Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Ярая Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Ярая Т. 
Професійна підготовка майбутніх практичних психологів до роботи зі студентами з обмеженими можливостями як предмет психологічного аналізу / Т. Ярая // Наука і освіта. - 2011. - № 3. - С. 111-113. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано сутність поняття "підготовка" майбутніх практичних психологів до фахової діяльності в сучасних психолого-педагогічних дослідженнях. Розглянуто етапи та періоди професійного становлення майбутніх фахівців з позиції різних дослідників, вимоги до змісту професійної підготовки майбутніх практичних психологів. Зазначено, що професійна підготовка майбутніх практичних психологів до роботи зі студентами з обмеженими можливостями - це процес формування спеціаліста нового типу, який здатен швидко та адекватно реагувати на різноманітні змінювані процеси, що постійно відбуваються в нашому суспільстві, компетентно вирішувати проблеми, що виникають під час його трудової діяльності.

Проанализировано сущность понятия "подготовка" будущих практических психологов к профессиональной деятельности в современных психолого-педагогических исследованиях. Рассмотрены этапы и периоды профессионального становления будущих специалистов с позиции различных исследователей, требования к содержанию профессиональной подготовки практических психологов. Отмечено, что профессиональная подготовка будущих практических психологов к работе со студентами с ограниченными возможностями - это процесс формирования специалиста нового типа, который способен быстро и адекватно реагировать на различные изменяемые процессы, постоянно происходящие в нашем обществе, компетентно решать проблемы, возникающие при его трудовой деятельности.

Analyzed the essence of the concept of "training" for future practical psychologists for professional careers in contemporary psychological and educational research. The stages and periods of professional development of future professionals with the positions of various scholars, the requirements for the content of the practical training of psychologists. It is noted that the training of future psychologists to practice working with students with disabilities - is the process of forming a new type ofspecialist who is able to quickly and adequately respond to the various modifiable processes are constantly occurring in our society, the competence to solve problems arising in his work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ярая Т. А. 
Особистісна готовність майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. А. Ярая; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20, [1] c. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз наукових підходів до дослідження проблеми готовності майбутніх психологів до професійної діяльності. Визначено зміст, структуру (когнітивний, мотиваційно-почуттєвий, поведінковий компоненти), критерії, показники та рівні (високий, середній, низький) сформованості особистісної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Експериментально виявлено особливості сформованості професійно важливих якостей особистості (емпатії, толерантності, емоційної стійкості, психологічної проникливості, комунікативної компетентності), що входять до складу компонентів особистісної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти та переважання низького та середнього рівнів на всіх етапах. На основі створеної моделі формування особистісної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти теоретично обгрунтовано й апробовано розвивальну програму з формування особистісної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Доведено необхідність її впровадження в процес підготовки майбутніх психологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА408729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ярая Т. А. 
Готовность психологов к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования / Т. А. Ярая // Гуманіт. науки. - 2014. - № 2. - С. 104-108. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Рассмотрена проблема личностной готовности психологов к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования. Раскрыто содержание понятия "личностная готовность к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования", определена структура исследуемого феномена, критерии и показатели оценки его сформированности. Приведены результаты исследования личностной готовности психологов к осуществлению профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования на этапах подготовки и осуществления профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.1 + Ю940

Рубрики:


      
Категорія:    
4.

Ярая Т. А. 
Формы помощи студентам с ограниченными возможностями здоровья в процессе адаптации к условиям обучения / Т. А. Ярая // Гуманіт. науки. - 2015. - № 2. - С. 65-70. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрена проблема адаптации студентов с ограниченными возможностями здоровья и инвалидностью. Раскрыты факторы, затрудняющие действие адаптационных механизмов указанной категории студентов, и предложены средства их оптимизации. Внимание уделено проблеме психологического сопровождения, которая выступает специфической формой помощи студентам с инвалидностью как на этапе вхождения в образовательный процесс, так и в процессе профессиональной подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського