Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Реферативна база даних (117)Книжкові видання та компакт-диски (117)Журнали та продовжувані видання (16)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)0-861$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Ерухимович, И. Л.
Ценообразование [Електронний ресурс] : учебно-методическое пособие / И. Л. Ерухимович. - К. : Изд-во МАУП, 2003. - 108 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В предлагаемом пособии последовательно изложены теоретические, методологические и практические вопросы формирования производственных затрат; экономическая сущность и виды прибыли; понятие рентабельности и методы ее определения; экономическая сущность и виды цен; принципы ценообразования в условиях рыночных отношений; механизм формирования цен и ценовая политика предприятий (фирм) в зависимости от принятой стратегии хозяйствования. Для дистанционного и заочного обучения слушателей магистратуры, а также бакалаврата и колледжа.



Кл.слова:
витрати -- економічна сутність -- цінова політика

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Лятвиненко, Я. В.
Маркетингова цінова політика [Електронний ресурс] / Я. В. Лятвиненко. - К. : Знання, 2010. - 294 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику ціна розглядається як економічна категорія, що в умовах ринкової економіки виконує важливі функції і розраховується на визначених принципах. Наводяться струк­тура вільної ціни, особливості її елементів, визначаються чин­ники, які впливають на рівень цін, подається класифікація цін за різними ознаками. Висвітлено питання державного регулю­вання ціноутворення, принципи та методи його здійснення в Україні, особливості регулювання цін в інших країнах світу. Розкриваються особливості маркетингової цінової політики підприємства, методичні підходи, етапи та конкретні методи її розробки. Посібник містить контрольні запитання та завдан­ня для перевірки знань студентів, тести і відповіді на них. Наво­дяться завдання для розв'язання на практичних заняттях та ме­тодики вирішення окремих із них. Для студентів економічних спеціальностей. Книга буде ко­рисною також аспірантам, викладачам вищих навчальних закладів, науковцям і економістам-практикам.



Кл.слова:
макроекономіка -- ринок -- торгівля
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського