Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (5)Автореферати дисертацій (184)Реферативна база даних (1387)Книжкові видання та компакт-диски (60)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОСУВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

   Тип видання:   методичний посібник   
1.

Капферер, Ж. -Н.
Бренд навсегда [Електронний ресурс] : создание, развитие, поддержка ценности бренда / Ж. -Н. Капферер. - М. : Вершина, 2007. - 448 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Перед вами третье издание книги о бренд-менеджменте, которая была признана лучшей работой по этой теме во всем мире. Подобный успех объясняется ее неоспоримыми достоинствами: оригинальностью, уникальным балансом между теорией и практикой, актуальностью материала, новизной примеров и иллюстраций, полнотой исследования. В издании собрана исчерпывающая информация о таких вопросах, как строительство бренда, управление розничными брендами, роль инноваций в развитии и обновлении брендов, корпоративный брендинг, современные тенденции бренд-менеджмента. Эта книга — бесценный справочник для специалистов по маркетингу и бренд-менеджеров.



Кл.слова:
бренд -- менеджмент -- товар -- просування

   Тип видання:   методичний посібник   
2.

Гэд, Т.
Создай свой бренд [Електронний ресурс] / Т. Гэд, А. Розенкрейц. - СПб. : Нева, 2004. - 192 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Стать яркой, выделяющейся из толпы личностью, достичь поставленных целей и добиться уважения окружающих, суметь завоевать сердца людей и при этом остаться верным себе вы сможете, изучив это издание.



Кл.слова:
брендінг -- просування -- презентація -- копірайтинг

   Тип видання:   науково-популярне видання   
3.

Винокур, І. С.
Сармати у Прикарпатті [Електронний ресурс] / І. С. Винокур. - К. : Інститут археології НАН України, 2000. - 6 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В статті розглянуто наявні археологічні матеріали стосовно просування сарматських племен у І–ІІІ ст. н.е. з території Північно–Західного Причорномор'я на землі Середнього Подністров'я і Прикарпаття. Ці матеріали засвідчують значну роль на початку великого переселення народів південних причорноморських племен, які почали рухатися у північно–західному напрямку на землі північно–східних фракійців і слов'ян. Ця південна течія відіграла в історії населення Південно–Східної Європи не меншу роль, ніж рух північно–західних гото–гепідських племен. Оцінюючи загальний історичний процес у Центральній та Південно–Східній Європі першої половини І тис. н.е., не слід перебільшувати значення руху як південних, так і північних номадів. Справа в тому, що не вони (ці рухи) визначали загальне спрямування конкретної історії корінного, субстратного землеробсько–скотарського населення Південно–Східної Європи, яке, сприймаючи прогресивні елементи центральноєвропейської провінційно–римської культури, продовжувало свій еволюційний поступ соціально–економічного, політичного і культурного розвитку у першій половині І тисячоліття нової ери.



Кл.слова:
велике переселення -- сарматські племена

   Тип видання:   навчальний посібник   
4.

Литовченко, І. Л.
Інтернет-маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посібник / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 184 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Навчальний посібник розроблений для підготовки магістрів зі спеціальності “Маркетинг”. В роботі розглядаються концепція та методологія Інтернет&маркетин& гу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, форму& вання товарів та їх ціноутворення, специфіки розподілу та просування в Інтернеті. Досліджуються вимоги стосовно ефективного функціонування web&сайту підприєм& ства. Розглянуті типові стратегічні рішення в Інтернет&маркетингу, досвід впровад& ження ефективних бізнес&моделей. Теоретичні розділи закінчуються питаннями щодо самоконтролю знань студентів. Практичний розділ включає тести та завдання для самостійної роботи. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців



Кл.слова:
економіка -- концепція -- методологія

   Тип видання:   підручник   
5.


Маркетинг турпродукту [Електронний ресурс] : підручник / за заг. ред. Г. Б. Муніна, О. О. Гаца. - К. : Кондор, 2009. - 394 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглянуті практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, принципи створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. У ньому розкриваються теоретичне поняття, специфіка та особливості в туризмі, обґрунтовується концепція формування маркетингового механізму розробки і прийняття рішень у системі туризму; розкриваються методологічні основи організації функцій маркетингу в туристичній діяльності, обґрунтовується необхідність використання сучасних методів маркетингової діяльності, а також розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції і види маркетингу. У розділах описані такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетинг); продуктова і цінова політика, політика просування і продажу туристичного продукту, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності та ін. Призначається для студентів, аспірантів, науковців і практиків, які займаються проблемами формування і розвитку ефективної системи туристичного продукту.



Кл.слова:
маркетингова діяльність -- туризм

   Тип видання:   навчальний посібник   
6.

Карпенко, Ольга Андріївна.
Антикризовий менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекцій / О. А. Карпенко ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини „Україна”, Інститут Економіки і Менеджменту. Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності. - К. : [б. в.], 2010. - 29 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Криза – це етап перебудови системи, просування до нової кості. Це неминуча фаза оновлення. Криза являється не тільки неминучою, але й необхідною фазою розвитку системи. Вона поєднує в собі не тільки згасання колишньої якості системи, але й появу нової.



Кл.слова:
економіка -- криза

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.


Бізнес-планування у ресторанному господарстві [Електронний ресурс] : опорний конспект лекцій / Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». - К. : [б. в.], 2009. - 72 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Бізнес-план - це поширений у ринковій економіці інструмент менеджменту, основа конкретної маркетингової, фінансової, матеріально-технічної, кадрової політики сучасного бізнесу. Бізнес-план - це візитна картка, за якою потенційні партнери по бізнесу оцінюють шанси на успіх підприємницької справи, це мова ведення переговорів з закордонними партнерами та майбутніми інвесторами. В умовах ринкової економіки жодне підприємство не може працювати стабільно та прибутково без ретельно складеного плану. Процес планування дозволяє уявити весь комплекс майбутніх операцій підприємницької діяльності та запобігти небажаним подіям. Особливо важливе бізнес-планування у виробничій та комерційній діяльності, де потрібні як передбачення на довгострокову перспективу, так і ґрунтовні попередні дослідження, що передують плануванню. При виході на ринок підприємець повинен реально уявляти можливі результати своєї діяльності, критично оцінювати власні можливості, правильно розподіляти цілі за часом, навчитися ефективно використовувати ресурси тощо. Досвід роботи вітчизняних підприємств свідчить, що в умовах швидких змін у внутрішньому та зовнішньому середовищі, посилення конкурентної боротьби, прискорення темпів науково-технічного прогресу тощо планування роботи суб'єктів підприємницької діяльності набуває все більшого значення. Сьогодні успіх будь-якої справи, в тому числі і виходу підприємства на ринок з новим продуктом чи послугою, неможливий без повного і чіткого уявлення про перспективи підприємницької справи, без розробки надійних попередніх орієнтирів і реального плану дій. Серед актуальних завдань бізнес-плану - отримання відповідей на питання: як почати свою справу; як ефективно організувати виробництво; як забезпечити просування товару на ринок; коли будуть отримані перші прибутки; як зменшити ризик від реалізації запропонованої комерційної ідеї; як вижити і перемогти в конкурентній боротьбі тощо. В даному навчальному посібнику розглянуто основні питання побудови та розробки бізнес-плану, який повинні вміти складати студенти, що навчаються за спеціальністю "Менеджмент організацій” та студенти технічних спеціальностей, що мають наміри розпочати власну справу.



Кл.слова:
бізнеc -- сфера послуг -- заклади харчування -- економіка

   Тип видання:   методичний посібник   
8.

Рунессон, Ерік M.
Медіація конфліктів і спорів у галузі корпоративного управління [Електронний ресурс] : всесвітній форум з питань корпоративного управління. Фокус 4 / Ерік M. Рунессон, Mарі-Лоранс Гі. - Вашингтон : IFC (Міжнародна фінансова корпорація), 2007. - 70 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Ця публікація є перекладом журналу «Фокус», № 4, що видається Всесвітнім форумом з корпоративного управління. Журнал «Фокус» представляє серію практичних посібників, які пропонують рекомендації та практичні дослідження задля просування реформи корпоративного управління. Ці посібники відображають дослідження з питань корпоративного управління, які є актуальними для країн, що розвиваються.



Кл.слова:
корпоративне управління -- медіація -- спори -- конфлікт

   Тип видання:   монографія   
9.

Момот, О. М.
Інтегровані банківські послуги та конкурентоспроможність банківської системи [Електронний ресурс] : монографія / О. М. Момот, І. Г. Брітченко ; Полтавський університет споживчої кооперації України. - Полтава : [б. в.], 2008. - 312 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.01 Мб


У монографії викладено теоретичні та практичні аспекти формування, впровадження та просування інноваційних інтегрованих банківських послуг, котрі дозволяють підвищити конкурентоспроможність як окремого банку, так і всієї банківської системи України при одночасному підвищенні прибутковості банківських операцій та зменшенню їх вартості. Розкрито переваги та перспективи розвитку інтегрованих банківських послуг, їх специфіку та актуальну роль в умовах подальшої інтеграції України до світових банківських процесів та посилення конкуренції в банківському секторі економіки України. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників, банківських працівників, підприємців і тих, кого цікавлять маркетингова діяльність банку та банківської системи.



Кл.слова:
банківська система -- маркетинг -- імітаційна модель

   Тип видання:   монографія   
10.

Трикозенко, О. Г.
Клієнтела як механізм визначення вартості комерційного банку [Електронний ресурс] : монографія / О. Г. Трикозенко, І. Г. Брітченко ; Полтавський університет економіки і торгівлі. - Полтава : [б. в.], 2011. - 270 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.36 Мб


У монографії викладено теоретичні та практичні аспекти формування, впровадження та просування інноваційних підходів до клієнтели комерційного банку як інструменту визначення його вартості. Розкрито теоретичні основи оцінки вартості комерційного банку, підвищення конкурентоспроможності комерційного банку шляхом визначення його клієнтели, здійснено моделювання вартості комерційного банку з урахуванням його клієнтели. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників, банківських працівників, підприємців і тих, кого цікавлять маркетингова діяльність банку та банківської системи України.



Кл.слова:
банківський сервіс -- клієнтська база -- конкурентоспроможність банку

   Тип видання:   навчальний посібник   
11.


Логістична діяльність підприємства: інновації та інтернет-маркетинг [Електронний ресурс] : навчальний посібник / В. Ю. Божанова [та ін.] ; Придніпровська державна академія будівництва та архітектури. - Дніпро : [б. в.], 2017. - 279 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.22 Мб


Сучасна логістична діяльність спрямовує передові підприємства синтезувати професійну галузеву та економічну сфери, що вимагає застосовувати підходи і методи логістики, інноваційного менеджменту та маркетингу, що орієнтовані на успіх, з метою досягнень прибутковості на підприємствах. Детально наведено теоретичні та практичні аспекти функцій логістики, застосування інновацій в логістичній діяльності, а також основні види та інструменти інтернет-маркетингу, як складової просування логістичних послуг. Навчальний посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, переважно спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізацій «Логістика» та «Менеджмент і адміністрування» з метою засвоєння ряду навчальних курсів та набуття первинного досвіду в інноваційних методах логістичної діяльності підприємств.



Кл.слова:
матеріальні потоки -- закупівельна діяльність -- дистрибутивні канали -- кросдокінг -- вантажообіг

   Тип видання:   аналітична доповідь   
12.

Здіорук, С. І.
Культурна політика України: національна модель у європейcькому контексті [Електронний ресурс] : аналітична доповідь / С. І. Здіорук, О. М. Литвиненко, О. П. Розумна ; Національний інститут стратегічних досліджень. - Київ : [б. в.], 2012. - 64 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.22 Мб


В аналітичній доповіді на основі вивчення європейського досвіду сприяння розвитку культури з боку національних урядів і міжнародних інституцій, стану найбільш важливих сегментів культурної сфери в Україні запропоноване концептуальне бачення головних напрямів формування культурної політики, яка найбільше відповідала б потребам Українського народу в руслі світових тенденцій. Особливу увагу приділено дослідженню місця й ролі культури в сучасному суспільстві, тих можливостей, які вона створює для соціально-економічного розвитку країни та її регіонів, національної консолідації та просування інтересів Української Держави на міжнародній арені. Ця праця буде корисною працівникам органів державної влади й культурної сфери, політикам, науковцям, викладачам вищих навчальних закладів, представникам аналітичної спільноти, усім, хто цікавиться проблемами розвитку сучасної української культури.



Кл.слова:
культурна репрезентація -- книговидання -- кінопрокат

   Тип видання:   зб. статей   
13.


Матеріали VIІІ Всеукраїнської школи методиста, 25–29 жовтня 2021 р. [Електронний ресурс] : електронне видання / уклад.: Т. Богуш, Н. Прокопенко ; Міністерство культури та інформаційної політики України, Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Нац. б-ка України ім. Ярослава Мудрого, 2022. - 142 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У збірнику вміщено доповіді та виступи бібліотечних фахівців – учасників VІІІ Всеукра‐ їнської школи методиста. Розглядаються практичні питання організації методичної діяльності та стратегії методичних служб в умовах реорганізації мережі публічних бібліотек унаслідок ре‐ форми децентралізації; організація бібліотечного обслуговування в територіальних громадах, роль адвокаційної діяльності та бібліотечних кадрів, їх мотивація і продуктивність, проєктна та онлайова діяльність бібліотек. Суттєву увагу приділено питанню промоції читання як страте‐ гічному напряму діяльності публічних бібліотек, представлено кращі практики з просування читання та української мови, зарубіжний досвід роботи бібліотек тощо.

Видання розраховано на бібліотечних фахівців, викладачів та студентів.

Доповіді та виступи відтворюються мовою оригіналу зі збереженням змісту та синтак‐ сису текстів, наданих авторами.




   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія:    
14.

Олтаржевський, Д. О.
Цифрові комунікації [Електронний ресурс] : навчальний посібник із дисципліни "Медіавиробництво: промоція" / Д. О. Олтаржевський ; Навчально-науковий інститут журналістики, Киіївський національний університету імені Тараса Шевченка. - Київ : ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, 2023. - 120 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 5.99 Мб


Цей навчальний посібник адресований насамперед студентам, які навчаються за спеціальністю 061 «Журналістика» освітнього рівня бакалавр освітньо-наукових програм журналістика і соціальна комунікація, реклама та зв’язки з громадськістю, видавнича діяльність і медіаредагування, медіапродюсування. Його мета – сприяти вивченню дисципліни «Медіавиробництво: промоція» та формуванню у студентів теоретичних основ і практичних навичок просування медіийних продуктів у онлаийн-просторі за допомогою ефективного використання PR-технологій, принципів рекламного менеджменту і медіапланування, управління проєктами та засобів цифрового маркетингу.



Кл.слова:
цифрові комунікації -- технології віртуальної реальності -- соціальні медіа
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського