Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (33)Книжкові видання та компакт-диски (76)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.295.8 я73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Шевчук, Д. А.
Ценообразование [Електронний ресурс] : учебное пособие / Д.А. Шевчук. - М. : ГроссМедиа : РОСБУХ, 2008. - 240 с.. - (Бакалавр)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Цена является одним из элементов управления рыночным механизмом хозяйствования и отражает закономерности развития экономики и конъюнктуру товарного рынка. Одновременно цена – важнейший показатель для каждого конкретного предприятия, т.к. предопределяет размер его доходов и прибыли, т.е. финансовое благополучие. Поэтому специалисты высшей квалификации (экономисты, коммерсанты, маркетологи, бухгалтеры, банкиры, риелторы и др.) должны владеть информацией по ценам и ценообразованию и принимать экономически обоснованные ценовые решения. Предлагаемое учебное пособие посвящено практическому ценообразованию. В издании освещаются процессы, связанные с ценообразованием в различных отраслях. Целесообразность их рассмотрения обусловлена необходимостью формирования у студентов широкого кругозора в области ценообразования, что предполагает понимание закономерностей этого процесса на всех этапах движения товаров, в т.ч. и в сфере, где закладываются основы цены.



Кл.слова:
гроші -- товар -- ринок -- прибуток

   Тип видання:   підручник   
2.


Маркетингова цінова політика [Електронний ресурс] / уклад. О. А. Корчинська. - К. : АПСВ, 2008. - 40 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Засвоєння студентами знань щодо розроблення та реалізації маркетингової цінової політики, ціноутворення на нові та традиційні товари та послуги



Кл.слова:
маркетинг -- ціна -- ціноутворення

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Ерухимович, И. Л.
Ценообразование [Електронний ресурс] : учебно-методическое пособие / И. Л. Ерухимович. - К. : Изд-во МАУП, 2003. - 108 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В предлагаемом пособии последовательно изложены теоретические, методологические и практические вопросы формирования производственных затрат; экономическая сущность и виды прибыли; понятие рентабельности и методы ее определения; экономическая сущность и виды цен; принципы ценообразования в условиях рыночных отношений; механизм формирования цен и ценовая политика предприятий (фирм) в зависимости от принятой стратегии хозяйствования. Для дистанционного и заочного обучения слушателей магистратуры, а также бакалаврата и колледжа.



Кл.слова:
витрати -- економічна сутність -- цінова політика

   Тип видання:   методичний посібник   
4.


Цены и ценообразование [Електронний ресурс] : учебник для вузов / под ред. В. Е. Есипова. - 3-е изд.. - СПб. : Питер, 2000. - 464 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Учебник содержит систематизированный курс теорий цены (микроэкономика), составляющей основу экономического образования в странах с рыночной экономикой. Кроме того, в учебнике изложены методические вопросы формирования цен на основных товарных рынках, вопросы государственной политики в области ценообразования, а также проблемы формирования ценовой политики и стратегии компаний. Учебник предназначен для студентов, аспирантов и преподавателей высших учебных заведений, а также слушателей бизнес-школ и практических работников. Рекомендовано Министерством образования Российской Федерации в качестве учебника для студентов высших учебных заведений, обучающихся по экономическим специальностям.



Кл.слова:
ринок -- цінова політика

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Лісняк, Владислав Григорович.
Вартість об’єктів цивільних прав [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Частина 1. Вартість нерухомого майна / В. Г. Лісняк. - Київ : Електронне видання, 2016. - 238 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 8.07 Мб


Навчальний посібник є монографією з методологічних засад та процедур визначення вартості об’єктів цивільних прав у трьох частинах, що написані, як самостійні. Трактування базових термінів оціночної діяльності таких, як ціна, вартість та витрати розроблені та надані автором за соціально-економічним їх сенсом. Дещо інше трактування за змістом своїх визначень, отримали деякі базові терміни теорії вартості об’єктів цивільних прав, у т.ч. функцій грошової одиниці. Розроблені автором економіко-математичні моделі вартості та ціни об’єктів цивіль-них прав (нерухомого та рухомого майна) мають методологічне обґрунтування та наведені у першій і другій частинах монографії. У третій частині розглянуті відомі економетрічні моделі доходів підприємницької діяльності, що є підставою для прогнозів та розрахунків її вартості. Застосування зазначених моделей сприяє отриманню детермінованих та значущих ре-зультатів вартості та ціни об’єктів цивільних прав. Автор вдячний Романишину Юрію Йосиповичу за послуги надані при написанні моног-рафії.

Монографія призначена для опанування професією оцінювача.




   Тип видання:   навчальний посібник   
6.

Лісняк, Владислав Григорович.
Вартість об’єктів цивільних прав [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Частина 2. Вартість рухомого майна / В. Г. Лісняк. - Київ : Електронне видання, 2016. - 90 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 2.71 Мб


З початком оціночної діяльності в Україні, виникла потреба у логічному трактуванні змісту термінів «вартість» та «ціна» об’єктів цивільних прав». Нажаль, спільноти оцінювачів копіюють термінологію Міжнародних стандартів оцінки, а звідси й розуміння змісту терміна «вартість» через термін «ціна». Проте сенс терміну вартість пов’язаний з мірою корисності ресурсів суттєвих факторів об’єктів за уподобаннями та відношенням до ризиків певних груп індивідуумів, тоді як ціна відображає міру обміну товару за обсягами попиту чи пропозиції.



 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського