Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (50)Книжкові видання та компакт-диски (85)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.712$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
1.

Чехуніна А. О. 
Бахіанство як установка композиторської та виконавської творчості XIX - XX сторіч: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / А. О. Чехуніна ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В. Нежданової. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розгляд бахіанства як творчої установки композитора та виконавця побудовано на теоретичних підвалинах психологічної концепції установки, розробленої Д. Узнадзе. Подання про установку транспонуються до сфери музичної професійної діяльності, відзначається психологічно настановний зміст звернення музикантів до тих чи інших типологічних показників музики Й. С. Баха. Спрямованість на моделювання в авторській стилістиці ознак мистецтва Й. С. Баха, яка втілена, зокрема, застосуванням композиційних принципів ДТК, кантати або пасіона, фуги як ключової архітектонічної та фактурної якості, інструментального лінеаризму як символу високої риторики музики німецького майстра - визначається як бахіанство, в узгодження з термінологічною практикою, що затвердилася у професійному середовищі (на кшталт "моцартіанство", "бетховеніанство").

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(0)6-2 + Щ310.712.5 Бах Й. С.
Шифр НБУВ: РА377396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Сирятська Т.О. 
Виконавська інтерпретація в аспекті психології особистості музиканта-артиста: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Т.О. Сирятська ; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. — Х., 2008. — 18 с. — укp.

Вивчено психолого-аналітичний аспект особистості виконавця, який є взірцем артистичної діяльності. Грунтуючись на динамічній концепції особистості (за Е.Фроммом) та концепції іншого М.Бахтіна, екстрапольованих на матеріал виконавського мистецтва, опрацьовано теоретичні положення класичної характерології за документами щодо діяльності видатних музикантів минулого К.М.Вебера, М.Глінки, піаністів А.Рубінштейна, С.Рахманінова, Г.Гульда, В.Софроницького. Це уможливлює моделювання процесів і механізмів психології особистості через визначення її базових концептів ("характер", "темперамент", "артистична енергія"). Запропоновано дефініції понять "інтерпретація", "особистість інтерпретатора", "артистична енергія". Виявилось, що всі творчі особистості мали певний тип акцентуації (за типологією К.Ленгарда), який не лише пояснює особливості його психототипу, але й спрямовує та увиразнює семантику виконавської інтерпретації (через взаємодію рис темпераменту та характеру). Зазначено, що цей процес не є лінійним, спрощеним - він впливає на трактовку авторського тексту та трансформує його зміст опосередковано, але закономірно та на об'єктивному підгрунті. Ідеальним є збіжність "образу автора" з виконавським Я. В інших випадках виконавське мислення виокремлює трансформацію авторського Я, слухач відчуває певні зміни у традиції виконання. Це простежено на чотирьох виконавських версіях Шостої прелюдії Ф.Шопена: А.Корто, С.Ріхтера, В.Софроницького, М.Аргеріх. Психологічна структура особистості є енергетичною системою, що також увиразнює семантичну спрямованість інтерпретації як кінцевого результату діяльності музиканта-артиста. Закон структурної тотожності (конгруентності) між акцентуйованими рисами особистості та типом інтерпретації визначає характер взаємодії та доповнює усталену в інтерпретології типологію виконавців, розвиває існуючі ідеї К.Мартинсена, Е.Кречмера, Д.Рабіновича.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712 + Ю945.442 +
Шифр НБУВ: РА356946

Рубрики:

      
3.

Кучма О.П. 
Діалогічність як принцип стильового мислення в музиці 2-ої половини XX ст. (на прикладі творчості Р.Щедріна): автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / О.П. Кучма ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2008. — 16 с. — укp.

Досліджено стильові процеси музики XX ст. у контексті такої домінуючої тенденції культури даного періоду, як поліфонічність, що дозволяє визначити ціннісну роль творчого процесу та співвіднести розвиток мистецтва з філософським осмисленням стану сучасної культури. Відповідно до концепції діалогу М.Бахтіна уточнено сутність поняття "стиль", до наукового обігу введено категорію "стильове мислення". Обгрунтовано новий підхід щодо об'єднання до однієї системи особливостей стилеутворення у музиці XX ст., починаючи від формування творчого напрямку (феномену неостилів) та закінчуючи деякими стилістичними особливостями твору (жанрово-стильові запозичення). Розроблено підхід щодо вивчення нових стильових утворень у музичі XX ст. у контексті дослідження двох функцій традиції - охоронної та перетворювальної. Розкрито сутність явища стильового діалогу та його роль у музиці XX ст. у співвіднесеності з ціннісним аспектом композиторської творчості й основними тенденціями розвитку мистецтва даного періоду. Визначено основні типи діалогу, що можуть проявляти себе через категорію стилю. Виявлено культурно-історичні передумови інтенсивного використання стильового діалогу у творчості композиторів 2-ої половини XX ст. Досліджено типи включення іностильового матеріалу у твір та оціночні аспекти у його застосуванні. Вперше у вітчизняному музикознавстві проаналізовано твори Р.Щедріна кінця 1980-х - початку 1990-х рр., виявлено специфіку прояву стильового діалогу у творчості композитора. Встановлено особливості пізньої творчості Р.Щедріна. Визначено стильові ознаки жанру концерту як одного з провідних у творчій діяльності митця останніх років.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712.5 + Щ313(4РОС)6-81 Щедрін Р. +
Шифр НБУВ: РА357987

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Борисенко М.Ю. 
Жанр транскрипції в системі індивідуального композиторського стилю: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / М.Ю. Борисенко ; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. — Х., 2005. — 17 с. — укp.

Розроблено теорію жанру транскрипції. Установлено, що авторська транскрипція є своєрідним ядром, на основі якого будується концепція даного жанру у музичній теорії та практиці. У процесі вивчення транскрипції та її об'єкта застосовано методи системно-структурного, компаративного, функціонального, історико-типологічного аналізу. Запропоновано термін "фактурна інтонація", що використано як основний інструмент дослідження жанрових зразків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712 + Щ310.51 +
Шифр НБУВ: РА336687

Рубрики:

      
5.

Кононова 
Ідеальне та еталонне в системі категорій музично-виконавського мистецтва: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Марія Віталіївна Кононова ; Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського НАН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712
Шифр НБУВ: РА366183

Рубрики:

      
6.

Катрич О.Т. 
Індивідуальний стиль музиканта-виконавця (теоретичні та естетичні аспекти): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / О.Т. Катрич ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2000. — 17 с. — укp.

На основі осмислення діалектичних, онтологічних, естетичних та музично-функціональних аспектів індивідуального стилю музиканта-виконавця систематизовано поняттєво-категорійний апарат музично-виконавського стилетворення. Розроблено методику дослідження індивідуального стилю музиканта-виконавця.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712 + Ю812.453.1
Шифр НБУВ: РА310324 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Жукова Н.А. 
Інтерпретація як компонент музичної творчості: естетичний аспект: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.08 / Н.А. Жукова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 14 с. — укp.

Досліджено поняття "інтерпретація", реконструйовано його внутрішню структуру (художню (музичну) та інтерпретацію реципієнта)). Розглянуто виконавське мистецтво як естетичну проблему та проаналізовано асоціацію, контраст, колаж, діалог, емпатію, катарсис як засоби створення та сприймання музичного образу, а також виявлено сфери функціонального прояву художньої інтерпретації. Виявлено значення підготовленості, "відкритості" слухача для спільної з автором і виконавцем творчої роботи - сприймання музичного образу. Виокремлено західноєвропейську музику XVIII - XX ст. ст. як особливий досвід опанування інтерпретаційною культурою, а також проблеми інтерпретації в історичній динаміці української музичної культури. Досліджено аспект творчої взаємодії "композитор - виконавець" у XX ст., оцінено конкретні твори сучасних композиторів і виконавців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.453.1 + Щ310.712 +
Шифр НБУВ: РА323681

Рубрики:

      
8.

Іонов В. І. 
Історіографія як основа наукової інтерпретації сучасної української музичної культури: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / В. І. Іонов ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В. Нежданової. — О., 2010. — 19 с.: рис. — укp.

Вперше в українському музикознавстві розроблено підстави для створення єдиної теорії сучасної української музичної історіографії (СУМІ). Визначено засадничі риси СУМІ, здійснено її предметно-понятійний, функіональний та ціннісно-смисловий аналіз. Вивчено тексти, проблемний зміст, поняттєві узагальнення музикознавчих і культурологічних праць останнього десятиріччя і, таким чином, здійснено запропоноване І. Котляревським визначення пріоритетних засад музично-культурологічного знання. Запропоновано історіологічну оцінку стану сучасної української музичної культури, яка дозволяє в цій останній вбачати історичний феномен, що поєднує у сьогоденні минуле та майбутнє українського культурного буття, включаючи способи усвідомлення та відтворення цього буття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712 + Щ313(4УКР)6
Шифр НБУВ: РА378143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Андросова Д.В. 
Мінімалізм в музиці: напрямок і принцип мислення: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Д.В. Андросова ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2005. — 17 с. — укp.

Уперше у музикознавстві визначено метод мінімалізму як напрямку та принципу мислення завдяки формулюванню такого підходу як "мінімалізація композиції" на межі композиторського та виконавського мислення. Запропоновано використовувати у сфері музикознавства характеристику механізму проявлення мінімалізму - "емансипацію консонансу", а також поняття "мінімалізація композиції", що визначає результат дії мінімалістської "емансипації конмонансу". Зауважено щодо містеріально-християнських витоків мінімалізму, що визначають музичну специфіку даної художньої методології. У даному контексті проаналізовано твори мистецтва певних акторів XVIII - XX ст. (Д. Скарлатті, Н.Гріга, Е.Саті, Ф. Ржевського, Д. Терзакіса, Х. Радулеску, Л.Корі, А.Пьяццолли) та їх виконання з усвідомленням змістового наповнення, яке не охоплюється традиційним аналізом. Запропоновано характеристику значення музичного мінімалізму як "неоплатонізму у мистецтві".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.611 + Щ310.712 +
Шифр НБУВ: РА337048

Рубрики:

      
10.

Грібінєнко Ю.О. 
Музична полістилістика у світлі теорії інтертекстуальності: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Ю.О. Грібінєнко ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2006. — 18 с. — укp.

Проаналізовано проблему музичної полістилістики в її тісному взаємозв'язку з теорією інтертекстуальності. Розкрито сутність і визначено рівні прояву полістилістики у творчості сучасних композиторів. Наукове дослідження здійснено з урахуванням тенденцій сучасного гуманітарного знання, визначених на підставі вивчення існуючих теорій інтертекстуальності та гіпертексту. Розкрито нові аспекти музичної полістилістики як методу композиторської творчості, що відповідає наміру митця ввести свій задум у загальний стильовий контекст музики та як знакового вираження множинності музичної свідомості. Обгрунтовано принципове значення використання композиторами різних способів текстових взаємодій і прийомів інтертекстуальності, що дозволяє виявити шляхи взаємопереходу "свого" - "чужого" у музиці. Запропоновано типологію музичної полістилістики, проаналізовано її моделі. Досліджено основні підходи щодо вивчення феномену інтертекстуальності у сучасному гуманітарному знанні. Розглянуто суміжні літературознавчі та музиконавчі позиції у сфері теорії інтертекстуальності. Розроблено типологію інтертекстуальності з урахуванням її текстологічних, естетичних (ціннісних) та композиційно-художніх характеристик. Особливу увагу приділено розгляду теорії гіпертексту як цілісного музичного хронотопу, що характеризує музику як симультанне метаісторичне явище. Встановлено суттєвий вплив інформаційної перенасиченості музичної культури на формування методу композиторської творчості у другій половині XX - на початку XXI ст. Показано, що теорія гіпертексту як особливого інформаційно-комунікативного феномена дозволяє адекватно інтерпретувати взаємодію, шляхи й особливості трансляції цілих інформаційних пластів, що сприяє розумінню складної культурної ситуації на межі сторіч.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(0)6-2 + Щ310.3 + Щ310.712 +
Шифр НБУВ: РА346244

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Зеленіна Н.В. 
Підтекст музичного твору: формування і функціонування: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Н.В. Зеленіна ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2004. — 16 с. — укp.

З'ясовано умови формування та способи функціонування підтексту музичного твору. Запропоновано визначення даного поняття як інтерпретації взаємозв'язку тексту та контексту. Досліджено явище тексту у комунікативному аспекті, розроблено оригінальну типологію контексту, створено методику аналізу шляхів формування підтектсу. Висвітлено особливості його функціонування в галузі науки та мистецтві. Проаналізовано специфіку формування підтексту в музиці різних видів ("чистій", зі словесним текстом і в сценічно-музичному творі).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712 + Щ319 +
Шифр НБУВ: РА333978

Рубрики:

      
12.

Дорофєєва В.Ю. 
Полістилізм у творчості Євгена Станковича як семіотичний феномен: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 26.00.01 / В.Ю. Дорофєєва ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Охарактеризовано феномен "полістилізму" й інтерпретовано його як динамічну реальність музичної композиції. Виявлено моделі й іншомистецькі вектори полістилізму. Надано цілісну характеристику інтертекстуальності музичної творчості композитора як методу художнього мислення й особливого способу організації текстів. Проведено багатовекторну інтерпретацію музичної творчості Є. Станковича як полістилітичної єдності за допомогою узагальнювальних категорій "діалог", "полілог", "артефакт", "сакральний етос".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)6-81 Станкович Є. + Щ310.712.5
Шифр НБУВ: РА373810 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Тимофеєва К.В. 
Порівняльний аналіз як метод інтерпретології (на прикладі фортепіанного виконавства): автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / К.В. Тимофеєва ; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. — Х., 2009. — 18 с. — укp.

Досліджено методологічні проблеми теорії виконавства, виявлено тенденцію внутрішньої спорідненості теоретичного та виконавського музикознавства на базі їх категоріального синтезу. Системний характер основних категорій теорії виконавства (інтерпретології) висвітлено у контексті порівняльного методу аналізу. Обгрунтовано шляхи, способи та можливості порівняльного аналізу як багаторівневої системи відносин: від композиторського тексту до виконавської драматургії та фортепіанної школи, від моделювання принципових відмінностей об'єктів та опису артефактів фортепіанного виконавства до виявлення національних традицій і культурно-історичного контексту. Розроблено й апробовано нові методики порівняльного аналізу (на матеріалі Великої сонати П. Чайковського ор. 37, Першої ор. 28 та Другої ор. 36 сонат С. Рахманінова для фортепіано) з використанням комп'ютерних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712 + Щ315.42-712 +
Шифр НБУВ: РА361952

Рубрики:

      
14.

Стронько Б.Ю. 
Статус буттєвого часу в музиці: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Б.Ю. Стронько ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2003. — 14 с. — укp.

Розглянуто прояви часу у різних сферах музичного мислення: композиції, драматургії, музичних засобах. Час осмислено, згідно з філософією буття М. Хайдеггера як онтологічний взаємозв'язок минулого, теперішнього, майбутнього, що має чотири основні види (виміри), яким відповідають певні типи подієвості, тобто загального характеру подій щодо структури часу. Розглянуто різні види взаємодії вимірів часу, роль часу у взаємозбагаченні композиції, драматургії, музичних засобів. Показано можливості нового підходу до проблеми "час та музика" на прикладах порівняльного аналізу як окремих музичних засобів у стилях різних епох і творів сучасних українських композиторів - В.В. Сильвестрова та Ю.Я. Іщенка.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.27 + Щ310.712 +
Шифр НБУВ: РА324366

Рубрики:

      
15.

Коновалова І.Ю. 
Феноменологія музичної обробки (на матеріалі хорових творів українських композиторів XIX - XX ст.): Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / І.Ю. Коновалова ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2007. — 19 с. — укp.

На базі матеріалів хорових творів українських композиторів XIX - XX ст. здійснено комплексне історико-теоретичне дослідження музичної обробки як феномену культури. Розглянуто феноменологічну специфіку музичної обробки у поняттєво-термінологічному, культурологічному, інтерпретаційному та теоретико-жанровому аспектах. Визначено семантичний взаємозв'язок понять "обробка" і "культура". Виявлено суть музичної обробки / опрацювання як методу музичного мислення, форми художньої інтерпретації та мистецького жанру, що грунтується на творчому переосмисленні первинних музичних текстів. Розглянуто специфіку метаобробки у музиці як системи вторинних жанрів. Визначено її структуру та функції. Обгрунтовано інтерпретаційні та жанрові властивості музичної обробки, зазначено віддзеркалення їх у хоровій обробці. Висвітлено історичний аспект динаміки розвитку хорової обробки та її провідних жанрово-стильових моделей у європейській і вітчизняній музиці. Охарактеризовано основні різновиди хорової фольклорної обробки, репрезентативні для найзначніших етапів розвитку цього жанру в українському музичному мистецтві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712 + Щ314.1-03(4УКР)5/6-712 +
Шифр НБУВ: РА350951

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Фекете О.В. 
Формування виконавської концепції музичного твору: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / О.В. Фекете ; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. — Х., 2009. — 17 с. — укp.

Досліджено інтенціональні механізми формування виконавської концепції музичного твору, визначено її параметри та структуру. Розкрито сутність виконавської концепції як явища синтезу інтенціональної діяльності свідомості музиканта-виконавця, спрямованої на створення худоржньої цінності. Доведено, що виконавська концепція визначає вектор смислоутворення, віддзеркалює масштаб особистості виконавця, та є категорією художньої свідомості. Удосконалено понятійний апарат дослідження, зокрема, запропоновано визначення таких понять, як виконавський текст, стабільна та мобільна форми виконавської концепції, інтенціональний вектор, модель концептуальної інтенції). Створено модель концептуальної інтенції, що відобажає художнє світосприйняття особистості виконавця, домінантну форму виконавської активності, вектор комунікативної інтенції. Розроблено методику аналізу концептуальної інтенції, апробовану у різному жанрово-стильовому контексті (на прикладі творів Й.С. Баха, Л. Бетховена, О. Скрябіна та їх інтерпретації Г. Гульдом, Г. Соколовим, В. Софроницьким, В. Ашкеназі, М. Плетньовим).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712 +
Шифр НБУВ: РА368175

Рубрики:

      
17.

Щербініна О.М. 
Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.М. Щербініна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Конкретизовано поняття "музично-стилльові уявлення", визначено їх зміст і структуру. Обгрунтовано принципові засади, педагогічні умови та розроблено методику поетапного формування музично-стильових уявлень, спрямованих на удосконалення інтерпретаторських умінь майбутніх учителів музики. Представлено змістовно-компонентну модель формування музично-стильових уявлень у процесі інструментально-виконавської підготовки. Створено систему критеріїв і показників сформованості музично-стильових уявлень у студентів музичних факультетів у вищих закладах освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315-7 р(4УКР)31-3-712 + Щ310.712 +
Шифр НБУВ: РА336201

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Юдзіонок Н. М. 
Формування професійної компетентності майбутнього вчителя у музично-інтерпретаційній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Юдзіонок ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 21 с. — укp.

Визначено структурно-компонентний склад утворення "професійна компетентність майбутнього вчителя музики в музично-інтерпретаційній діяльності" (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-операційний, креативно-рефлексивний). Охарактеризовано рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя музики в музично-інтерпретаційній діяльності. Встановлено критерії з їх показниками та теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування у вищий школі професійної компетентності майбутнього вчителя музики в музично-інтерпретаційній діяльності: формування позитивної мотивації майбутнього вчителя музики щодо музично-інтерпретаційної діяльності. Визначено актуалізацію міжпредметних і міжциклових зв'язків нормативних навчальних дисциплін ВНЗ та активізація практико-орієнтованого навчання майбутніх вчителів музики. Розкрито стимулювання творчої самореалізації особистості студента в музично-інтерпретаційній діяльності на основі центрації виконавчого самовираження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712 + Щ31 р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА382355 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Крицький В.М. 
Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних закладів вищої освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.М. Крицький ; Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Досліджується проблема формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних закладів вищої освіти. Встановлено, що в системі музично-виконавської підготовки студентів музичних факультетів формування уміння художньої інтерпретації має стати цілеспрямованим і педагогічно керованим процесом на відміну від спонтанно-творчого підходу до його розвитку в ході накопичення студентами музично-виконавського досвіду. Запропоновані педагогічні умови та метод формування уміння художньої інтерпретації. Створено комплексну систему диференційованої діагностики сформованості уміння художньої інтерпретації музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712

Рубрики:

      
20.

Ляшенко О.Д. 
Художньо-педагогічна інтерпретація музичного твору в професійній підготовці майбутніх учителів музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Д. Ляшенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему професійної підготовки майбутніх учителів музики у вищих навчальних закладах освіти. Запропоновано новий методологічний підхід у системі освіти, який сприяє переосмисленню змісту, завдання, методів і форм навчання, змінює концептуальні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів музики. Створено й експериментально перевірено організаційно-методичну систему, компонентами якої є спецкурс "Основи художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору", експериментальна методика викладання дисципліни "Основний інструмент", виконавська практика та нові форми естетико-педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712р(4УКР)31 + Щ31р(4УКР)31-3
Шифр НБУВ: РА315499 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського