Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (68)Книжкові видання та компакт-диски (85)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Х819(4УКР)01-8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
1.

Писаренко Г.М. 
Адміністративні послуги в Україні: організаційно-правові аспекти: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Г.М. Писаренко ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2006. — 20 с. — укp.

Досліжено проблеми організаційних і правових аспектів адміністративних послуг в Україні як одного з інститутів адміністративного права. Сформульовано визначення адміністративних послуг як правовідносин, що виникають за умов реалізації суб'єктивних прав фізичної або юридичної особи (за їх заявою) у процесі публічно-владної діяльності адміністративного органу для одержання певного результату. Здійснено аналіз загальнотеоретичних проблем і теоретико-правових засад адміністративних послуг в Україні. Визначено ознаки та наведено підстави для класифікації їх видів. Обгрунтовано критерії оцінення якості та висвітлено питання якості адміністративних послуг. Розглянуто поняття та стадії провадження щодо їх надання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01-8 +
Шифр НБУВ: РА346323

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Баб'як А.В. 
Адміністративно-процесуальні строки: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / А.В. Баб'як ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Досліджено теоретичні, законодавчі та практичні проблеми адміністративно-процесуальних строків у процедурному та юрисдикційному провадженні. Окреслено логіко-методологічні засади визначення понять "строк", "процесуальний строк", софрмульовано відповідні дефініції. На підставі аналізу чинного адміністративно-процесуального законодавства України та практики його реалізації, теоретичного осмислення наукових праць сформульовано пропозиції щодо удосконалення розділу "Провадження в справах про адміністративні правопорушення" чинного КУпАП, а також Положення про проведення атестації державних службовців і посадових осіб місцевого саомврядування, затверджених постановами Кабінету Міністрів. Обгрунтовано рекомендації щодо уточнення адміністративно-процесуальних строків у процедурному та юрисдикційному провадженні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01-8 + Х819(4УКР)070.6 +
Шифр НБУВ: РА339913

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Гбур З.В. 
Вдосконалення моніторингу в системі державного управління: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / З.В. Гбур ; Львів. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — Л., 2007. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність, призначення та основні завдання моніторингу в системі державного управління. Систематизовано існуючі та визначено нові принципи реалізації даного процесу. Узагальнено вітчизняний і зарубіжний досвід використання моніторингу у сфері державного управління. Обгрунтовано концептуальні засади проведення моніторингу в системі державного управління. Розроблено інституційний механізм впровадження та алгоритм реалізації моніторингу в державному управлінні. Проаналізовано досвід використання моніторингу в державних установах Львівщини, розглянуто позитивні здобутки та тенденції його розвитку. Обгрунтовано необхідність впровадження моніторингу в системі державного управління, визначено напрями його подальшого розвитку та наведено пропозиції щодо удосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01-8 +
Шифр НБУВ: РА352692

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Мартиненко В.М. 
Демократизація механізмів державного управління процесами суспільних трансформацій: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / В.М. Мартиненко ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2005. — 36 с. — укp.

З використанням емпіричних і теоретико-методологічних підходів до дослідження сутності суспільних трансформацій за умов глобалізації проаналізовано концептуальні методологічні засади теорії державного управління (ДУ). Розкрито сутність і заборонно-дозвільний характер діяльностї державної влади як джерела та рушійної сили формування та реалізації механізмів ДУ процесами суспільних трансформацій. Доведено доцільність розробки нової дослідницької парадигми ДУ на підставі демократизації його механізмів і об'єктивізації інституційних засад їх формування та розвитку як перспективного напряму наукового дослідження теоретичних і практичних проблем ДУ за умов розвитку демократії. Проаналізовано стан демократизації державної влади й управління в Україні, визначено напрями та методи демократизації механізмів ДУ, розроблено громадсько-політичну модель їх реалізації. Наведено концептуальні засади інноваційної стратегії демократичного розвитку українського суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01-8 +
Шифр НБУВ: РА336185

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Савицький В.Т. 
Документаційне забезпечення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / В.Т. Савицький ; Львів. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — Л., 2006. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу вітчизняної та зарубіжної наукової літератури, законодавчих і підзаконних нормативно-правових актів, національних, іноземних і міжнародних стандартів, практики державного управління розкрито теоретично-методологічні й організаційно-правові засади документаційного забезпечення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Досліджено понятійно-термінологічний апарат, систематизовано принципи, охарактеризовано структуру, визначено місце документаційного забезпечення у системі функцій державного управління, конкретні шляхи вдосконалення його нормативно-правового регулювання й організації у цій сфері. Запропоновано заходи щодо упорядкування практичної реалізації документаційного забезпечення управлінської діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01-8 + Х819(4УКР)011.2-8 +
Шифр НБУВ: РА345996

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Коваль Р.А. 
Інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності органів влади: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Р.А. Коваль ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено питання вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів влади. Розвинуто визначення функціональної ролі інформатизації у зміні сучасної парадигми даного забезпечення. З'ясовано особливості сучасного стану інформаційно-аналітичної діяльності органів влади та їх інституціонального забезпечення інформатизацією за умов впровадження в Україні електронного урядування. Обгрунтовано структуру сучасної інформаційно-аналітичної системи діяльності органів влади. З метою підвищення ефективності інформаційно-аналітичного забезпечення даної діяльності на регіональному рівні запропоновано підхід до вдосконалення інформаційної інфраструктури регіону шляхом розвитку її технологічної складової та формування механізмів інформаційної безпеки. Розроблено пропозиції щодо побудови дієвої системи управління інформатизацією органів влади на регіональному рівні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01-8ф + Х849(4УКР)04 +
Шифр НБУВ: РА360986

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Дзюндзюк В.Б. 
Методологічні засади оцінки та підвищення ефективності діяльності органів влади як публічних організацій: Автореф. дис... д-ра наук з держ. упр.: 25.00.02 / В.Б. Дзюндзюк ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2006. — 35 с.: рис. — укp.

Визначено загальні особливості нової моделі державного управління, що забезпечує високу ефективність діяльності публічних організацій у цілому, а також характеристики високоефективних організацій. Виявлено специфіку публічних організацій як суб'єктів управління у сучасному світі, створено модель ефективності діяльності органів влади як публічних організацій. Розроблено методичні підходи до вимірювання й оцінки ефективності діяльності публічних організацій і механізми здійснення організаційних змін у напрямку її сталого підвищення. З'ясовано основні проблеми забезпечення високої ефективності у діяльності органів влади в Україні. Запропоновано методичний підхід до опрацювання стратегії публічних організацій, що забезпечує підвищення ефективності їх діяльності. Визначено основні технології перетворення публічних організацій на високоефективні. Створено експертну систему "Організаційна стратегія", що надає допомогу керівникам органів влади та інших публічних організацій у забезпеченні високої ефективності діяльності даних організацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01-8 + Х819(4УКР)01-8
Шифр НБУВ: РА343631

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Долечек В.С. 
Надання управлінських послуг населенню органами виконавчої влади України: організаційно-правовий аспект: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / В.С. Долечек ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто суть і тенденції формування інституту управлінських послуг за умов демократичних реформ системи державного управління в Україні. Визначено основні підходи до становлення інституту послуг, висвітлено суть і запропоновано трактування сучасного інституту управлінських послуг, залежність їх класифікації від форми проведення реформ у країні. Досліджено функціональні засади системи надання даних послуг та висвітлено основні аспекти, що характеризують зміст процесу їх надання на базі визначення сторін, зацікавлених в одержанні послуг, певних політичних і організаційних обставин. Обгрунтовано перспективні напрями досліджень проблематики управлінських послуг з метою розробки єдиних методологічних засад їх правового регулювання й організації системи надання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01-8 +
Шифр НБУВ: РА338342

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Новицька Н.Б. 
Організаційно-правові аспекти інформаційної культури в управлінській діяльності: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Н.Б. Новицька ; Нац. акад. держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено передумови становлення інформаційного суспільства як чинника формування інформаційної культури в управлінській діяльності. Визначено функції органів державної влади України щодо формування інформаційної культури. Встановлено особливості лінгвістичного забезпечення інформаційних відносин і становлення культури управлінських правовідносин з використанням Інтернет. Обгрунтовано напрями удосконалення організаційно-правового забезпечення розвитку інформаційної культури в управлінській діяльності на підставі впровадження комп'ютерних правових інформаційних систем документообігу й електронного підпису. Показано можливості формування культури сучасних інформаційних відносин державної влади та громадян шляхом реалізацію програми "електронного уряду". Досліджено міжнародний досвід організаційно-правового забезпечення розвитку інформаційної культури суспільства, з урахуванням якого розроблено рекомендації щодо удосконалення законодавства України у сфері інформатизації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)03 + Х819(4УКР)01-8 ф +
Шифр НБУВ: РА350543

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Бабич О.Б. 
Результативність функціонування суб'єктів державного управління та місцевого самоврядування на основі впровадження корпоративної культури: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / О.Б. Бабич ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2005. — 22 с. — укp.

Проаналізовано суть результативності функціонування суб'єктів державного управління та місцевого самоврядування на засадах упровадження корпоративної культури. Розглянуто корпоративну культуру суб'єктів державного управління та місцевого самоврядування як базову дисципліну, оволодіння якою дозволяє керівництву більшою мірою зрозуміти причини та мотиви поведінки працівників і на цій підставі підвищити ефективність управління персоналом. Зазначено, що дана культура є управлінським феноменом, складовою частиною ринкових реформ та умовою удосконалення механізмів державного управління. Розроблено формалізований механізм формування позитивної корпоративної культури, елементами якого є вдосконалення стилю управління, запровадження системи винагороди за результати праці, оптимізація навчання кадрів, прогресивна кадрова політика. Запропоновано алгоритм роботи щодо вчинення управлінської процедури за спеціально розробленим порядком надання суб'єктом державного управління послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01-8 + Х819(4УКР)011,2-9 +
Шифр НБУВ: РА338898

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Єганов В.В. 
Розвиток стилю державно-управлінської діяльності: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.01 / В.В. Єганов ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й опрацьовано методичні положення та практичні заходи щодо розвитку існуючого стилю державно-управлінської діяльності. Визначено основні етапи виникнення та розвитку поняття "стиль" у філософії, риториці, етиці, філології, естетиці, стилістиці, психології та управлінні як первинної категорії стосовно стилю державно-управлінської діяльності. Запропоновано визначати даний стиль як форму керівного впливу суб'єкта на об'єкт державного управління відповідно до об'єктивних закономірностей суспільного розвитку, інтересів держави та соціальних потреб громадян. З'ясовано, що на стиль такої діяльності впливають певні передумови, а саме: рівень демократизації суспільного життя, законодавчо закріплені норми, належність органу державного управління до цивільної або воєнізованої структури, надзвичайна ситуація, мирний або військовий час, національна ментальність. На підставі аналізу взаємозв'язку понять "стиль керівництва" й "організаційна культура" обгрунтовано доцільність розмежування трьох рівнів стилю державно-управлінської діяльності - загальнодержавного, організаційного й індивідуального. З'ясовано, що на стиль державно-управлінської діяльності загальнодержавного рівня впливають певні чинники, а саме: ступінь складності вирішуваних завдань, політичний режим, рівень економічного розвитку країни, реальний ступінь забезпечення прав і свобод людини, імідж країни на міжнародному рівні, ступінь координованості роботи гілок влади, національна свідомість і патріотизм громадян. На стиль організаційного рівня впливає специфіка державно-управлінської діяльності, законодавче регулювання державно-управлінських відносин, організаційна культура. Стиль індивідуального рівня характеризується впливом законодавчо закріплених норм поведінки службовців, індивідуальних характеристик і ціннісної орієнтації особистості, виховання, компетентності, комунікативності, досвідченості, управлінського стиля більш високого рівня керівництва. Обгрунтовано основні напрями трансформації стилю державно-управлінської діяльності індивідуального й організаційного рівнів. Виявлено характеристики існуючого та необхідні ознаки перспективного стилю діяльності органів влади. З використанням методики проведення типового дослідження існуючого стилю державно-управлінської діяльності, з урахуванням особливостей функціональної сфери наведено схему послідовності етапів діагностування та забезпечення розвитку з метою підвищення дієвості органів державного управління та місцевого самоврядування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01-8 +
Шифр НБУВ: РА364586

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Сербинська Т.О. 
Системнорівневий аналіз і моделювання суб'єктної складової державного управління: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.01 / Т.О. Сербинська ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблеми моделювання суб'єкта державного управління з використанням системнорівневого підходу для його цілеорієнтованого формування за умов реформування системи державного управління в Україні. Здійснено теоретико-методологічний аналіз історичного формування поняття "суб'єкт державного управління" та узагальнено наявні підходи до його сучасного розуміння. З метою підвищення ефективності діяльності суб'єкта державного управління запропоновано системнорівневі моделі для цілеорієнтованого планування та підсумовування результатів його діяльності, методик колективної стратегії, неперервного навчання. Проведено аналіз системних властивостей і методів системного моделювання суб'єкта державного управління. Показано багаторівневу структуру такого суб'єкта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01-8 +
Шифр НБУВ: РА352662

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Половцев О. В. 
Теоретико-методологічне об|рунтування прийняття рішень в державному управлінні: оцінка якості: автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.02 / О. В. Половцев ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2011. — 38 с. — укp.

Розроблено теоретичні положення, методологічні основи та науково-практичні рекомендації щодо підвищення якості й оптимізації прийняття рішень в державному управлінні. Запропоновано нову методологію розв'язання задач державного управління, яка базується на комплексному використанні сучасних методів математичного моделювання, прогнозування, оптимального управління й інформаційних технологій. Методологія дозволяє приймати об'єктивні й обгрунтовані рішення в державному управлінні з визначеною якістю за допомогою використання синтезованої множини критеріїв на кожному етапі прийняття та реалізації рішення. Розроблена методологія розв'язання задач у державному управлінні реалізована у системі підтримки прийняття рішень за допомогою сучасних інформаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)210.11 + Х819(4УКР)01-8
Шифр НБУВ: РА383677 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Гурієвська В. М. 
Технології психологічного консультування у органах державної влади України: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / В. М. Гурієвська ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто сучасні наукові підходи до визначення психологічного консультування як засобу оптимізації державно-управлінського процесу. Запропоновано системну практичну модель психологічного супроводу державно-управлінської діяльності, в якій визначено етапи, види та зміст діяльності. Зазначено, що модель психологічного консультування в органах державної влади включає визначення цілей, завдань, сфери застосування, перелік функцій, методів, інструментів упровадження, орієнтована на вдосконалення процесу управління та підвищення психологічної компетентності державних службовців. Визначено, що для впровадження технологій психологічного консультування в органах державної влади України необхідне розв'язання інформаційних (роз'яснювальних), мотиваційних, організаційних, теоретико-методологічних, кадрових, фінансових та інших питань. Встановлено, що психологічне консультування в органах державної влади має власну специфіку, урахування якої є обов'язковою умовою його ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 с:Х + Х819(4УКР)01-8:Ю9
Шифр НБУВ: РА376942 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського