Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Автореферати дисертацій (5)Реферативна база даних (54)Книжкові видання та компакт-диски (45)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>A=ШУЛЬГІНА$<.>+<.>A=ЛЮДМИЛ$<.>+<.>A=МИХАЙЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

   Тип видання:   методичний посібник   
1.


Методичні вказівки до вирішення задач з вищої математики [Електронний ресурс] / уклад. Л. П. Вороновська. - Х. : Харків. нац. акад. міськ. госп-ва, 2009. - 84 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Ч. 1. - 84 с.


Методичні вказівки до вирішення задач з вищої математики для студентів усіх спеціальностей Харківської Академії міського господарства. Аналітична геометрія на площині.



Кл.слова:
аналітична геометрія -- лінійна алгебра

   Тип видання:   монографія   
2.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Брендинг: теорія та практика (на прикладі об'єктів комерційної нерухомості) [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, М. В. Лео ; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет, Європейський університет. - К. : [б. в.], 2011. - 267 с.

Рубрики:
  

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.80 Мб


Монографію присвячено обґрунтуванню теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо реалізації брендингу в системі маркетингу підприємств (на прикладі об'єктів ринку комерційної нерухомості). Запропоновано методичний підхід до реалізації брендингу, який базується на проектному підході та корпоративній соціальній відповідальності. Розроблено організаційний механізм реалізації брендингу об'єктів комерційної нерухомості через розроблення відповідної програми, складові якої формуються на засадах інтеграції маркетингових та девелоперських процесів. Набув подальшого розвитку методичний інструментарій аналізу кон'юнктури ринку комерційної нерухомості шляхом використання таких об'єктів дослідження, як загальний обсяг уведення в експлуатацію об'єктів комерційної нерухомості, вакантність, ставки оренди, умови оренди, попит на площі, що дозволяє здійснювати комплексну оцінку ринку.



Кл.слова:
брендинг -- ринок нерухомості -- девелопмент -- маркетинг

   Тип видання:   монографія   
3.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Маркетингова діяльність підприємства на ринку послуг зеленого туризму [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, А. І. Зінченко, Н. А. Крахмальова ; Київський національний університет технологій та дизайну, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет. - К. : [б. в.], 2014. - 233 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.70 Мб


Монографію присвячено формуванню системи теоретико-методичних підходів і практичних рекомендацій для розроблення унікального комплексу маркетингу підприємства зеленого туризму на основі поглибленої сегментації та дослідження особливостей поведінки його споживачів. Обґрунтовано теоретичні підходи до формування продукту підприємства зеленого туризму як ядра клієнтоорієнтованого комплексу маркетингу на основі виявленої та описаної тенденції трансформації його характеристик і визначенні значних змін, що відбулися в умовах конкуренції у цінностях туристичних підприємств.



Кл.слова:
туризм -- зелений туризм -- маркетинг

   Тип видання:   монографія   
4.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Маркетингове управління туристичними підприємствами [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, М. Л. Ткешелашвілі ; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет, Європейський університет. - К. ; Т. : Астон, 2011. - 296 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.34 Мб


Монографію присвячено обґрунтуванню теоретико-методичного підходу до впровадження та удосконалення маркетингового управління на туристичних підприємствах Грузії та України на основі визначення їх належності до однієї з чотирьох категорій (традиціоналістів, початківців, послідовників та лідерів), відповідно до яких сформовані системи індикаторів ефективності маркетингового управління туристичними підприємствами. Такий підхід передбачає узгодженість між принципами, цілями, методами та стратегіями маркетингового управління, – з одного боку, та рівнем підготовленості працівників ТП, – з іншого, що забезпечує посилення їх конкурентних позицій на туристичному ринку. У монографії дістала подальшого розвитку методика встановлення причинно-наслідкових зв’язків К. Ісікави, а також теорія формування стратегічних карт Р. Каплана – Д. Нортона.



Кл.слова:
туристичний бізнес -- маркетингова стратегія -- менеджмент
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського