Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (45)
Пошуковий запит: (<.>U=И168.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 83
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Пятничко А. И. 
Перевод карьерных самосвалов БелАЗ на газодизельное топливо / А. И. Пятничко, Ю. В. Сиянко // Экотехнологии и ресурсосбережение. - 2000. - № 1. - С. 22-27. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розроблено нову систему якісного регулювання паливної суміші у газодизельних двигунах ЯМЗ-240 М2 потужністю 360 к. с. із всережимним регулятором швидкості обертання вала. Розроблено паливну систему газодизеля. Описано переобладнання на газодизельний процес автомобіля БелАЗ-75405 вантажністю 30 т і результати його дорожніх випробувань під навантаженням. Проаналізовано техніко-економічні та екологічні аспекти застосування газодизелів у гірничовидобувній промисловості України.


Ключ. слова: газодизельні автосамосвали, дизель, газодизель
Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Симоненко В. И. 
Перегрузочные пункты автомобильно-конвейерного транспорта на нерудных карьерах скальных пород / В. И. Симоненко // Збагачення корис. копалин. - 1999. - Вип. 4(45). - С. 73-77. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Знайдено конструктивне вирішення проблеми енергозберігаючих внутрішньокар'єрних та поверхневих перевантажувальних пунктів щодо використання автомобільно-конвеєрного транспорту з метою перевезення корисних копалин із кар'єрів до дробильно-збагачувальної фабрики та дробильно-сортувального заводу. Розглянуто їх типи для підприємств різної виробничої потужності.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3 + И168.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж60424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шапарь А. Г. 
Перегрузочные пункты при автомобильно-конвейерном транспорте на рудных карьерах / А. Г. Шапарь, В. Т. Лашко, С. М. Новожилов, Н. И. Кучерский, О. Н. Мальгин, Г. А. Прохоренко, П. А. Шеметов, С. С. Коломников, У. Ю. Давронбеков; ред.: В. Т. Лашко; Ин-т пробл. природопользования и экол. НАН Украины. - Д. : Поліграфіст, 2001. - 138 c. - Библиогр.: 34 назв. - рус.

Рассмотрены основные тенденции в развитии открытого способа добычи твердых полезных ископаемых, а также перспективы использования перегрузочных пунктов на рудных карьерах. Представлена методика проведения экспериментальных исследований грохотов с подпружиненными колосниками на моделях с использованием эквивалентных материалов. Особое внимание уделено рациональным технологическим и конструктивным параметрам бесприводных грохотильных установок. Разработаны технологические схемы и обоснованы параметры временных буферных складов внутри карьера для стабилизации грузопотоков при комбинированном транспорте.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3 + И168.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО24358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Савченко А. А. 
Использование автомобильного транспорта на современных карьерах / А. А. Савченко, Б. А. Савченко // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2002. - № 11. - С. 46-49. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проанализирована эксплуатация карьерного автотранспорта. Приведено время работы автосамосвалов за смену, рассмотрены подходы и организация проведения технического обслуживания и ремонта автосамосвала с целью увеличения их производительности в карьере.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Крейсман Е. А. 
Ефективність поперечного профілювання берм при будівництві кар'єрних автодоріг : Моногр. / Е. А. Крейсман, С. В. Філатов, С. О. Жуков, В. С. Гірін. - Д. : Наука і освіта, 2004. - 240 c. - Бібліогр.: 142 назв. - укp.

Проаналізовано динаміку розвитку і тенденції застосування великовантажних кар'єрних автосамоскидів на відкритих гірничих роботах, встановлено вплив поперечного профілю кар'єрних комунікацій на параметри руху автосамоскида. Запропоновано методику визначення оптимальних параметрів поперечного профілю транспортних берм залежно від гірничотехнічних факторів. Розроблено технологію формування транспортних берм з увігнутим поперечним профілем проїзної частини. Встановлено потенціальні можливості підвищення ефективності гірничого виробництва шляхом впровадження поперечного профілювання транспортних берм на підприємствах Кривбасу.

Исследованы динамика развития и тенденции применения больших грузоподъемных карьерных автосамосвалов на открытых горных выработках, установлено влияние поперечного профиля карьерных коммуникаций на параметры движения автосамосвала. Разработана методика определения оптимальных параметров поперечного профиля транспортных берм в зависимости от горнотехнических факторов. Предложена технология формирования транспортных берм с вогнутым поперечным профилем проезжей части. Определены потенциальные возможности повышения эффективности горного производства путем внедрения метода поперечного профилирования транспортных берм на предприятиях Кривбасса.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Егоров А. Н. 
Эксплуатация карьерных самосвалов с гидромеханической трансмиссией / А. Н. Егоров, Н. В. Каранкевич, Г. И. Павленко, Ю. А. Монастырский, В. М. Денис. - Х. : Золотые страницы, 2006. - 295 c. - рус.

Рассмотрены вопросы устройства и технического обслуживания карьерных самосвалов с гидромеханической трансмиссией грузоподъемностью от 30-ти до 55-ти тонн, производства РУПП "БелАЗ". Приведены общие сведения об открытых горных работах и карьерном автомобильном транспорте. Описаны различные виды двигателей и их систем, принцип действия гидромеханической и карданной передачи. Рассмотрено устройство ведущего моста. Показаны особенности конструкции ходовой части и рулевого управления, опрокидывающего механизма, описана рабочая тормозная система самосвалов серий 7 540, 7 547, 7 548, 7 555. Расмотрены возможные неисправности в тормозных системах и способы их устранения. Описано общее устройство системы пожаротушения и электрооборудование карьерных самосвалов, установлена периодичность их технического обслуживания, приведены правила безопасности труда, производственной санитарии и пожарной безопасности.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675680 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Філатов С. В. 
Вплив поперечного профілю кар'єрних автодоріг на опір руху великовантажних автосамоскидів / С. В. Філатов, В. С. Гірін, С. О. Жуков // Систем. технології. - 2002. - Вип. 6. - С. 21-25. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Зазначено, що автотранспортні комунікації глибоких залізорудних кар'єрів мають жорсткі обмеження стосовно ширини транспортних берм. Це ускладнює застосування нових типів великовантажних автосамоскидів, що є необхідним у зв'язку з критичним рівнем амортизації існуючого на підприємствах рухомого складу. Запропоновано нове рішення щодо зниження коефіцієнта опору руху автосамоскида шляхом зміни поперечного профілю проїзної частини кар'єрної автодороги, а також метод визначення його рівня.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.19-022.5 + И168.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Хільченко М. В. 
Залежність режиму гірничих робіт від параметрів екскаваторів та автотранспорту / М. В. Хільченко, С. О. Жуков, М. В. Ігонін // Систем. технології. - 2002. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Під час розробки крутоспадаючих рудних родовищ глибокими кар'єрами визначальним фактором економічної ефективності виробництва є параметри відкритих гірничих виробок, які безпосередньо залежать від гірничотехнологічних умов та характеристик виймально-навантажувального обладнання і технологічного автотранспорту. Зменшити обсяги розкривних робіт можна за рахунок звуження транспортних берм, але можливості цього заходу лежать в межах, визначених запропонованою методикою.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3 + И332.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Громадский А. С. 
Исследование виброударных составляющих и максимальных ускорений вибрации карьерного экскаватора / А. С. Громадский // Систем. технології. - 2002. - № 3. - С. 57-61. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Приведены результаты исследований виброударных нагрузок, действующих на виброчувствительное электрооборудование карьерных экскаваторов. Показаны перспективы разработки нового Государственного стандарта Украины, нормирующего виброударные характеристики машин и оборудования.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бейгул В. О. 
Математична модель збуреного руху системи "буксировщик - автосамоскид" / В. О. Бейгул, І. І. Лєєпа, Г. Л. Лепетова // Систем. технології. - 2006. - № 4. - С. 94-98. - Библиогр.: 5 назв. - укp.

Розроблено математичну модель збуреного руху системи буксировщик - автосамоскид за умов технологічних доріг гірничозбагачувальних комбінатів.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3с11

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бейгул В. О. 
Обгрунтування раціональних параметрів підйомно-зчеплювального пристрою буксировщиків кар'єрних автосамоскидів / В. О. Бейгул, Г. Л. Лепетова, Г. О. Щербинська, О. О. Бейгул // Систем. технології. - 2007. - № 4. - С. 137-144. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Разработаны алгоритм выбора рациональных параметров и методика проектировочного расчета на прочность основных силовых элементов подъемно-сцепного устройства буксировщиков карьерных автосамосвалов.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Стеханова З. С. 
Определение потребности и производственной мощности технологического автотранспорта горно-обогатительных комбинатов / З. С. Стеханова // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2008. - № 4. - С. 112-115. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Потребность в транспортных средствах и производственную мощность технологического автотранспорта горно-обогатительных комбинатов целесообразно определять с помощью представленной методики, учитывающей непрерывный износ автосамосвалов, а также совместное влияние материально-технических условий их эксплуатации в карьере и ремонта в автохозяйстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Костянський О. М. 
Визначення параметрів розміщення перевантажувальних пунктів автомобільно-конвеєрного транспорту при відробці глибоких горизонтів кар'єрів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.15.03 / О. М. Костянський; Криворіз. техн. ун-т. - Кривий Ріг, 2001. - 17 c. - укp.

Розроблено методику визначення місця розміщення перевантажувальних пунктів конвеєрних підйомників у кар'єрі з урахуванням зміщення центру грузообігу транспортованої гірничої маси та режиму гірничих робіт. Встановлено взаємозв'язок коефіцієнта подовження траси з висотою підйому гірничої маси. Запропоновано раціональну кільцеву схему транспортування у разі зустрічних вантажопотоків гірничої маси, що дозволяє підвищити продуктивність автосамоскидів. Визначено область раціонального використання даної схеми. Висвітлено ефективний напрям поглиблення залізорудних кар'єрів, що застосовують автомобільно-конвеєрний комплекс. Досліджено динаміку витрат на автомобільно-конвеєрний комплекс залежно від висоти зони, що обслуговується.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3 + И168.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314333 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Веснін А. В. 
Зниження шкідливого впливу відпрацьованих газів автотранспортних потоків на склад атмосфери кар'єрів : автореф. дис... канд. техн. наук / А. В. Веснін; Криворіз. техн. ун-т. - Кривий Ріг, 2008. - 20 c. - укp.

З метою зменшення впливу викидів автотранспортного комплексу кар'єру на склад атмосфери оптимізовано режими його екплуатації за умов використання засобів зниження концентрацій шкідливих компонентів у відпрацьованих газах. На підставі теоретичних досліджень й експериментальних вимірів визначено коефіцієнти нестаціонарності роботи автотранспортного обладнання кар'єрів та удосконалено метод розрахунку витрат палива автотранспортним потоком. Встановлено закономірності розподілу та зміни концентрацій шкідливих домішок відпрацьованих газів у газовому шлейфі транспортних засобів залежно від типу автомобіля, складу атмосфери та зміни інтенсивності потоку за умов кар'єрів. Із використанням результатів лабораторних досліджень створено й апробовано установку для очистки відпрацьованих газів під час перевезення сипких матеріалів допоміжним автотранспортом. Розроблено рекомендації щодо скорочення шкідливих газовиділень автотранспортним комплексом кар'єру, який знаходиться у безпосередній експлуатації, шляхом оптимізації параметрів і режимів руху потоку із застосуванням пристроїв, що забезпечують зниження концентрацій відпрацьованих газів. Розраховано річний економічний ефект за рахунок збільшення продуктивності праці водіїв та обслуговуючого персоналу в результаті покращання санітарно-гігієнічних умов на Першотравневому кар'єрі ПівнГЗК, який складає 411,08 тис. грн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3 н631

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356154 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шевченко І. В. 
Моделі та інструментальні засоби оперативно-диспетчерського управління кар'єрним автотранспортом : Автореф. дис... канд. техн. наук / І. В. Шевченко; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. - Х., 2007. - 19 c. - укp.

Розроблено моделі й інструментальні засоби оперативно-диспетчерського управління транспортно-технологічними комплексами кар'єрів (ТК) великих гірничодобувних підприємств. На підставі системного аналізу структури та функціонування ТТК розроблено комплекс математичних та імітаційних моделей розв'язання функціональних задач оперативно-диспетчерського управління, що забезпечує швидке планування та динамічну маршрутизацію транспортних засобів кар'єру, а також швидку й адекватну реакцію на зміну режиму роботи транспортного комплексу та виникнення позаштатних ситуацій з метою збереження гомеостазу системи. Створені моделі, алгоритми й інструментальні засоби дозволяють підвищити ефективність оперативно-диспетчерського управління та стабільність функціонування ТТК у разі раптових зупинок обладнання.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3-615

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Філатов С. В. 
Оптимізація параметрів автотранспортних комунікацій на кар'єрах з урахуванням гірничотехнічних факторів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.15.03 / С. В. Філатов; Криворіз. техн. ун-т. - Кривий Ріг, 2002. - 21 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321112 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шевченко О. І. 
Підвищення енергетичної ефективності тягового електропривода кар'єрних самоскидів великої вантажопідйомності : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.09.03 / О. І. Шевченко; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2004. - 19 c. - укp.

Розглянуто питання підвищення енергетичної ефективності тягового електропривода (ТЕП) великовантажних автосамоскидів з автономною електроенергетичною установкою шляхом використання енергії гальмування за умов глибоких кар'єрів на прикладі автосамоскидів типу БелАЗ-7509. Проаналізовано роботу електромеханічного устаткування великовантажних кар'єрних самоскидів (ВКС). Встановлено, що його низька ефективність обумовлена нераціональним використанням енергії, яку виробляють тягові електричні двигуни (ТЕД) у генераторному режимі роботи. Доведено, що підвищення ефективності роботи ТЕП досягається шляхом застосування рекуперативного гальмування як основного способу електричного гальмування - в результаті зменшення використання дизельного палива та збільшення продуктивності системи охолодження ТЕД. Виявлено, що потужність рекуперації повинна бути обмеженою з урахуванням забезпечення технічних умов експлуатації дизельного двигуна. Встановлено аналітичну залежність між зменшенням витрат палива в технологічному циклі та технологічними параметрами експлуатації ВКС за умов рекуперації енергії гальмування. Визначено умови максимальної економії палива в технологічному циклі ВКС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Нестеренко О. В. 
Підвищення ефективності знепилювання автомобільних доріг у кар'єрах : автореф. дис... канд. техн. наук / О. В. Нестеренко; Криворіз. техн. ун-т. - Кривий Ріг, 2008. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3 н631

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355387 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Степанов О. В. 
Підвищення надійності автосамоскидів, що працюють на породних відвалах : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. В. Степанов; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Х., 2008. - 21 c. - укp.

Визначено закономірності виникнення систематичних відмов автосамоскидів, зумовлених станом властивостей мастил, сезонним розсіюванням запиленості під час роботи на породних відвалах вугільних шахт. Для діагностування вузлів трансмісії визначено місця знімання інформації та встановлено залежності зростання кількості відмов від перевантаження автосамоскида та запиленості породного відвалу. Розвинуто діагностичну модель автосамоскида, яка у разі оцінювання сукупності діагностичних параметрів передбачає врахування перевантажень автосамоскида та запиленості породного відвалу. Обгрунтовано критерій оптимізації періодів запобігальних замін груп елементів на підставі мінімуму сумарних втрат у разі планових і аварійних ремонтів на одиницю напрацювання автомобіля шляхом підбору варінтів замін елементів за різних сполучень. Розвинуто моніторинг і дистанційне діагностування автосамоскида, які передбачають одержання інформації та планування ремонтних впливів технічною службою на підставі фактичного технічного стану автосамоскида.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Лучко М. І. 
Удосконалення роботи промислового автотранспорту в умовах кар'єру на підставі системного планування транспортного процесу : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.12 / М. І. Лучко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2005. - 20 c. - укp.

На підставі результатів теоретичних досліджень удосконалено структуру транспортно-технологічної системи кар'єру та встановлено залежності для прогнозування показників ефективності роботи автопарку з урахуванням гірничотехнічних умов експлуатації автосамоскидів у глибокому кар'єрі. Розроблено математичну модель планування роботи парку автосамоскидів, застосування якої дозволяє більш точно враховувати відсотковий вміст корисного компонента в руді, а також гірничотехнічні умови експлуатації у кар'єрі за рахунок застосування дорожнього еквівалента під час розрахунку кількості рейсів за зміну. На підставі використання даної математичної моделі розроблено систему планування роботи технологічного автотранспорту за умов кар'єру. Здійснено виробничу апробацію запропонованої методики планування за умов гірничо-транспортного цеху Першотравневого кар'єру ВАТ "ПівнГЗК". Встановлено позитивний вплив використання нової системи планування на стабілізацію складу шихти, зниження коливання вмісту заліза магнітного на 1 - 3 %, скорочення середньої дальності транспортування гірничої маси на 2,8 % та зменшення собівартості перевезення 1 тонни руди на 2,14 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського