Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (12)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.24$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

   Тип видання:   наукове видання   
1.

Шейн, С. А.
Від морозива до Інтернету. Франчайзинг як інструмент розвитку та підвищення прибутковосп вашої компанії [Електронний ресурс] : пер. с англ. / С. А. Шейн. - Д. : Баланс Бізнес Букс, 2006. - 208 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Франчайзинг пропонуе компаніям потужний інструмент розвитку та підвищення прибутковості. Автор пропонуе систематичну оцінку переваг i недоліків франчайзингу, а також кращі методи побудови ycпішної франчайзингової системи, що отримали практичне підтвердження. Основна увага придляеться стратегічним питаниям i проблемам, з якими стикаеться франчайзер.



Кл.слова:
реклама -- економіка

   Тип видання:   наукове видання   
2.
 


Сосна, С. А.
Франчайзинг. Коммерческая концессия [Електронний ресурс] / С. А. Сосна, Е. Н. Васильева. - М. : Академкнига, 2005. - 375 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге рассматриваются вопросы правового регулирования одного из современных, присущих развитой рыночной экономике договоров. Это договор коммерческой концессии по российскому законодательству и его зарубежный аналог — договор франчайзинга, который предоставляет возможность одному предпринимателю представлять себя на рынке, используя средства индивидуализации, деловую репутацию и опыт другого предпринимателя Наряду с общей правовой характеристикой договора и возникающих на его основе отношений в монографии прослеживаются основные этапы становления франчайзинга, состояние и тенденции развития его правового регулирования в странах, где он получил наибольшее распространение - США, Великобритания, ФРГ, Франция. Большое внимание уделено анализу нового интеграционного законодательства в странах Европейского союза. Отдельная глава посвящена российскому законодательству. Для юристов, экономистов, а также преподавателей и студентов высших учебных заведений, интересующихся теорией и практикой франчайзинга.



Кл.слова:
франчайзинг -- ринок  -- договір  -- комерція
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського