Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>K=АКСЕСУАР$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Історія костюма : Конспект лекцій для студ. спец. 6.020200 "Дизайн" спец. "Худож. моделювання одягу" / уклад.: О. М. Лагода, К. М. Стеценко; Черкас. держ. технол. ун-т. - Черкаси, 2005. - 210 c. - Бібліогр.: с. 172. - укp.

Наведено відомості з історії розвитку жіночого, чоловічого та дитячого костюмів, взуття, головних уборів, зачісок і аксесуарів з найдавніших часів до ХІХ ст., зокрема, давнього світу (Єгипту, Месопотамії, Криту, Греції, Риму, Китаю, Японії, Індії, Візантії), епох середньовіччя, Відродження, Людовика XIV (1638 - 1715 рр.), Великої Французької буржуазної революції та директорії (1789 - 1799 рр.).

Приведены сведения об истории развития женского, мужского и детского костюмов, обуви, головных уборов, причесок и аксессуаров с древнейших времен до ХІХ ст., в частности, древнего мира (Египта, Месопотамии, Крита, Греции, Рима, Китая, Японии, Индии, Византии), эпох средневековья, Возрождения, Людовика XIV (1638 - 1715 гг.), Великой Французской буржуазной революции и директории (1789 - 1799 гг.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(0)0-7 я73 + Т594.261 я73 + М4 г(0) я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26784 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рибалко С. Б. 
Поясні аксесуари японського традиційного костюму: інро, сагемоно [Електронний ресурс] / С. Б. Рибалко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 3. - С. 109-120. - Бібліогр.: 23 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Розглянуто поясні аксесуари японського традиційного костюму; висвітлено їх типологію, художні та дизайнерські особливості.

Рассмотрены поясные аксессуары японского традиционного костюма; приведена их типология, художественные и дизайерские особенности.

In article zone accessories of the Japanese traditional suit are considered; are revealed their typology, art and design's features.


Ключ. слова: нецке, інро, сагемоно, нецукесі, одзіме, кісерузуцу
Індекс рубрикатора НБУВ: М417.7(5ЯПО) + Щ126.693(5ЯПО) + Т52(54ЯПО)-42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Огаренко Т. О. 
Основи візуальної аналітики та соціології візуального символізму в міжкультурних комунікаціях: прикладний аспект : монографія / Т. О. Огаренко, Ю. В. Романенко, А. К. Яковенко; Класич. приват. ун-т (Запоріжжя). - К. : ДУІКТ, 2009. - 275 c. - Бібліогр.: с. 212-228. - укp.

Наведено результати дослідження візуальної аналітики та соціології візуального символізму як комплементарних міждисциплінарних напрямків у прикладному аспекті. Висвітлено теоретико-методологічні засади аналізу візуального символізму в об'єктах матеріальної та духовної культури, життєвих просторах і середовищах. Увагу приділено візуальній аналітиці та соціології візуального символізму аксесуарів, творів живопису та скульптури, державної атрибутики, епічних перформативів.

Приведены результаты исследования визуальной аналитики и социологии визуального символизма как комплементарных междисциплинарных направлений в прикладном аспекте. Освещены теоретико-методологические основы анализа визуального символизма в объектах материальной и духовной культуры, жизненных пространствах и средах. Уделено внимание визуальной аналитике и социологии визуального символизма аксессуаров, произведений живописи и скульптуры, государственной атрибутики, эпических перформативов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5 я43(4УКР)3 + Ю0 я43 + Ю9 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714853 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Фурса О. О. 
Організаційно-педагогічні засади навчально-виховного процесу у мистецькому коледжі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. О. Фурса; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Вперше розроблено модель функціонування мистецького коледжу як професійного навчального закладу нового типу та методику спеціальної підготовки майбутніх дизайнерів у системі "учень дизайн-студії - студент коледжу - слухач професійних курсів - фахівець з дизайну". Удосконалено організаційно-педагогічні засади навчально-виховного процесу в мистецькому коледжі на основі впровадження варіативного компонента дизайн-освіти та інноваційних педагогічних технологій, форм і методів навчання. Здійснено відбір і структурування змісту підготовки дизайнерів одягу й аксесуарів у мистецькому коледжі та розроблено комплект навчально-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх дизайнерів. Уточнено положення щодо необхідності врахування в організації навчально-виховного процесу в мистецькому коледжі потреб сучасного дизайн-виробництва й модельного бізнесу та участі соціальних партнерів у розвитку конкурсної діяльності майбутніх дизайнерів. Висвітлено історичні аспекти розвитку дизайну та дизайн-шкіл в Україні та світові тенденції підготовки фахівців дизайнерського профілю й обгрунтовано роль мистецтва в художньому розвитку особистості майбутнього дизайнера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.02 + Щ10р(4УКР)2-3

Шифр НБУВ: РА336866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Свідер І. А. 
Речовий образ у художніх системах західноєвропейських романтиків : автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.04 / І. А. Свідер; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2009. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему виявлення й обгрунтування особливостей словесної реалізації та функціонування речових образів у художніх системах В. Скотта та Е.Т.А. Гофмана, яких розглянуто у контексті ідейно-естетичної доктрини західноєвропейського романтизму. Зазначено, що увага до світу артефактів формується на вищих щаблях літературної культури. Образ-річ є об'єктом самостійної уваги письменника лише у Ренесансі, за цього одразу ж його функція ускладнювалась - бароко прагнуло "розчинити" чуттєвий блиск речей ідеї "moento mori"; класицизм, культивуючи антично-ренесансний смак до мімезису, перетворював річ на аксесуар. Класицистичний або романтичний твір не можна уявити без розгалуженого змалювання матеріальної цивілізації. Проте, лише у романтизмі сформувався справжній "житопис словом", за яким річ постає у її непростих взаєминах зі своїм творцем - людиною, вона стає певним виразом духовної суті народу, а водночас - набуває іманентності, відчуженості. Відзначено, що історичний роман Скотта є запереченням класицистичного антиісторизму. Минуле репрезентують архітектура та костюм персонажа, побутові деталі. Індивідуальнізація предмета сигніфікує складність співвідносин між людьми. Досвід Скотта став підгрунтям для реалістичного експерименту, в якому мистецтво мало зрівнятися з наукою у її опануванні матеріального світу. У Гофмана час "раздвоєний", бо тут паралально відбувається звичайний "побутовий" час і дихає Вічність, що вкорінене в характерному містицизмі епохи, не вільної від тяжіння до потойбічного. Завдяки Скоттові склалася традиція розгалуженого змалювання середовища, соціальної належності особистого характеру персонажа через систему

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ВЕЛ)-4 Скотт В.54 + Ш5(4НІМ)-4 Гофман Е.Т.А.54

Шифр НБУВ: РА364816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Клименко Б. В. 
Електричні та магнітні пристрої, електричні аксесуари, електричні установки. Терміни, тлумачення, коментарі : навч. посіб. / Б. В. Клименко. - Х. : [Точка], 2009. - 261 c. - Бібліогр.: с. 218-220. - укp.

Наведено визначення термінів, що стосуються електричних і магнітних пристроїв, електричних аксесуарів, електричних установок, систем заземлення та захисту від ураження електричним струмом з міжнародного електротехнічного словника (International Electrotechnical Vocabulary). Розглянуто специфічну термінологію щодо відмикачів для побутових та аналогічних електроустановок, штепсельних з'єднувачів, а також відмикачів, керованих різницевими струмами, без вбудованого захисту від надструмів. Наведено терміни та визначення щодо характеристик, умов роботи та маркування електричних аксесуарів.

Даны определения терминов, касающихся электрических и магнитных устройств, электрических аксессуаров, электрических установок, систем заземления и защиты от повреждения электрическим током из международного электротехнического словаря (International Electrotechnical Vocabulary). Рассмотрена специфическая терминология относительно выключателей для бытовых и аналогических электроустановок, штепсельных соединителей, а также выключателей, управляемых отрицательными токами, без встроенной защиты от сверхтоков. Даны термины и определения относительно характеристик, условий работы и маркирования электрических аксессуаров.


Індекс рубрикатора НБУВ: З264 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО28979 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Романенко Ю. В. 
Механізми символічної інтеракції в комунікаціях, політиці, мистецтві: візуально-аналітичний та соціосимволічний аспекти : монографія / Ю. В. Романенко, Л. О. Скідін; Класич. приват. ун-т (Запоріжжя). - 2-ге вид., переробл., доповн. - К. : ДУІКТ, 2011. - 300 c. - Бібліогр.: 154 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади візуальної аналітики (ВА) та соціології візуального символізму (СВС), його аналізу в об'єктах матеріальної та духовної культури, життєвих просторах та середовищах. Розглянуто питання візуалізації в образах та акціональних виявах людини, ВА та СВС в символ-драмі, аксесуарів, татуювань як засобу статусно-нормативних сигніфікацій, творів живопису та скульптури, державної атрибутики, епічних перформативів. Описано символічно-інтеракційні механізми соціального спектаклю.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Абатуров О. Є. 
Особливості експресії TLR4 та TLR-аксесуарних молекул у дітей, хворих на хронічний гастродуоденіт / О. Є. Абатуров, О. М. Герасименко // Соврем. педиатрия. - 2011. - № 3. - С. 100-102. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.413.201.1-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24603 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Тимків Б. М. 
Роль етнодизайну в підготовці художників декоративно-прикладного мистецтва / Б. М. Тимків // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 170-175. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто етнодизайн як інноваційну форму розвитку традиційного декоративно-прикладного мистецтва. Проаналізовано шляхи вдосконалення навчального процесу ВНЗ України з підготовки художників-дизайнерів у галузі декоративно-прикладного мистецтва. Розкрито особливості підготовки студентів зі спеціалізацій «Етнодизайн предметного середовища», «Етнодизайн одягу і художніх виробів (аксесуарів)». Визначено основні принципи організації занять з етнодизайну.

Рассмотрен этнодизайн как инновационная форма развития традиционного декоративно-прикладного искусства. Проанализированы пути совершенствования учебного процесса в ВУЗ Украины по подготовке художников-дизайнеров в сфере декоративно-прикладного искусства. Раскрыты особенности подготовки студентов специализаций «Этнодизайн предметной среды», «Этнодизайн одежды и художественных изделий (аксесуаоров)». Определены главные принципы организации занятий по этнодизайну.

The problems of the ethno design are examined in the article, as an innovative form of development of the traditional decoratively applied art. The ways of educational process improvement of institutes are analyzed from preparation of artists-designers in industry of the modern applied art.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ129.053 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Панковський В. Б. 
Кістяна і рогова індустрії доби пізньої бронзи в Північному Причорномор'ї : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.04 / В. Б. Панковський; НАН України, Ін-т археології. - К., 2012. - 15 с. - укp.

Вперше репрезентовано щонайповніше систематизоване зведення виробів, що походять з поселень та поховань тваринників і землеробів, які жили у II тис. до н. е. від гирла Дунаю до Приазов'я. Ураховано відомості щодо 1 329-ти предметів (знарядь, приладів, приладдя, начиння, зброї та снастей, аксесуарів костюму, прикрас і фурнітури) та інших продуктів обробки кістки, цільного та порожнистого рогу з 140-ка пам'яток сабатинівської та білозерської культур. Використано численні порівняльні матеріали, застосовано сучасні методи структурно-сировинного, технологічного та функціонального аналізів, розроблено класифікацію та типологію, на яких грунтується концепція функціональних взаємин індустрій у культурогенезі пізньої бронзової доби.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т495 + Т4(45УКР7)26-47

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА395256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Саєнко Т. 
Навчання майбутніх вчителів хореографії створенню сценічних костюмів за мотивами народного вбрання / Т. Саєнко // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 88-92. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність ознайомлення майбутніх учителів хореографії з основами етнодизайну. Визначено шляхи навчання студентів створення сценічних костюмів (СК) за мотивами народного вбрання. Поняття СК дефінійовано як комплекс одягу на людині, грим, зачіска та аксесуари, подані в ракурсі конкретного сценічного персонажа - образу в рамках конкретного хореографічного дійства. Розкрито зміст та наведено тематичний план навчальної дисципліни "Народний костюм та сценічне оформлення", метою якого є професійна підготовка студентів до викладацької роботи в ЗОШ та спеціалізованих мистецьких закладах: усвідомлення студентами різновиду народного мистецтва - костюма - за сучасних культурно-освітніх умов, набуття знань у галузі українського народного костюма та народних костюмів країн світу, навчання педагогічних технологій тощо. Відзначено, що застосування модульно-рейтингової системи навчання забезпечує обов'язкову для мистецьких дисциплін аудиторну роботу студентів під керівництвом викладача.

Обоснована необходимость ознакомления будущих учителей хореографии с основами этнодизайна. Понятие "СК" дефинировано как комплекс одежды на человеке, грим, прическа и аксессуары, представленные в ракурсе конкретного сценического персонажа - образа в рамках конкретного хореографического действа. Раскрыто содержание и приведен тематический план учебной дисциплины "Народный костюм и сценическое оформление", целью которого является профессиональная подготовка студентов к преподавательской работе в СОШ и специализированных художественных заведениях: осознание студентами разновидности народного искусства костюма, приобретение знаний в области украинского народного костюма и народных костюмов стран мира, обучение педагогическим технологиям и т.д. Отмечено, что применение модульно-рейтинговой системы обучения обеспечивает обязательную для художественных дисциплин аудиторную работу студентов под руководством преподавателя.

The article is devoted to the question of ethnodesign basis presentation while future dance teacher's education. The author proposes the methods of learning of stage costumes making. Elaborated by the motives of world countries folk costumes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ32 р(4УКР)31 + Щ126.63(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мохірєва Ю. 
Навчання студентів використанню традиційних складових полтавського художнього розпису в етнодизайні / Ю. Мохірєва // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 78-83. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Доведено, що професійну компетентність учителя можна вдосконалити шляхом доповнення змістового компоненту професійного навчання вивченням полтавського художнього розпису (ПХР). Розкрито методи навчання майбутніх учителів образотворчого мистецтва (ОМ) використання традиційних складових ПХР в етнодизайні. Зазначено, що ПХР застосовується у різних видах етнодизайну: у дизайні інтер'єру, одягу та аксесуарів, побуту, у графічному дизайні, сучасному живописі. Підсумовано, що поглиблене вивчення студентами мистецтва ПХР дерев'яних виробів сприяє формуванню національного світогляду, усвідомленню багатоманітності світової культури та відчуттю власної унікальності, слугує засобом пізнання себе та довкілля, значно підвищує рівень професійної майстерності майбутніх учителів ОМ. Подальшу роботу рекомендовано спрямувати на поповнення бази даних традиційних елементів ПХР, на розширення меж застосування естетики ПХР у сучасному дизайні.

Доказано, что профессиональную компетентность учителя можно усовершенствовать путем дополнения содержательного компонента профессионального обучения изучением полтавской художественной росписи (ПХР). Раскрыты методы обучения элементам ПХР будущих учителей изобразительного искусства (ИИ). Указано, что ПХР применяется в различных видах этнодизайна: в дизайне интерьера, одежды и аксессуаров, быта, в графическом дизайне современной живописи. Подытожено, что углубленное изучение студентами искусства ПХР деревянных изделий способствует формированию национального мировоззрения, осознанию многообразия мировой культуры и чувству собственной уникальности, служит средством познания себя и окружающей среды, значительно повышает уровень профессионального мастерства будущих учителей ИИ. Дальнейшую работу рекомендовано направить на пополнение базы данных традиционных элементов ПХР, на расширение границ применения эстетики ПХР в современном дизайне.

Art education Modernisation means professional level of art evaluation. Professional competence of the teacher can be improved by Poltava art coloring studying while professional education of future art teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.6 + Щ120.806.3(4УКР-4ПОЛ) + Щ129.8(4УКР-4ПОЛ) + Ж182 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Остапенко М. А. 
Скіфська антропоморфна стела із Запоріжжя / М. А. Остапенко, І. В. Панченко // Археологія. - 2014. - № 2. - С. 60-64. - Бібліогр.: 64 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т493.4 + Т4(45УКР)273.1-434

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14310 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Кучер С. Л. 
Композиція українського народного одягу як джерело вивчення основ етнодизайну / С. Л. Кучер // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 153-160. - Бібліогр.: с.160 (7 назв) - укp.

Розглянуто типові риси українського національного етностилю. Розкрито проблеми ознайомлення майбутніх учителів технології з особливими рисами національного етнодизайну. Наголошено, що поряд з опануванням основ психолого-педагогічних дисциплін студенти повинні досконало оволодіти різноманітними спеціальними технологіями, особливо художньо-практичного спрямування. Подано пропозиції щодо вивчення основ етнодизайну: ознайомлення з композицією національного костюму; виготовлення традиційного вбрання на основі багатовікової технології; трансформація ідей українського народного одягу в дизайні сучасного вбрання та аксесуарів. На конкретних прикладах занять з конструювання одягу доведена необхідність дотримуватися послідовності й наступності у виборі змісту навчального матеріалу, поступово переходити від теоретичного до практичного й творчого вивчення.

Рассмотрены типичные черты украинского национального этностиля. Раскрыты проблемы ознакомления будущих учителей технологии с особыми чертами национального этнодизайна. Отмечено, что наряду с овладением основ психолого-педагогических дисциплин студенты должны в совершенстве овладеть различными специальными технологиями, особенно художественно-практического направления. Представлены предложения по изучению основ этнодизайна: ознакомление с композицией национального костюма; изготовление традиционной одежды на основе многовековой технологии; трансформация идей украинской народной одежды в дизайне современного наряда и аксессуаров. На конкретных примерах занятий по конструированию одежды доказана необходимость придерживаться последовательности и преемственности в выборе содержания учебного материала, постепенно переходить от теоретического к практическому и творческого изучения.

Typical traits of Ukrainian national ethnic style are dwelled upon. Issues of introducing future technologies teachers to specific features of national ethnic design are revealed. It is stressed, that along with mastering the basics of psychological and pedagogical disciplines the students should perfectly master various special technologies, especially the ones of artistic-practical kind. Suggestions on studying the basics of ethnic design are presented: introduction to design of national costume; making traditional clothes based on centuries-old technology; transformation of ideas of Ukrainian national clothes in design of modern clothes and accessories.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ126.62

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Яшкіна О. І. 
Онлайн-маркетингове дослідження факторів конкурентоспроможності підприємств на ринку комп'ютерних аксесуарів / О. І. Яшкіна, А. В. Мельник // Бізнес Інформ. - 2017. - № 4. - С. 417-421. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - виявлення факторів конкурентоспроможності підприємств на ринку комп'ютерних аксесуарів (КА) (на прикладі магазину "ЗОНА51") та пропозиція певних дій щодо створення та посилення конкурентних переваг. Досліджено основні конкуренти підприємства, які пропонують КА, та основні вподобання споживачів під час вибору КА ігрової спрямованості. У результаті дослідження було з'ясовано, що головними факторами конкурентоспроможності підприємств на ринку КА є ціна й активні інтернет-комунікації. Також для специфічних видів товарів важливо використовувати такі види комунікативних каналів, як "сарафанне радіо". Цільова аудиторія продукції, яка аналізувалася, є молоддю, тому для активних комунікацій також важливо розміщувати рекламу ресурсів біля місць скупчення молоді. У подальших дослідженнях варто розглянути фактори конкурентоспроможності Інтернет-магазинів, які мають іншу спрямованість.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.33-13 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Проців О. 
З історії мисливської зброярської фірми А. Дзіковського у Львові кінця XIX - початку XX століття / О. Проців // Краєзнавство. - 2018. - № 3. - С. 140-149. - Бібліогр.: 149 назв. - укp.

Ефективність галузі мисливського господарства тісно пов'язана з іншими галузями суспільного виробництва. Однією з найважливіших напрямів було й залишається виробництво знарядь, які забезпечують ефективне та гуманне добування дичини. Тому актуальним на цей час залишається історичний досвід організації виробництва, торгівлі та ремонту мисливської зброї Галичини кінця XIX - початку XX ст. В результаті опрацювання історичної фахової та публіцистичної літератури виявлено, що одним з найкращих прикладів ведення ефективного мисливського зброярського бізнесу досліджуваного періоду був львівський зброяр Альфред Дзіковський. Про успішність його справи свідчать чисельні похвальні грамоти та медалі. Встановлено, що для реклами Альфред Дзіковський користувався послугами спеціалізованої мисливської періодики - часопису "Ловець", "Господарський календар", "Календар Галичанин", "Мисливський та рибальський календар", газети "Огляд" та "Львівської газети". Крім зброї власного виготовлення фірма торгувала зброєю та амуніцією відомих зброярських фірм: "Лефоше" (Lefaucheux), "Ланкастер" (Lancaster), "Кольт", "Teschner", "Dreyseg". Крім зброї та амуніції торгували також й супровідними товарами - зброярським маслом, манками, спеціалізованими мисливськими торбами та іншими аксесуарами. Історичний досвід організації мисливського зброярства Альфреда Дзіковського є цінним для сучасних його послідовників з огляду на застосування його форм та методів організації бізнесу, а саме: реклами виробів через участь в тогочасних спеціалізованих виставках, рекламу у засобах масової інформації, через особливості організації сімейного бізнесу, організаційне реформування, використання торгової марки після смерті засновника.


Індекс рубрикатора НБУВ: П711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ткачук Т. В. 
Іноземні впливи на розвиток жанру українського дитячого портрету доби Бароко / Т. В. Ткачук // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2017. - Вип. 24. - С. 22-26. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто особливості художнього образу дитини в українському живописі ХVII - ХVIII століть. Проаналізовано майже десять творів, розглянуті елементи зачіски, одягу, а також аксесуари відомих портретів доби бароко з вітчизняних колекцій. Виявлені художні особливості зображення дітей з привілейованих родин у парадному портреті. Відзначено італійські та французькі впливи на розвиток означеного жанру на наших теренах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ147.53(4УКР)5-342-1(4/8)

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ільченко Н. Б. 
Розвиток роздрібних торговельних мереж мас-маркет сегмента індустрії моди в Україні / Н. Б. Ільченко, В. Є. Войнілович // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11. - С. 407-416. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проведено дослідження особливостей розвитку національних і локальних роздрібних торговельних мереж мас-маркет сегмента моди в Україні; а також міжнародних роздрібних мереж у сегменті мас-маркет. Проаналізовано структуру роздрібного товарообороту одягу та взуття за 1 півріччя 2019 р., що реалізуються через роздрібні торговельні мережі та які виробляються на території України. Відповідно розподіл складає: одяг - 8,4 %, взуття - 3,8 %. Визначено переваги та недоліки мас-маркет моди. Запропоновано і побудовано піраміду моди основних національних і локальних роздрібних торговельних мереж, а також міжнародних, які спеціалізуються на продажу одягу, взуття та аксесуарів в Україні в мас-маркет сегменті. Доведено, що всі торговельні марки індустрії моди можуть бути умовно поділені на 5 сегментів: ціна, товарооборот, ексклюзивність, якість, рівень обслуговування. Запропонована піраміда ілюструє ексклюзивність і якість, у верхньому куті піраміди розміщені ті роздрібні торговельні мережі, в яких, крім лінійки в частині "високої моди", є ще лінії готового одягу. Якщо порівняти цю піраміду з пірамідою Маслоу, то можна стверджувати, що цей сегмент відповідає потребі самореалізації. До другого сегмента, який відповідає піраміді Маслоу, відносять естетичні потреби, спрямовані на визначення гармонії та краси. Відповідно, чим дорожче торговельні марки (бренди), тим вище вершина піраміди, знизу знаходяться бренди низького цінового сегмента. Згідно з проведеним дослідженням визначено, що мода мас-маркет спрямована більше на молодість і красу: цільовий сегмент цієї аудиторії є віковим і орієнтований в основному на споживачів 18 - 30 років. Визначено, що ринок індустрії моди швидко зростає завдяки використанню цифрових каналів цієї вікової категорії споживачів. Доведено, що великою проблемою розвитку міжнародних роздрібних торговельних мереж індустрії моди, що існують на ринку України, є завищення цін на ідентичний товар, який продається в інших країнах світу, і, як результат, це істотно впливає на формування попиту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.986 + У9(4УКР)421.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Овсієнко А. 
Зовнішній вигляд як запорука позитивного іміджу ділової людини / А. Овсієнко // Соціум. Документ. Комунікація. Сер. Філол. науки. - 2019. - Вип. 7. - С. 160-172. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Зовнішній вигляд і манери поведінки виявляються у сукупності, створюючи образ людини, який оцінює оточення. Образ, який свідомо формується з розрахунком на сприйняття його іншими, називають іміджем - це узагальнений та емоційно забарвлений образ конкретного об'єкта, що існує в масовій свідомості. Практика ділового етикету свідчить, що імідж формується як на основі реальної поведінки людини, так і під впливом оцінок та думок інших. Розглянуті основні питання, що стосуються проблеми формування іміджу ділової особи, розкрито поняття "ділова людина" яка насамперед пов'язана з особистістю, якій властиві специфічні утворення, що обумовлюють способи взаємодії ділової людини з навколишнім середовищем і проявляються в її поведінці за будь-яких умов і обставин. Висвітлено імідж, як індивідуальний образ людини або явища, який створюється завжди з певною метою: щоб справити приємне враження на оточуючих людей, з метою досягнення успіху в особистому житті, кар'єрі, просування на службі, ефективного спілкування з людьми, забезпечити особистісного та духовного росту тощо. імідж має зовнішню форму (одяг, манери поведінки) і внутрішній зміст (провідну ідею), про взаємовідповідність, динамічну єдність і рівновагу яких потрібно дбати постійно. Підкреслене зростаюче значення проблеми формування іміджу в житті суспільства і окремої людини. Розглянуто фактори, що впливають на формування уявлення людини про самому себе. Визначено, що привабливий імідж невіддільний від знання ділового етикету та впевненого володіння відповідними навичками. Підкреслено значення кольору і малюнку ділового костюма, особливості вибору і деталі фасону ділового одягу. Взуття в іміджі ділової людини, місце аксесуарів для підтримання образу. Висвітленні основні правила виконання макіяжу: тону і кольору. Саме одяг розповідає про соціальний статус, про характер ділової людини, і навіть говорить співрозмовникові про те, який сьогодні настрій в особи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю717.7

Шифр НБУВ: Ж74618:Філол.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Фролов І. В. 
Авторська колекція сучасного одягу: методи створення та засоби ідентифікації : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.07 / І. В. Фролов; Київський національний університет технологій та дизайну. - Київ, 2021. - 20 c. - укp.

Розроблено асортиментну структуру авторської колекції сучасного одягу та аксесуарів. Визначено основні етапи проектування колекції одягу люксового сегменту: розробка концепту, формування асортиментної матриці, побудова асортиментних рядів та капсул колекції; наведено процес реалізації та впровадження авторської колекції сучасного одягу. Запропоновано методи створення колекції одягу люксового сегменту та відповідну методологію формування бренда - досліджено та охарактеризовано чинники брендингової діяльності вітчизняних бренд-орієнтирів (позитивні та негативні). Розроблено авторську модель брендингу із виявленням критеріїв потенційних можливостей ринку, аналізу бізнес-конкурентів і психолого-економічного аспекту купівельної спроможності українського споживача. Виявлено потреби споживачів у сегменті модних новинок та визначено цільову аудиторію бренда FROLOV. Досліджено рекламні комунікаційні канали "бренд-споживач", принципи діяльності PR-кампанії власного бренда, виділено основні напрями її здійснення. На підставі проведених досліджень автором узагальнено, систематизовано та класифіковано закономірності розвитку світової індустрії моди, теоретично обґрунтовано та практично реалізовано процеси створення авторської колекції сучасного одягу та аксесуарів, розроблено власний бренд FROLOV, який активно працює і розвивається на українському та європейському ринках моди.


Індекс рубрикатора НБУВ: М4-22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448077 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського