Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Цяпець Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Цяпець С. В. 
Особливості адаптації до навчальних навантажень студентів молодших курсів протягом навчального року залежно від властивостей психофізіологічних функцій / С. В. Цяпець, В. П. Фекета, В. В. Барнада, Т. О. Студеняк, Г. Б. Цяпець // Фізіол. журн. - 2006. - 52, № 2. - С. 83. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*739.177.54в2:Ю9 + Ю933с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Цяпець Г. Б. 
Функціональний стан автономної нервової системи та готовність до навчання в школі у одно- та двомовних дітей / Г. Б. Цяпець // Фізіол. журн. - 2008. - 54, № 3. - С. 74-80. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Проведен анализ вариабельности сердечного ритма и определена готовность к школе по тесту Керна - Йерасика у одно- и двуязычных детей. Установлено, что билингвалы в начале учебного года имеют большие адаптационные резервы, чем их ровесники-монолингвалы. Высокая готовность к школе коррелирует с высоким адаптационным резервом относительно активности регуляторной системы, что свидетельствует о необходимости адекватной и своевременной подготовки детей к школе для облегчения процесса адаптации и уменьшения напряжения организма к физиологической норме.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*739.1 + Ш100.52 + Ш100.735

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Цяпець Г. Б. 
Роль автономної нервової системи у адаптації до навчального процесу одно- та двомовних дітей молодшого шкільного віку : автореф. дис. ... канд. біол. наук : 03.00.13 / Г. Б. Цяпець; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2011. - 19 c. - укp.

Вивчено роль автономної нервової системи в адаптації до навчального процесу (НП) моно- та білінгвалів молодшого шкільного віку. Зазначено, що двомовність (за умови навчання на першій мові для учня та готовності дітей до школи) сприяє оптимальній адаптації першокласників до НП. Показано, що білінгвали в українській школі й угорці в угорській школі характеризуються більш стабільною регуляцією автономних функцій протягом року у спокої порівняно з іншими групами першокласників з тенденцією до наростання симпатичних впливів до кінця навчального року (НР). Доведено, що незалежно від моно- та білінгвізму НП протягом НР забезпечує до нівелювання відмінностей у швидкості реакції та якісної обробки простої інформації; на відміну від монолінгвалів, білінгвали в українській та угорській школах збільшують швидкість обробки великих об'ємів складної інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р731.96 + Ю983.513.2-922

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377811 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського