Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА В УКРАЇНІ - 2008 - № 1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Солодков В. 
Альтернативний характер поглядів педкадрів на прагнення України до Євросоюзу / В. Солодков, Т. Чаусова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 45-51. - укp.

Проаналізовано результати наукового дослідження, здійсненого науковцями Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України впродовж 2006 - 2007 рр., щодо участі педкадрів України в євроінтеграційному процесі. Висвітлено мету, завдання, об'єкт й інструментарій дослідження. Наведено роз'яснювальні схеми та діаграми. Сформульовано узагальнюючі висновки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Калініченко Н. 
Василь Сухомлинський про відповідальність керівника школи за розвиток творчого потенціалу вчителя / Н. Калініченко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 72-75. - укp.

Розглянуто трактування у наукових джерелах понять "педагогічна творчість" і "творчий потенціал". Показано вплив В.Сухомлинського як директора школи на розвиток творчого потенціалу вчителя. Значну увагу приділено використанню ідей педагога за сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сигова А. 
Гражданское воспитание студентов: проблемы и поиски (Программа гражданского воспитания для высших учебных заведений) / А. Сигова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 95-103. - рус.

Предложена программа экспериментального курса "Граждановедение" Донбасского института техники и менеджмента Международного научно-технического университета. Определены цели и задачи курса. Рассмотрены принципы, являющиеся основоположными аспектами программы, а также основные виды деятельности, реализуемые в ее рамках, и формы работы со студентами. Изложено тематическое планирование курса: раздел 1 - 14-й тем; раздел 2 - 11-й тем, раздел 3 - 8-й тем. Приведены приложения, в которых раскрыта суть основных понятий гражданственности, рассмотрены определенные формы гражданского воспитания студентов и ролевые игры "Пришельцы" и "Выезд за границу".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Єльникова Г. 
Закономірності адаптивного управління соціально-педагогічними системами / Г. Єльникова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 65-69. - укp.

Розкрито засадничі положення, враховані розробниками системи закономірностей адаптивного управління. Розглянуто вихідні теоретичні положення, які є підгрунтям управлінської діяльності й адаптивного управління. Виявлено закономірності адаптивного управління, зокрема, закономірність активізації природних механімів розвитку керованої системи та закономірність когерентного зближення різних за походженням процесів на підставі діалогічної адаптації взаємодіючих сторін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:З965 + З965.931

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чернуха-Гадзецька К. 
Запровадження адаптивного управління в інспекційну діяльність спеціаліста відділу рай(міськ.)держадміністрації / К. Чернуха-Гадзецька // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 75-77. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено алгоритм контролю за адаптивного управління. Обгрунтовано можливості використання такого управління у практиці районного (міського) відділу освіти. Значну увагу приділено інспекційній діяльності спеціаліста відділу освіти. Висвітлено сучасні теорії щодо суті інспектування та функції контролю. Визначено завдання та кінцеву мету контролю в інспекційній діяльності. Наведено рекомендації щодо підготовки до здійснення контролю. Запропоновано правила підготовки підсумкової довідки за результатом інспекційно-контрольної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Новаченко Т. 
Застосування педагогічних ідей А.Макаренка - шлях удосконалення професійної компетентності / Т. Новаченко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 35-37. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Акцетовано увагу на досконалості технології виховання А.Макаренка, яка передбачає виховання в колективі з застосуванням особистісно орієнтованого підходу, а також майстерність педагога. Досліджено процес розвитку визначення поняття "професійна компетентність педагога".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч33(4УКР)6-213

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Даниленко Л. 
Зміст післядипломної освіти в інноваційному полі перетворень / Л. Даниленко, В. Паламарчук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 16-21. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

За результатами аналізу фундаментальних педагогічних праць складено таблицю "Моделі змісту освіти", яка містить блоки визначення та структури змісту освіти, базові концепти. Акцентовано увагу на головній складовій змісту освіти - його культурологічному компоненті. Виділено основні категорії змісту освіти. Розроблено модель змісту навчання в інституті післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто складові моделі змісту навчання. Розкрито особливості засвоєння професійно-орієнтованих і прогностично-діагностичних навчальних модулів за очно-дистанційною формою навчання. Проаналізовано завдання та форми здійснення вхідного, поточного та вихідного контролю знань і вмінь слухачів. Значну увагу приділено пошукам різноманітних моделей запровадження кредитно-модульної системи організації навчання, напрямам підготовчої роботи до організації процесу навчання педагогічних працівників (з використанням освітнього сайта інституту), головному аспекту модернізації навчального плану - його варіативності й особливостям формування варіативної складової соціально-гуманітарного та професійного модулів, багатогранній диференціації оновленого плану.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лукіна Т. 
Інноватика у професійній освіті: за підсумками міжнародної конференції / Т. Лукіна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 22-25. - укp.

Проаналізовано підсумки роботи Міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційні підходи до розвитку системи професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні" (лютий 2008 р.) Розглянуто головні проблеми розвитку ПТО та напрями їх вирішення. Визначено фактори, які потребують прийняття нової редакції Закону України "Про професійно-технічну освіту". Значну увагу приділено змісту поняття та походженню педагогічної інноватики. Висвітлено рекомендації, розроблені під час роботи конференції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)л0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Грицуняк О. 
Інформаційне забезпечення адаптивного управління міською освітньою системою / О. Грицуняк // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 63-65. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито досвід створення системи інформаційного забезпечення у разі реалізації інноваційного управлінського проекту "Освітній моніторинг як механізм адаптивного управління середньою освітою в м.Запоріжжя". Здійснено порівняння інформаційного забезпечення традиційного й адаптивного управління освітою на рівні міста стосовно формування запитів на інформацію, її одержання та використання, поширення, збереження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)к20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Биков В. 
Інформаційні мережі відкритого навчального середовища / В. Биков, В. Олійник // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 54-63. - укp.

Розглянуто питання формування та підтримки в актуальному стані мережевих електронних інформаційних ресурсів відкритого навчального середовища післядипломної педагогічної освіти. Вивчено аспект доступу до спрямованих на освітні цілі мережевих ресурсних сегментів, створених поза межами системи післядипломної педагогічної освіти. Охарактеризовано міжнародні організації та їх науково-освітні мережі. Розкрито систему науково-педагогічної інформації в Україні. Висвітлено системні особливості науково-освітніх інформаційних мереж.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30ф + З970.315

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чепурна Н. 
Інформаційно-комунікативні технології у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Н. Чепурна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 25-29. - укp.

Висвітлено діяльність Черкаського інституту післядипломної педагогічної освіти (ІППО) у контексті вирішення проблеми інформатизації освіти. Визначено напрями роботи над створенням трирівневого технологічного стандарту для вчителів загальноосвітньої школи з інформаційно-комунікаційних технологій ("Початківець", "Активний користувач", "Експерт"). Наголошено на призначенні, стратегічній меті, цілях і основних завданнях Проекту інституційного розвитку Черкаського ІППО на 2007 - 2008 рр. Охарактеризовано проекти: "Регіональна система науково-методичної підтримки навчального процесу в школі", "Регіональна система інформаційно-ресурсної підтримки шкільних бібліотек".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шеремет М. 
Критичне мислення у контексті задач підвищення професійної майстерності вчителя / М. Шеремет // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 29-31. - укp.

Досліджено трактування у науковій літературі поняття "критичне мислення". Розглянуто шляхи розвитку критичного мислення з використанням колективно-діяльнісного підходу. Висвітлено його методологічний і теоретичний зміст. Визначено умови його успішної реалізації. Наголошено на важливості логіки побудови процесу колективної діяльності. Значну увагу приділено питанню визначення ефективності впливу колективно-діяльнісного підходу на процес розвитку критичного мислення. Запропоновано три моделі професійно-навчальної колективної діяльності вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ю935.131-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Баймолдаев Т. 
Методическая служба: какой ей быть сегодня? / Т. Баймолдаев // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 52-54. - рус.

Предложены пути приведения современными педагогами своей педагогической практики в соответствие с нововведениями в образовании. Большое внимание уделено выбору технологии обучения, этапам процесса постановки целей методической службы, выявлению затруднений педагогов в работе: педагогическому диагностированию. Раскрыты технологическое, педагогическое, управленческое и научное направления деятельности методической службы. Изложены рекомендации относительно обновления методической работы, системы такой работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Маслов В. 
Моделювання у теоретичній і практичній діяльності в педагогіці / В. Маслов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 3-9. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Відзначено, що моделювання є головним універсальним засобом і базою для пізнання будь-яких явищ, процесів і об'єктів, що мають ознаки системного характеру. Узагальнено результати досліджень проблем моделювання, проведених науковцями другої половини XX ст. (Б.Глинським, М.Амосовим). Зауважено, що моделі, запропоновані у більшості педагогічних досліджень, побудовані без урахування вимог до системного підходу та вимог теорії моделювання. Розглянуто підходи до систематизації моделювання. Наведено трактування дефініцій "модель" та "моделювання". Запропоновано систематизацію функцій моделі та розкрито ці функції. Обгрунтовано необхідність наявності в моделі управлінської складової. Значну увагу приділено питанням щодо етапів моделювання, принципових вихідних положень - мети створення моделі, її призначення та гіпотетичного уявлення кінцевих результатів, визначення структурних складових, на підставі яких будується модель, можливості практичної апробації або експертного оцінювання моделі. Визначено особливості моделювання у сфері наукової та педагогічної діяльності як складової соціальних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в6

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Тарусова Л. 
Нормативно-правове регулювання післядипломної освіти в умовах соціально-економічного становлення України / Л. Тарусова, В. Олійник // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 9-15. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано стан нормативно правового регулювання післядипломної освіти (ПДО) в Україні. Значну увагу приділено правовому регулюванню ПДО на внутрішньому рівні. Аргументовано актуальність прийняття базового закону ПДО та професійного розвитку працівників. Виявлено тенденцію перетворення дуальної моделі ПДО на триумвіратну (освіта + виробництво + наука). Наголошено на необхідності юридичного визначення статусу кожної складової триумвірату. Вивчено досвід нормативно-правового забезпечення управління ПДО, розвитку персоналу, продуктивності та якості праць у Німеччині, Англії, США. Висвітлено позиції ООН та ЮНЕСКО щодо неперервної освіти. Запропоновано схему (модель) спеціальної державної програми, складовими якої є перепідготовка та підвищення кваліфікації фахівців. Розглянуто функції складових моделі: держави, спеціальних служб, установ, підрозділів ПДО. Виокремлено проблеми нормативно-правового забезпечення ПДО в Україні. Визначено першочергові заходи, необхідні для конституційної підтримки прогресу створення правової бази.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Чміль А. 
Організація навчального процесу в системі підвищення кваліфікації на сучасному етапі / А. Чміль, Л. Ляхоцька, В. Розмариця // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 40-45. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено напрями оновлення навчальної роботи в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти (ЦІППО) АПН України. Висвітлено досвід впровадження в інституті очно-дистанційної форми підвищення кваліфікації слухачів і організації навчального процесу з використанням модульного принципу. Розглянуто особливості та можливості такої форми навчання. Розроблено модель управління навчальним процесом. Значну увагу приділено діяльності кожного структурного підрозділу моделі: вченої ради, кафедри, деканату, відділів діагностики та моніторингу. Визначено завдання та форми роботи за трьома етапами очно-дистанційного підвищення кваліфікації педагогів. Розглянуто питання стосовно актуальності тьюторів-координаторів навчальних груп. Наведено фактичний матеріал щодо роботи інституту. Сформульовано завдання ЦІППО в галузі дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Артюшина М. 
Організація самостійної роботи студентів з теоретичним матеріалом за умов інноваційного навчання / М. Артюшина // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 91-95. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито причини зниження рівня реалізації самостійної роботи студентів з теоретичним матеріалом (СРТМ). Розглянуто її компоненти за умов традиційного й інноваційного підходів до навчання, а саме: мету, мотивуючий фактор, зміст, засоби та методи, подання результатів і контроль. Акцентовано увагу на сукупності інноваційних методів СРТМ, зокрема, індивідуальній роботі з текстами, образному (графічному) поданні теоретичного матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Жерносек І. 
Поновити струнку систему підготовки директорів загальноосвітніх шкіл / І. Жерносек // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 104-105. - укp.

Обгрунтовано необхідність створення посібника з управління сучасною загальноосвітньою школою для керівника-початківця навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч311.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Покроєва Л. 
Програмно-цільовий пілотний проект Харківського обласного науково-методичного інституту безперервної освіти "Створення системи безперервного підвищення кваліфікації педагогічних працівників" / Л. Покроєва // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 89-90. - укp.

Визначено термін виконання проекту (2008 - 2013 рр.) й основну форму навчання педагогів - кредитно-модульну. Розкрито методологічні засади, мету, завдання, напрями реалізації проекту. Розглянуто організаційно-педагогічні умови запровадження проекту й очікувані за проектом результати. Розроблено алгорим організації післядипломної освіти педагогічних працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Семиченко В. 
Рефлексивный подход в теории и практике высшей школы / В. Семиченко, В. Дикань // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 78-85. - Библиогр.: 32 назв. - рус.

Изложены фрагменты монографии В.Семиченко и В.Диканя: Введение; Глава 1 - теория и практика рефлексивного подхода в зарубежной педагогике и психологии высшей школы (на примере высшей педагогической школы США). Акцентировано внимание на основных образовательных парадигмах (бихевиористической, личностной, традиционно-творческой, исследовательски-ориентированной) и их реализации в практике высшей школы. Раскрыты особенности эклектической модели.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО) + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського