Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (13)Реферативна база даних (1205)Книжкові видання та компакт-диски (437)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>U=О571$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Кудренко С.О. 
Автоматизація проектування оптимальних аерокосмічних комплексів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.12 / С.О. Кудренко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено методи та моделі автоматизації проектування оптимальних гетерогенних аерокосмічних комплексів. Проаналізовано сучасні поняття, завдання та методи автоматизованого проектування складних об'єктів з урахуванням їх робастності, гетерогенності й емерджентності. Розроблено числово-аналітичні методи оптимального синтезу, структурного аналізу та параметричної оптимізації гетерогенних аерокосмічних комплексів на макрорівні. Запропоновано практичні рекомендації й організаційно-технічні заходи для ефективного використання результатів дослідження в науково-дослідних роботах, у системах автоматизації проектувальних робіт, у підготовці фахівців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-5 + О671-5
Шифр НБУВ: РА374973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Дев'яткіна С.С. 
Визначення надійності світлосигнальних систем аеродромів на етапах проектування, сертифікації та експлуатації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / С.С. Дев'яткіна ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Запропоновано основні терміни та їх визначення в галузі надійності світлосигнальних засобів забезпечення польотів на аеродромах цивільної авіації. Розроблено математичну модель етапу візуального пілотування, яка характеризує роль світлосигнальних систем аеродромів (ССА) на цьому етапі та вплив її технічного стану на рівень безпеки польотів за складних метеорологічних умов (СМУ) вдень і вночі, а також математичні моделі надійності ССА та її підсистем, які базуються на аналітичному методі визначення надійності та алгоритм моделювання процесу функціонування ССА для визначення її надійності, складений з використанням метода статистичного моделювання. Одержано методики визначення показників надійності ССА та її підсистем на етапах проектування, сертифікації та експлуатації, а також методику кількісної оцінки впливу показників надійності ССА на рівень безпеки польотів на етапі візуального пілотування за СМУ вдень і вночі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-511-02 +
Шифр НБУВ: РА322402

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Квасюк С. Л. 
Виявлення радіолокаційних сигналів на основі сплайн-перетворень: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.13 / С. Л. Квасюк ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено математичну модель сигналу доплерівської метеонавігаційної радіолокаційної станції (МНРЛС) на фоні білого шуму, низькочастотних шумових складових, завади в самій частоті. Побудовано характеристику виявлення радіолокаційного сигналу МНРЛС на базі створеної моделі на фоні білого шуму та завади в частоті сигналу. Наведено два нових методи виявлення радіолокаційного сигналу МНРЛС для покращання характеристики виявлення сигналу на базі сплайн-апроксимації первісної функції з логічним вирівнюванням і застосування створених несиметричних спектральних віконних функцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.7-01
Шифр НБУВ: РА382115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Коробійчук І.В. 
Двокільцевий динамічно настроюваний гравіметр авіаційної гравіметричної системи: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.01 / І.В. Коробійчук ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено можливості та доцільність використання в якості гравіметра авіаційної гравіметричної системи нового двокільцевого динамічно настроюваного гравіметра (ДГ). Розроблено функціональну схему нового двокільцевого ДГ, проаналізовано його стійкість, передатні характеристики, отримано рівняння його руху у загальному випадку руху основи. Досліджено особливості роботи даного гравіметра у статичному та динамічному режимах за гармонійної дії збурення та у разі несприятливих резонансних режимів. Доведено можливість отримання більш точної інформації про гравітаційні аномалії на підставі використання нового алгоритму обчислення вихідного сигналу з нового двокільцевого ДГ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-521.06 +
Шифр НБУВ: РА353413

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Лейва Каналес М.Р. 
Діагностика технічного стану пілотажно-навігаційного обладнання в динамічному режимі: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / М.Р. Лейва Каналес ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи забезпечення заданого рівня якості процесу навігації й ефективності комплексного застосування пілотажно-навігаційного обладнання (ПНО) магістральних літаків. Розроблено метод діагностики технічного стану ПНО магістральних літаків у динамічному режимі без демонтажу та зняття обладнання з ПК, а також структуру діагностичного комплексу для його реалізації. Даний метод створено на базі великої вибірки результатів математичного та напівнатурного моделювання й обмеженої вибірки льотних випробувань обладнання. Модернізовано математичну модель динаміки польоту магістрального літака, розроблено нову математичну модель реакції шасі, що забезпечує заданий рівень точності імітації вхідних експлуатаційних режимів систем ПНО на всіх етапах польоту, з урахуванням руху ПК по злітно-посадній смузі під час руління, розбігу та пробігу. Розроблено методику перевірки адекватності характеристик систем ПНО їх реальному стану. Розроблено методику комплексного оцінювання характеристик експлуатаційної ефективності ПНО.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-521-082.05
Шифр НБУВ: РА370599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Авер'янова Ю.А. 
Допплерівсько-поляриметрична оцінка характеристик вітру для безпечної навігації повітряних суден: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / Ю.А. Авер'янова ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 19 с.: рис. — укp.

Уперше запропоновано використання доплерівсько-поляриметричного (Д-П) підходу щодо одержання інформації з метою метеорологічного забезпечення повітряного руху. Створено математичні та комп'ютерні моделі зв'язку характеристик вітру з Д-П параметрами. Виконано верифікацію моделей за даними експериментів та підтверджено працездатність запропонованого підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.7-5 +
Шифр НБУВ: РА334466

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Добржанський О.О. 
Інтегруючий гіроскопічний гравіметр авіаційної гравіметричної системи: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.01 / О.О. Добржанський ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2008. — 17 с. — укp.

Досліджено можливості та доцільність використання як гравіметра авіаційної гравіметричної системи інтегрувального гіроскопічного гравіметра з метою підвищення точності та швидкодії вимірювань величини гравітаційного прискорення. Досліджено особливості роботи інтегрувального гірогравіметра за статичного та динамічного режимів у разі гармонійної дії збурення з допомогою ЕОМ. Уточнено рівняння руху авіаційної гравіметричної системи з урахуванням місця встановлення приладу та вібрацій літака під час польоту. Визначено аналітичні та кількісні оцінки складових похибки гірогравіметра. Запропоновано методи зменшення його похибки. Розроблено систему реєстрації сигналу гірогравірометра. Проведено експериментальні дослідження інтегрувального гірогравірометра з метою підтвердження вірогідності одержаних теоретичних положень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-521.06 +
Шифр НБУВ: РА361051

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Квач 
Математичне моделювання та моніторинг світлосигнальних систем аеродромів цивільної авіації: автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / Юлія Миколаївна Квач ; НАН України; Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова НАН України. — К., 2008. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-511
Шифр НБУВ: РА360384

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Данилюк І.А. 
Метод та засоби відновлення квазіоптичних зображень літаків в експертній системі комплексної обробки вимірювальної інформації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / І.А. Данилюк ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2001. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання розробки експертної системи (ЕС) відновлення зображень повітряних об'єктів за даними технічних засобів систем управління повітряним рухом і військ протиповітряної оборони. Розроблено динамічну базу знань закономірностей перетворення радіолокаційно вимірювальних параметрів об'єкта спостереження в параметри його квазіоптичного зображення (КОЗ). На підставі інформації, отриманої технічними засобами та на базі знань про взаємозв'язок виміряних його параметрів і типів елементів квазіоптичного зображення літака розроблено метод відновлення КОЗ літака. Наведено результати роботи ЕС відновлення КОЗ літаків. Визначено основні шляхи підвищення якості прийняття рішень про елемент КОЗ літака. Наведено метод оцінки ефективності функціонування експертної системи відновлення КОЗ літаків за розмірами зони невизначеності прийняття рішень, який дозволяє оцінити потрібну точність вимірювання параметрів повітряного об'єкта, що спостерігається.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.55-5
Шифр НБУВ: РА316712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Хуссейн В. М. 
Методи керування безпілотним літальним апаратом на основі оптико-електронної вимірювальної системи: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.03 / В. М. Хуссейн ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Вперше розроблено методи визначення просторових координат безпілотних літальних апаратів (БПЛА) на основі обробки відеосигналу, що відрізняються від відомих узгодженням методів обробки зображень і проективної геометрії, що дозволяє в реальному масштабі часу визначати кути орієнтації, зміщення та масштаб у площині оптичної сцени для широкого класу оптико-електронної вимірювальних систем. Удосконалено метод управління квадротором на основі застосування законів нечіткого моделювання правил, який відрізняється від відомих застосуванням продукційних правил для опису зв'язку між вхідними та вихідними параметрами, що дозволяє використовувати досвід оператором за управління БПЛА в екстремальних режимах, до яких відноситься режим посадки. Розглянуто метод управління квадротором у недетермінованому середовищі на основі агентного підходу, який відрізняється від відомих можливістю здійснювати формування траєкторії польоту залежно від імовірності переходів, що дозволяє враховувати випадковий характер зовнішнього середовища, в якій знаходиться БПЛА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52
Шифр НБУВ: РА380656 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Баришев В.І. 
Методи підвищення завадостійкості резонансних трактів радіотехнічних систем та пристрої їх практичної реалізації: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.17 / В.І. Баришев ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2009. — 21 с. — укp.

З метою підвищення завадостійкості резонансних трактів радіотехнічних систем удосконалено методи доплерівської фільтрації та збільшення ширми лінійної частини дискримінаційної характеристики слідкуювального фільтра доплерівської частоти. Експериментально підтверджено працездатність синтезованих фільтрів доплерівської частоти. Виявлено, що для одноканального фільтра у разі розстроювань до межових частот смуги пропускання формувального фільтра (фільтр ППЧ) забезпечується покращання результатів прийому до 50 дБ, у разі нульових розстроювань зафіксовано погіршення до -40 дБ. Обгрунтовано можливість усунення даного недоліку за допомогою вдосконаленого фільтра без погіршення умов прийому в області нульвого розстроювання, що забезпечує покращання прийому до 50 дБ на межових резстроюваннях. З'ясовано, що розроблені частотні дискримінатори (ЧД) у разі їх порівняльно простої технічної реалізації й узгодження з оптимальним ЧД є більш широкосмуговими, відзначаються стабільними параметрами дискримінаційної характеристики, простотою й оперативністю настроювання. Експерименально підтверджено теоретичну та практичну можливість і доцільність використання розроблених схем фільтрів доплерівської частоти і ЧД з метою удосконалення та покращання завадостійкості резонансних трактів радіотехнічних систем різного цільового призначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.55-5 +
Шифр НБУВ: РА363601

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Булай А.М. 
Методи підвищення завадостійкості систем вторинної радіолокації: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.17 / А.М. Булай ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2007. — 19 с. — укp.

Синтезовано структури виявлювачів сигналів запиту у літаковому відповідачі, що передбачають урахування впливу флуктуаційних та імпульсних завад у каналі запиту стосовно процесу виявлення сигналів запиту та базуються на використанні багатоканальних за простором і методом побудови виявлювача, що дозволило підвищити якість виявлення сигналів запиту у літаковому відповідачі. Удосконалено структуру автоматичного виявлювача повітряних об'єктів системами вторинної радіолокації, яка враховує дію внутрішньосистемних і навмисних корельованих завад у каналах запиту та відповіді, що дозволило підвищити якість виявлення повітряних об'єктів за рахунок проведення дробової логіки обробки сигналів відповіді й оптимізації цифрового порогу виявлення. Розвинуто синхронний за запитом метод захиту систем вторинної радіолокації від навмисних корельованих завад, який базується на штучно створених часових розбіжностях між корисними й імітованими сигналами запиту за каналом запиту. Це дозволило виключити з обслуговування імітовані сигнали запиту проведення міжперіодної обробки сигналів запиту у літакових відповідачах. Запропоновано синхронний за відповіддю метод захисту систем вторинної радіолокації від навмисних корельованих завад на базі штучно створених часових розбіжностей за каналом відповіді, що дало змогу підвищити завадостійкість систем вторинної радіолокації за рахунок зниження інтенсивності сигналів відповіді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.55-01 +
Шифр НБУВ: РА353774

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Касем Аббуд Махді 
Методи підвищення точності систем попередження зіткнень: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.13 / Касем Аббуд Махді ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Одержано моделі похибок для супутникової навігаційної системи й інерційної навігаційної системи - головних складових системи запобігання зіткненням. Запропоновано способи зменшення похибок визначення координат й оцінок точності. Це оптимальний вибір сузір'я супутників за геометричним фактором, оперативне калібрування інерційної системи за даними супутникової, застосування сплайн-моделі траєкторії для оцінювання та прогнозування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52
Шифр НБУВ: РА382107 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Бородавка Н.П. 
Методи та інформаційна технологія розробки компонентних функціональних структур для забезпечення живучості бортових інформаційно-управляючих систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Н.П. Бородавка ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено та вдосконалено методи й елементи інформаційної технології забезпечення живучості бортових інформаційно-керуючих систем (БІКС). Запропоновано використовувати компонентну функціональну структуру (КФС) системи як додатковий засіб забезпечення живучості, що зменшує наслідки відмов і запобігає введенню надмірності. КФС базується на розподілі функцій задач між компонентами. Розроблено методи аналізу живучості та розподілу функцій задач за компонентами БІКС. Метод аналізу живучості базується на моделюванні функціонування БІКС й одержанні вихідних даних, що характеризують її працездатність і безпеку. Метод розподілу функцій задач за компонентами БІКС базується на оцінці наслідків об'єднання функцій задач БІКС. Запропоновані методи використано на етапах ескізного проектування під час розробки БІКС літаків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52 +
Шифр НБУВ: РА350957

Рубрики:

      
15.

Воловик А.Ю. 
Методи та пристрої обробки радіосигналів інваріантні до порушень працездатності авіаційної системи посадки: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.13 / А.Ю. Воловик ; Хмельниц. нац. ун-т. — Хмельниц., 2010. — 19 с. — укp.

Проведено синтез спеціальних пристроїв дискретної фільтрації первинних вимірювань кутових координат повітряного судна (ПС), які мають підвищену стійкість до широкого класу порушень працездатності кутомірного каналу системи посадки сантиметрового діапазону. Розроблено структуру бортового вимірювача кутових координат ПС, підвищена точність якого забезпечується за рахунок використання апаратної й аналітичної надмірності. Уточнено математичну модель динаміки зміни у часі кутових координат ПС, що заходить на посадку, та запропоновано спрощені пристрої дискретної фільтрації посадочних даних, оцінено їх ефективність за критеріями точність - апаратурні та програмні витрати. Виконано синтез спеціальних пристроїв дискретної фільтрації посадочних даних різної складності й ефективноті, які відзначаються підвищеною стійкістю до короткочасних порушень працездатності кутомірного каналу посадочної системи. Визначено чутливість синтезованих пристроїв дискретної фільтрації до зміни організаційної структури обчислювального процесу та короткочасних збоїв у роботі апаратних засобів. Проведено напівнатурний експеримент з метою оцінювання рівня функціональної надійності радіоприймального тракту кутомірної підсистеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З842-01 + О571.5-55 +
Шифр НБУВ: РА370002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Биков В. М. 
Методи формування неспотворених поточних зображень матричними радіометричними кореляційно-екстремальними системами при місцевизначенні високошвидкісних літальних апаратів: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.12.17 / В. М. Биков ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2010. — 35 с. — укp.

Досліджено актуальну наукову проблему розвитку теорії матричних радіометричних кореляційно-екстремальних систем в інтересах навігації високошвидкісних літальних апаратів. Встановлено, що застосування даних методів і методик теорії матричних радіометричних кореляційно-екстремальних систем навігації забезпечує ймовірність місцевизначення не менш, ніж 0,9 під час одночасного зниження середньоквадратичної похибки виявлення координат наземних об'єктів до 2 - 5 раз, у випадку застосування методів корекції междискретних і геометричних спотворень поточних зображень, а також урахування шумової температури обтічника, нерівномірно нагрітого по товщині та вздовж твірної.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О534 + О571.5-53
Шифр НБУВ: РА376774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Токар Л.О. 
Методика аналізу та забезпечення електромагнітної сумісності в задачах конверсії ресурсу радіочастотного спектру: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.02 / Л.О. Токар ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Одержано та науково обгрунтовано результати в області систем зв'язку з рухомими об'єктами, що є вирішенням науково-прикладної задачі щодо подальшого вдосконалення відомих методів аналізу електромагнітної сумісності (ЕМС) на базі моделі взаємодії угруповань радіоелектронних засобів (РЕЗ) цивільного та спеціального призначення, які працюють у спільних і суміжних діапазонах частот за умови невизначеності їх взаємного положення. З використанням удосконалених методів аналізу ЕМС завдяки представленню ЕМО у вигляді комбінованої моделі взаємодії РЕЗ розвинуто менш затратну у часі та придатну до практичного застосування методики аналізу ЕМС в угрупованнях зазначених РЕЗ з урахуванням ймовірнісних характеристик за умов невизначеності їх взаємного положення. Проведено числові й експериментальні дослідження, на підставі яких підтверджено доцільність використання розробленої методики між угрупованнями РЕЗ систем стільникового рухомого зв'язку, засобів повітряної радіонавігації та посадки спеціального призначення, радіорелейних ліній фіксованої служби, та на підставі нових кількісних показників розроблено практичні рекомендації щодо сумісного використання смуг радіочастот в угрупованнях РЕЗ цивільного та спеціального призначення для вживання заходів щодо підвищення ефективності використання ресурсу радічастотного спектру у зв'зку з конверсією, особливо для освоєння нових діапазонів частот.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.5-01 +
Шифр НБУВ: РА365167

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Попов П.В. 
Методика визначення функції інформативності світлосигнального комплексу при посадці повітряного судна у складних метеоумовах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / П.В. Попов ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 16 с.: рис. — укp.

Запропоновано нову методологію розв'язання задачі оцінки топологічної структури та світлотехнічних характеристик аеродромного світлосигнального комплексу (АСК) у разі польотів за складних метеорологічних умов (СМУ). На підставі розроблених методик і моделі просторово-оптичної системи (ПОС) створено методологію розв'язання задачі оцінки топологічної структури та світлотехнічних характеристик АСК як вхідного частотно-енергетичного впливу на ПОС. Запропоновано класифікацію відмов АСК за ступенем їх впливу на безпеку польотів (БП). Обгрунтовано доцільність застосування методу статистичного моделювання для дослідження процесу функціональної взаємодії екіпажу повітряного судна (ПС) з АСК у разі польотів за СМУ. Розроблено методику обліку ймовірності парирування екіпажем несприятливого чинника - різкої зміни видимості на етапах посадки, зльоту або руху ПС по зльотно-посадковій смузі та аеродрому. Уперше нормовано значення функції інформативності АСК як складової ПОС для забезпечення заданого рівня БП на всіх технологічних етапах функціональної взаємодії екіпажу з АСК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-511 +
Шифр НБУВ: РА328602

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Котов О. П. 
Методика оперативного зменшення похибок вимірювання навігаційних сигналів на основі поправок від комплексованих радіонавігаційних систем літальних апаратів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.13 / О. П. Котов ; Центр. н.-д. ін-т навігації і упр. — К., 2011. — 16 с. — укp.

Вдосконалено методику оперативного зменшення похибок вимірювання навігаційних сигналів, що дозволяє підвищити точність визначення місцезнаходження літального апарата (ЛА) адаптивним урахуванням поправок від комплексованих радіонавігаційних систем ЛА. Встановлено математичну модель визначення місцезнаходження ЛА, у якій зменшено похибку часової затримки радіонавігаційного сигналу від супутникових радіонавігаційних систем. Розглянуто метод підвищення завадостійкості прийому радіонавігаційних сигналів з використанням антенно-приймального пристрою з керованим прийомом, що дозволяє підвищити якість функціонування радіонавігаційної системи ЛА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.5-53
Шифр НБУВ: РА379408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Виноградський П.М. 
Методика оцінювання впливу зливових опадів на аеродинамічні характеристики літальних апаратів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.07. / П.М. Виноградський ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 2000. — 20 с.: рис. — укp.

Оцінено вплив зливових опадів на аеродинамічні характеристики літаків за результатами трубних експериментів. Розроблено методики та створено установки для моделювання зливових опадів, реєстрації їх параметрів і оцінки похибок. Удосконалено методику статичних вагових виробувань, яка включає апроксимацію нульових навантажень та обробку даних у потоці з використанням імпульсної декомпозиції та модифікованої робасної процедури Х'юбера X84 у реальному часі, що зменшило похибки вимірювання та підвищило ефективність експерименту на 30 - 50 %. За умов еквівалентної інтенсивності опадів 1000 та 1700 мм/год. отримано кількісні дані щодо впливу зливових опадів на аеродинамічні характеристики крила кінцевого розмаху та моделі літака у польотній, злітній та посадочній конфігураціях, представлених у вигляді функціональних залежностей відносних додатків до аеродинамічних коефіцієнтів від безрозмірного кута атаки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-042-011 + О571.7
Шифр НБУВ: РА310401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського