Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Цимбалюк І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Цимбалюк І. М. 
Психологічне консультування та корекція : Навч. посіб. / І. М. Цимбалюк. - Рівне : ЦНТІ, 2001. - 111 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Висвітлено складові психоконсультативного процесу. Викладено практичні аспекти психокорекційної допомоги. Визначено психодинамічний напрямок консультативної психології та поведінковий напрямок у психотерапії та консультуванні. Досліджено спеціальні проблеми психологічного консультування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949я73 + Р357я73

Шифр НБУВ: ВА610027 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Цимбалюк І. М. 
Підвищення професійної кваліфікації: психологія педагогічної праці : Науково-метод. посіб. для підгот. і підвищення кваліфікації пед. кадрів / І. М. Цимбалюк. - Рівне : ЦНТЕІ, 2001. - 108 c. - Бібліогр.: с. 105-108. - укp.

Висвітлено питання системного аналізу психологічних аспектів педагогічної праці. Розглянуто структуру професійної діяльності педагога, психологію стосунків і роль особистості вчителя у навчально-виховному процесі. Викладено основи педагогічного спілкування. Вивчено проблему педагогічних конфліктів, запропоновано шляхи їх подолання. Досліджено педагогічну техніку як елемент майстерності вихователя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42 + Ю940.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лега Ю. Г. 
Концептуальні засади підготовки менеджерів вищої кваліфікації / Ю. Г. Лега, В. В. Мельник, І. М. Цимбалюк; Черкас. держ. технол. ун-т. - Черкаси, 2003. - 107 c. - Бібліогр.: 264 назв. - укp.

Висвітлено результати теоретичного аналізу концептуальних засад наукового управління. Викладено класичні підходи до вивчення управлінської діяльності, розглянуто соціально-педагогічні умови підготовки менеджерів вищої кваліфікації. Запропоновано функціонально-діяльнісний підхід до удосконалення професійних умінь та визначення прогностичних рівнів професійної кваліфікації у процесі підготовки менеджерів вищої кваліфікації.

Освещены результаты теоретического анализа концептуальных основ научного управления. Изложены классические подходы к изучению управленческой деятельности, рассмотрены социально-педагогические условия подготовки менеджеров высшей квалификации. Предложен функционально-деятельностный подход к усовершенствованию профессиональных умений и определения прогностических уровней профессиональной квалификации в процессе подготовки менеджеров высшей квалификации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321р3

Шифр НБУВ: ВА652047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Цимбалюк І. М. 
Психологія : Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. М. Цимбалюк. - К. : Вид. дім "Професіонал", 2004. - 214 c. - укp.

Розкрито суть основних понять психологічної науки, а також засади загальної, вікової, педагогічної, соціальної та патопсихології. Розглянуто властивості психіки, зокрема, темперамент, характер, здібності, а також органічні синдроми та розлади: мінімальну мозкову дисфункцію, порушення мовлення, епілепсію, неврози. Проаналізовано психологічні особливості початкового етапу навчання, а також розвитку психічних процесів, зокрема, уваги, пам'яті, освоєння читання, граматики та орфографії. Розкрито суть загальних понять розумового розвитку школяра.

Раскрыты содержание основных понятий психологической науки, а также основы общей, возрастной, педагогической, социальной и патопсихологии. Рассмотрены свойства психики, в частности, темперамент, характер, способности, а также органические синдромы и расстройства: минимальная мозговая дисфункция, нарушение речи, эпилепсия, неврозы. Проанализированы психологические особенности начального этапа обучения, а также развития психических процессов, в частности, внимания, памяти, освоения чтения, грамматики и орфографии. Раскрыта сущность общих понятий умственного развития школьника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я73

Шифр НБУВ: ВА648589 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кривов'язюк І. В. 
Механізм регулювання конкурентних відносин на регіональних сировинних ринках : монографія / І. В. Кривов'язюк, І. О. Цимбалюк; Луц. нац. техн. ун-т, Волин. ін-т економіки та менедж. - Луцьк, 2009. - 215 c. - Бібліогр.: с. 176-189. - укp.

Розглянуто теоретичні, методологічні та практичні аспекти регулювання конкурентних відносин на регіональних сировинних ринках. Висвітлено проблеми регулювання конкурентних відносин на вітчизняному ринку молока для промислової переробки. Увагу приділено питанням створення конкурентного середовища та запобігання виникненню монополізму в даній галузі, визначенню факторів і забезпеченню дотримання основних принципів здорової конкуренції на регіональних ринках.

Рассмотрены теоретические, методологические и практические аспекты регулирования конкурентных отношений на региональных сырьевых рынках. Освещены проблемы регулирования конкурентных отношений на отечественном рынке молока для промышленной переработки. Уделено внимание вопросам создания конкурентной среды и предупреждения возникновения монополизма в данной отрасли, определению факторов и обеспечению соблюдения основных принципов здоровой конкуренции на региональных рынках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715316 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Цимбалюк І. М. 
Психологія спілкування : навч. посіб. / І. М. Цимбалюк. - 2-ге вид., виправл. та доповн. - К. : Професіонал, 2007. - 464 c. - Бібліогр.: с. 307-311. - укp.

Визначено сутність процесу спілкування як соціально-психологічного феномену, описано його основні етапи: інтеракцію, перцепцію й обмін інформацією. Проаналізовано конфліктні ситуації у спілкуванні та запропоновано шляхи їх розв'язання. Розглянуто маніпулятивну й актуалізаторську моделі спілкування, встановлено їх відмінності. Охарактеризовано структуру особистісно-групового педагогічного спілкування. Визначено індивідуально-психологічні якості особистості вчителя, необхідні для успішного здійснення ним професійної діяльності. Запропоновано методику діагностики комунікативної культури педагога, розкрито специфіку спілкування у сім'ї, висвітлено засади ділового етикету.

Раскрыта сущность процесса общения как социально-психологического феномена, описаны его основные этапы: интеракция, перцепция и обмен информацией. Проанализированы конфликтные ситуации в общении и предложены пути их решения. Рассмотрены манипулятивная и актуализаторская модели общения, установлены их отличия. Охарактеризована структура личностно-группового педагогического общения, определены личностно-психологические качества педагога, необходимые для успешного осуществления им профессиональной деятельности. Приведена методика диагностики коммуникативной культуры педагога, раскрыта специфика общения в семье, освещены основы делового этикета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 я7 + Ч314 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710278 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Поліщук Р. С. 
Гематоонкологічні захворювання у дітей з Nijmegen Breakage Syndrome / Р. С. Поліщук, О. О. Трояновська, Н. І. Кіцера, І. П. Цимбалюк, Ю. Й. Гаврилюк, R. Varon, Н. В. Маркевич, Л. Л. Скоропад, О. В. Лига, О. І. Степанюк // Онкология. - 2002. - 4, № 2. - С. 94-98. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

У чотирьох дітей з синдромом Nijmegen Breakage Syndrome (NBS) відзначено мікроцефалію, відставання у фізичному розвитку, птахоподібне обличчя, імунодефіцит за клітинним і гуморальним типами. Діагноз верифіковано за результатами молекулярно-генетичного дослідження, яке виявило наявність гомозиготної слов'янської мутації (657del5). У трьох дітей перебіг захворювання ускладнився розвитком негоджкінських лімфом (лімфобластна з ураженням кісткового мозку; дифузна В-великоклітинна; дифузна змішаноклітинна), а в однієї дитини - гемофагоцитарним лімфогістіоцитозом. У хлопчика з лімфобластною лімфомою, якому призначили інтенсивну цитостатичну терапію згідно з протоколом BFM, досягнуто ремісії (медіана виживаності - 4 роки). Для ранньої діагностики гематоонкологічних ускладнень діти з NBS мають бути під спостереженням не тільки генетиків та імунологів, а й гематоонкологів.


Ключ. слова: Nijmegen Breakage Syndrome, діти, гематоонкологічні захворювання
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.569.411-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14160/прил. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Поліщук Р. С. 
Клініко-гематологічні особливості мієлодиспластичного синдрому у дітей / Р. С. Поліщук, Н. І. Кіцера, І. П. Цимбалюк, Г. Р. Акопян, О. О. Трояновська, Л. Л. Скоропад, О. І. Степанюк, О. І. Дорош, О. І. Козлова // Онкология. - 2005. - 7, № 1. - С. 34-38. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

З січня 1991 по червень 2004 рр. обстежено 29 дітей (19 хлопчиків і 10 дівчаток) віком від 2-х до 17-ти років з різними варіантами мієлодиспластичного синдрому (МДС). Згідно з FAB-класифікацією у 8-ми хворих діагностовано рефрактерну цитопенію (РЦ), у 9-ти - рефрактерну анемію з надлишком бластів (РАНБ), у 10-ти - хронічний мієломоноцитарний лейкоз (ХММЛ), у 2-х - МДС після гострого мієлоїдного лейкозу (ГМЛ) (ГМЛ-МДС). Спадкова патологія (синдром Дауна, Ніймеген-синдром, фенілкетонурія, мікроцефалія, моносомія 7, олігофренія) виявлена у 7-ми хворих. У 10-ти дітей з МДС за результатами цитогенетичного дослідження, крім гіподиплоїдної анеуплоїдії, поліплоїдії та підвищення частоти виявлення клітин з хромосомними абераціями, встановлено повне або часткове несвоєчасне розходження центромер. Тривалість спостереження хворих становила від 3-х до 11-ти років. За наявності МДС РЦ середня тривалість життя досягала 27 міс., за РАНБ - 18 міс., ХММЛ - 13 міс. У 5-ти хворих із 9 групи РАНБ патологічний процес трансформувався в ГМЛ. Серед 10 дітей з ХММЛ - 5 народились недоношеними, медіана віку на час встановлення діагнозу становила 1 рік 9 місяців.


Ключ. слова: мієлодиспластичний синдром, діти, клінічний перебіг, гострий мієлоїдний лейкоз
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.411.022.2-3

Шифр НБУВ: Ж14160/прил. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дубей Л. Я. 
Деякі показники гуморального імунітету у дітей з гострою лімфобластною лейкемією під час проведення хіміотерапії та у період довготривалої ремісії / Л. Я. Дубей, О. І. Купчак, Р. С. Поліщук, О. О. Трояновська, І. П. Цимбалюк, Л. Л. Скоропад, Н. В. Дубей, Г. І. Мацик, В. Є. Логінський // Онкология. - 2005. - 7, № 3. - С. 230-234. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Ключ. слова: гострий лімфобластний лейкоз, діти, хіміотерапія, довготривала ремісія, B-лімфоцити, імуноглобуліни A, M, G
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.411.022.3-522

Шифр НБУВ: Ж14160/прил. Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Цимбалюк І. О. 
Механізм регулювання конкурентних відносин на регіональних сировинних ринках : автореф. дис... канд. екон. наук / І. О. Цимбалюк; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2008. - 20 c. - укp.

Сформульовано теоретичні та методичні засади формування механізму регулювання конкурентних відносин на регіональних сировинних ринках. Запропоновано методологічний підхід щодо оцінювання його ефективності шляхом визначення часткових та узагальнених показників, основним з яких є коефіцієнт дієвості регулятивного процесу. Визначено обсяг виробництва молока та ринкових часток переробних підприємств і проаналізовано зміни цін на молоко та молокопродукти для Волинського регіону. Обгрунтовано напрямки удосконалення механізму регулювання конкурентних відносин на регіональних сировинних ринках переробних галузей, запропоновано стратегію розвитку його інституційної сфери. Розроблено напрямки удосконалення ринкового механізму й оптимізації державної сфери регулювання економічної конкуренції на регіональних сировинних ринках.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ВОЛ)0-553-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дубей Л. Я. 
Особливості гуморального імунітету при гострій лімфобластній лейкемії у дітей / Л. Я. Дубей, Н. В. Дубей, Р. С. Поліщук, І. П. Цимбалюк, О. О. Трояновська, О. І. Дорош, В. В. Красівська // Перинатология и педиатрия. - 2009. - № 3. - С. 133. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.411.022.3-25

Шифр НБУВ: Ж16694 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Цимбалюк І. Л. 
Політика Польської держави щодо громадських організацій Волинського воєводства в 1921 - 1939 роках / І. Л. Цимбалюк // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 21. - С. 115-119. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано роль влади в розвитку громадського руху Волинського воєводства в міжвоєнний період. Підтримуючи певний напрям, вона корегувала діяльність та становлення громадських організацій. Держава визначала основні параметри культурно-просвітницької, спортивно-оздоровчої діяльності громадських організацій Волинського воєводства, впливала на структурну будову товариств, організацій, спілок. З одного боку, простежується негативне ставлення польської влади до зародження на Волині громадського руху, з іншого - активність представників національних меншин та прагнення волинської інтелігенції продовжувати національну справу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф79(4УКР-4ВОЛ)2 + Т3(4УКР346)61-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Цимбалюк І. 
Методологічні та методичні засади соціальної роботи у контексті ідей В.О.Сухомлинського / І. Цимбалюк // Нова пед. думка. - 2008. - Спец. вип. - С. 15-17. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Охарактеризовано методологічні основи гуманістичної орієнтації сучасного наукового пізнання, в якому виділено два основоположення: ідею культури як міри розвитку людини та ідею єдиної науки про людину. Підкреслено, що особливою заслугою В. О. Сухомлинського є те, що він вдало поєднав ідею всебічного розвитку особистості з ідеєю гармонійного розвитку суспільства. Підкреслено, що гармонійний всебічний розвиток дитини можливий лише там, де два вихователі - школа і сім'я - мають одні й ті ж переконання та принципи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Карлін М. І. 
Фінанси домогосподарств провідних країн світу : навч. посіб. / М. І. Карлін, І. О. Цимбалюк; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Вежа-Друк, 2014. - 171 c. - Бібліогр.: с. 155-159 - укp.

Викладено загальні тенденції в динаміці доходів і витрат домогосподарств. Висвітлено особливості оподаткування доходів домогосподарств на різних рівнях управління. Визначено роль некомерційних організацій США в покращенні умов життєдіяльності домогосподарств. Подано загальну характеристику функціонування фінансів домогосподарств Канади. Розкрито особливості формування доходів сімей в різних землях ФРН. Досліджено особливості оподаткування домогосподарств у Франції, Великій Британії, Італії, Туреччині, Мексиці, Аравії, Бразилії, Аргентині, Австралії та інших країн.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-94-93 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Цимбалюк І. О. 
Ефективність реформування вітчизняної системи екологічних платежів / І. О. Цимбалюк // Екон. вісн. ун-ту. - 2013. - Вип. 20/1. - С. 186-195. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Доведено значення системи екологічних платежів, розглянуто їх функції та класифікацію. Досліджено рівень виконання екологічними платежами фіскальної та компенсаційної функцій на основі визначення показників дієвості та ефективності реформування системи екологічних платежів в Україні. Визначено склад вітчизняної системи екологічних платежів та проаналізовано основні зміни, що відбулись в процесі реформування податкової системи України і прийняття Податкового кодексу. Запропоновано систему показників кількісної оцінки: співвідношення між надходженнями від екологічного податку та витратами на заходи охорони НПС; рівень покриття шкоди, завданої НПС, надходженнями від екоплатежів; ступінь прояву стимулюючих властивостей екоподатку. Проведено аналіз дієвості та ефективності системи екологічного оподаткування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413 + У9(4УКР)280-861 + Х829(4УКР)211.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Цимбалюк І. 
Принципи формування змісту курсового навчання керівних кадрів закладів системи професійно-технічної освіти / І. Цимбалюк // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 109-111. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Викладено результати теоретичного педагогічного обґрунтування принципів формування змісту курсового навчання керівних кадрів професійно-технічної освіти. Шляхом узагальнення результатів аналізу літературних джерел виділено підходи до розв’язання цієї проблеми (наукова розробка карток за професією, створення професійно-кваліфікаційних характеристик, робота з професіограмами). За характером прояву та змістовою суттю принципи формування змісту навчання керівних кадрів професійно-технічної освіти поділено на дві групи: загальнодидактичні (науковість, системність, неперервність, єдність змістового та процесуального аспектів навчання, його зв’язок із життям) і специфічні (випереджувальність змісту, кваліфікаційна доцільність, індивідуалізація і диференціація, поетапність). Констатовано, що недостатній рівень науково-педагогічного обгрунтування змісту підвищення кваліфікації керівних кадрів професійної освіти негативно впливає на якість навчально-виховного процесу. Висловлено застереження про відсутність системного підходу до розробки змісту і формування обсягу знань, що не сприяє оптимізації навчального процесу в системі підвищення кваліфікації керівників професійних закладів. Вказано на недостатнє використання інноваційних педагогічних технологій, сучасних форм і методів навчання, а також низький рівень науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в закладах післядипломної освіти, що негативно впливає на ефективність підвищення кваліфікації керівних кадрів.

Изложены результаты теоретического педагогического обоснования принципов формирования содержания курсового обучения руководящих кадров профессионально-технического образования. Путем обобщения результатов анализа литературных источников выделены подходы к решению этой проблемы (научная разработка карт по профессии, создание профессионально-квалификационных характеристик, работа с профессиограммами). По характеру проявления и содержательной сути принципы формирования содержания обучения руководящих кадров профессионально-технического образования разделены на две группы: общедидактические (научность, системность, непрерывность, единство содержательного и процессуального сторон обучения, его связь с жизнью) и специфические (опережение содержания, квалификационная целесообразность, индивидуализация и дифференциация, поэтапность). Констатировано, что недостаточный уровень научно-педагогического обоснования содержания повышения квалификации руководящих кадров профессионального образования негативно влияет на качество учебно-воспитательного процесса. Высказаны опасения об отсутствии системного подхода к разработке содержания и формирования объема знаний, что не способствует оптимизации учебного процесса в системе повышения квалификации руководителей профессиональных заведений. Указано на недостаточное использование инновационных педагогических технологий, современных форм и методов обучения, а также низкий уровень научно- методического обеспечения учебно-воспитательного процесса в учреждениях образования, что негативно влияет на эффективность повышения квалификации руководящих кадров.

Theoretical results of pedagogical justification of the principles shaping the content of a course management training vocational education. Summarizing the results of the analysis are highlighted in the literature approaches to solving this problem (scientific development cards by profession, the creation of occupational characteristics , work with professiogram). By the nature of the content and essence of manifestation principles of content management training vocational - technical education are divided into two groups: general didactic (scientific, consistency, continuity, unity substantive and procedural sides learning and its relation to life) and specific (lead content qualifying expediency, individualization and differentiation, phasing). Stated that insufficient scientific-pedagogical justification content management development of vocational education affects the quality of teaching-educational process. Expressed reservations about the absence of a systematic approach to developing the content and form of knowledge, is not conducive to optimizing the learning process in the system of management training vocational schools. Specified by insufficient use of innovative teaching technologies and modern forms and methods of teaching, as well as the low level of scientific and methodological support of the educational process in educational institutions, undermine the effectiveness of management development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Швець Н. І. 
Вплив комбінованої антигіпертензивної терапії на добовий профіль артеріального тиску та морфофункціональний стан серця у хворих на артеріальну гіпертензію та тиреотоксикоз / Н. І. Швець, Т. М. Бенца, І. Л. Цимбалюк, О. А. Пастухова // Зб. наук. пр. співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2013. - Вип. 22, кн. 2. - С. 66-73. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030-3 + Р415.120.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70307 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Цимбалюк І. 
До питання методології конструювання змісту освіти у курсовому підвищенні кваліфікації / І. Цимбалюк // Нова пед. думка. - 2012. - № 4. - С. 198-200. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

З метою вдосконалення системи підвищення кваліфікації керівних кадрів професійно-технічної освіти використано науково-педагогічний підхід до розробки змісту зазначеної галузі освіти. Уточнено концепцію та методологічні засади дослідження процесу курсового підвищення кваліфікації. Розглянуто особливості системного аналізу методології конструювання змісту освіти у системі підвищення кваліфікації як складової частини післядипломної освіти.

С целью совершенствования системы повышения квалификации руководящих кадров профессионально-технического образования использован научно-педагогический подход к разработке содержания данной отрасли образования. Уточнены концепция и методологические основы исследования процесса курсового повышения квалификации. Рассмотрены особенности системного анализа методологии конструирования содержания образования в системе повышения квалификации как составной части последипломного образования.

In the article experience of analysis of the systems of methodology of constructing of maintenance of education is expounded in the system of in-plant training as component part of pislyadiplomnoy education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.8

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Цимбалюк І. 
Концептуальні засади розвитку системи неперервної випереджувальної післядипломної педагогічної освіти як складової неперервності розвитку особистості / І. Цимбалюк // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 231-234. - Бібліогр.: 4 назви. - укp.

Обгрунтувано концептуальні засади розвитку системи неперервної випереджувальної післядипломної педагогічної освіти як складової неперервності розвитку особистості. Визначено її завдання: спроба виявити актуальний смисл концепції неперервної освіти; розкриття її історичних, соціокультурних й педагогічних засад. Сформульовано низку відмінностей неперервної та традиційної освіти: прискорення темпів освоєння засобів і методів суспільного виробництва, форм його організації; постійне оновлення прикладних знань, необхідність підтримувати на потрібному рівні здатність виконувати складні професійні функції, оперативно враховувати зміни соціальної практики; не лише інститут передавання досвіду, а й перебудови та розвитку; неперервна освіта як педагогічна система має сприяти цілеспрямованому, різнобічному розвитку особистості та змінюватися залежно від освітніх потреб; у методологічному плані підвищення кваліфікації є однією зі складових проблеми неперервності розвитку особистості.

Обоснованы концептуальные основы развития системы непрерывного опережающего последипломного педагогического образования как составляющей непрерывности развития личности. Определены ее задачи: выявление актуального смысла концепции непрерывного образования, раскрытие ее исторических, социокультурных и педагогических основ. Сформулирован ряд различий непрерывного и традиционного образования: ускорение темпов освоения средств и методов общественного производства, форм его организации; постоянное обновление прикладных знаний, необходимость поддерживать на нужном уровне способность выполнять сложные профессиональные функции, оперативно учитывать изменения социальной практики; непрерывное образование как педагогическая система должно способствовать целенаправленному, разностороннему развитию личности и изменяться в зависимости от образовательных потребностей; в методологическом плане повышение квалификации является одной из составляющих проблемы непрерывности развития личности.

The article highlights the results of a theoretical study of the conceptual foundations of the system of continuous proactively Postgraduate Education as part of continuity of personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Тріщинська М. А. 
Прогностичне значення добового моніторингу артеріального тиску в осіб із початковими стадіями цереброваскулярної патології / М. А. Тріщинська, І. В. Бельська, І. Л. Цимбалюк // Укр. мед. часоп.. - 2016. - № 3. - С. 115-117. - Бібліогр.: 117 назв. - укp.

Доведено важливість моніторування середнього пульсового артеріального тиску (АТ) в осіб із факторами ризику розвитку цереброваскулярної патології як показника, який відображає різні ступені тяжкості структурного ураження головного мозку. Встановлено важливість визначення індексу навантаження тиском під час добового моніторування АТ для оцінки формування структурного ураження головного мозку за початкових проявів хронічної ішемії мозку (ХІМ). Надмірне зниження АТ вночі може також мати прогностичне значення для формування клінічно значущих проявів ХІМ. У пацієнтів із початковими проявами ХІМ без структурного ураження головного мозку слід звертати увагу на швидкість наростання систолічного АТ у ранкові години.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.703 + Р410.030-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15767 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського