Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (25)Автореферати дисертацій (589)Реферативна база даних (5030)Книжкові видання та компакт-диски (1246)Журнали та продовжувані видання (21)
Пошуковий запит: (<.>K=ТУРИСТИЧН$<.>+<.>K=ПРИВАБЛИВОСТ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   словник   
1.

Medlik, S.
Dictionary of travel, tourism and hospitality [Electronic resource] / S. Medlik. - London : Routledge, 2003. - 288 p
Переклад назви: Словник подорожей, туризму та гостинності

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


"That the UK's tourism industry is one of the principal planks in our economy is well-known; that it is largely ignored by the government is partly due to its fragmentation, which inhibits its capacity to speak with one voice. Rik Medlik's Dictionary with its Directory ... [of tourism-related organisations in the UK makes it] a sine qua non to anyone engaged in an industry which Rik Medlik's work and vision pioneered in professionalising. Who amongst our thousands is not profoundly indebted to him? Harry Baum, MBE, FTS, FRGS, Chairman, The Convention Partnership Ltd, UK "Anyone who harbours a doubt that Tourism is a dynamic, progressive and growing industry need only note that the 3rd Edition of Rik Medlik's excellent dictionary contains 33% more entries than it predecessor." "From a la carte to Zloty, Medlik defines the vast and vibrant tourism industry with wit and wisdom, in his usual precise and economical style." "Medlik's comprehensive compendium is relevant to those who learn about tourism, those who manage tourism, those who work in tourism, and those who participate in tourism, wherever in the world they may be." David Longworth, Vice President, Oberoi Centre of Learning and Development, India "The 3rd edition adheres to the Medlik standards: thorough; accurate, interesting and just plain good reading." Jerry Vallen, Dean Emeritus, College of Hotel Administration, University of Nevada Las Vegas, Nevada, USA "Success in the hospitality industry comes through attention to detail; nobody does this better than Professor Rik Medlik, with a style that is authoritative, informative and, above all, interesting. Professor Medlik's prolific contribution to the world's body of knowledge about tourism and hospitality is unparalleled and this latest work roundly illustrates the point." Peter Venison, Managing Director, Sun International Hotels Ltd, UK "This unique dictionary, compiled by a guru of the industry, is an extremely valuable reference book for everyone involved in travel and tourism. It is a mine of information, yet is easy and fun to read." Nancy Cockerell, Editorial Director, The Travel Business Partnership, UK Rik Medlik has been a pillar of support and a mentor to an entire generation of both academics and practitioners in tourism. This latest version of his Dictionary of Travel, Tourism & Hospitality continues that tradition. We are most fortunate to receive the continued benefits of his efforts to provide us with an understanding of the fundamental meaning of all that underlies the phenomenon of tourism. Thanks so much Rik." J.R. Brent Ritchie, Chair, World Tourism Education & Research Centre (WTERC) University of Calgary And Chair, WTO Tourism Education Council "Dictionary of Travel, Tourism & Hospitality, in fact, is not a mere dictionary to the scholarly explain the meanings of key travel-related terms. Rather, I more prefer taking it as an encyclopedia of tourism with clear-cut definitions and necessary background, or as a handbook with handy information one often is desperate to look for. No dictionary alike is...[, so far,] as useful, updated and comprehensive as this one, for academics, administrators and other professionals who would like to be knowledgeable about travel, tourism and hospitality." Professor Zhang Guangrui, Director of Tourism Research Centre, Chinese Academy of Social Sciences "In this new edition of his well established Dictionary, Professor Medlik expands and updates the coverage of travel, tourism and hospitality terms, describes key national and international organisations and adds a new biographical section on historical industry figures. A vital reference work for all those working in, teaching or studying tourism." Colin Clark, Director, Horwath Consultancy, former director British Tourist Authority and English Tourist Board



Кл.слова:
подорожі -- туристичний бізнес -- путівники

   Тип видання:   науково-популярне видання   
2.
 



Scotland [Electronic resource] / ed. R. Thiro. - New York : DK, 2008. - 248 p
Переклад назви: Шотландія

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
подорож -- туристичний порадник -- історія Шотландії

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Бабкин, А. В.
Специальные виды туризма [Електронний ресурс] / А. В. Бабкин. - М. : Феникс, 2008. - 256 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Предлагаемое учебное пособие является циклом лекций по дисциплинам «Международный туризм» и «Специальные виды туристской деятельности», служит теоретической основой для изучения специальных видов туризма, таких, как религиозный, лечебно-оздоровительный, экологический, горнолыжный, событийный, экстремальный, круизный туризм. В учебном пособии подробно рассмотрены различные подходы к классификации туристской деятельности, проанализированы причины и предпосылки возникновения тех или иных видов туризма, описаны центры и регионы специальных видов туризма, даны практические примеры формирования турпродукта для специальных видов туризма. Пособие предназначено для студентов вузов, обучающихся по специальностям 080502.65 – «Экономика и управление на предприятии туризма и гостиничного хозяйства», 230800 – «Социально-культурный сервис и туризм», работников предприятий туристской индустрии.



Кл.слова:
туризм -- туристична індустрія -- туристична організація

   Тип видання:   навчальний посібник   
4.

Боголюбов, В. С.
Экономика туризма [Електронний ресурс] / В. С. Боголюбов. - М. : Академия, 2005. - 311 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Отрасль экономики туризма в системе национального хозяйства; Межотраслевой баланс как инструмент изучения межотраслевых связей; Условия формирования отрасли туризма; Условия функционирования отрасли туризма; Структура отрасли и организационно -экономические процессы; Экономическая сущность результата деятельности отрасли; Специализация и кооперация в отрасли; Концентрация производства в туризме; Территориальное размещение предприятий отрасли; Особенности спроса в туризме; Поведение потребителя комплексной туристской услуги; Статистика международного и внутреннего туризма; Туристская дестинация; Социально-культурное и экологическое воздействие туризма; Воздействие туризма на национальную экономику; Планирование развития отрасли туризма; Ресурсы отрасли туризма; Эффективность использования туристских ресурсов; Инвестиционные планы и программы развития туризма; Основные принципы обеспечения устойчивого функционирования и развития отрасли.



Кл.слова:
туристична індустрія

   Тип видання:   підручник   
5.

Бойко, М. Г.
Організація готельного господарства [Електронний ресурс] : підручник / М. Г. Бойко, Л. М. Гопкало ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2010. - 448 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.82 Мб


У підручнику ґрунтовно проаналізовано досвід організації діяльності в готельному бізнесі; висвітлено сучасні тенденції розвитку світової індустрії гостинності та готельного господарства України, практичні аспекти класифікації, типізації підприємств готельного господарства; розкрито особливості технології обслуговування споживачів готельних послуг; розглянуто основи матеріально-технічного постачання та організації праці персоналу на підприємствах готельного господарства. Призначений для студентів напряму «Менеджмент» професійного спрямування «Менеджмент організацій» варіативних компонент «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» та «Менеджмент туристичної індустрії».



Кл.слова:
індустрія гостинності -- організація приміщень -- білизняне господарство -- ресторанне обслуговування

   Тип видання:   монографія   
6.

Бойко, М. Г.
Ціннісно орієнтоване управління в туризмі [Електронний ресурс] : монографія / М. Г. Бойко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2010. - 524 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 5.19 Мб


У монографії викладено теоретичні та прикладні засади формування ціннісно орієнтованого управління. На основі генезису теорій цінності, вартості та граничної корисності досліджено розвиток ціннісно орієнтованого управління як міждисциплінарної концепції та сформульовано базові засади його впровадження в туризмі. Надано практичні рекомендації щодо підвищення рейтингу туристичної привабливості України. Науково обґрунтовано прикладні основи диференціації для позиціонування національного туристичного простору у контексті відмітних особливостей пропозиції національного туристичного продукту. Аргументовано мотиваційний контекст упровадження ціннісно орієнтованого управління. Розраховано на науковців, викладачів, працівників туристичної сфери і тих, хто цікавиться питаннями розвитку туризму, та дослідників, які вивчають науковий потенціал ціннісно орієнтованого управління.



Кл.слова:
туристична привабливість -- регіональна полісемантичність -- споживча цінність -- клієнтська база

   Тип видання:   монографія   
7.

Босовська, М. В.
Інтеграційні процеси в туризмі [Електронний ресурс] : монографія / М. В. Босовська ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2015. - 832 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 8.60 Мб


Монографію присвячено теоретичним, методологічним і практичним питанням формування та розвитку інтеграційних процесів в туризмі. На основі генезису існуючих економічних концепцій розкрито вплив інтеграційних тенденцій на трансформацію змісту управління підприємством. Розглянуто методологію розвитку інтеграційних процесів на основі комплементарності у межах стратегічного партнерства, мережевих утворень, франчайзингових систем, віртуальних форм взаємодії. Визначено методологічний базис кластерних формувань та публічно-приватного партнерства. Сформовано положення концепції інтеграційного розвитку та розроблено механізми її імплементації в туризмі. Обґрунтовано технології та параметри детермінант інтеграційної взаємодії суб’єктів туристичної діяльності. Надано методичні та практичні рекомендації щодо реалізації інтеграційних стратегій та активізації інтеграційних процесів туристичних підприємств. Розраховано на науковців, викладачів, керівників та професіоналів туристичної галузі, які вивчають наукову проблему управління інтеграційними процесами.



Кл.слова:
економічні трансформації -- конвергенція бізнес-структур -- інтеграційна стратегія

   Тип видання:   навчальний посібник   
8.

Гонтаржевська, Лариса Іванівна.
Ринок туристичних послуг в Україні [Електронний ресурс] / Л. І. Гонтаржевська ; Донецький інститут туристичного бізнесу. - Донецьк : Східний видавничий дім, 2008. - 180 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику розкрито теоретичні основи дослідження ринку туристичних послуг. Висвітлено історію формування та сучасні тенденції ринку туристичних послуг, розкрито методику оцінки чинників та економічного потенціалу туристичного бізнесу в Україні. Викладено базові положення маркетингової та інноваційної стратегій менеджменту туристичних підприємств, їх зовнішньоекономічної діяльності. Обґрунтовано стратегію виходу України на світовий ринок туристичних послуг. Охарактеризовано сучасні аспекти філософії туризму. Навчальний посібник рекомендовано студентам, науковцям ВНЗ з туристичних спеціальностей, фахівцям з туристичного профілю.



Кл.слова:
туризм -- рекреаційна зона -- візовий режим

   Тип видання:   навчальний посібник   
9.
 


Елканова, Д. И.
Основы индустрии гостеприимства [Електронний ресурс] : учеб. пособ. / Д. И. Елканова, Д. А. Осипов, В. В. Романов, Е. В. Сорокина. - [Б. м.] : Дашков и Ко, 2010. - 248 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В предлагаемом издании комплексно освещается сфера гостиничного бизнеса, дается исторический очерк развития мирового гостиничного хозяйства. Особое внимание уделено маркетингу, PR-деятельности, системе классификации гостиниц, организационным структурам управления. Приводятся современные модели организации гостиничного бизнеса и методы управления. Для студентов, обучающихся по специальности "Социально-культурный сервис и туризм".



Кл.слова:
мандрівник -- туризм -- туристичний бізнес -- готель -- сервіс

   Тип видання:   навчальний посібник   
10.

Жукова, М. А.
Менеджмент в туристском бизнесе [Електронний ресурс] : учебное пособие / М. А. Жукова. - М. : КНОРУС, 2006. - 192 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Изучается теория и практика организации туристского бизнеса. Приведены примеры реальных ситуаций, в которых оказываются организации индустрии туризма. Рассматриваются вопросы достижения конкурентных преимуществ на рынке туризма, в частности проблемы управления брендом туристской организации, другие маркетинговые мероприятия. Большое внимание уделяется управлению персоналом туристской организации.



Кл.слова:
маркетинговий хід -- туристичний маркетинг

   Тип видання:   підручник   
11.

Кіптенко, В. К.
Менеджмент туризму [Електронний ресурс] / В. К. Кіптенко. - К. : Знання, 2010. - 502 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику на сучасному рівні розглянуто сутність і найважливіші сторони менеджменту туризму, історію розвитку управління туристичною діяльністю, визначено систему, об’єкти і суб’єкт управління в туризмі, розкрито особливості управління внутрішнім і зов­нішнім середовищем, сполучними процесами, персоналом та процесами праці в туризмі, управління, орієнтованого на клієнта, функції, принципи і методи менеджменту туризму. Особливу увагу приділено управлінню туристичними територіями і регіонами. Теоретичні положення підкріплено прикладами і практичними рекомендаціями. У кінці книги до кожного розділу наведено практикум, до складу якого входять тестові завдання, ситуаційні завдання і теми для обговорення. Для студентів географічних, історичних та економічних факультетів, які вивчають дисципліну “Менеджмент туризму”, викладачів вищих навчальних закладів, фахівців у галузі туризму.



Кл.слова:
мікроекономіка -- туристична організація

   Тип видання:   художня література   
12.
 


Кафка, Франц.
Перетворення [Електронний ресурс] : оповідання : пер. з нім. / Ф. Кафка. - Львів : Піраміда, 2005. - 208 с.. - (Приватна колекція)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Вперше твори видатного австрійського письменника Франца Кафки (1883—1924) вийшли українською мовою окремим виданням у перекладі Івана Кошелівця 1989 р. у Мюнхені у видавництві «Сучасність» і нарешті перевидаються і в Україні як своєрідна пам'ятка українського перекладу. Ця праця заслужено посідає гідне місце в українській кафкіані XX століття, а багата й дуже індивідуальна мова українського інтерпретатора надає перекладові особливого шарму й привабливості. У перевиданні оповідань Франца Кафки у перекладі Івана Кошелівця збережено всі мовностилістичні особливості перекладача й структуру книги, до якої увійшли твори (десять перших оповідань), надруковані за життя австрійського майстра та з його посмертної спадщини.



Кл.слова:
австрійська література -- модернізм -- новелістика

   Тип видання:   навчальний посібник   
13.

Кудла, Н. Є.
Маркетинг туристичних послуг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Є. Кудла. - К. : Знання, 2011. - 351 с.. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику систематизовано теоретичні та практичні аспекти маркетингу туристичних послуг з використанням закордонного і передового вітчизняного досвіду, що дасть змогу читачеві опанувати теоретичні знання та застосовувати їх у практичній роботі у галузі туристичного бізнесу. Крім теоретичного матеріалу подано короткий словник маркетингових термінів зі сфери туристичних послуг та компакт-диск із законодавчою базою і розробленими тестовими завданнями для перевірки й оцінки знань студентів. Для студентів, які навчаються за спеціальністю "Менеджмент організацій" (спеціалізація "Менеджмент туристичної індустрії"), викладачів, слухачів закладів післядипломної освіти та працівників туристичного бізнесу.



Кл.слова:
туристичний бізнес -- туристична індустрія

   Тип видання:   навчальний посібник   
14.
 


Куликов, В. М.
Топография и ориентирование в туристском путешествии [Електронний ресурс] / В. М. Куликов, Ю. С. Константинов. - 2-е изд., доп.. - М. : [б. в.], 2001. - 72 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В учебном пособии известных педагогов и организаторов туристской деятельности В. М. Куликова и Ю. С. Константинова даны основы топографии и ориентирования в туристском путешествии. Для учащихся, педагогов дополнительного образования, учителей, общественного туристского актива.



Кл.слова:
туристичний похід -- топографічна карта

   Тип видання:   підручник   
15.

Мальська, М. П.
Готельний бізнес: теорія та практика [Електронний ресурс] : підручник / М. П. Мальська, І. Г. Пандяк. - 2-е вид., перероб. і доп.. - К. : Центр учбової літератури, 2012. - 472 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику систематизовано виклад організаційних, управлінських та технологічних засад вивчення готельної сфери як навчальної дисципліни теоретико-методологічного та прикладного спрямування. Послідовно розкрито питання еволюції сфери гостинності, проаналізовано проблему типології та класифікації готельних підприємств, організації та управління, технології обслуговування, архітектурно-планувальні особливості споруд готельних підприємств. Підручник пропонується для студентів вищих навчальних закладів, які готуються працювати у сфері туризму, викладачів вищих навчальних закладів, працівників готельної та туристичної сфери, усіх, хто цікавиться розвитком сфери гостинності.



Кл.слова:
мікроекономіка -- туризм

   Тип видання:   підручник   
16.

Мальська, М. П.
Мiжнародний туризм i сфера послуг [Електронний ресурс] / М. П. Мальська, Н. В. Антонюк, Н. М. Ганич. - К. : Знання, 2008. - 661 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглянуто міжнародний туризм як суспільний феномен та індустрію, його види і чинники, що впливають на туристичний рух. Проаналізовано індустрію міжнародного ринку та її складові. Викладено засади та світовий досвід менеджменту і маркетингу міжнародного туризму, описано поняття та різновиди світового туристичного ринку и механізми його регулювання. Призначено для студентів напряму "Туризм та менеджмент організацій (менеджмент туристичної індустрії)", слухачів інститутів післядипломної освіти, працівників туристичної сфери, органів місцевого самоврядування.



Кл.слова:
мікроекономіка -- маркетинг

   Тип видання:   підручник   
17.


Маркетинг турпродукту [Електронний ресурс] : підручник / за заг. ред. Г. Б. Муніна, О. О. Гаца. - К. : Кондор, 2009. - 394 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглянуті практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, принципи створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. У ньому розкриваються теоретичне поняття, специфіка та особливості в туризмі, обґрунтовується концепція формування маркетингового механізму розробки і прийняття рішень у системі туризму; розкриваються методологічні основи організації функцій маркетингу в туристичній діяльності, обґрунтовується необхідність використання сучасних методів маркетингової діяльності, а також розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції і види маркетингу. У розділах описані такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетинг); продуктова і цінова політика, політика просування і продажу туристичного продукту, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності та ін. Призначається для студентів, аспірантів, науковців і практиків, які займаються проблемами формування і розвитку ефективної системи туристичного продукту.



Кл.слова:
маркетингова діяльність -- туризм

   Тип видання:   науково-популярне видання   
18.

Мацюк, О.
Замки і фортеці Західної України [Електронний ресурс] : історичні мандрівки / О. Мацюк. - Вид. 2-е, випр. і допов.. - Л. : Центр Європи, 2005. - 200 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Замки і фортеці Західної України — розповідь про туристичні маршрути до пам'яток оборонного будівництва Західної України. Львів і Кам'янець-Подільський, Жовква і Лаврів, Острог і Крилос, Тернопіль і Бучач, Дубно і Болехів, Олесько і Кременець, — ось далеко не повний перелік міст і селищ, де зможе побувати допитливий читач, знайомлячись із замками і монастирями, городищами і церквами, костелами і синагогами — пам'ятками нашої старовини.



Кл.слова:
замок -- фортеця -- туризм

   Тип видання:   підручник   
19.

Мельниченко, С. В.
Інформаційні технології у туристичній індустрії [Електронний ресурс] : підручник / С. В. Мельниченко, Н. І. Ведмідь ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2011. - 280 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 9.76 Мб


У підручнику висвітлено теоретичні та практичні питання застосування інформаційних технологій в управлінні якістю туристичних послуг; інваріантні підходи до інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємств туристичної індустрії; формування системи менеджменту у підприємствах із застосуванням новітніх інформаційних технологій; організація управління сучасними підприємствами на основі використання інформаційних технологій. Призначено для студентів напряму підготовки «Менеджмент» професійного спрямування «Менеджмент туристичної індустрії».



Кл.слова:
комунікаційна політика -- електронний бізнес -- тайм-менеджмент

   Тип видання:   методичний посібник   
20.

Меньчуков, Александр Евгеньевич.
В мире ориентиров [Електронний ресурс] / А. Е. Меньчуков. - М. : Мысль, 1966. - 284 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге рассказывается о том, как пользоваться для определения своего положения во времени и в пространстве самыми разнообразными природными ориентирами — от далеких звезд, Солнца и Луны до полевого цветка; она учит ориентироваться без специальных приборов в любых природных условиях, днем и ночью, в разное время года, независимо от погоды. Книга знакомит читателя с особенностями поведения и ориентирования животных. Все, кто любит природу — будь то ботаник или турист, геолог или охотник, географ или рыболов, геофизик или альпинист,— с интересом и пользой прочтут эту книгу. Компас и карта положили начало новому виду спорта — ориентированию. Спортсмены-ориентировщики также найдут в книге много полезных сведений.



Кл.слова:
орієнтування -- природний орієнтир -- туристичний похід
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського