Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (14)Тематичний інтернет-навігатор (7)Наукова електронна бібліотека (319)Реферативна база даних (7666)Книжкові видання та компакт-диски (3662)Журнали та продовжувані видання (2962)
Пошуковий запит: (<.>U=О5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 325
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Романченко А. А. 
Авіаційна термінологія сучасної перської мови (характеристика, класифікація, створення та засоби поповнення): автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.13 / А. А. Романченко ; Ін-т сходознавства ім. А.Ю. Кримського НАН України. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Вперше в пострадянській та українській іраністиці проведено комплексний та всебічний аналіз авіаційної термінології сучасної перської мови (СПМ). Досліджено, описано та систематизовано шляхи термінотворення та термінотворчі процеси в авіаційній термінології СПМ, які сприяють їх подальшій уніфікації. Обгрунтовано положення про те, що домінуючі засоби галузевого термінотворення обумовлюються морфологічними та словотворчими особливостями та ресурсами мови, екстралінгвістичними чинниками, природою та специфікою розвитку конкретної галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш152.131.11-34:О5 + О5 в3
Шифр НБУВ: РА376992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Григорецький В.О. 
Автоматизація діагностики інформаційних моделей авіадиспетчера в процесі допуску до самостійної роботи: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.О. Григорецький ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 18 с.: рис. — укp.

Розроблено науково-методологічні засади й алгоритм процесів автоматизованої діагностики та допуску диспетчерів-стажистів до самостійної роботи, що базуються на індивідуальному підході до процесу професійної підготовки. Визначено основні вимоги до підготовки авіадиспетчерів за умов виробничого підприємства. Розроблено моделі й алгоритми допуску авіадиспетчерів до самостійної роботи, досліджено питання щодо структури інформаційних моделей авіадиспетчера, створено принципи побудови й алгоритм роботи автоматизованої системи управління даним допуском.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О5 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА338360

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Кудренко С.О. 
Автоматизація проектування оптимальних аерокосмічних комплексів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.12 / С.О. Кудренко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено методи та моделі автоматизації проектування оптимальних гетерогенних аерокосмічних комплексів. Проаналізовано сучасні поняття, завдання та методи автоматизованого проектування складних об'єктів з урахуванням їх робастності, гетерогенності й емерджентності. Розроблено числово-аналітичні методи оптимального синтезу, структурного аналізу та параметричної оптимізації гетерогенних аерокосмічних комплексів на макрорівні. Запропоновано практичні рекомендації й організаційно-технічні заходи для ефективного використання результатів дослідження в науково-дослідних роботах, у системах автоматизації проектувальних робіт, у підготовці фахівців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-5 + О671-5
Шифр НБУВ: РА374973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Альгабрі Табіт Махді Ях'я 
Автоматизована система управління виробництвом в збійних ситуаціях в аеропорті Сана: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Альгабрі Табіт Махді Ях'я ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Визначено, що для розробки ефективної автоматизованої системи управління (АСУ) необхідне формування оптимізаційної моделі, яка має враховувати фактори, що впливають на прийняття рішення за умов аеропорту Сана. Обгрунтовано методику процесу управління виробництвом у аеропорту Сана у випадку критичних ситуацій, подано їх класифікацію, сформульовано задачі АСУ. Висвітлено фактори, що впливають на процес оптимізації. Розроблено оптимізаційну модель АСУ. Особливістю моделі є облік динаміки факторів, які впливають на оптимізацію та застосування принципу Белмана. Запропоновано АСУ виробництвом в аеропорту Сана за умов критичних ситуацій, яка враховує специфіку даного аеропорту та дозволяє працювати в реальному масштабі часу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.3
Шифр НБУВ: РА315372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Кадем Р. К. 
Автоматизоване проектування безпілотних літальних апаратів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.12 / Р. К. Кадем ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Увагу приділено подальшому розвитку теорії та процесів автоматизованого проектування безпілотних літальних апаратів (БПЛА). Розроблено структурно-параметричну модель БПЛА у вигляді її функціональної структури й ознак функціональних елементів, які разом створюють морфологічні множини технічних розв'язків з конструктивної структури БПЛА та його підсистем. На основі цієї моделі для пошуку нових варіантів конструктивно-компоновочної схеми БПЛА розроблено та програмно реалізовано методику його структурного синтезу, яка базується на використанні морфологічних множин відомих і нових технічних розв'язків, показників якості альтернатив ознак БПЛА та їх оцінок, одержаних експертним шляхом. Розроблено та програмно реалізовано аналітичний метод прискореного кількісного аналізу обраних варіантів конструктивно-компоновочної схеми БПЛА, що базується на використанні статистичних даних і спрощених розрахункових моделей. Обгрунтовано вибір методу багатокритеріальної оптимізації, що базується на використанні принципу кубічних сіток і множини випадкових точок, рівномірно розподілених у багатовимірній області допустимих розв'язків. Запропоновано методику розрахунку основних геометричних параметрів БПЛА. Вирішено завдання оптимального вибору пристроїв спостереження для БПЛА на підставі розв'язання задачі багатокритеріальної оптимізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О538-02-5-05
Шифр НБУВ: РА382550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Якушенко О.С. 
Автоматизований моніторинг залишкового ресурсу авіаційних ГТД в експлуатації за критерієм пошкодження робочих лопаток турбіни: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.14 / О.С. Якушенко ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 17 с. — укp.

Сформована методологія контролю залишкового ресурсу газотурбінних двигунів (ГТД) за критерієм тривалої міцності робочих лопаток турбіни, що враховує стохастичну природу пошкодження. Створена методика оцінки впливу технічного стану (ТС) ГТД та особливостей його експлуатації на накопичення пошкоджень у його деталях. Розроблена методика прогнозування залишкового ресурсу авіаційного ГТД з урахуванням його ТС та особливостей наступного періоду експлуатації. Розроблена математична модель робочого процесу ГТД ПС-90А та алгоритм її узгодження з параметрами функціонування двигуна. Розроблено методику одержання регресійних залежностей параметрів навантаження деталей ГТД від параметрів його робочого процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-082.1/9

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Поспєлов Б.Б. 
Адаптація авіаційних радіотехнічних систем в умовах ситуаційної невизначеності: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.12.17 / Б.Б. Поспєлов ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіаці. ін-т". — Х., 2007. — 36 с. — укp.

Удосконалено теорію та методологію підвищення якості інформаційного обміну (ІО) в авіаційних радіотехнічних системах (АРТС) за умов ситуаційної невизначеності (СН) та обмеженого частотно-енергетичного ресурсу на базі використання нового класу динамічних трактів передачі інформації (ДТПІ), адаптованих до СН. Встановлено критерії оптимальності та розроблено математичні моделі ДТПІ, на базі яких удосконалено методологію їх погодженої та розмежованої адаптації за різних рівнів СНТ в АРТС. Запропоновано підхід щодо дослідження ефективності методів адаптації за динамічних умов з урахуванням характеристик апертури. Розроблено новий підхід щодо формування опорного сигналу в ДТПІ за умов СН, заснований на використанні спектральної надмірності сигналів. Показано, що злагоджена адаптація ДТПІ дозволяє більш ніж на порядок (у порівнянні з адаптацією ДТПІ на приймальному боці) збільшити поточну пропускну здатність, знизити величину відносної середньої квадратичної похибки передачі сигналів й імовірнісь похибки прийому. Запропоновано новий підхід щодо модифікації методів адаптації, який дозволяє забезпечити підвищену локальну швидкість та якість адаптації за умов істотної динаміки СН та наявності інструментальних похибок. Розроблено й апробовано макет адаптивного тракту обробки на приймальному боці ДТПІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О578.24 +
Шифр НБУВ: РА352788

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Корнієнко А.П. 
Аеродинамічна компоновка арочного крила з повітряним гвинтом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / А.П. Корнієнко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Наведено результати фізичного моделювання обтікання арочного крила з повітряним гвинтом в аеродинамічній трубі. На підставі результатів такого моделювання, проведеного з візуалізацією течії на поверхні арочного крила, підтверджено безвідривний характер обтікання комбінації "арочне крило - повітряний гвинт" до великих кутів атаки, що дозволило здійснити параметричні дослідження, з використанням методів обчислювальної аерогідродинаміки, які базуються на використанні моделі ідеальної рідини, а саме: методу дискретних вихорів, (ефективного для моделювання обтікання тонких несучих поверхонь з фіксованими лініями сходу вихрової пелени), панельного методу Моріно - для моделювання обтікання тілесних компоновок, у їх апробованих алгоритмічних реалізаціях методики розрахунку. Наведено результати параметричних досліджень стосовно оцінки впливу місця розташування повітряного гвинта в каналі арочного крила на аеродинамічні характеристики такого роду комбінації та з'ясовано наявність досить складної аеродинамічної інтерференції гвинта та несучої поверхні літального апарата. За цього одержано аеродинамічні якості комбінації та тягових характеристик даного гвинта, які мають чіткі екстремуми, наявність яких повинна враховуватися під час проектування літаків з арочним крилом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-042-011 + О553-011 +
Шифр НБУВ: РА349176

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Мелашич С. В. 
Аеродинамічна оптимізація профілів компресорних решіток на основі чисельного моделювання турбулентних течій: автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук : 01.02.05 / С. В. Мелашич ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. — Д., 2010. — 23 с. — укp.

Побудовано ефективну різницеву схему Біма - Уормінга підвищеного порядку точності для числового інтегрування системи осереднених рівнянь Нав'є - Стокса, яка замкнена за допомогою однопараметричної моделі турбулентності. Запропоновано спосіб раціонального вибору числа вузлів розрахункової сітки, застосування якого дозволяє зменшити обчислювальні витрати під час розв'язання задач аеродинамічної оптимізації геометричних параметрів решіток профілів з розрахунком цільової функції на основі числового моделювання турбулентних газових потоків. Виявлено основні закономірності впливу розподілу швидкості, що задається вздовж обводу профілю решітки, і кута повороту потоку у решітці на форму шуканого профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-042.2-011.41
Шифр НБУВ: РА373767 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Українець Є.О. 
Аеродинамічні характеристики несучих систем літальних апаратів з співосними гвинтовими рушіями: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / Є.О. Українець ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці методики та розрахунку аеродинамічних характеристик несучих систем літальних апаратів з співосними гвинтовими рушіями. В роботі знаходить свій подальший розвиток метод дискретних вихорів з замкнутою вихровою рамкою як дискретною особливістю. Досліджено поля швидкостей, індуковані гвинтовими рушіями, вплив струменів від гвинтових рушіїв на аеродинамічні характеристики крила, мотогондоли, оперення в сліді. Досліджено вплив на моментні характеристики літака зміни режиму роботи гвинтових рушіїв, відхилення механізації крила, наближення до поверхні розділу, наявності ковзання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О533.5-02

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Бердочник В.А. 
Аеродинамічні характеристики несучого гвинта на критичних режимах обтікання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / В.А. Бердочник ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Удосконалено числовий метод визначення аеродинамічних характеристик несучого гвинта (НГ), побудований на основі нелінійної нестаціонарної вихрової лопатевої теорії. Розроблено модель локального за часом і простором зриву з передньої кромки окремих перерізів лопатей. Одержано можливість урахування нелінійних за кутом атаки та числом Маха аеродинамічних характеристик профілів лопаті. Розроблено універсальну концепцію побудови геометрії, кінематики та динаміки несучих поверхонь у математичній моделі НГ з шарнірним кріпленням лопатей, що дозволяє розширити межі проведення параметричних досліджень. Вивчено поведінку несучих гвинтів серійних вертольотів на критичних режимах їх обтікання, одержано якісну картину явищ, кількісні сумарні та розподілені аеродинамічні характеристики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О553.21-011 +
Шифр НБУВ: РА335209

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Клітной В.В. 
Активне гасіння вібрацій в пластинчатих елементах конструкцій із ортотропного матеріалу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.09 / В.В. Клітной ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено теорію та методику активного гасіння коливань в ортотропних пластинах на підставі адаптивних схем, побудованих на базі плівкових п'єзоелектричних сенсорів і актуаторів. Проведено математичне моделювання дії п'єзоелектричного актуатора на ортотропну пластину, грунтуючись на заміні її механічними моментами, що діють на гранях елементу. За результатами розрахунків, проведених для реальної конструкції друкарського вузла бортової апаратури, показано доцільність застосування адаптивних систем активного гасіння вібрацій, побудованих на базі плівкових п'єзоелектричних елементів. З використанням експериментальних схем активного гасіння вібрацій, побудованих на базі плівкових п'єзокерамічних елементів, підтверджено їх ефективність за умов застосування для гасіння коливань у прямокутних пластинах, виконаних з композитного матеріалу, який характеризується ортотропними властивостями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О561.5-016.6 +
Шифр НБУВ: РА364682

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Константінов В.В. 
Аналіз та оптимізація фізичних процесів для аеродинамічного удосконалення вінців турбомашин: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.04 / В.В. Константінов ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено питання структуризації, моделювання та оптимізації фізичних процесів у складних технічних системах (на прикладі вінців турбомашин). Розглянуто системну математичну модель і узагальнено алгоритм розв'язання задач аналізу й оптимізації фізичних процесів у міжлопаткових каналах вінців турбомашин. Розроблено часткові математичні моделі, методики аналізу та розрахунку пристінних течій, методику морфологічного синтезу тривимірного раціонального профілювання вінців турбомашин на основі комплексного використання засобів управління відривом течії в них. Наведено технологію та САЕ - систему для її інформаційної підтримки синтезу тривимірного раціонального профілювання вінців осьових компресорів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-042.3-01
Шифр НБУВ: РА313039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Краснопольський А.О. 
Аналіз та синтез систем автоматичного керування заходом на посадку літаків цивільної авіації на основі сучасної нестаціонарної теорії керування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.09 / А.О. Краснопольський ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 16 с. — укp.

З застосуванням параметричного критерію стійкості, а також критерію за показниками якості перехідного процесу нестаціонарної системи одержано області допустимих значень параметрів системи траєкторного керування, вибір яких гарантовано забезпечить якість автоматичного керування траєкторним рухом повітряного судна в режимі заходу на посадку в бічній та поздовжній площині. Узагальнено метод синтезу структур стаціонарних систем автоматичного керування з великим коефіцієнтом підсилення, запропонований М.В.Меєровим за методами стаціонарної теорії. Розроблено метод синтезу структур нестаціонарних систем автоматичного керування за методами нестаціонарної течії. Завдяки цьому одержано структурні схеми нестаціонарної системи автоматичного керування заходом літака на посадку, що дають змогу виконати якісне автоматичне керування посадкою, не змінюючи коефіцієнти підсилення в блоках формування заданих величин системи траєкторного керування та зберігаючи їх оптимальними.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022-05 +
Шифр НБУВ: РА327607

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Ле Тхе Шон 
Аналіз характеристик пружних елементів конструкцій гелікоптера на основі частотних випробувань: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / Ле Тхе Шон ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Наведено результати досліджень, спрямованих на удосконалення процесів обробки результатів частотних випробувань гелікоптера і автоматизації проектування елементів конструкції з урахуванням їх пружності на базі розробки та впровадження алгоритмічного та програмного забезпечень підсистеми параметричної та непараметричної ідентифікації, системи автоматизованого проектування лопаті несучого гвинта. На підставі проведеного аналізу та систематизації можливих шляхів підвищення ефективності проведення частотних випробувань і обробки їх даних розроблено алгоритми параметричної та непараметричної ідентифікації, що забезпечують підвищення точності визначення динамічних характеристик елементів конструкції гелікоптера. Зазаначено необхідності враховувати пружність конструкції гелікоптера під час розв'язання задач аналізу та синтезу систем керування, автоматизованого проектування елементів конструкції. Представлено математичні моделі пружних коливань несучого гвинта та фюзеляжа. Обгрунтовано необхідність більш повного використання результатів частотних випробувань для розв'язання задач параметричної та непараметричної ідентифікації. Запропоновано нові методи непараметричної ідентифікації: взаємно спектральної щільності, амплітудно-фазочастотної характеристики на основі використання періодограмного метода. Розв'язано задачу ідентифікації пружно-масових характеристик несучого гвинта за результатами частотних випробувань. Наведено алгоритм розрахунку частотних характеристик функції чутливості, які використовуються для вибору оптимального тестового сигналу в ході розв'язання задачі ідентифікації. Проаналізовано методи усунення флатера гелікоптера. Показано, що одним з підходів до розв'язання даної задачі є оптимізація геометричних параметрів для цільнометалевого та композитного несучих гвинтів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О541.2-07
Шифр НБУВ: РА314212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Глазок О.М. 
Аналітичне конструювання нелінійних систем керування літальними апаратами з урахуванням вимог до якості перехідних процесів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / О.М. Глазок ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Запропоновано нове розв'язання задачі синтезу нелінійних регуляторів, що забезпечують виконання вимог до якості руху керованого об'єкта, для систем стабілізації літальних апаратів. Синтез регуляторів проведено для нелінійних динамічних керованих систем, описаних системами звичайних диференціальних рівнянь з поліноміальними правими частинами за модифікованим методом аналітичного конструювання. До підінтегрального виразу функціоналу якості введено частини функції Белмана з числовими коефіцієнтами, що відображають вимоги до якості руху. Досліджено рух керованих систем з нелінійними якісними регуляторами. Розв'язано задачу синтезу нелінійних регуляторів, одержаних з урахуванням вимог до якості руху, для стабілізації поздовжнього кутового руху літака. На підставі результатів застосування одержаних регуляторів у системі стабілізації поздовжнього кутового руху високоманевреного та транспортного літаків у процесі розв'язання задачі стабілізації горизонтального польоту та за умов виконання маневру у поздовжній площині показано переваги запропонованих регуляторів у порівнянні з відомими.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-047 +
Шифр НБУВ: РА355573

      
Категорія: Транспорт   
17.

Антонов В.К. 
Аналітичне конструювання якісних систем стабілізації літальних апаратів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.07.09 / В.К. Антонов ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 29 с. — укp.

Запропоновано умови зв'язку показників якості перехідних процесів з другим методом Ляпунова, модифікацію принципу оптимальності Белмана, що зв'язує оптимальність і якість руху динамічного об'єкта. Розроблено методи аналітичного конструювання регуляторів, що дозволяють обмежувати час перехідних процесів, коливальність і враховувати обмеження відхилень рулів, зокрема для жорстких систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022-05 +
Шифр НБУВ: РА329025

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Дубовик С.А. 
Асимптотичні методи синтезу систем керування рухом: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.03 / С.А. Дубовик ; Севастоп. нац. техн. ун-т. — Севастополь, 2004. — 35 с. — укp.

Вперше показано, що у межах збурених задач керування квадратичний критерій якості може успішно використовуватись для надання лінійним системам еталонних властивостей. Запропоновано метод лінійно квадратичного синтезу для регулярно й сингулярно збурених задач, що дозволяє задавати еталонні властивості замкнутої системи з різним ступенем грубості. Розроблено новий метод синтезу термінальних систем керування сингулярно збуреними об'єктами, що вирішує задачу субоптимального синтезу у вигляді композиції вкорочених термінальних регуляторів для зовнішніх змінних і стаціонарних регуляторів для швидких, що дозволяє істотно спростити алгоритм. Вперше запропоновано оцінку грубості багатомірної системи за критичним значенням параметра сингулярних збурень, наведено визначення поняття жорсткості як негрубості замкнутої системи. Розроблено новий метод композиційного синтезу стаціонарного регулятора, заснований на оцінках жорсткості й D-розбивці за зазначеними параметрами. Створено метод оцінки ймовірності великих відхилень у слабко збурених нелінійних системах, заснований на функціоналі дії для системи великих відхилень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05 + О424.1-011.11 +
Шифр НБУВ: РА332055

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Остроумов І.В. 
Багатоальтернативна класифікація польотних ситуацій при управлінні повітряним рухом в умовах ризику: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / І.В. Остроумов ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено новий математичний метод багатоальтернативної класифікації ситуацій, в якому враховано неточно відомі щільності ймовірності з метою забезпечення оптимального рівня розпізнавання. Вперше одержано математичну залежність для оцінювання максимальної величини похибки розрахунку ймовірності правильного розпізнавання класів ситуації, що є наслідком використання умовних щільностей ймовірностей, оцінених за навчальною вибіркою. Запропоновано багатоальтернативну модель побудови класів повітряних ситуацій, яка дає можливість використовувати як щільність ймовірності відхилення повітряного корабля (ПК) від заданої висоти польоту закони зі зміщеним середнім значенням, що дозволяють розпізнавати наявний клас ситуацій з більшою вірогідністю. Розроблено нову методику розрахунку невідомих параметрів щільності ймовірності відхилення ПК від заданої траєкторії руху на основі записів попередніх польотів, виконаних бортовою апаратурою реєстрації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.3 +
Шифр НБУВ: РА363433

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Гриценко В.П. 
Безконтактна оцінка переміщень і деформацій будівельних конструкцій у випробуваннях: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.01 / В.П. Гриценко ; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва і архіт. — Х., 2000. — 17 с. — укp.

Визначено коло питань у галузі експериментальних досліджень інженерних споруд, що потребують підвищеної точності вимірювання переміщень і деформацій. Досліджено особливості визначення переміщень та деформації у механіці деформованого твердого тіла з точки зору необхідності високої точності вимірювань переміщень. Розроблено методику використання лазерної інтерферометрії для безконтактної оцінки розташування об'єктів та їх переміщень і деформації. Проведено експериментальні дослідження переміщень будівельних конструкцій, а також проаналізовано їх точність у порівнянні з методами традиційної тензометрії. Запропоновано методику та практичні рекомендації щодо застосування методів лазерної інтерферометрії для експериментальних досліджень будівельних конструкцій, будівель та споруд.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-028.02
Шифр НБУВ: РА309754 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського