Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (257)Книжкові видання та компакт-диски (174)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.204$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Карасьов В.І. 
Гігієнічна діагностика донозологічних станів у підлітків-старшокласників при профільній формі навчання: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.02.01 / В.І. Карасьов ; АМН України, Ін-т гігієни та мед. екол. ім. О.М.Марзєєва. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено гігієнічні, фізіологічні, психогігієнічні дослідження, аналіз стану здоров'я, показників функціонування провідних систем організму, працездатності та психологічного статусу старшокласників, які навчаються за профільною системою у навчально-виховному комплексі (НВК) з ліцеєм. Доведено, що впровадження такої форми навчального процесу є засобом запобігання перенапруження нервової системи учнів і профілактики донозологічних станів. Вперше встановлено фізіологічні, психофізіологічні, психологічні та психоемоційні критерії гігієнічної психодіагностики донозологічних станів, зокрема, перенапруження та перевтоми організму, розроблено методи їх саногенетичної корекції. Встановлено загальні закономірності формування процесу психофізіологічної адаптації старшокласників до профільної системи навчання. Вперше розроблено програму гігієнічної діагностики та корекції функціонального стану та попердження можливої дезадаптації учнів старших классв для умов профільної системи навчання у НВК з ліцеєм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-38 + Ч421.204
Шифр НБУВ: РА372784 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Шиян Н.І. 
Дидактичні засади профільного навчання у загальноосвітній школі сільської місцевості: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.09 / Н.І. Шиян ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 44 с. — укp.

Висвітлено дидактичні засади, концепцію, зміст, організацію профільного навчання, розроблено його психолого-педагогічні та організаційно-методичні основи. Досліджено генезу проблеми профільного навчання у вітчизняній педагогіці, проаналізовано світовий досвід профільної диференціації навчання. Розкрито сутність, структуру і механізми профільного навчання в загальноосвітній сільській школі, описано п'ять моделей профільного навчання, зокрема, індивідуального вибору школярем рівня вивчення предмета (внутрішньошкільна, міжшкільна, позашкільна субмоделі), ресурсний центр як модель опорної старшої школи, територіальне шкільне об'єднання, очно-заочну профільну школу, дистанційну модель селективного та елективного профільного навчання. Розроблено систему організаційно-методичного супроводу профільного навчання в загальноосвітній сільській школі (проектну, кредитно-модульну технологію, технологію модульно-рейтингового навчання і кейс-технологію дистанційної освіти, інноваційні методи, форми і види навчально-пізнавальної діяльності школярів). Проаналізовано різнорівневий зміст профільного навчання на основі його модульного розподілу та інноваційних засобів профільної диференціації. Наведено критерії та визначено показники ефективності профільного навчання в сільській школі. Доведено ефективність науково обгрунтованих дидактичних засад, варіативних моделей та організаційно-методичного супроводу профільного навчання в сільських школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА336413

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Дмітренко Н.Є. 
Дидактичні засади профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.Є. Дмітренко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито сутність і проаналізовано етапи розвитку профільного навчання у вітчизняній педагогіці та досвід провідних країн світу щодо його організації. Виявлено соціально-педагогічні особливості функціонування приватної загальноосвітньої школи, які обумовлюють специфіку організації профільного навчання в ній. Обгрунтовано дидактичні засади профільного навчання учнів приватної школи. Встановлено критерії, показники й рівні ефективності профільного навчання учнів приватної загальноосвітньої школи. Розроблено й експериментально перевірено дидактичну модель профільного навчання у приватній загальноосвітній школі, яка забезпечує варіативний різнорівневий зміст освіти, створює можливості для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів у навчально-виховному середовищі школи та позашкільних установ і враховує соціальні-педагогічні особливості функціонування приватної школи. Розроблено методичні рекомендації щодо організації та моніторингу профільного навчання учнів у приватній загальноосвітній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР)714.9 +
Шифр НБУВ: РА362283

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Ковчин Н.А. 
Дидактичні умови диференціації навчання старшокласників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н.А. Ковчин ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено шляхи здійснення диференціації навчання (ДН) старшокласників з урахуванням їх інтелектуальних можливостей. Обгрунтовано дидактичну модель ДН старшокласників, розроблено систему його дидактичного забезпечення, визначено критерії оцінки сформованості інтелектуальних умінь. Запропопоновано комплексну методику діагностики інтелектуальних умінь і пізнавальних можливостей старшокласників для ДН у загальноосвітніх школах. Обгрунтовано формування типологічних груп учнів для ДН. Доведено, що ефективність ДН можна підвищити шляхом застосування дидактичної моделі ДН за відповідних дидактичних умов з використанням комплексного підходу під час пізнавальних можливостей старшокласників у процесі ДН. Визначено закономірності прояву пізнавальних можливостей старшокласників у процесі ДН. Доведено, що необхідною умовою підвищення мотивації навчальної діяльності та розвитку інтелектуальних можливостей особистості в процесі ДН є забезпечення відповідності запропонованого рівня складності дидактичного забезпечення інтелектуальними можливостями учнів, що сприяє ефективній їх адаптації до умов профільного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204
Шифр НБУВ: РА370574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Дейніченко Т.І. 
Диференціація навчання в процесі групової форми його організації (на прикладі предметів природничо-математичного циклу): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.І. Дейніченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 21 с. — укp.

Визначено сутність диференціації навчання, її види, особливості надання педагогічної підтримки за умов групової роботи. Уточнено дефініції "педагогічна підтримка", "дозована педагогічна підтримка", "адекватна педагогічна підтримка". Науково обгрунтовано сутність і способи організації диференційованої педагогічної підтримки, конкретизовано види допомоги та прийоми надання адекватної педагогічної підтримки. Уточнено критерії для визначення об'єктивної динаміки сформованості реальних навчальних можливостей школярів. Вперше розроблено й експериментально перевірено варіативну технологію надання педагогічної підтримки з метою диференціації навчання в процесі групової форми його організації (підтримка вчителем, лідерами навчальних мікрогруп, надання алгоритмів самодопомоги). З'ясовано вплив реалізації педагогічної підтримки на якісні показники в навчанні школярів. Виявлено умови ефективності застосування розробленої технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Б.р(4УКР)2-36,022 +
Шифр НБУВ: РА343267

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Кузьміна О.В. 
Диференційоване навчання в умовах групової форми навчальної діяльності учнів початкової школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.В. Кузьміна ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 17 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й екпериментального перевірено умови ефективності диференційованого навчання в груповій навчальній діяльності учнів молодших класів. Розроблено механізм організації групової діяльності, яка забезпечує впровадження диференціації навчання в початковій школі. Розроблено підхід до розробки диференційованих завдань для учнів, визначено вплив групової діяльності на психічний стан учнів на уроці, а також на міжособистісні відносини в класі. Доведено, що поєднання трирівневої диференціації навчальних програм початкової школи, добору навчальних груп з 4 учнів і відповідної організації їх роботи на уроках математики забезпечує збільшення обсягів засвоєння навчального матеріалу шляхом інтенсифікації та оптимізації навчальної роботи на уроці, підвищення глибини розуміння та рівня усвідомленості навчального матеріалу за рахунок кращого володіння навчальними уміннями та навичками, створення більш сприятливого емоційнго фону на уроках внаслідок емоційної розрядки в процесі внутрішньогрупового спілкування, поліпшення міжособистісних відносин і психологічного клімату в класі за рахунок підвищення рівня соціалізації й комунікативних спроможностей учнів. Встановлено, що одним з важливих механізмів дії розробленої методики є підвищення ролі соціальних мотивів навчальної діяльності в груповому навчанні: уникання глузування, підлеглого стану в групі, схвалення однолітків, потягу зайняти більш високий статус серед них, бажання допомагати іншим.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.221
Шифр НБУВ: РА317821 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Алік Н.А. 
Допрофесійна підготовка майбутніх учителів освітньої галузі "технологія" в умовах профільного навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.А. Алік ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано та розроблено методику допрофесійної підготовки учителів освітньої галузі "Технологія" за умов профільного навчання до вступу у педагогічні ВНЗ. Описано структурно-функціональну модель підготовки учителів даної освітньої галузі, етапи процесу допрофесійної підготовки учителів, зокрема, в школах, на курсах підготовки до вступу у ВНЗ. Викладено методику допрофесійної підготовки учителів освітньої галузі, визначено основні етапи діяльності вчителя та учня, викладача й абітурієнта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.266.23 + Ю941.19-734 + Ж6.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА350648

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
8.

Алік Н.А. 
Допрофесійна підготовка майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія" в умовах профільного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.А. Алік ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано та розроблено методику допрофесійної підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія" за умов профільного навчання з метою успішної адаптації до педагогічного ВНЗ. Розкрито різні підходи до трактування понять "технологія", "абітурієнт", "готовність майбутніх студентів до системи навчання", "пізнавальна активність", "організаційно-методична самостійність", обгрунтовано суть допрофесійної підготовки. Розроблено структурно-функціональну модель підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія", яка передбачає етапи даного процесу, а саме: навчання у школі, на факультеті довузівської підготовки, у педагогічному ВНЗ. Розроблено методику допрофесійної підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія", яка дозволяє визначити основні етапи діяльності вчителя й учня, викладача й абітурієнта. Результати дослідження експериментально апробовано у процесі допрофесійної підготовки майбутнього вчителя освітньої галузі "Технологія".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч489.518.5 + Ж6 р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА363820

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Соловйов В.Ф. 
Допрофесійна підготовка старшокласників у системі "середня загальноосвітня школа - професійний ліцей сільськогосподарського профілю": автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Ф. Соловйов ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено структурну модель допрофесійної підготовки майбутніх аграріїв у сільській ЗОШ і професійному ліцеї сільськогосподарського профілю та представлено основні результати її експериментальної перевірки. Викладено методику реалізації допрофесійного аграрно-технологічного навчання з урахуванням можливостей професійно-технічної освіти та критерії ефективності її застосування. Запропоновано методичні підходи до профорієнтаційної роботи у процесі допрофесійної підготовки майбутніх аграріїв у ЗОШ. Запропоновано організаційно-педагогічні умови, шляхи вдосконалення змісту, форм і методів допрофесійного навчання старшокласників у системі "сільська загальноосвітня школа - професійний ліцей сільськогосподарського профілю".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3 + Ч421.204 + Ч421.52 +
Шифр НБУВ: РА367425

Рубрики:

      
10.

Савенко І.В. 
Зміст і методика профільного навчання старшокласників основам графічного дизайну: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.В. Савенко ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с. — укp.

У дослідженні охарактеризовано вітчизняний і зарубіжний досвід профільної диференціації навчання, проведено історико-культурологічний аналіз розвитку графічного дизайнерського мистецтва та розкрито пізнавальний, виховний і розвивальний потенціал графічного дизайну у розвитку особистості старшокласника. Обгрунтовано змість інтегрованого курсу "Основи графічного дизайну", доведено, що використання інноваційної методики у процесі його вивчення старшокласниками дозволяє організувати справжню дослідницьку, творчу, самостійну діяльність школярів, застосовувати прогресивні педагогічні технології, використовувати різноманітні форми організації навчально-трудової діяльності учнів, методи та засоби навчання. Зазначений підхід до вивчення основ графічного дизайну в процесі профільного навчання старшокласників сприяє інтелектуальному та соціальному становленню учнів, розвиває їх пізнавальні інтереси, робить навчальний матеріал більш доступним, створює умови для професійного самовизначення старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.202 + Ж182р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА368114

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Петровський С.С. 
Метод проектів у профільному навчанні інформатики учнів старшої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / С.С. Петровський ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему впровадження методу проектів у профільне навчання інформатики учнів старшої школи. Проаналізовано стан розробленості проблеми в науково-педагогічній літературі. Визначено критерії доцільності впровадження методу проектів у профільне навчання інформатики учнів старшої школи. Розроблено модель реалізації методу проектів у структурі особистісно орієнтованого навчання, яка відображає взаємозв'язки методичної системи, перебіг процесу профільного навчання в у загальноосвітніх навчальних закладах (ЗНЗ). Розроблено етапи впровадження методу проектів у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів. Ефективність моделі застосування методу проектів у структурі особистісно орієнтованого навчання підтверджено шляхом проведення педагогічного експерименту. Результати дослідження впроваджено в навчальний процес семи ЗНЗ Західного та Східного регіонів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.415 + Ч421.204 + З970р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА363376

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Андрощук І.П. 
Методика технологічної підготовки учнів старших класів сільських загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.П. Андрощук ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

З використанням лекційно-практичної, інтерактивної та проектної систем навчання розроблено й апробовано методику технологічної підготовки учнів старших класів сільських загальноосвітніх навчальних закладів за умов профільного навчання. Досліджено вплив агропромислового виробництва на технологічну підготовку старшокласників навчальних закладів сільської місцевості. Розкрито зміст поняття "технологічна підготовка", охарактеризовано її сучасний стан. Визначено компоненти, критерії та рівні сформованості готовності старшокласників до сільськогосподарської діяльності. Обгрунтовано доцільність та ефективність використання модульного підходу для розробки програми з основ сільськогосподарського виробництва для учнів старших класів сільських загальноосвітніх навчальних закладів. Створено й експериментально апробовано моделі організації профільної технологічної підготовки старшокласників сільських загальноосвітніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА353687

Рубрики:

      
13.

Вольянська С.Є. 
Організація профільного навчання в загальноосвітній школі в умовах регіону: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Є. Вольянська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

На підставі результатів аналізу науково-педагогічної літератури, нормативних документів, узагальнення регіонального досвіду діяльності загальноосвітніх закладів виявлено етапи розвитку організації профільного навчання в загальноосвітній школі за умов регіону в історії вітчизняної педагогічної думки. Розкрито суть, цілі та принципи цього навчання. Уперше обгрунтовано й охарактеризовано педагогічні умови його організації у старшій ланці загальноосвітньої школи в регіоні. На підставі узагальнення досвіду науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу з урахуванням особливостей регіону та використанням різних форм і методів профільного навчання розроблено кваліметричну модель оцінки роботи загальноосвітньої школи з організації профільного навчання, яка передбачає формування відповідного кадрового складу педагогічних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА341540

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Кравець Н.Л. 
Організація профільного навчання старшокласників у гімназіях сучасної Німеччини: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Л. Кравець ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 18 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "профільне навчання", проаналізовано дослідження зарубіжних та вітчизняних учених-педагогів щодо його організації. Визначено передумови, особливості становлення та розвитку концепцій профільного навчання у гімназіях сучасної Німеччини, визначено його ефективність. Розглянуто умови впровадження, зміст, форми та методи організації профільного навчання у старших класах гімназій Німеччини. Розглянуто можливості впровадження позитивного зарубіжного педагогічного досвіду у вітчизняних школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4НІМ)714.5 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА352961

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Костенко Н. І. 
Організація профільного навчання у старшій школі Великої Британії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. І. Костенко ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше в українській педагогічній науці здійснено комплексне дослідження профільного навчання у Великій Британії. Розкрито історичні етапи його становлення, теоретичні засади та технологію організації у вищій школі. Визначено такі організаційно-педагогічні умови профільного навчання у старшій школі Великої Британії, як наявність потужної матеріальної бази та науково-методичного забезпечення, поглиблена профілізація та диференціація навчання з урахуванням запитів суспільства, активне впровадження сучасних інформаційних технологій, високий рівень підготовки педагогічних працівників. Висвітлено тенденції розвитку системи освіти даної країни в суспільно-історичному та педагогічно-теоретичному аспектах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204(4ВЕЛ)
Шифр НБУВ: РА382167 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Фаннінгер Л.П. 
Особливості профільного навчання в основній школі Австрії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.П. Фаннінгер ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз організації профільного навчання в основній школі Австрії. З'ясовано взаємозв'язок та трактування різними педагогами категорій "організаційний розвиток школи", "автономія школи", "профіль школи", "фахова дидактика". Висвітлено сучасні тенденції розвитку основної школи у контексті безперервної освіти в Австрії. Здійснено аналіз розвитку профільного навчання в основній школі даної країни в історичній ретроспективі. Проаналізовано його теоретичні засади, охарактеризовано сучасні умови реалізації. На підставі аналізу змісту та форм організації профільного навчання в основній школі Австрії визначено й обгрунтовано його особливості. Запропоновано напрями впровадження австрійського позитивного науково-практичного досвіду профільного навчання основної школи в систему середньої освіти України. Відзначено, що результати вивчення досвіду Австрії в організації такого навчання можуть використовуватися під час професійно-педагогічної підготовки студентів педагогічних вищих навчальних закладів, у процесі курсової перепідготовки вчителів і директорів навчально-виховних закладів, у практичній діяльності школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4АВС) + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА355750

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Ренькас Б. М. 
Особливості управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах профільного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Б. М. Ренькас ; ДВНЗ "Ун-т менеджменту освіти" НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність та шляхи впровадження цільового стратегічного планування у діяльності загальноосвітнього навчального закладу за умов профільного навчання. Розроблено систему та технологію використання елементів стратегічного планування, зокрема, побудова "дерева цілей" для структурних підрозділів профільних ЗНЗ. Наведено методичні рекомендації для керівників ЗНЗ щодо застосування елементів стратегічного планування у ході реалізації профільного навчання. На підставі теоретичного узагальнення розроблено модель управління загальноосвітнім навчальним закладом за умов профільного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.41
Шифр НБУВ: РА384282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Логвіна-Бик Т.А. 
Педагогічне керівництво диференційованим навчанням учнів середніх і старших класів (на прикладі предметів біологічного циклу): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.А. Логвіна-Бик ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню шляхів здійснення диференційованого підходу до учнів, розробці і апробації моделі педагогічного керівництва диференційованим навчанням учнів середніх і старших класів з біології, розподілу учнів на динамічні групи, особливостям роботи учнів у динамічних групах. Модель педагогічного керівництва диференційованим навчанням учнів включає діагностико-моделюючий, регулятивно-процесуальний та оціночно-коригуючий етапи. Подано коротку характеристику учнів гомогенних динамічних груп, виділених на основі таких критеріїв: рівня знань, наявності пізнавального інтересу до біології, рівня навчання. Вказано види діяльності учнів, характерних для кожної групи, а саме: "Творці", "Норма", "Репродукти", "Мінімум". Розглянуто варіанти переходу учнів із груп в групи в межах класу. Сформульовано умови, необхідні для здійснення диференціації навчання: діяльність учня має бути контрольована і керована, у процесі навчання постійно повинен здійснюватись зворотний зв'язок; кожен учень повинен почувати себе комфортно в процесі навчання; знання засвоюються учнем в індивідуальному темпі, на різному рівні складності тільки через власну діяльність учня; процес засвоєння знань повинен бути мотивованим, а навчальні завдання - максимально конкретизовані.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Е.р(4УКР)21-34,022

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Братанич О.Г. 
Педагогічні умови диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Г. Братанич ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання проблеми визначення педагогічних умов диференційованого навчання в загальноосвітній школі. На основі визначених педагогічних умов розроблено технологію диференційованого навчання, яка є особистісно-орієнтованою та спробою інтеграції технологій диференційованого та індивідуалізованого навчання. Вперше запропоновано графічну технологічну карту організаційної структури комбінованого уроку, яка грунтується на заміщенні етапів уроку відповідно до індивідуально-типологічних особливостей учнів. Обгрунтовано необхідність створення індивідуально-типологічної групи учнів за ситуативно-обумовленим чинником. Встановлено, що визначені умови диференційованого навчання та розроблена на їх основі технологія навчання мають значний позитивний вплив на якість знань, умінь і навичок учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204
Шифр НБУВ: РА314093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Братанич О.Г. 
Педагогічні умови диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи: автореф... канд. пед. наук. 13.00.09 / О.Г. Братанич ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

З використанням системно-технологічного підходу вирішено проблему диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи. Обгрунтовано критерії для трирівневої психолого-педагогічної типологізації учнів. Сформульовано принципи варіювання та дозування самостійної роботи відповідно до індивідуально-типологічних особливостей учнів. Визначено форми організації диференційованої групової навчальної діяльності. Доведено необхідність технологізації диференційованого навчального процесу. Розроблено теоретичну модель технології такого навчання на уроці й обгрунтовано її класифікаційні параметри. Розроблено критерії ефективності й експериментально перевірено теоретичну модель технології та систему педагогічних умов диференційованого навчання. Наведено комплект практичних матеріалів щодо реалізації запропонованої технології навчання на уроках математики, української та англійської мов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА358939

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського