Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (72)Книжкові видання та компакт-диски (62)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(4УКР)714.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Ельбрехт О.М. 
Адаптивне управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Ельбрехт ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Здійснено системний аналіз діяльності загальноосвітнього закладу як об'єкта управління, зокрема школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу. Визначено характеристики адаптивного управління навчальним процесом за умов школи, його особливості, специфіку функцій, структури, технології реалізації. Наведено теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену модель адаптивного управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу, яка містить три основні взаємопов'язані компоненти: змістовий, структурний, технологічний. Показано позитивний вплив упровадженої моделі на процеси взаємоузгодження діяльності, самоорганізації, саморозвитку, оновлення змісту навчального процесу. Розроблено рекомендації щодо підготовки керівників шкіл цього типу до адаптивного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА329905

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Новосельська В.В. 
Естетичне виховання учнів у вальдорфських школах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Новосельська ; Ін-т проблем виховання АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Вперше узагальнено філософсько-культурологічні й педагогічні передумови та практичні досягнення вальдорфської педагогіки в галузі естетичного виховання учнів. Висвітлено специфіку підготовки вчителів. Проаналізовано зміст естетичного виховання учнів вальдорфських шкіл на уроках академічного циклу (фізики, історії, географії тощо), рідної та іноземної мови, мистецтва (музики, евритмії, живопису, ліплення, малювання форм), художньої праці (рукоділля, виготовлення ляльок, гончарства), а також в процесі позаурочної роботи (театральної діяльності, календарних свят). Виокремлено методи, спрямовані на розвиток емоційно-почуттєвої сфери, художньо-образного мислення та творчих здібностей учнів (міжвікові художні проекти, художнє формотворення, поліхудожні завдання тощо). Висвітлено позитивні та суперечливі аспекти вальдорфської педагогіки. Визначено ідеї, які не втратили практичної значущості та можуть застосовуватись у сучасній практиці естетичного виховання школярів. Експериментально доведено, що за умов відповідної адаптації доцільно застосовувати у процесі художньо-естетичного виховання учнів здобутки вальдорфської педагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)-2 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА328296

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Матвєєва Г. Д. 
Організаційно-педагогічні засади діяльності спеціалізованої школи художньо-естетичного профілю: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Г. Д. Матвєєва ; ДВНЗ "Ун-т менеджменту освіти НАПН України". — К., 2011. — 20 с. — укp.

Визначено концептуальні засади й організаційно-педагогічні умови ефективного функціонування авторської школи художньо-естетичного профілю, а також параметри та критерії оцінювання результативності її діяльності. До організаційно-педагогічних засад діяльності авторської спеціалізованої школи художньо-естетичного профілю віднесено концепцію функціонування й розвитку закладу, у якій розкрито наукові підходи й принципи управління й організації навчально-виховного процесу, мету та завдання діяльності, рівнево-функціональну структуру управління, технології створення педагогічно організованого середовища та розвитку творчого потенціалу кожного учня, портрети випускника кожної ланки школи, до ефективних умов - матеріально-технічні, науково-методичні, дидактичні, санітарно-гігієнічні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6
Шифр НБУВ: РА384329 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Туляєв В.В. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки старшокласників до професійного самовизначення у спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах художнього профілю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Туляєв ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Запропоновано теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми підготовки старшокласників до професійного самовизначення у сфері художньої діяльності, суттю якого є подолання суперечності між існуючою традиційною системою художнього навчання та виховання учнів у спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах художнього профілю та сучасними професійними вимогами. Розроблено організаційно-педагогічні умови, які дозволяють ознайомлювати старшокласників з сучасними художніми спеціальностями, визначати, розвивати спеціальні здібності та професійно важливі якості учня. Їх суть полягає в узгодженні змісту програм "Композиція", "Комп'ютерна графіка", "Художня культура" та проведенні на їх основі професійних випробувань, що враховують сучасні вимоги ринку художньої праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч424(4УКР)714.6 + Щ10 р(4УКР)21-3 +
Шифр НБУВ: РА360935

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Вольянська С.Є. 
Організація профільного навчання в загальноосвітній школі в умовах регіону: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Є. Вольянська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

На підставі результатів аналізу науково-педагогічної літератури, нормативних документів, узагальнення регіонального досвіду діяльності загальноосвітніх закладів виявлено етапи розвитку організації профільного навчання в загальноосвітній школі за умов регіону в історії вітчизняної педагогічної думки. Розкрито суть, цілі та принципи цього навчання. Уперше обгрунтовано й охарактеризовано педагогічні умови його організації у старшій ланці загальноосвітньої школи в регіоні. На підставі узагальнення досвіду науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу з урахуванням особливостей регіону та використанням різних форм і методів профільного навчання розроблено кваліметричну модель оцінки роботи загальноосвітньої школи з організації профільного навчання, яка передбачає формування відповідного кадрового складу педагогічних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА341540

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Приходченко К.І. 
Педагогічні основи формування творчого освітньо-виховного середовища в загальноосвітніх навчальних закладах гуманітарного профілю: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.07 / К.І. Приходченко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 48 с. — укp.

Охарактеризовано творче освітньо-виховне середовище, рівні його функціонування. Розроблено функціональну модель даного середовища, яка відображає навчально-виховну діяльність, що стосується творчої особистості учня, здатного до життєвої самотворчості. Проведено експериментальну роботу, що дозволило вдосконалити процес відбору методів, прийомів, інноваційних технологій для успішної реалізації основних теоретичних положень функціональної моделі творчого освітньо-виховного середовища у практичній діяльності шкіл гуманітарного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6 + Ч421.220 +
Шифр НБУВ: РА359946

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Хорошун А.А. 
Психологічні особливості розвитку творчого потенціалу старшокласників спеціалізованих шкіл: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.А. Хорошун ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему розвитку творчого потенціалу старшокласників спеціалізованих шкіл художнього та природничого спрямування. На підставі теоретичних положень діяльнісного й інтегративного підходів запропоновано визначення поняття творчого потенціалу особистості та його структурну модель, яка складається з трьох блоків: мотиваційного, когнітивного, характерологічного. Визначено особливості вияву базових компонентів творчого потенціалу старшокласників шкіл мистецтв і шкіл з поглибленим вивченням природничих дисциплін. Виділено мотиваційні, когнітивні та характерологічні властивості, які найбільш суттєво впливають на творчу продуктивність старшокласників і визначають розвиток їх творчого потенціалу. З урахуванням даних властивостей розроблено спеціальний тренінг з використанням творчих задач і вправ різних типів, спрямованих на формування основних мисленнєвих стратегій. З метою підсилення стимулювальної дії тренінгу застосовано підказки й ускладнювальні умови. На підставі аналізу формувального експерименту визначено специфічні умови розвитку творчого потенціалу старшокласників спеціалізованих шкіл природничого та художнього спрямування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51-724 + Ю983.402.3 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА362889

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
8.

Немченко Н.В. 
Формування екологічного світогляду старшокласників ліцею медико-біологічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.В. Немченко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст поняття "екологічний світогляд старшокласників". Вперше обгрунтовано педагогічні умови та розроблено модель формування екологічного світогляду старшокласників медико-біологічного ліцею. Здійснено екологізацію навчально-виховного процесу медико-біологічного ліцею на основі інтегративного підходу з включенням загальноосвітньої та спеціальної, змістової та методичної складових. Визначено критерії та рівні сформованості екологічного світогляду старшокласників. Удосконалено систему екологічно спрямованої науково-дослідницької та практичної діяльності старшокласників на засадах індивідуального та творчого підходів. Удосконалено технології формування екологічного світогляду старшокласників. Експериментально перевірено ефективність розробленої моделі формування екологічного світогляду старшокласників ліцею медико-біологічного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА350279

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського