Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (8)Автореферати дисертацій (22)Реферативна база даних (302)Книжкові видання та компакт-диски (157)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>K=ФІЛЬМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   енциклопедія   
1.


Encyclopedia of Film [Electronic resource] : in 4 vol. / B.K. Grant. - Farmington Hills : Gale, 2006
Переклад назви: Енциклопедія фільму

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Vol. 1 : Academy Awards - Crime Films. - 394 p.

Vol. 2 : Criticism–Ideology. - 412 p.

Vol.3 : Independent Film-road Movies. - 421 p.

Vol.4 : Romantic Comedy–Yugoslavia. - 432 p.


Drawing on authoritative, international contributors, information on film is extensively documented in this set, which is intended as a film-studies staple. The alphabetically arranged volumes are titled as follows: "Academy Awards—Crime Films"; "Criticism—Ideology"; "Independent Film—Road Movies"; and "Romantic Comedy—Yugoslavia." Subtopics include countries, history, philosophies, and more, with information on individual movies often spread over several entries. Articles range from as few as 5 pages ("Slapstick comedy") to 17 pages ("Italy"). Contemporary topics, such as "Gay, lesbian and queer cinema," are included along with more-expected entries on "Teen films" and "Cinematography." See-also references guide readers to one or more related topics or subtopics, while further-reading suggestions provided after every entry list academic and popular articles and books. The more than 16,000 index entries, with major topics in bold type, make access straightforward. The text is highlighted with photographs varying in size, color, and clarity, along with brief biographies on related figures. While there is a plethora of good publications on film, such as Ephraim Katz's single-volume The Film Encyclopedia (HarperCollins, 2005) and his The Macmillan International Film Encyclopedia (2001), this set is more comprehensive and current. Public libraries and secondary schools, especially those with a focus on filmmaking, should plan to include it in their collections.



Кл.слова:
кіно -- актор -- режисер -- фільм

   Тип видання:   наукове видання   
2.

Gidal, P.
Structural film anthology [Electronic resource] / P. Gidal. - London : British Film Institute, 1978. - 140 p
Переклад назви: Антологія структуралістського кіна

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


This anthology of texts about what have been termed Structural Films attempts to bring together some of the more important essays and articles on those films which have formed the core of film work in this field since its inception. It is a first attempt to bring together texts from Europe, Britain and the United States, on films from Europe, Britain and the United States. In the past we have been inundated with the parochial, American view of avantgarde film work, as expounded on both sides of the Atlantic. This anthology was published to coincide with the series of eighteen programmes, Structural Film Retrospective, at the National Film Theatre, London, in May 1976.



Кл.слова:
фільм -- кіномистецтво

   Тип видання:   словник   
3.


International dictionary of films and filmmakers [Electronic resource] : in 4 vol. / T. Pendergast, S. Pendergast. - Detroit : St. James Press, Gale Group, 2000
Переклад назви: Міжнародний словник фільмів та кінодіячів

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Vol. 1 : Films. - 1509 p.

Vol. 2 : Directors. - 1324 p.

Vol. 3 : Actors and Actresses. - 1344 p.

Vol. 4 : Writers and Production Artists. - 987p.


This comprehensive resource provides thorough coverage of films and filmmakers through the spring of 2000. Entrants include legendary films, actors and actresses, directors, writers and other production artists. Entries include a detailed essay written by an expert; biographies; filmographies; comprehensive credits; major awards; and updated bibliographies. This 4th edition includes more than 260 new entries and more than 200 updated entries. Includes more than 1,600 photographs.



Кл.слова:
фільм -- режисер -- актор -- продюсер

   Тип видання:   наукове видання   
4.

Koven, M. J.
Film, folklore, and urban legends [Electronic resource] / M. J. Koven. - Lanham : Scarecrow Press, Inc., 2008. - 201 p.
Переклад назви: Фільм, фольклор та міські легенди

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


From Alien to When a Stranger Calls, many films are based on folklore or employ an urban legend element to propel the narrative. Films, Folklore and Urban Legends explores the convergence of folklore with popular cinema studies and focuses on the study of urban legends and how these narratives are used as inspiration for a number of films. Beginning with a general survey of the existing literature on folklore/ film, this book addresses discourses of belief, how urban legends provide the organizing principle of some films, and how certain films act out or perform a legend.



Кл.слова:
кінознавство -- мистецтво

   Тип видання:   словник   
5.
 


Mira, Alberto.
Historical dictionary of Spanish cinema [Electronic resource] / A. Mira. - Lanham : Scarecrow Press, 2010. - 496 p.. - (Historical dictionaries of literature and the arts ; 37)
Переклад назви: Історичний словник іспанського кінематографа

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


All of a sudden, or so it seems, Spanish cinema is emerging as one of the most exciting, fascinating, and special cinemas in the world—not only are others viewing Spanish films, they are adopting Spanish producers and Spanish actors as their own. Obviously, part of this trend can be traced to Pedro Almodovar or Penelope Cruz, but that would be a vast oversimplification. Spanish cinema is not new: it has been maturing for a long time, having been one of the first to arise in the early days of silent film, and having produced excellent producers, actors, and films for decades—even during the dark times of the Franco regime. But now it is winning numerous fans not only at home but also abroad. So, this is a particularly good time to take a close look at its past and present and see just what it has achieved to date. More particularly, it is essential to discover that in today’s cinema Almodovar and Cruz are simply part of a cinematic tradition that is impressively long and broad, in some ways specific to Spain, in others truly universal. Moreover, there is not just Spanish cinema, but a circle of regional cinemas that also gain from being known better. A historical dictionary is a good way to explore this tradition, because it starts with a chronology that progresses from the very first, hesitant steps, through various periods of modest success and occasionally dismal failure, to the present, when recognition and awards, as well as reasonable box-office receipts, are rewarding Spain’s cinema and auteurs. The introduction takes a much broader view, showing how the industry is organized, who the leading players were and are, and considering the very different eras and sometimes quite different cinemas within the same era. Much of this information has been totally ignored outside of Spain until recently, as Spanish cinema has garnered world attention. The dictionary section is obviously the most informative, with hundreds of solid entries on producers, directors, and film companies, on actors and actresses, and on memorable films. Still, there is a limit to what can be done in one book, and this one pushes those limits rather far, so it ends with a bibliography that allows readers to go even further. This Historical Dictionary of Spanish Cinema was written by Alberto Mira, who is Spanish, and lives in Catalonia (which is not without its advantages). His earlier studies actually focused on English and American drama, which makes it easier for him to adopt a comparative approach and explain his own national cinema to outsiders. This is what he has been doing for well over a decade now, since he is presently a lecturer at Oxford Brookes University in England while also teaching at the Universitat Autonoma de Barcelona. Along with film studies, he lectures on Spanish and Latin American Literature and Culture, as well as on gender studies. Aside from this book, he has written a number of works in Spanish, including translations of plays, and he was the editor of a special issue of a Spanish film journal on homosexuality and film. He is also a member of the editorial board and review editor for New Cinemas and a member of the Pedro Almodovar Research Forum. These various and varied activities have combined very neatly in this particular work, which he engaged in very enthusiastically and conscientiously, and which has turned into one of the more insightful and helpful volumes in this series on cinema.



Кл.слова:
іспанське кіно -- режисери -- актори -- фільмографія

   Тип видання:   науково-популярне видання   
6.

Prince, S.
Classical film violence [Electronic resource] : designing and regulating brutality in Hollywood cinema, 1930–1968 / S. Prince. - New Brunswick : Publishing Rutgers University Press, 2003. - 331 p.
Переклад назви: Класичне насильство фільму: проектування і регулювання жорстокості в голлівудському кіно, 1930-1968

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


This book is the first stylistic history of American screen violence that is grounded in industry documentation. Using PCA files, Prince traces the negotiations over violence carried out by filmmakers and officials and shows how the outcome left its traces on picture and sound in the films. Almost everything revealed by this research is contrary to what most have believed about Hollywood and film violence. With chapters such as "Throwing the Extra Punch" and "Cruelty, Sadism, and the Horror Film," this book will become the defining work on classical film violence and its connection to the graphic mayhem of today's movies.



Кл.слова:
кіноіндустрія -- насильство

   Тип видання:   словник   
7.

Spicer, Andrew.
Historical dictionary of film noir [Electronic resource] / A. Spicer. - Lanham : The Scarecrow Press, Inc., 2010. - 533 p
Переклад назви: Історичний словник фільмів-нуар

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Film noir—literally "black cinema"—is the label customarily given to a group of black and white American films, mostly crime thrillers, made between 1940 and 1959. Today there is considerable dispute about what are the shared features that classify a noir film, and therefore which films should be included in this category. These problems are partly caused because film noir is a retrospective label that was not used in the 1940s or 1950s by the film industry as a production category and therefore its existence and features cannot be established through reference to trade documents. The Historical Dictionary of Film Noir is a comprehensive guide that ranges from 1940 to present day neo-noir. It consists of a chronology, an introductory essay, a bibliography, a filmography, and over 400 cross-referenced dictionary entries on every aspect of film noir and neo-noir, including key films, personnel (actors, cinematographers, composers, directors, producers, set designers, and writers), themes, issues, influences, visual style, cycles of films (e.g. amnesiac noirs), the representation of the city and gender, other forms (comics/graphic novels, television, and videogames), and noir's presence in world cinema. It is an essential reference work for all those interested in this important cultural phenomenon.



Кл.слова:
кінематограф -- трилер

   Тип видання:   зб. статей   
Категорія:    
8.


To Think (Film) Politically [Electronic resource] : art and Activism between Representation and Direct Action / ed. J. Vesić. - [S. l.] : DeLVe, 2010. - 96 p.
Переклад назви: Думати (фільм) Політично: Мистецтво та активізм між представленням і прямою дією

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
мистецтво

   Тип видання:   науково-популярне видання      життєпис   
9.
 


Асенин, С. В.
Иржи Трнка - тайна кинокуклы [Електронний ресурс] / С. В. Асенин. - Москва : Всесоюзное бюро пропаганды киноискусства, 1982. - 78 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Киноискусство братской социалистической Чехословакии глубоко своеобразно и многогранно. Важное место в нем занимает получившая всемирное признание национальная школа рисованного и кукольного фильма. Иржи Трнка — один из зачинателей чехословацкой мультипликации, основатель и глава пражской студии, ныне носящей его имя, — принадлежит к числу крупнейших кукольников современного экрана. Книга критика и искусствоведа С. Асенина — первая у нас монографическая работа, знакомящая советского читателя с этим выдающимся мастером, его фильмами, поисками в искусстве, принципами творчества, взглядом на особенности и художественные возможности этой увлекательной области кино.



Кл.слова:
кіноіндустрія -- лялькарство -- анімаційні фільми -- чеське кіно

   Тип видання:   життєпис   
10.


Білий птах з чорною ознакою. Іван Миколайчук: спогади, інтерв’ю, сценарії [Електронний ресурс] / уклад. М. Є. Миколайчук. - К. : Мистецтво, 1991. - 406 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Понад двадцять років пильну увагу глядачів і спеціалістів привертала до себе творчість Івана Миколайчука - актора, режисера, сценариста. З його іменем пов`язаний успіх таких фільміф, як "Сон", "Тіні забутих предків", "Білий птах з чорною ознакою", "Камінний хрест", "Пропала грамота", "Захар Беркут" і, звичайно ж, "Вавілон ХХ" - перша режисерська робота Миколайчука. Книжка містить краще з літературного доробку митця, спогади про нього провідних діячів літератури і мистецтва.



Кл.слова:
український кінематограф -- акторська діяльність -- режисура

   Тип видання:   художня література   
11.
 


Берджес, Ентоні.
Механічний апельсин [Електронний ресурс] : пер. з англ. / Е. Берджес. - Л. : Кальварія, 2003. - [192] с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Після появи однойменного фільму відомого американського режисера Стенлі Кубріка, "Механічний апельсин" Ентоні Берджеса став світовим бестселером. Іронічний Берджес так прокоментував цю подію: "Тривалий час, протягом довгих років ця книжка не належала до бестселерів, але невідворотно стала моїм найвідомішим твором, і це мене дратує. З-поміж інших тридцяти книжок, якія написав, переважно знають тільки цю одну".



Кл.слова:
белетристика -- антиутопія -- підліткове насильство

   Тип видання:   науково-популярне видання   
12.

Брюховецька, Лариса.
Приховані фільми: українське кіно 1990-их [Електронний ресурс] / Л. Брюховецька. - К. : АртЕк, 2003. - 384 с.. - (Бібліотека журналу "Кіно-Театр")

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У книжці «Приховані фільми. Українське кіно 1990-х» розглядається складний і драматичний для українського кіно період: як позначилися на кіновиробництві, кінопрокаті, взаємовідносинах кіно і телебачення нові умови, коли на зміну творчій несвободі прийшла несвобода економічна, що сталося з кіногалуззю в умовах трансформації суспільства. Основну увагу автор приділяє творчому обличчю кіно 1990-х, розглядаючи його жанрову й тематичну новизну, найцікавіші творчі тенденції. В окремому розділі подається аналіз найпомітніших ігрових та документальних фільмів. У «Додатках» - стисла характеристика українських кінофестивалів, хроніка кінематографічних буднів, а також довідки про творчі надбання українських режисерів, операторів, акторів за десятиріччя.



Кл.слова:
український кінематограф -- кіновиробництво -- кінопрокат -- продюсування

   Тип видання:   життєпис   
13.

Бунюэль, Л.
Бунюэль о Бунюэле [Електронний ресурс] : пер. с исп. / Л. Бунюэль. - М. : Радуга, 1989

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Луис Бунюэль (1900-1983) — один из крупнейших мастеров мирового кино. В основе сборника — книга Л.Бунюэля «Мой последний вздох» — воспоминания режиссера о встречах с такими замечательными людьми, как Федерико Гарсиа Лорка, Сальвадор Дали, Луи Арагон, Поль Элюар, Пабло Пикассо, Чарли Чаплин, Сергей Эйзенштейн, и многими другими. Читатель найдет в ней также рассказ о гражданской войне в Испании, непосредственным участником и свидетелем которой он был. Поражает беспощадная откровенность автора по отношению к самому себе, к своим слабостям и недостаткам.



Кл.слова:
мистецтво -- кінематограф -- фільм

   Тип видання:   науково-популярне видання   
14.
 


Дробашенко, С.
Экран и жизнь [Електронний ресурс] / С. Дробашенко. - М. : Искусство, 1962. - 246 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Исторические события Октябрьской революции, бои на фронтах гражданской войны, успехи социалистического строительства в молодой Советской стране — все это было запечатлено в правдивых кадрах, снятых операторами-хроникерами задолго до появления первых художественных фильмов. Через хронику в киноискусство вошел новый герой жизни — человек труда, строитель социализма. В ней впервые средствами кино был создан незабываемый образ революционной эпохи.



Кл.слова:
мистецтво -- радянське мистецтво -- кінематограф -- художній фільм

   Тип видання:   зб. статей   
15.


Звенигора [Електронний ресурс] : збірник : статті про фільм: Я. Савченка, М. Бажана, Ф. Якубовського, О. Довженка, В. Хмурого та ин.. - К. : ВУФКУ, 1928. - 48 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Дана публікація є збіркою статей про фільм видатного українського режисера Олександра Довженка “Звенигора”. Авторами статей у збірці виступили Микола Бажан, Яків Савченко, Фелікс Якубовський, Василь Хмурий, власне сам Олександр Довженко та інші. В якості вступу видання містить лібрето фільму, доповнене кадрами з нього. Кожен з вищезазначених авторів рецензує фільм, аналізує роботу Довженка, використані ним прийоми, гру акторів і загалом фільм як витвір мистецтва.



Кл.слова:
кіно -- мистецтво -- режисура

   Тип видання:   науково-популярне видання   
16.
 


Зубавіна, І. Б.
Кінематограф незалежної України [Електронний ресурс] : тенденції, фільми, постаті / І. Б. Зубавіна. - Київ : Фенікс, 2007. - 296 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Кінознавець і культуролог Ірина Зубавіна присвятила своє дослідження кінопроцесу в Україні кінця XX – початку XXI ст. Наукові розвідки провідних тенденцій і аналіз окремих фільмів поєднано з розкриттям особливостей творчих лабораторій кіномитців. Системність підходу, оригінальність авторських міркувань та інтерпретаційних версій роблять книгу цікавою не тільки для кінофахівців, а й для широкого кола читачів.



Кл.слова:
кінопроцес -- режисура -- мистецвознавство

   Тип видання:   науково-популярне видання   
17.

Зубавіна, Ірина Борисівна.
Кінематограф незалежної України: тенденції, фільми, постаті [Електронний ресурс] / І. Б. Зубавіна ; Інститут проблем сучасного мистецтва Академії мистецтв України. - К. : Фенікс, 2007. - 296 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Кінознавець і культуролог Ірина Зубавіна присвятила своє дослідження кінопроцесу в Україні кінця ХХ – початку ХХІ ст. Наукові розвідки провідних тенденцій і аналіз окремих фільмів поєднано з розкриттям особливостей творчих лабораторій кіномитців. Системність підходу, оригінальність авторських міркувань та інтерпретаційних версій роблять книгу цікавою не тільки для кінофахівців, а й для широкого кола читачів.



Кл.слова:
українське кіно -- фільмографія -- режисери -- актори

   Тип видання:   зб. статей   
18.


Кіно і сучасність [Електронний ресурс] : збірник статей / ред. Є. М. Оношенко. - Вип. 2. - К. : Мистецтво, 1963. - 224 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
кіновиробництво -- художні фільми -- документальні фільми

   Тип видання:   енциклопедія   
19.


Кінолітопис [Електронний ресурс] : анотований каталог кіножурналів, документальних фільмів, кіно- і телесюжетів (1956-1961) / за ред.: Н. М. Слончак, В. С. Шульги. - К. : Державний комітет архівів України. Центральний державний кінофотофоноархів України ім. Г.С. Пшеничного, 2003. - 624 с.. - (Архівні зібрання України)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Цей анотований каталог є хронологічним продовженням трьох раніше виданих каталогів і містить інформацію про кіножурнали, документальні фільми, спецвипуски, кіно- і телесюжети за 1956-1965 pp. Переважна більшість кінодокументів - виробництва Української студії хронікально-документальних фільмів (Укркінохроніка). Це передусім кіноперіодика, що повністю збереглася за цей період, серед якої 592 випуски кіножурналу "Радянська Україна"; 60 чисел кіножурналу "Молодь України", 108 - "Піонерія", виробництво якого з 1958 p. збільшилось удвічі, до 12 чисел щорічно; ЗО чисел кіножурналу "Радянський спорт" - по 2 числа за 1956-1962 pp., по 4 - за 1963-1964 pp. і 8 - за 1965 p.; 24 числа кіножурналу "Україна сьогодні", що виходив упродовж 1957-1959 pp. по 8 чисел щорічно із суцільною нумерацією, від 1 по 24, сюжети якого здебільшого повторювали сюжети кіножурналу "Радянська Україна"; 67 спеціальних випусків, присвячених окремим подіям, особам, знаменним датам.



Кл.слова:
кіно -- хроніка

   Тип видання:   науково-популярне видання   
20.

Комм, Дмитрий Е..
Формулы страха. Введение в историю и теорию фильма ужасов [Електронний ресурс] / Дмитрий Комм. - СПб. : БХВ-Петербург, 2012. - 224 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Киновед Дмитрий Комм на протяжении многих лет читает курс, посвященный фильму ужасов, на факультете свободных искусств и наук Санкт-Петербургского государственного университета. В своей книге, основанной на материалах этого курса и цикле статей в журнале "Искусство кино", он знакомит читателя с традициями фильма ужасов и триллера, многообразием школ и направлений на разных континентах и в различных социокультурных условиях, а также с творчеством наиболее значимых режиссеров, создававших каноны хоррора: Альфреда Хичкока, Роджера Кормана, Марио Бавы, Дарио Ардженто, Брайана Де Пальмы и других. Книга может быть рекомендована студентам гуманитарных вузов, а также широкому кругу любителей кино.



Кл.слова:
фільм жахів -- кіно -- кіномистецтво
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського