Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (18)
Пошуковий запит: (<.>A=Чубарук О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Клокар Н. І. 
Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту : Навч.-метод. посіб. / Н. І. Клокар, О. В. Чубарук, І. Г. Осадчий, О. П. Вітюк, Т. Л. Саливон; Упр. освіти і науки Київ. облдержадмін. Київ. облас. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Біла Церква : КОІПОПК, 2004. - 260 c. - укp.

Розглянуто проблеми організації та змісту діяльності наукових лабораторій як структурних підрозділів КОІПОПК. Висвітлено теоретико-прикладні аспекти їх діяльності, особливості організації науково-методичної роботи та впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний та управлінський процеси. Розглянуто особливості функціонування закладів освіти нового типу (ліцеїв і гімназій) та профільного навчання, а також можливості використання інформаційних технологій в освітньому процесі. Розроблено педагогічну систему культурологічного розвитку дітей та шкільної молоді. Обгрунтовано доцільність використання особистісно-орієнтованого підходу та інтерактивних технологій навчання за сучасних умов.

Рассмотрены проблемы организации и содержания деятельности научных лабораторий как структурных подразделений КОИПОПК. Освещены теоритеко-прикладные аспекты их деятельности, особенности организации научно-методической работы и внедрения инновационных технологий в учебно-воспитательный и управленческий процессы. Рассмотрены особенности функционирования образовательных учреждений нового типа (лицеев и гимназий) и профильного обучения, а также возможности использования информационных технологий в образовательном процессе. Разработана педагогическая система культурологического развития детей и школьной молодежи. Обоснована целесообразность использования личностно-ориентированного подхода и интерактивных учебных технологий в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 р + Ч489.516

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чубарук О. В. 
Тестове оцінювання на заняттях з української мови: теорія і практика : Метод. посіб. / О. В. Чубарук, Л. М. Соболь, І. І. Стаднюк, І. І. Смаглюк, В. А. Баранова; Упр. освіти і науки Київ. облдержадмін. - Біла Церква : КОІПОПК, 2003. - 184 c. - укp.

Розглянуто сучасні наукові підходи щодо підготовки систем тестових завдань. Наведено відомості про історію виникнення та розвитку методу тестового контролю, визначено доцільність і перспективи його застосування як засобу педагогічної діагностики за сучасних умов. Охарактеризовано різні види тестів, встановлено показники якості та вимоги щодо їх розробки. Наведено тестові завдання з української мови для визначення рівня знань учнів на початковому етапі вивчення теми, а також для тематичного оцінювання мовних вмінь і навичок школярів.

Рассмотрены современные научные подходы к формированию систем тестовых заданий. Приведены сведения об истории возникновения и развития метода тестового контроля, показаны целесообразность и перспективы его применения как средства педагогической диагностики в современных условиях. Охарактеризованы различные виды тестов, установлены критерии качества и требования к их разработке. Приведены тестовые задания по украинскому языку для определения уровня знаний учеников на начальном этапе изучения темы, а также для тематического оценивания языковых умений и навыков школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.0

Шифр НБУВ: ВА666613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чубарук О. В. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення української мови і літератури : наук.-метод. посіб. / О. В. Чубарук, В. В. Воробцова, Т. Л. Салівон, Т. А. Якименко, Л. В. Братусь, Л. В. Йовбак; Голов. упр. освіти і науки Київ. облдержадмін., Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - 2-ге вид., доповн. - Біла Церква : КОІПОПК, 2007. - 115 c. - укp.

Розкрито науково-методичні засади використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення української мови та літератури. Проаналізовано моделі організації навчального процесу з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено передумови формування навчального середовища закладів освіти. Охарактеризовано дидактичну блок-схему системи навчання мови з використанням комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання. Описано систему роботи щодо підготовки педагогів закладів освіти до розробки навчальних занять з мультимедійним супроводом у класах інформаційно-комунікаційних технологій. Висвітлено класифікацію сучасних засобів навчання за дидактичним призначенням, специфікою створення і напрямами дидактичного використання у навчально-виховному процесі.

Раскрыты научно-методические основы использования информационно-коммуникационных технологий в процессе изучения украинского языка и литературы. Проанализированы модели организации учебного процесса с использованием средств информационно-коммуникационных технологий. Определены предпосылки формирования учебной среды образовательных заведений. Охарактеризована дидактическая блок-схема системы обучения языка с использованием компьютерно-ориентированных средств обучения. Описана система работы относительно подготовки педагогов образовательных заведений к разработке учебных занятий с мультимедийным сопровождением в классах информационно-коммуникационных технологий. Освещена классификация современных средств обучения по дидактическому назначению, специфике создания и направлениями дидактического использования в учебно-воспитательном процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.2 + Ш5(4УКР)р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС45004/з додат.CDR933 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чубарук О. В. 
Методичне забезпечення діяльності педагогічних працівників дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів щодо роботи з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку : Наук.-метод. посіб. / О. В. Чубарук, Т. М. Луценко, Л. А. Пєтушкова, О. В. Татаринцев, А. О. Седеревічене; Упр. освіти і науки Київ. облдержадмін. - Біла Церква, 2006. - 124 c. - Бібліогр.: с. 123-124. - укp.

Висвітлено організаційно-методичні аспекти впровадження інклюзивної освіти. Наведено методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу з учнями, що мають порушення психофізичного розвитку, досліджено особливості їх соціалізації. Розроблено завдання та викладено сучасні підходи щодо організації навчально-пізнавальної діяльності учнів з затримкою психічного розвитку на заняттях з математики та української мови. Досліджено процес формування особистості даної категорії дітей. Показано доцільність створення батьківських клубів родин дітей з вадами психофізичного розвитку, обгрунтовано необхідність їх педагогічної підтримки. Встановлено ефективність впровадження інклюзивної моделі освіти в загальноосвітній простір (зокрема, проаналізовано досвід навчально-виховної роботи в ЗОШ I - III ступенів N 15 та N 20 м. Біла Церква). Розроблено реабілітаційні програми та дидактичні ігри для навчання дітей з особливими потребами.

Освещены организационно-методические аспекты внедрения инклюзивного образования. Приведены методические рекомендации по организации учебно-воспитательного процесса с учащимися с нарушениями психофизического развития, исследованы особенности их социализации. Разработаны задания и изложены современные подходы к организации учебно-познавательной деятельности учащихся с задержкой психического развития на занятиях по математике и украинскому языку. Исследован процесс формирования личности данной ктегории детей. Показана целесообразность создания родительских клубов семей детей с нарушениями психофизического развития, обоснована необходимость их педагогической поддержки. Показана эффективность внедрения инклюзивной модели образования в общеобразовательное пространство (в частности, проанализирован опыт учебно-воспитательной работы ООШ I - III степеней N 15, N 20 г. Белая Церковь). Разработаны реабилитационные программы и дидактические игры для обучения детей с особыми потребностями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС42549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Клокар Н. І. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності та навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу : [посібник] / Н. І. Клокар, О. П. Вітюк, В. М. Захлюпаний, О. В. Чубарук, Д. А. Гуманицький, Н. А. Сарацинська; Голов. упр. освіти і науки Київ. облдержадмін. - Біла Церква : КОІПОПК, 2008. - 104 c. - укp.

Висвітлено результати діяльності наукової лабораторії інформаційних технологій навчання Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів з питання створення конкурентоспроможного навчального закладу на засадах комплексного використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності та навчально-виховному процесі. Розроблено й апробовано діагностично-проектуючий комплекс "Універсал" та комп'ютерно-діагностичний комплекс "Персонал", запропоновано методику створення сайту загальноосвітнього навчального закладу. Визначено основні напрями довідково-статистичного й інформаційно-аналітичного забезпечення роботи закладу освіти. Проаналізовано особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у школі I ступеня. Наведено рекомендації щодо організації діяльності інформаційно-аналітичного центру навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу.

Освещены результаты деятельности научной лаборатории информационных учебных технологий Киевского областного института последипломного образования педагогических кадров по вопросам создания конкурентоспособного учебного заведения на основе комплексного использования информационно-коммуникационных технологий в управленческой деятельности и учебно-воспитательном процессе. Разаработан и апробирован диагностически-проектирующий комплекс "Универсал" и компьютерно-диагностический комплекс "Персонал", приведена методика создания сайта общеобразовательного учебного заведения. Определены основные направления справочно-статистического и информационно-аналитического обеспечения работы образовательного заведения. Проанализированы особенности использования информационно-коммуникационных технологий в школе I степени. Обоснованы рекомендации по организации деятельности информационно-аналитического центра учебно-воспитательной работы общеобразовательного учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 р + Ч421.253 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Клокар Н. І. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітньому навчальному закладі / Н. І. Клокар, О. В. Чубарук, В. М. Захлюпаний, Н. А. Колесник, З. В. Оксьоненко; ред.: Н. І. Клокар, О. В. Чубарук; Голов. упр. освіти і науки Київ. облдержадмін., Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів, Ірпін. ЗОШ I - II ступенів № 13. - Біла Церква : КОІПОПК, 2012. - 123 c. - укp.

Розглянуто напрями застосування інформаційно-комунікаційних технологій у ЗНЗ. Висвітлено досвід їх використання у системі роботи шкільного бібліотекаря з читачем, а також діагностично-проектувального комплексу "Універсал" у роботі практичного психолога. Описано нові засоби реалізації професійного консультування учнів. Показано можливості використання інформаційних технологій у процесі вивчення світової літератури, іноземної мови, математики, фізики, астрономії, а також у виховній роботі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768608 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського