5. |
Vishnevsky A. S. Paradigmatic basics of strategic management = Парадигмальні основи стратегічного управління / A. S. Vishnevsky // Екон. вісн. Донбасу. - 2015. - № 4. - С. 146-150. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.Досліджено світоглядні передумови формування стратегії та використання стратегічного управління в компаніях, організаціях та установах. Для цього розглянуто сучасну структуру стратегії, як продукт суб'єкт-об'єктних відносин в просторово-часовому континуумі. Сформульовано і доведено гіпотезу залежності стратегічного управління від світоглядних інтерпретацій його окремих елементів. Продемонстровано неможливість зародження стратегічного управління (в сучасному його розумінні) в епоху, що передувала модерну, і обгрунтовано його формування в межах логіки модерну. Поставлено під сумнів можливість адекватного застосування сучасних підходів до стратегічного управління в рамках подальшого укорінення логіки постмодерну, яка передбачає перегляд суб'єкт-об'єктних відносин та зміщення реального простору в бік віртуального. У заключній частині розглянуто можливості адаптації сучасного стратегічного управління до логіки постмодерну. Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
6. |
Vishnevsky A. V. Automated music composing with normal random numbers distribution as "Informational DNA" sequencing = Автоматизована композиція музики з нормальним розподілом випадкових чисел як секвенсування "інформаційної ДНК" / A. V. Vishnevsky // Наукоєм. технології. - 2019. - 42, № 2. - С. 177-183. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.У геномі людини приблизно 3 мільярди пар основ, повний набір дезоксирибонуклеїнової кислоти (ДНК), що складається з двох скручених парних ланцюжків, складається з чотирьох нуклеотидних основ - аденіну (А), тиміну (Т), гуаніну (G) і цитозину (C). У той же час хроматична музична гамма складається з дванадцяти нот, що утворюють 12-тональний лад, який сьогодні є ладом, що найбільш часто використовується у західній музиці. Ясно, що ці 12 тонові послідовності можна інтерпретувати як свого роду послідовність "інформаційних нуклеотидів ДНК". Це підхід, який може змінити сприйняття музики для слухача і допомогти складати більш інтелектуальну, концептуальну музику для композитора. Біотехнічна автоматизована система керування (БАСК) для написання музики допомагає композитору створювати музику з меншими зусиллями, завдяки цьому приділяти більше уваги нюансам і в той же час загальній якості складаної музики. Узагальнена структурна схема БАСК складається з трьох основних блоків: A - програмне забезпечення на основі нейронної мережі "Aquarius"; В - композитор (людина); L - слухач або пацієнт музично-терапевтичного впливу. Всі три компоненти нероздільні, елементи C і A створюють взаємозалежність, оскільки вони весь час взаємодіють між собою в процесі створення музики. Вони також впливають на елемент L, оскільки цей елемент, безсумнівно, є об'єктом впливу БАСК. Випадковий музичний сигнал створюється за допомогою стандартних функцій C ++ rand () і srand (). У БАСК "Aquarius" донині використовувались лише рівномірно розподілені випадкові числа. Але щоби поліпшити продуктивність, розширити можливості вибору необхідного інструментарію для музичної композиції, можна, звичайно, ввести різні розподіли, такі як нормальний, пуасонівский, експоненційний, вейбулівський, логонормальний, дискретний, кусочно-постійний, кусочно-лінійний і т. д. Код c ++ для нормального розподілу дозволяє генерувати випадкові числа, керовані двома основними параметрами - математичним очікуванням і середньоквадратичним відхиленням. Цей код вставлено в основний код БАСК, і з його допомогою була отримана нова стохастична музика. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.58 + Щ310.34 + З970.65
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100325 Пошук видання у каталогах НБУВ
|