Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (25)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>K=ХОБІ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Гуляев В. Д. 
IIsezhia golovkovaeD gen. n., sp. n. (Cyclophyllidea, Schistotaeniidae) - новая цестода малой поганки (ITachybaptus ruficollisD) из Средней Азии / В. Д. Гуляев, С. В. Коняев // Вестн. зоологии. - 2004. - 38, № 5. - С. 3-9. - Библиогр.: С. 9 - рус.


Ключ. слова: Cyclophyllidea, Schistotaeniidae, Tachybaptus ruficollis, Isezhia golovkovae gen. n., sp. n., Туркменистан, Таджикистан
Індекс рубрикатора НБУВ: Е621.141.72

Шифр НБУВ: Ж27025 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Золотова Г. Д. 
Сутність і зміст нехімічних адикцій дітей / Г. Д. Золотова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 8. - С. 12-24. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розкрито сутність і зміст таких нехімічних видів адикцій, як фанатизм, трудоголізм, харчові адикції, патологічні фантазії, хобі, духовний пошук, психологічний пошук, захоплення езотерікою, екстрасенсорикою, адикції відносин (любовні, уникнення та сексуальні), спортивна залежність. Адикти всіх згаданих видів залежностей погано адаптуються у соціумі, мають ряд побутових, сімейних проблем, проблеми у навчанні, у відношеннях із батьками, всі вони прагнуть до відходу від реальності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кияновский А. 
Особенности развития личности в подростковом возрасте / А. Кияновский // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 73-79. - Бібліогр.: 7 назв. - рус.

Рассмотрены возрастные особенности личности подростка в контексте его психологического, физиологического, социального развития и приведены соответствующие рекомендации учителю в отношении взаимодействия с подростками и их родителями. Освещена роль самооценки как основного регулятора поведения и деятельности, оказывающий непосредственное влияние на процесс дальнейшего самопознания, самовоспитания и развития личности в целом. Раскрыта специфика поло-ролевого поведения молодых людей. Выделены семь типов увлечений (хобби-реакций) подростков. Отмечено, что для эффективной педагогической деятельности учитель в общении с учащимися должен владеть средствами различных коммуникативных позиций (позиция "над", позиция "наравне", позиция "под"), реализация же лишь одной из них может привести к отрицательным результатам. Описаны структура конфликта и способы его разрешения. Даны практические советы для ведения конструктивного разговора с вызванными в школу родителями "трудных" учащихся.

Розглянуто вікові особливості особистості підлітка в контексті його психологічного, фізіологічного, соціального розвитку та наведено відповідні рекомендації вчителю щодо взаємодії з підлітками та їх батьками. Висвітлено роль самооцінки як основного регулятора поведінки та діяльності, який має безпосередній вплив на процес подальшого самопізнання, самовиховання та розвитку особистості в цілому. Розкрито специфіку статево-рольової поведінки молодих людей. Виділено сім типів захоплень (хобі-реакцій) підлітків. Відзначено, що для ефективної педагогічної діяльності вчитель у спілкуванні з учнями повинен володіти засобами різних комунікативних позицій (позиція "над", позиція "нарівні", позиція "під"), реалізація ж лише однієї з них може призвести до негативних результатів. Описано структуру конфлікту та способи його вирішення. Надано практичні ради для ведення конструктивної розмови з викликаними до школи батьками "трудних" учнів.

Personality traits are considered age a teenager in the context of its psychological, physiological, social development and give appropriate recommendations to the teacher in the interaction with teenagers and their parents. Highlight the role of self-esteem as a major regulator of behavior and activities that have a direct impact on the process of further self-knowledge, self-education and personal development in general. The specificity of sex-role behavior of young people. Identified seven types of hobbies (hobby-reactions) of adolescents. It is noted that the effective teacher's work in communicating with students should own the means of different communicative position (position "on" position "on an equal basis," position "below"), the implementation is only one of them can lead to negative results. The structure of conflict and ways of its resolution. The practical tips for a constructive conversation with the parents caused the school of "difficult" students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2 + Ч421.331.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Юзва Л. Л. 
Образ "сильних світу цього": методологія та результати емпіричного контент-аналітичного дослідження / Л. Л. Юзва // Укр. соціум. - 2013. - № 4. - С. 98-113. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Сконструйовано та проаналізовано образ "сильних світу цього" за певними показниками (соціально-демографічна ознака, стать, раса, стан здоров'я, освіта, сімейний стан, кількість дітей, вид діяльності, вік, сексуальна орієнтація, хобі, титули та звання), що були одержані в результаті емпіричного контент-аналітичного дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*422

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Rovenchak A. 
Lviv period for Smoluchowski: Science, teaching, and beyond / A. Rovenchak // Condensed Matter Physics. - 2012. - 15, № 4. - С. 40002. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.

Більшість наукових досягнень Маріана Смолуховського припадає на час його роботи у Львівському університеті. Оскільки ця сторона діяльності вченого добре описана в літературі, то у етапі зроблено наголос на менш відомих напрямках роботи цього видатного вченого: викладання й організаційні заходи і навіть його хобі. Наведено також перелік публікацій львівського періоду.


Індекс рубрикатора НБУВ: В31 д(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж41279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Bilousova L. I. 
Diagnosis of problems of management of the students' independent work in the information and communication pedagogical environment = Діагностика проблем управління самостійною роботою в інформаційно-комунікаційному педагогічному середовищі / L. I. Bilousova, O. G. Кolgatin, L. S. Kolgatina // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 20. - С. 7-12. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

За допомогою методу анкетування студентів проведено діагностику особливостей реалізації самостійної роботи в навчальному процесі педагогічного університету. Аналіз одержаних даних надає можливість підтвердити корисність систематичної самостійної роботи, визначити деякі причини труднощів. Зокрема, студенти, які часто працюють самостійно, успішніше в навчанні, люблять свою майбутню професію; самостійна робота не замінює аудиторну, а скоріше доповнює її, так, студенти, які часто працюють самостійно, частіше відвідують лекції. Встановлено деякі статистично значущі фактори, які перешкоджають самостійній роботі: перевантаження з інших предметів; інерція, лінощі; житлові умови; наявність хобі, яке є окремим від навчальної задачі; родинні проблеми. Студенти широко використовують Інтернет ресурси в процесі самостійної роботи, але це відбувається спонтанно й не чинить належного позитивного впливу на успішність навчання. Тому, управління самостійною роботою має забезпечуватися спеціальними засобами в інформаційно-комунікаційному педагогічному середовищі, які спрямовані на підвищення ефективності застосування Інтернет ресурсів в процесі самостійної роботи студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Юдіна Н. О. 
Дослідження особливостей полімотивації студентів / Н. О. Юдіна // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 143-148. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Екcпериментально досліджено (150 студентів Полтавського педагогічного університету ім. В. Г. Короленка) особливості навчальної мотивації як складової полімотивації студентів. Детально описано складові діагностичної методики (опитувальника). Узагальнено статистичні показники за такими змістовими блоками: навчання, хобі, спорт, господарська праця, читання, професійна діяльність. Зроблено порівняльний аналіз показників мотивації навчання у студентів стаціонарного та заочного відділень у різних за змістом видах діяльності: трудовій, функціональній, спілкуванні, саморозвитку, рівень мотивації до діяльності різних рівнів, наявність різних соціальних мотивів, переважання навчальної мотивації в перцептивній та мовленнєво-розумовій формах, пріоритет професійних мотивів у студентів-заочників. Зазначено детермінантний характер зв’язку модальності настрою студентів та начальних компонентів.

Экспериментально исследованы (150 студентов Полтавского педагогического университета им. В .Г. Короленко) особенности учебной мотивации как составляющей полимотивации студентов. Подробно описаны составляющие диагностической методики (опросника). Обобщены статистические показатели по таким содержательным блокам: обучение, хобби, спорт, хозяйственная работа, чтение, профессиональная деятельность. Сделан сравнительный анализ показателей мотивации обучения студентов стационарного и заочного отделений в различных по содержанию видам деятельности: трудовой, функциональной, общении, саморазвития, уровень мотивации к деятельности различных уровней, наличие различных социальных мотивов, преобладание учебной мотивации в перцептивной и вербально-умственной формах, приоритет профессиональных мотивов у студентов-заочников. Обоснован детерминантный характер связи модальности настроения студентов и учебных компонентов.

Experimentally the features of learning motivation as part polimotyvatsiyi students. Described in detail the components of diagnostic methods (questionnaire). Overview statistics for such semantic blocks: education, hobbies, sports, household work, reading, professional work. The comparative analysis of indicators of students' learning motivation stationary and corresponding departments in different content activities: labor, functional, communication, self-development, motivation to different levels of activity, the presence of various social reasons, the prevalence of learning motivation in speech perceptual and mental-forms; priority for professional reasons in part-time students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.4

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бербенець Л. С. 
Немає іншого місця, де б моя робота і моє хобі зустрілися і поєдналися так тісно... (до 60-річчя члена-кореспондента НАН України Т. І. Гундорової) / Л. С. Бербенець, О. Р. Омельчук, Л. М. Демська-Будзуляк, Н. І. Гаврилюк, О. П. Михед // Вісн. НАН України. - 2015. - № 7. - С. 105-110. - укp.

17 липня виповнилося 60 років від дня народження видатного українського літературознавця і культуролога, завідувача відділу теорії літератури Інституту літератури ім. Т. Г. Шевченка НАН України члена-кореспондента НАН України, доктора філологічних наук, професора Т. І. Гундорової.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4 г(4УКР)6 д

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж20611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Магдисюк Л. І. 
Концептуальна матриця вікової зрілості особистості в контексті її готовності до пенсії / Л. І. Магдисюк // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 23. - С. 168-178. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено результати теоретичного аналізу вікової зрілості особистості в контексті її готовності до пенсії. Представлено динаміку вікової періодизації в науковій думці. Зазначено, що зрілість - найтриваліший період розвитку особистості, який характеризується тенденцією до досягнення найвищого розвитку духовних, інтелектуальних і фізичних здібностей. Використання хронологічного віку є умовним, оскільки в межах одного соціально-історичного періоду, однієї культури, однієї вікової когорти існують індивідуальні відмінності. Виділяють чотири види віку: хронологічний, біологічний, соціальний, психологічний. Окреслюють основні завдання періоду зрілості. Головним віковим новоутворенням періоду зрілості можна вважати продуктивність. Зазначено, що проблемою українського суспільства є сприйняття пенсіонерів крізь призму стереотипів, які визначають негативне ставлення молоді, що проявляється як соціальне явище "ейджизм". Запропоновано концептуальну модель психологічної готовності осіб до виходу на пенсію, на основі особистісно-діяльнісного підходу. Обгрунтовано компоненти психологічної готовності (когнітивний, емоційно-вольовий, мотиваційний, конативний) до виходу на пенсію, які цілісно забезпечують ефективність та результативність безболісного припинення професійної діяльності. Обгрунтовано компоненти психологічної готовності особистості пізньої зрілості до виходу на пенсію: когнітивний, який полягає в потребі людини отримувати необхідні знання, вмінні мобілізувати свої знання та досвід; емоційно-вольовий виконує функцію покращення навичок психічної саморегуляції, самоконтролю; мотиваційний полягає в спрямованості особистості до позитивного сприйняття навколишнього середовища, свого майбутнього, усвідомлення власної значущості; конативний спрямовує особистість до певної поведінки (спорт, хобі, активний відпочинок).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сутула В. 
Культурно-історичні витоки сучасного спорту (повідомл. перше) / В. Сутула // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2017. - № 6. - С. 107-112. - Бібліогр.: 41 назв. - укp.

Мета роботи - розкрити культурно-історичні витоки сучасного спорту. Проаналізовано спеціальну літературу, в якій висвітлюються різні аспекти розвитку сфери діяльності людей, пов'язаної з використанням фізичних вправ; застосовано системний та історіографічний підход. Для вирішення поставлених завдань проаналізовано друковані видання, наявні у бібліотеці "Google Books", які охоплюють період, починаючи з кінця 16-го сторіччя і до сучасності і в яких використовується термін "спорт". Матеріали, отримані з застосовуванням пошукової системи "Google Books Ngram Viewer" свідчать про те, що, починаючи з кінця 16-го сторіччя в англомовних друкованих виданнях, а відповідно і в соціальній практиці, для узагальнювальної назви розважальної діяльності людей використовувались, певною мірою як синоніми, терміни "sport" і "disport" (від старофранцузького "disporter"). Причому у процесі історичного розвитку суспільства частота використання терміна "sport", по відношенню до частоти використання терміну "disport", постійно зростала. Аналіз матеріалів, наявних в бібліотеці "Google Books", свідчить також про те, що в процесі соціокультурної еволюції змістовне наповнення поняття "sport" в англомовній практиці змінювалось. Показав, що проблема "начала" сучасного спорту являється однією з першочергових задач у процесі розбудови узагальнювальної теорії. Результати проведеного дослідження свідчать, що на початку 19-го сторіччя термін "спорт" використовувався в англомовній практиці для більш виразного означення суб'єктивного відчуття людьми задоволення від зовсім різних видів діяльності, тобто для підкреслення того, що така діяльність була для них своєрідним хобі, розвагою, забавою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч513

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Петрушко М. П. 
Взаємозв'язок типу вищої нервової діяльності з працездатністю спортивних коней групи конкуру / М. П. Петрушко, І. О. Кабасова // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.. - 2018. - № 1. - С. 112-114. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проведено дослідження взаємозв'язку типу вищої нервової діяльності (ВНД) коней з показаною ними працездатністю під час участі у змаганнях з подолання перешкод. Дослідження проводилися на 10 головах коней групи конкуру Дергачівської дитячо-юнацької кінно-спортивної школи, які мали досвід участі у змаганнях з подолання перешкод. Встановлено, що найбільш перспективними для використання у конкурі є коні сильного врівноваженого рухливого типу ВНД; коні сильного врівноваженого інертного типу ВНД підходять для участі у змаганнях під вершниками початківцями та в якості коней хобі-класу; коні сильного неврівноваженого типу ВНД мають нереалізований спортивний потенціал та потребують системи тренінгу, що скерована не тільки на розвиток фізичних якостей, але і на підвищення стресостійкості в умовах змагань.


Індекс рубрикатора НБУВ: П611.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Rakay R. 
Wireless servomotor control for remote actuation = Безпровідний контроль сервомотора для дистанційного управління / R. Rakay // Техн. науки та технології. - 2019. - № 4. - С. 127-133. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

Актуальні тенденції автоматизації дому та хобі зосереджуються на впровадженні простих рішень у повсякденні життєві ситуації. Основна мета - це, як правило, спростити або віддалено керувати завданням із недорогими пристроями. Розробляючи системи автоматизації різних пристроїв, розробники намагаються знайти найпростіше рішення з виконанням кожної базової вимоги. Для підготовки даної роботи були проаналізовані різні загальнодоступні таблиці даних та експериментальні рішення, а також були зроблені висновки попередніх та інших постійних експериментів для створення бази знань з цієї теми. Існує багато різних комунікаційних рішень, і кожен виробник пристрою зв'язку пропонує своє рішення. Ця стаття є недостатньою для їх опису. Але створює базу для подальшого порівняння результатів з іншими майбутніми рішеннями тієї ж задачі. Запропоновано систему дистанційного керування для домашньої автоматизації, створено бездротове з'єднання для дистанційного керування положенням сервомотора. Щоб запропонувати майбутню модель системи управління побутовими приладами, необхідно впровадити новітні комунікаційні технології. Використання нових протоколів зв'язку, таких як BLE, LoRA або nRF, дає хорошу основу для вирішення цього питання. Висновки: представлено бездротову систему дистанційного керування для простих завдань, таких як управління фарами або диммерами. Тестована система забезпечує хорошу основу для майбутнього застосування в реальному житті.


Індекс рубрикатора НБУВ: З965-047

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Sarga P. 
Realization of photo booth by Raspberry Pi = Реалізація фотокабіни на платформі Raspberry Pi / P. Sarga, D. Simsik, J. Pavuk // Техн. науки та технології. - 2020. - № 4. - С. 144-149. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

У наш час використання недорогих одноплатних комп'ютерів, таких як Raspberry Pi, відбувається не лише в освітніх та хобі-проєктах, але також і у промисловості та комерційних продуктах. Саме тому надзвичайно важливо дослідити можливості використання таких недорогих систем. Мета дослідження - аналіз існуючих рішень та розробка дешевшої фотокабіни, яка за параметрами була б порівнянна або краща за комерційні рішення, але з набагато дешевше. При розробці рішення та підготовці цієї статті враховано як поточні джерела - публікації та статті, що стосуються сучасного стану розвитку фотокабіни, так і існуючі рішення, доступні на ринку. Нині у створеному рішенні для фотокабін не здійснюється друк, а також автоматично не надсилаються отримані фотографії на електронну пошту чи в хмару. Це буде впроваджено на наступному етапі розробки. Мета статті - пояснити, як можно розробити оригінальну фотокабіну за допомогою платформи Raspberry Pi. Для вирішення поставленої задачі використано недорогий одноплатний мікрокомп'ютер Raspberry Pi, та для розробки фотокабіни поєднали його з фотокамерою. Для керування було розроблено програму в середовищі Python, яка є однією з найпоширеніших мов програмування і знаходить застосування в різних сферах. Висновки: використовуючи Raspberry Pi та фотокамеру, розроблено повнофункціональну фотокабіну, яку порівняно з комерційними продуктами, і яка має значно нижчу вартість.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973.86

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Касянчук М. Г. 
ЧСЧ середнього та старшого віку: чому складно залучати до діяльності ВІЛ-сервісних організацій / М. Г. Касянчук, М. Ю. Варбан, М. С. Корнілова, О. В. Трофименко // Укр. соціум. - 2021. - № 2. - С. 183-197. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Дослідження (30 напівструктурованих інтерв'ю в 5 адміністративно-територіальних одиницях України) охопило чоловіків, які мають статеві відносини з чоловіками (ЧСЧ), середнього та старшого віку (35 років і старше) з метою знайти фактори, які слід враховувати при плануванні нових послуг чи доповненні вже наявних у профілактичних проєктах. Стиль життя ЧСЧ середнього та старшого віку може бути охарактеризований як властивий для зрілих особистостей. Показано, що одним з головних факторів, який впливає на залучення цієї соціально-демографічної групи до діяльності ВІЛ-сервісних організацій, є конкуренція пропонованих організаціями послуг з іншими способами проведення вільного часу, а зміст послуг повинен узгоджуватись з виявленими потребами потенційних клієнтів (зокрема, у сфері здоров'я, взаємин з партнерами й партнерками, хобі), розкладом повсякденного життя та способами комунікації з іншими членами ЛГБТ-спільноти. ЛГБТ-організації повинні створювати безпечний фізичний і психологічний простір, консультувати в питаннях прийняття старіння, розлучення з партнером чи партнеркою, показувати безпечніші моделі проживання стресових ситуацій, підтримувати та формувати поведінку, спрямовану на збереження здоров'я, формування здорового способу життя та підвищення його якості як у контексті соціалізації клієнтів, так і збереження чи відновлення сексуальної привабливості й активності. Клієнти повинні мати можливість обирати найбільш відповідні їхнім запитам послуги з широкого переліку (зокрема, для одно- та різностатевих пар), а також спосіб отримання послуг (з візитом або без візиту в офіс організації). Підхід до організації послуг повинен створювати впізнаване обличчя кожної організації в межах міста чи області, а не пропонувати однаковий набір сервісів). Проведене дослідження має низку обмежень, головним з яких є неможливість узагальнення отриманої інформації на всю досліджувану популяцію через суто якісний характер застосованої методології. Досліджена група (ЧСЧ у віці 35 років і старше) складається з кількох відмінних вікових груп, серед яких найстарша матиме додаткову травму минулого.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*641*333.4 + Р514.0-8 + Р64-328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Алексєєва Н. М. 
Асоціативний потенціал англомовних гіпонімів / Н. М. Алексєєва // Зап. з ономастики. - 2020. - Вип. 23. - С. 5-32. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Вивчено гіпонімний субфрейм сучасної англійської мови, який розглядається як сукупність власних назв чистокровних коней, які беруть активну участь у спортивних змаганнях, а також власних назв коней хобі-класу, які є домашніми улюбленцями. Увагу приділено дослідженню структури асоціативного поля англомовних гіпонімів у ментальному лексиконі носіїв англійської мови за допомогою вільного асоціативного експерименту, який слугує найкращим методом для виявлення семантичного змісту гіпонімних концептів. Мета роботи - аналіз гіпонімів у ментальному лексиконі, тобто у свідомості людини, а не в мові чи мовленні. Об'єктом дослідження є реальні офіційні, реальні неофіційні та віртуальні гіпоніми англійської мови. Предмет дослідження - англомовні гіпоніми як компоненти ментального лексикону. Матеріали та методи. Описовий метод і метод аналізу були використані в дослідженні. Проведено вільний асоціативний експеримент із залученням 250 англомовних респондентів, яким було запропоновано надати асоціативні реакції на 6 гіпонімних стимулів, у результаті чого було отримано та інтерпретовано 1480 реакцій. Результати. У результаті ретельного аналізу отриманих асоціацій були вивчені особливості буття власних назв коней у ментальному лексиконі носіїв англійської мови. Висновки: результати цього експерименту допомогли встановити структуру асоціативного поля реальних офіційних, реальних неофіційних та віртуальних гіпонімів та їх місце в картині світу носіїв англійської мови. Результати вказують на цікаву тенденцію. Домінувальними типами реакцій виявилися гіперонімні та синонімні реакції, що спричинені природою людського мислення, яке в першу чергу намагається віднести онім до певного класу або надати йому індивідуальні характеристики. Більшість учасників експерименту надали реакції впізнання та ідентифікували гіпоніми реального офіційного та віртуального секторів, що свідчить про високу популярність цих гіпонімів серед носіїв англійської мови. Лише незначна частка респондентів впізнала в поширених неофіційних гіпонімах-стимулах власні назви коней.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-316

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70256 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського