 + Ч491.352.25я73

Шифр НБУВ: ВА710970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мішечкіна М. Є. 
Виховання впевненості в собі у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. Є. Мішечкіна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему виховання в дітей віком 5 - 10-ти років упевненості в собі як базової особистісної якості сучасної людини. На підставі аналізу наукових джерел уточнено зміст поняття "впевненість у собі" як базову якість особистості старшого дошкільника та молодшого школяра, а також поняття "впевнена поведінка". Визначено компоненти, критерії та показники зазначеної якості, рівні сформованості впевненої поведінки даних дітей. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови та методи оптимізації процесу виховання у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку впевненості в собі. Статистично підтверджено ефективність впровадженої особистісно орієнтованої системи виховання впевненості в собі у дітей зазначених вікових груп. На підставі результатів формувального експерименту показано позитивний вплив застосованих методів і прийомів у процесі виховання впевненості у собі досліджених дітей. Основні положення, одержані завдяки проведеному дослідженню, впроваджено до навчально-виховного процесу дошкільних закладів і початкових шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.21 + Ч421.352.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Врочинська Л. І. 
Виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Л. І. Врочинська; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан дослідження проблеми виховання гуманності та взаємодії дошкільного навчального закладу (ДНЗ) та сім'ї. Обгрунтовано підхід до розгляду гуманності як норми гуманної поведінки, що конкретизується відповідними правилами. Розкрито суть поняття "гуманна поведінка". Виявлено критерії, показники та рівні вихованості такої поведінки старших дошкільників. Визначено педагогічні умови її виховання у процесі взаємодії ДНЗ і сім'ї, а саме: організацію життєдіяльності дітей старшого дошкільного віку в ДНЗ на сучасних педагогічних засадах гуманістичного виховання; оновлення змісту та методів взаємодії дошкільного закладу та сім'ї щодо виховання гуманної поведінки в дітей; збагачення досвіду гуманного спілкування батьків з дітьми та залучення до активної участі в організації життєдіяльності дітей у дошкільному закладі на основі їх інтересів та потреб дитини. Розроблено й експериментально перевірено модель виховання даної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії ДНЗ і сім'ї та педагогічну технологію взаємодії дітей і дорослих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.16 + Ч411.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Удіна О. М. 
Виховання самостійності дошкільників в образотворчій діяльності (на матеріалі аплікації) : автореф. дис... канд. пед. наук / О. М. Удіна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні засади, що забезпечують ефективність процесу виховання самостійності старших дошкільників в образотворчій діяльності (на матеріалі аплікації) у контексті особистісно-орієнтованого та індивідуально-диференційованого підходів. Запропоновано тактику педагогічного керівництва образотворчою діяльністю дітей з урахуванням вихідного рівня самостійності. Визначено зміст, структуру, критерії та рівні сформованості самостійності в образотворчій діяльності старших дошкільників. Розроблено й апробовано модель виховання даної особистісної якості, що дозволяє формувати взаємодію педагога з дошкільниками на базі ігрових вправ. Розкрито роль гри у вихованні самостійності дітей старшого дошкільного віку. Створено та впроваджено індивідуальні програми для коригування рівневих компонентів самостійності дошкільників на базі ігрових вправ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.212 + Ч411.355.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лапченко І. О. 
Емоційне ставлення до себе та ровесників як чинник особистісного розвитку дитини дошкільного віку : Автореф. дис... канд. психол. наук / І. О. Лапченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Вивчено особливості емоційного ставлення дітей середнього та старшого дошкільного віку до себе та ровесників. Досліджено вікові та статеві особливості зазначеного ставлення. Визначено критерії та рівні ставлення дошкільників до себе, їх доброзичливість до ровесників. Вивчено особливості усвідомлення даними дітьми своїх переживань і переживань ровесників. Між ставленнями до себе та ровесників дітей 6-го року життя існує взаємозв'язок, внаслідок якого усвідомлення власних переживань зумовлює усвідомлення переживань ровесників, чого немає в дітей 5-го року життя. Розроблено й апробовано систему впливів, спрямованих на формування у старших дошкільників позитивного емоційного ставлення до себе й однолітків через розвиток їх умінь усвідомлювати власні та чужі переживання. Обгрунтовано, що створення сприятливого мікроклімату у групі ровесників є умовою становлення у дитини позитивного ставлення до себе й інших дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401.2 + Ю983.723 + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342211 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кисельова О. І. 
Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. І. Кисельова; Південноукраїн. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 21 c. - укp.

Вперше визначено поняття "морально-етична вихованість дітей старшого дошкільного віку", компоненти морально-етичної вихованості, критерії та показники оцінювання її сформованості. Визначено та науково обгрунтовано педагогічні умови морально-етичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Розроблено й обгрунтовано модель морально-етичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору. Охарактеризовано рівні морально-етичної вихованості старших дошкільників (високий, достатній, середній і низький), уточнено сутність поняття "етичне виховання".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352 + Ч411.385

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Козлюк О. А. 
Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. А. Козлюк; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2008. - 12 c. - укp.

Досліджено проблему формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників. Проаналізовано сучасний стан цієї проблеми у теорії та практиці роботи дошкільного навчального закладу. Розкрито суть поняття "гуманістично спрямоване спілкування". Визначено критерії та рівні сформованості такої спрямованості спілкування старших дошкільників. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови її формування. Розроблено й апробовано модель і методику реалізації виокремлених педагогічних умов формування гуманістичної спрямованості спілкування та виявлено динаміку змін у рівнях її сформованості у даних дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гуріна З. В. 
Психолого-педагогічні умови становлення самостійності у дітей раннього віку : автореф. дис... канд. психол. наук / З. В. Гуріна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Здійснено аналіз теоретичних підходів до вивчення проблеми становлення особистісних якостей у дітей раннього віку. Визначено, що психологічними чинниками даного становлення самостійності дитини є зміна способів її взаємодії з дорослими, її прагнення діяти самостійно, незалежно. Досліджено становлення самостійної поведінки дітей другого та третього років життя за умов сімейного та суспільного виховання. Визначено психологічний зміст поняття "самостійність дитини раннього віку", критерії та рівні становлення самостійності дітей раннього онтогенезу. Розроблено методику виявлення проявів самостійної поведінки дітей даного віку за різних умов життєдіяльності та виявлено віково-статеві модифікації прояву самостійності як інтегрального особистісного утворення. Розроблено модель організації самостійної поведінки та комплекс методичних засобів оптимізації розвитку самостійності дитини раннього віку. Виявлено психологічні та педагогічні умови становлення самостійної поведінки дітей раннього віку: допомога дитині в елементарному самоконтролі та саморегуляції; розвиток почуття гордості, рефлексивних рис особистості; задоволення потреби у домаганні визнання; розширення ступенів свободи дитини; оптимістичний погляд на можливості дітей діяти самостійно; схвалення самостійних намагань; регуляція міри та форми допомоги дитині; позитивна емоційна підтримка самостійних намагань; визнання успішних досягнень дитини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.212 + Ч491.328 + Ю983.610.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дятленко Н. М. 
Психологічні умови розвитку самоповаги у дошкільників : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. М. Дятленко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2002. - 22 c. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні та експериментальні підходи щодо вивчення процесів самосвідомості, пов'язані з виробленням ціннісного ставлення до себе у ранньому онтогенезі. Проаналізовано ступінь розробленості проблеми у філософській та психолого-педагогічній літературі, запропоновано концепцію та програму дослідження, визначено критерії самоповаги дошкільників. Експериментально виявлено тенденції у розвитку самоповаги дошкільників за особливостями співвідношення у їх поведінці прагнення до самовираження, домагання визнання та дій самозбереження. Показано особливості домагань, мотивації та самооцінки дошкільників як показників самоповаги. Охарактеризовано рівні розвитку самоповаги, виділено статеві та вікові її особливості, встановлено залежність самоповаги дітей від міри регламентованості їх діяльності та стилю керівництва з боку значущого дорослого. Експериментально обгрунтовано залежність самоповаги від типу ціннісного ставлення до дитини у родині та дошкільному закладі, запропоновано методику оптимізації ставлення до себе у дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.401.2 + Ч411.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Залізняк А. М. 
Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. М. Залізняк; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано суть і стан проблеми підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку у педагогічній теорії та практиці вищої школи. Визначено зміст поняття готовності майбутнього вихователя до даної роботи. Розкрито суть поняття "педагогічна взаємодія вихователів і батьків", критерії, показники та рівні дослідженого виду готовності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутнього вихователя до зазначеного виду діяльності, яка дозволяє з'ясувати взаємозв'язки етапів, компонентів підготовки, принципів, форм, методів навчання. За результатами експериментальної роботи доведено ефективність запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514 + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кошелівська О. І. 
Стимулювання морального вибору дошкільників у процесі педагогічного впливу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. І. Кошелівська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Розглянуто етико-психологічні та педагогічні аспекти морального вибору дошкільників. Висвітлено вікові психолого-педагогічні особливості розвитку його компонентів. Визначено критерії та показники морального вибору та представлено систему методик діагностики рівня його розвитку у дітей, що визначає загальний рівень їх моральної вихованості та здійснює індивідуальний, диференційований підхід до виховання. Теоретично обгрунтовано, розроблено та експериментально перевірено методику педагогічного стимулювання морального вибору дітей за умов навчально-виховного процесу дошкільного закладу. Описано динаміку становлення особистості дошкільників щодо морального вибору, зумовленого цілеспрямованим педагогічним впливом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кондратенко Р. В. 
Формування готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р. В. Кондратенко; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2009. - 20 c. - укp.

Розкрито зміст і структуру готовності студентів до виховання відповідальності в старших дошкільників. Обгрунтовано рівні сформованості даної готовності (високий, достатній, низький), визначено їх якісні характеристики. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено модель і технологію реалізації педагогічних умов, що забезпечують формування готовності майбутніх вихователів дошкільних закладів до виховання відповідальності у старших дошкільників. Визначено етапи реалізації цієї технології (інформаційно-пізнавальний, технологічно-діяльнісний, творчо-коректувальний). Розроблено методичні рекомендації щодо формування в студентів даної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.352.17 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364133 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бондаренко Н. Б. 
Формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини : автореф. дис... канд. пед. наук / Н. Б. Бондаренко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини. Уточнено зміст поняття "духовні цінності старших дошкільників", визначено психолого-педагогічні умови та методи їх формування, розкрито виховний потенціал регіональної культурно-історичної спадщини. Проаналізовано й узагальнено досвід дошкільних закладів з формування духовних цінностей у старших дошкільників, показано роль родини у даному процесі, встановлено рівень сформованості духовних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Розроблено педагогічну технологію формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини й експериментально перевірено її ефективність. Доведено необхідність організації цілеспрямованої виховної роботи з формування у старших дошкільників духовних цінностей, інтеграції родинного та суспільного виховання. Удосконалено систему спеціальної підготовки педагогічних працівників дошкільних закладів до даного виду професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Половіна О. А. 
Формування естетичного ставлення до природи засобами образотворчого мистецтва у старших дошкільників (на матеріалі ознайомлення з пейзажним живописом) : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. А. Половіна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему формування естетичного ставлення до природи засобами образотворчого мистецтва у старших дошкільників. Висвітлено філософські аспекти генезису естетичного ставлення особистості до природи, його природу, суть і механізм розвитку, психологічні особливості формування. Охарактеризовано мистецтво пейзажного живопису як ефективного засобу формування у старших дошкільників естетичного ставлення до природи у процесі художньо-педагогічного спілкування за картинами пейзажного жанру. Доведено, що формування естетичного ставлення до природи засобами пейзажного живопису відбувається завдяки спеціально організованій емоційній взаємодії дитини з реальними об'єктами та явищами природи, а також їх художніми образами, відтвореними на полотні, завдяки чому забезпечується духовне зростання особистості дитини, досягається розвиток її сенсорної культури і творчих здібностей, збагачується почуттєвий і естетичний досвід дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.27 + Ч411.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352157 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Газіна І. О. 
Формування першооснов національної самосвідомості у дітей старшого дошкільного віку засобами української народної музики : автореф. дис... канд. пед. наук / І. О. Газіна; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано положення про першооснови національної самосвідомості та розроблено методику її формування у дітей старшого дошкільного віку засобами української народної музики. Встановлено критерії, показники та визначено рівні сформованості першооснов національної самосвідомості у дітей старшого дошкільного віку. Розкрито сутність поняття національна самосвідомість, систематизовано базовий поняттєво-категоріальний апарат проблеми наукового дослідження. Удосконалено теоретичні та методичні засади національного виховання в системі роботи сучасних дошкільних навчальних закладів. Зроблено апробацію нової методики формування першооснов національної самосвідомості у дітей старшого дошкільного віку засобами української народної музики, підтверджено її ефективність і наведено рекомендації щодо впровадження у практику діяльності дошкільних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.13 + Ч411.355.23 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357518 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського