![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=ЛАМОТ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | Тип видання: методичний посібник | | |
1. |
Ламот, А. Программирование игр для Windows [Електронний ресурс] : советы профессионала : пер. с англ. / А. Ламот. - М. : Вильямс, 2004. - 880 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Книга предназначена для читателей, интересующихся вопросами разработки игр для операционной системы Windows. В ней освещены разнообразные аспекты — от азов программирования до серьезного рассмотрения различных компонентов DirectX, от простейших физических моделей до сложных вопросов искусственного интеллекта. Книга будет полезна как начинающим, так и профессиональным разработчикам игр для Windows, хотя определенные знания в области программирования (в частности, языка программирования С или С+4), математики и физики существенно облегчат изучение материала.
Кл.слова: програмування -- гра -- програмне забезпечення
|
|
|