Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (53)
Пошуковий запит: (<.>U=У582.111$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Лозинська Т. М. 
Міжнародний маркетинг : Навч. посіб. / Т. М. Лозинська; Харк. держ. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. - Х., 2000. - 64 c. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено особливості маркетингу на міжнародному ринку. Наведено характеристику товарних, цінових, розподільчих і комунікаційних стратегій підприємств - суб'єктів міжнародної економічної діяльності. Розглянуто ризики та можливості міжнародного маркетингу, описано специфіку сучасного міжнародного середовища.

Освещены особенности маркетинга на международном рынке. Приведена характеристика товарных, ценовых, распределительных и коммуникационных стратегий предприятий - субъектов международной экономической деятельности. Рассмотрены риски и возможности международного маркетинга, описана специфика современной международной среды.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111я73(4РОС)

Шифр НБУВ: ВА628877 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Герцик В. А. 
Тексти лекцій з дисципліни "Міжнародний маркетинг" : Навч. посіб. / В. А. Герцик; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2002. - 118 c. - Бібліогр.: с. 115-116. - укp.

Розглянуто концепцію і стратегію міжнародного маркетингу, його специфічні риси, а також питання експортної товарної політики, формування та реалізації цінової політики. Викладено економічні, культурні та політичні фактори міжнародного маркетингового середовища, що істотно впливають на ефективність зовнішньоекономічної діяльності. Описано методи вибору зовнішніх ринків. Розглянуто особливості каналів товароруху на закордонних ринках.

Рассмотрены концепция и стратегия международного маркетинга, его специфические черты, а также вопросы экспортной товарной политики, формирования и реализации ценовой политики. Изложены экономические, культурные и политические факторы международной маркетинговой среды, существенно влияющие на эффективность внешнеэкономической деятельности. Описаны методы выбора внешних рынков. Рассмотрены особенности каналов товародвижения на зарубежных рынках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111я73(4УКР) + У584.3я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА640608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Циганкова Т. М. 
Міжнародний маркетинг: теоретичні моделі та бізнес-технології : Моногр. / Т. М. Циганкова; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2004. - 396 c. - Бібліогр.: 291 назв. - укp.

Наведено результати комплексного дослідження актуальних і теоретичних проблем розвитку міжнародного маркетингу, проаналізовано та розкрито історико-методологічні аспекти його формування, детермінанти багаторівневої концепції та роль у підвищенні національної конкурентоспроможності. Значну увагу приділено сучасним маркетинговим технологіям міжнародної економічної діяльності на різних стадіях інтернаціоналізації діяльності фірм.

Приведены результаты комплексного исследования актуальных и теоретических проблем развития международного маркетинга, проанализированы и раскрыты историко-методологические аспекты его формирования, детерминанты многоуровневости концепции и роль в повышении национальной конкурентоспособности. Значительное внимание уделено современным маркетинговым технологиям международной экономической деятельности на разных стадиях интернационализации деятельности фирм.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 + У584.30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650807 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Притыченко Т. И. 
Международный маркетинг : Учеб. пособие / Т. И. Притыченко; Харьк. нац. экон. ун-т. - Х., 2005. - 207 c. - Библиогр.: 44 назв. - рус.

Освещены теоретические и методические основы международного маркетинга. Проанализированы международная маркетинговая среда, сегментация мирового рынка, особенности товарной политики в международном маркетинге, политика ценообразования, распределения и сбыта, приведены критерии выбора посредников. Рассмотрены вопросы организации и планирования международного маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111я73 + У582.90-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674403 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ядин Д.  
Международный словарь маркетинговых терминов / Д. Ядин. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 608 c. - рус.

Приведены определения около 2 000 наиболее часто используемых маркетинговых терминов и профессиональной лексики. Даны углубленные объяснения приемов, методов и процедур, применяемых в данной сфере. Представлены термины, употребляемые в рекламе, бренд-менеджменте, бизнесе, рекламных кампаниях, коммуникациях, при создании оригинал-макетов. Рассмотрены вопросы, касающиеся регулятивных актов и законодательства в данной сфере, создания рекламных текстов, деятельности корпораций, настольной издательской деятельности, торговли через Интернет, средств массовой информации, мерчайдайзинга, бумажной промышленности, фотографии, печатного дела, радио, телевидения, типографий, веб-сайтов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я212 + У582.111я212

Шифр НБУВ: ВС42871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Каніщенко О. Л. 
Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств : моногр. / О. Л. Каніщенко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К. : Знання, 2007. - 446 c. - Бібліогр.: с. 431-446. - укp.

Висвітлено концептуальні підходи до визначення міжнародного маркетингу як елементу системи управління інтернаціоналізованою підприємницькою діяльністю економічних суб'єктів, закономірності інтенсифікації міжнародної маркетингової діяльності українських підприємств за умов глобалізації світової економіки. Проаналізовано особливості технології маркетингвоих досліджень зарубіжних ринків і механізм порівняльного аналізу умов міжнародного підприємництва. Запропоновано методику застосування стратегічних альтернатив і оперативно-тактичних інструменів міжнародного маркетингу для посилення ринкових позицій вітчизняних компаній у конкурентно напруженому світовому економічному просторі.

Освещены концептуальные подходы к определению международного маркетинга как элемента системы управления интернационализированной предпринимательской деятельностью экономических субъектов, закономерности интенсификации международной марктетинговой деятельности украинских предприятий в условиях глобализации мировой экономики. Проанализированы особенности технологии маркетинговых исследований зарубежных рынков и механизм сравнительного анализа условий международного предпринимательства. Предложена методика применения стратегических альтернатив и оперативно-тактических инструментов международного маркетинга для усиления рыночных позиций отечественных компаний в конкурентно напряженном мировом экономическом пространстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мнушко З. Н. 
Практикум по международному маркетингу : учеб. пособие для студ. вузов / З. Н. Мнушко, М. С. Рахман, Н. В. Чмыхало, М. В. Мирошник; Нац. фармац. ун-т. - Х. : Ависта-ВЛТ, 2007. - 96 c. - рус.

Рассмотрены основы, сущность, предмет и задачи международного маркетинга (ММ), общие черты и отличия внутреннего и международного маркетинга. Проанализированы особенности влияния социально-культурной и политико-правовой среды на ММ. Раскрыта сущность и предложены критерии сегментации зарубежных рынков, освещены подходы к международной сегментации рынков. Приведены сведения о формировании товарно-сбытовой политики на мировых рынках. Описаны виды товарной политики. Особое внимание уделено международным маркетинговым коммуникациям, каналам распределения продукции, политике ценообразования и маркетинговым исследованиям.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 я73-5 + У9(4УКР)80-211.1 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Старостіна А. О. 
Маркетинг : підручник / А. О. Старостіна, Н. П. Гончарова, Є. В. Крикавський, В. Я. Заруба, О. Л. Каніщенко. - К. : Знання, 2009. - 1071 c. - укp.

Розглянуто загальну теорію, сучасні концепції й основні принципи маркетингу, проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід маркетингової діяльності. Наведено методи прогнозування попиту, формування ринкових стратегій підприємства, ведення маркетингової інноваційної діяльності, розробки цінової та збутової політики. Розкрито особливості маркетингової логістики та базові принципи міжнародного маркетингу, описано систему маркетингових комунікацій. Висвітлено практичні аспекти проведення маркетингових досліджень, статистичної обробки даних, формування конкурентної та товарної стратегії підприємства, управління ризиками й інноваційною діяльністю. Визначено особливості формування та реалізації маркетингової цінової політики, розглянуто стратегію просування товарів, типи посередників-оптовиків у системі розподілу, встановлено стандарти обслуговування споживачів.

Рассмотрены общая теория, современные концепции и основные принципы маркетинга, проанализирован отечественный и зарубежный опыт маркетинговой деятельности. Изложены методы прогнозирования спроса, формирования рыночных стратегий предприятия, ведения маркетинговой инновационной деятельности, разработки ценовой и сбытовой политики. Раскрыты особенности маркетинговой логистики и базовые принципы международного маркетинга, описана система маркетинговых коммуникаций. Освещены практические аспекты проведения маркетинговых исследований, статистической обработки данных, формирования конкурентной и товарной стратегии предприятия, управления рисками и инновационной деятельностью. Определены особенности формирования и реализации маркетинговой ценовой политики, рассмотрены стратегия продвижения товаров, типы посредников-оптовиков в системе распределения, установлены стандарты обслуживания потребителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У582.111 я73-1 + У529.0-211.1 я73-1 + У9(4УКР)211.1 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС47331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гаврилко Т. О. 
Міжнародний маркетинг : конспект лекцій / Т. О. Гаврилко, А. В. Гавриленко, В. О. Кустов, А. П. Науменко; Нац. авіац. ун-т. - К., 2008. - 64 c. - укp.

Висвітлено методологічні основи міжнародного маркетингу (ММ), особливості міжнародного маркетингового середовища та підходи до сегментації світового ринку, товарної та цінової політики. Запропоновано способи управління процесами ММ. Визначено чинники сегментування світового ринку, наведено його концепції. Увагу приділено товару та товарній політиці на світових ринках, міжнародним каналам розподілу продукції. Розглянуто питання міжнародних маркетингових комунікацій і досліджень.

Освещены методологические основы международного маркетинга (ММ), особенности международной маркетинговой среды и подходы к сегментации мирового рынка, товарной и ценовой политике. Предложены способы управления процессами ММ. Определены факторы сегментации мирового рынка, приведены ее концепции. Внимание уделено товару и товарной политике на мировых рынках, международным каналам распределения продукции. Рассмотрены вопросы международных маркетинговых коммуникаций и исследований.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710438 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Каніщенко О. Л. 
Методологія і практика міжнародного маркетингу в Україні : автореф. дис... д-ра екон. наук / О. Л. Каніщенко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2008. - 34 c. - укp.

Розроблено методичні засади та концепцію практичного застосування системи міжнародного маркетингу в Україні. Досліджено механізм функціонування управлінського механізму даного маркетингу як способу реалізації економічних інтересів українських суб'єктів інтернаціоналізованого підприємництва за умов посилення світових глобалізаційних тенденцій. Виявлено організаційні умови розвитку міжнародної маркетингової діяльності українських підприємств на макро-, мезо-, та мікрорівнях на різних етапах інтернаціоналізації їх господарської діяльності. Розроблено модель стратифікації управлінських заходів міжнародного маркетингу, яка містить інтегроване поєднання організаційно-інституційних засад, функціональних залежностей і механізмів реалізації управлінських заходів міжнародної маркетингової діяльності. Запропоновано методику системного контролю й оцінювання ефективності застосування інструментів даного маркетингу, спрямовану на посилення ринкових позицій українських суб'єктів міжнародного підприємництва за умов інтернаціоналізації світового економічного розвитку та структурної переорієнтації зовнішньоекономічної діяльності України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 + У9(4УКР)80-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355772 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Черномаз П. А. 
Международный маркетинг : учеб. пособие / П. А. Черномаз; Харьк. нац. ун-т им. В.Н. Каразина. - Х., 2008. - 232 c. - Библиогр.: с. 224 - 228 - рус.

Раскрыты теория и возможности практического применения знаний по международному маркетингу. Рассмотрена международная маркетинговая среда и влияние на нее экономических, социокультурных и политико-правовых факторов, особенности применения элементов комплекса маркетинга в международном аспекте.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 я73 + У9(4УКР)8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728930 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Корж М. В. 
Механізм управління інструментарієм міжнародного маркетингу. Теорія і практика : монографія / М. В. Корж; Донбас. держ. машинобуд. акад. - Краматорськ, 2011. - 335 c. - Бібліогр.: 393 назв. - укp.

Розкрито науково-методологічні засади дослідження глобалізації світової економіки (СЕ) як головні передумови доцільності формування та розвитку системи міжнародного маркетингу (ММ). Проаналізовано вплив глобалізації на визначення напрямів розвитку СЕ. Висвітлено методологічні основи дослідження механізму ММ в системі СЕ, вплив цінової політики на формування механізму ММ. Викладено концептуальні основи розвитку міжнародного бізнесу на основі використання маркетингових стратегій у глобалізованій економіці, підходи до моделювання міжнародних бізнес-процесів з використанням маркетингової складової. Визначено інноваційний розвиток (ІР) глобалізованої економіки з використанням інструментарію ММ, обгрунтовано доцільність розробки і реалізації концепції ІР національних економік з використанням маркетингового підходу. Описано оптимізаційний механізм управління ціновою стратегією ММ з урахуванням впливу глобалізації. Висвітлено концепцію формування механізму управління інструментарієм ММ за умов глобалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741090 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ігнатова Є. М. 
Міжнародний маркетинг : навч. посіб. / Є. М. Ігнатова, С. М. Мельніков, В. Л. Петрик, М. А. Голованова; Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х. : ХАІ, 2011. - 119 c. - Бібліогр.: с. 118. - укp.

Висвітлено теоретичні засади міжнародного маркетингу. Подано детальну інформацію про його міжнародне, соціально-культурне та політико-правове середовище. Розкрито суть, цілі та завдання міжнародних маркетингових досліджень. Увагу приділено стратегіям сегментації та позиціонування в міжнародному маркетингу, вибору зарубіжних ринків. Охарактеризовано моделі виходу фірм на зовнішній ринок. Проаналізовано особливості товарної політики в міжнародному маркетингу, політики розподілу на міжнародних ринках. Акцентовано на особливостях міжнародних маркетингових комунікацій. Розглянуто основні цінові стратегії на міжнародному ринку, особливості формування експортних цін. Значну увагу приділено сучасним проблемам розвитку міжнародного маркетингу, глобалізації економіки як головному чиннику розвитку міжнародної торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Черномаз П. О. 
Міжнародний маркетинг : навч. посіб. / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 270 c. - (Альма-матер). - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні основи міжнародного маркетингу (ММ), тенденції його розвитку. Проаналізовано міжнародне маркетингове середовище та міжнародну конкуренцію, наведено класифікацію країн за рівнем економічного розвитку, описано теорію конкурентних переваг національних економік, визначено основні показники економічного становища в Україні, етапи та способи виходу на зарубіжні ринки й еволюцію стратегій ММ, чинники впливу на міжнародну товарну політику, методику ціноутворення в ММ. Розкрито сутність збутової та комунікаційної політики в ММ, розглянуто рекламу як важливий елемент комплексу маркетингових комунікацій. Викладено творчий підхід до управління ММ, описано методи генерування ідей у ММ.

Освещены теоретико-методологические основы международного маркетинга (ММ), тенденции его развития. Проанализированы международная маркетинговая среда и международная конкуренция, приведена классификация стран по уровню экономического развития, описана теория конкурентных преимуществ национальных экономик, определены основные показатели экономического положения в Украине, этапы и способы выхода на зарубежные рынки и эволюция стратегий ММ, факторы влияния на международную товарную политику, методика ценообразования в ММ. Раскрыты сущность сбытовой и коммуникационной политики в ММ, рассмотрена реклама как важный элемент комплекса маркетинговых коммуникаций. Изложен творческий подход к управлению ММ, описаны методы генерирования идей в ММ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111я73

Шифр НБУВ: ВА723985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гончаров С. М. 
Соціально-етичний маркетинг : навч. посіб. / С. М. Гончаров; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне : НУВГП, 2011. - 248 c. - Бібліогр.: с. 242-248. - укp.

Розглянуто процес становлення концепції соціально-етичного маркетингу в Україні як філософії ринкової економіки за умов соціальної держави, спрямованої на соціальний захист населення як форми реалізації державної соціальної політики, зарубіжного досвіду та розвитку соціально-етичного маркетингу в конкретних сферах діяльності. Описано основні типи корпоративних ініціатив соціально-етичного маркетингу. Розглянуто переваги та недоліки кожної з них у контексті вигод для підприємства та суспільства. Розкрито питання інформаційного забезпечення управління соціально-етичним маркетингом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У010.45 я73 + У582.111 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Корж М. В. 
Стратегії міжнародного маркетингу в умовах глобалізації : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.02 / М. В. Корж; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2010. - 38 c. - укp.

Досліджено концептуальні засади формування стратегій міжнародного маркетингу. Визначено роль міжнародного маркетингу у розвитку світогосподарської системи, вплив цінової політики на формування стратегій міжнародного маркетингу. Досліджено теоретичні імперативи глобалізації світової економіки, ідентифіковано загрози глобалізації з урахуванням рівня економічного розвитку країн. Проаналізовано вплив глобалізації на визначення напрямів розвитку світової економіки. Оцінено роль міжнародного маркетингу у розвитку бізнес-процесів світової економіки. Досліджено підходи до моделювання міжнародних бізнес-процесів з використанням маркетингової складової. Розроблено концептуальні засади розвитку міжнародного бізнесу на підставі використання маркетингових стратегій в глобалізованій економіці. Надано змістовну характеристику основних цінових стратегій міжнародного маркетингу, проведено моделювання цінової стратегії міжнародного маркетингу за умов глобалізаці. Запропоновано оптимізаційний механізм управління ціновою стратегією міжнародного маркетингу з урахуванням впливу глобалізації. Досліджено модифікації стратегій інноваційного розвитку країн світової економіки за умов глобалізації. Запропоновано концептуальні основи управління інноваційним розвитком на підставі використання стратегій міжнародного маркетингу. Обгрунтовано необхідність розробки та реалізації концепції інноваційного розвитку національних економік з використанням маркетингового підходу. Обгрунтовано необхідність системно-ситуативного підходу до розробки стратегій міжнародного маркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377614 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Корж М. В. 
Стратегія міжнародного маркетингу. Теорія і практика : монографія / М. В. Корж; Донбас. держ. машинобуд. акад. - Краматорськ, 2010. - 360 c. - Бібліогр.: 486 назв. - укp.

Розглянуто проблеми формування ефективної стратегії міжнародного маркетингу (ММ) під час ведення міжнародної бізнес-діяльності за умов глобалізації. Викладено концептуальні основи та сучасні підходи до формування системи управління ціноутворенням з використанням інструментарію ММ. Висвітлено методологію формування оптимізаційної цінової стратегії та механізм управління ціновою політикою під час виходу на світовий ринок за умов глобалізації. Описано модель прогнозування результативності міжнародного бізнесу, визначено ефективність стратегії ММ.

Рассмотрены проблемы формирования эффективной стратегии международного маркетинга (ММ) при ведении международной бизнес-деятельности в условиях глобализации. Изложены концептуальные основы и современные подходы к формированию системы управления ценообразованием с использованием инструментария ММ. Освещены методология формирования оптимизационной ценовой стратегии и механизм управления ценовой политикой при выходе на мировой рынок в условиях глобализации. Описана модель прогнозирования результативности международного бизнеса, определена эффективность стратегии ММ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА724972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Корж М. В. 
Формування системи інноваційного розвитку глобалізованої економіки на основі управління маркетинговим механізмом. Теорія і практика : монографія / М. В. Корж; МОНМС України, Донбас. держ. машинобуд. акад. - Краматорськ, 2012. - 591 c. - Бібліогр.: 412 назв - укp.

Висвітлено науково-методологічні та теоретико-концептуальні засади забезпечення інноваційного розвитку світової економіки за умов глобалізації на основі використання механізму управління міжнародним маркетингом. Запропоновано механізм прийняття рішень щодо реалізації маркетингових заходів у складі загальної програми міжнародного маркетингу. Наведено модель організаційно-економічного механізму управління міжнародним маркетингом у промисловості з урахуванням особливостей цієї сфери господарювання. Розроблено структурну модель системи управління міжнародним маркетингом і формування комплексу стратегій міжнародного маркетингу в системі міжнародної бізнес-діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-55 + У582.111

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Пурська І. С. 
Міжнародний маркетинг : навч. посіб. / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - К. : Знання, 2012. - 285 c. - Бібліогр.: с. 270-278. - укp.

Розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Висвітлено сутність, принципи, функції, структуру та форми міжнародного маркетингу у зв'язку зі стадіями інтернаціоналізації діяльності підприємства. Значну увагу приділено технологіям дослідження міжнародного маркетингового оточення та зовнішнього конкурентного середовища, розкрито сучасні методи організації виходу підприємства на зарубіжні ринки, проаналізовано організаційно-правові моделі присутності фірми на зовнішньому ринку. Описано технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільна та комунікаційна політика) та управління ним, а також розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754062 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Стельмащук Н. А. 
Основи маркетингу : конспект лекцій / Н. А. Стельмащук; Хмельниц. екон. ун-т. - Т. : Крок, 2012. - 232 c. - Бібліогр.: с. 222-227. - укp.

Викладено лекційний матеріал з основ маркетингу. Розкрито його сутність і принципи, основи маркетингових досліджень. Наведено інфраструктуру товарного ринку, описано маркетингові стратегії сегментації та вибору цільового ринку. Значну увагу приділено маркетинговій товарній і ціновій політиці, збутовій політиці компанії, маркетинговій політиці комунікацій. Акцентовано на питаннях управління маркетинговою діяльністю, сутності та особливостях міжнародного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-2 + У582.111 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755031 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського