Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (36)Реферативна база даних (738)Книжкові видання та компакт-диски (499)Журнали та продовжувані видання (34)
Пошуковий запит: (<.>A=БОЙЧУК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

   Тип видання:   словник   
1.


Українсько-польський тематичний словник жестової мови (для батьків та дітей) [Електронний ресурс] / О. В. Бойчук [та ін.]. - Х. : Прапор, 2009. - 88 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Словник містить загальновживані жести, необхідні для спілкування між людьми з вадами слуху. Опис рухів рук і зображення на фото допоможуть таким людям розширити свій словниковий запас як українською, так і польською мовою. Опанування цими жестовими мовами сприятиме всебічному розвитку їхньої духовності та культури. Розрахований на осіб, які мають вади слуху та бажають спілкуватися з такими ж особами України та Польші. Словарь содержит общеупотребительные жесты, необходимые в общении людей с проблемами слуха. Описание движения рук и изображение на фото помогут таким людям расширить свой словарный запас украинского и польского языков. Овладение этими жестовыми языками способствует всестороннему развитию их духовности и культуры. Рассчитан на людей с проблемами слуха, которые желают общаться с такими же людьми в Украине и в Польше.



Кл.слова:
жести -- жестикуляція

   Тип видання:   монографія   
2.

Бойчук, М. А.
Влада і громадянське суспільство: механізми взаємодії [Електронний ресурс] / М. А. Бойчук. - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2007. - 211 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Монографія присвячена філософсько-політологічному аналізу влади з метою обґрунтування її як самодостатнього соціального інституту, до якого рівною мірою мають відношення як держава, так і громадянське суспільство. При цьому у горизонті громадянського суспільства влада розглядається як атрактор самоорганізації родового життя людини, а у вимірі держави – як інструмент організації соціальних процесів. У ході дослідження діалектики самоорганізаційних і організаційних впливів на формування громадянського суспільства доведено, що влада дійсно є параметром управління у самовідтворенні соціального організму України. Монографія призначена для науковців, викладачів, аспірантів, магістрів, студентів, а також для усіх, хто займаються дослідженнями в галузі політології.



Кл.слова:
держава -- самоорганізація

   Тип видання:   підручник   
3.

Бойчук, І. В.
Інтернет в маркетингу [Електронний ресурс] : підручник / І. В. Бойчук, О. М. Музика. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 512 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу, як важливої сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі і можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів у Інтернеті. Виклад матеріалу проілюстровано рисунками, таблицями і схемами. Наводиться значна кількість інформаційно-аналітичних матеріалів із корисними статистичними даними, що сприяє кращому розумінню сутності напрямів застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств. Подано ряд практичних і розрахункових завдань, запропоновано різні ситуаційні вправи. Книга забезпечена питаннями для самоконтролю і контрольними тестами, а наприкінці представлено короткий термінологічний словник і додатки. Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також для практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа Інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.



Кл.слова:
інформаційні технології -- бізнес -- реклама

   Тип видання:   художня література   
4.


Поза традиції [Електронний ресурс] : антологія української модерної поезії в діяспорі / упор. Б. Бойчук ; Канадський інститут українських студій, Альбертський університет, Фонди українознавчих студій та досліджень при Оттавському університеті. - Київ ; Торонто ; Едмонтон ; Оттава : [б. в.], 1993. - 480 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В жовтні 1985 року в Оттавському університеті в Канаді відбувся симпозіюм української поезії в діяспорі під назвою „Поза традиції”. Ініціятором його була Ірина Макарик, поетеса, професор англійської літератури в тому ж університеті. Симпозіюм виявив не тільки разючу відмінність цієї поезії від поезії попередніх періодів, але й від ідеологічно заанґажованої поезії в Україні. Отож і виникла ідея створити на цьому ґрунті антологію. Після симпозіюму упорядники цієї антології вирішили укладати її за такими критеріями: включити в неї тільки поезію, яка творилася поза межами Радянського Союзу; обмежити її до поетичної творчости останнього чверть-століття; включити в неї тільки тих поетів, які вийшли „поза традиції”, тобто які манерою свого голосу, письма, чи новаторського світобачення поширили параметри української поезії. Ці критерії, як і треба було очікувати, з одного боку, забезпечили за антологією певну поетичну когерентність, але, з другого боку, вилучили з неї багато добрих „традиційних’’ поетів -- поетів, які писали і пишуть на Україні, та поетів, що впродовж останніх двох десятиріч, в силу різних причин, не писали поезії. Саме тому ця антологія не претендує на всебічність та історичну вичерпність. Упорядники вибрали 68 поетів із 368 імен за зовсім іншими критеріями. їм, коли можна так висловитись, ішлося про горизонтальне, а не про вертикальне представлення української поезії в діяспорі.



Кл.слова:
українська література -- модерна поезія -- українська діаспора

   Тип видання:   монографія   
5.


Енциклопедичні видання в сучасному інформаційному просторі [Електронний ресурс] : монографія / А. М. Киридон [и др.] ; Державна наукова установа «Енциклопедичне видавництво». - Київ : ТОВ «ДІА», 2017. - 312 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 31.73 Мб


Для сучасного інформаційного суспільства характерними є зростання швидкості обміну інформацією та тенденція до щільного по’єднання подій та інформації. Зміна характеру комунікації, здешевлення й прискорення процесу взаємодії, що стало наслідком бурхливого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, оприявнило проблему пошуку нових засобів та форм поширення довідкових відомостей, які швидко, без технічних затримок уможливлюють опрацювання й надання споживачеві великого обсягу фактичного матеріалу. За цих обставин все більшої популярності набувають інтернет-енциклопедії та електронні видання довідково-енциклопедичного характеру. У розділах колективного видання вміщено інформацію з історії вітчизняної енциклопедистики, засади створення електронних енциклопедій та е-ВУЕ, критерії відбору та категоризації гасел, принципи проектування ефективного енциклопедичного порталу тощо.

Видання орієнтоване на науковців, видавців, усіх, хто цікавиться енциклопедистикою та процесом укладання енциклопедій.



Кл.слова:
Велика українська енциклопедія -- транскрипції іншомовних власних назв -- Особливості формування тематичного реєстру гасел
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського