Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Ткач Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ткач А.  
Інституціональна парадигма цивілізаційного розвитку : моногр.: У 4-х кн. Кн. 1. Інституціональні передумови соціально-економічного розвитку / А. Ткач, В. Ільїн, Т. Ткач, Т. Баль-Вожняк, М. Вожняк; Мелітоп. ін-т держ. та муніцип. упр. Гуманіт. ун-ту "ЗІДМУ". - Мелітополь, 2007. - 274 c. - Бібліогр.: с. 260-274. - укp.

Висвітлено інтелектуальні засади інституціональної парадигми економічного знання, теоретико-методологічні аспекти філософської, економічної, освітньої та глобальної компонент інституційної трансформації суспільства в контексті цивілізаційного розвитку. З позицій класичного та нових напрямів інституціоналізму узагальнено його основні ідеї, проаналізовано методологічні проблеми власності, трансакційності економічних криз, інтеграції фондових ринків, мережевих структур інноваційної діяльності, інституціоналізації світогосподарських пріоритетів і освітніх просторів.

Освещены интеллектуальные основы институциональной парадигмы экономического знания, теоретико-методологические аспекты философской, экономической, образовательной и глобальной компонент институционной трансформации общества в контексте цивилизационного развития. С позиций классического и новых направлений институционализма обобщены его основные идеи, проанализированы методологические проблемы собственности, трансакционности экономических кризисов, интеграции фондовых рынков, сетевых структур инновационной деятельности, институционализации приоритетов мирового хозяйства и образовательных пространств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350091/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кирнос В. М. 
К вопросу повышения результативности деятельности предприятия / В. М. Кирнос, Т. В. Ткач // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2005. - № 11. - С. 22-27. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Изложены основные задачи повышения результативности деятельности предприятия, а также целесообразность использования подходов управления проектами, поскольку именно проект мероприятий по повышению результативности деятельности предприятия в комплексе и системно описывает все необходимые этапы (во взаимосвязи) для достижения поставленной цели.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Залунин В. Ф. 
Количественный и качественный показатели результативности деятельности предприятия / В. Ф. Залунин, Т. В. Ткач // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2006. - № 10. - С. 49-56. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Рассмотрены основные системы и группы показателей, способные охватить все аспекты экономического роста и в дальнейшем наметить пути интенсификации производства. Проанализированы группировки показателей, которые используются для оценки характера экономического роста на микроуровне и на уровне отдельного предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ткач Т. В. 
Освітній простір особистості. Психологічний аспект : монографія / Т. В. Ткач; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - К.; Запоріжжя : Вид-во ГУ "ЗІДМУ", 2008. - 271 c. - Бібліогр.: с. 236-271. - укp.

Обгрунтовано роль освітнього простору в життєдіяльності особистості, психологічні засади його формотворення та функціонування. Висвітлено генезис таких понять, як "освітня система", "освітній простір" і "освітнє середовище". Розглянуто неперервну освіту як визначальну властивість освітнього простору. Проаналізовано інтеграційний характер освітнього простору шляхом дискурсивного розгляду його теоретичних моделей. В організаційній структурі освітнього простору детально описано психологічні аспекти формальної, неформальної та інформальної освіти. Розкрито особливості психолого-діяльнісного підходу до проектування освітнього простору особистості, що спирається на зміни в підходах до розуміння нової ролі людини в соціальних процесах.

Обоснованы роль образовательного пространства в жизнедеятельности личности, психологические основы его формобразования и функционирования. Освещен генезис таких понятий, как "образовательная система", "образовательное пространство" и "образовательная среда". Рассмотрено непрерывное образование как определяющее свойство образовательного пространства. Проанализирован интеграционный характер образовательного пространства путем дискурсивного рассмотрения его теоретических моделей. В организационной структуре образовательного пространства детально описаны психологические аспекты формального, неформального и информального образования. Раскрыты особенности психолого-деятельностного подхода к проектированию образовательного пространства личности, опирающегося на изменения в подходах к пониманию новой роли человека в социальных процессах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч30в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702759 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ткач Т. В. 
Освітній простір особистості в економіці знань : монографія / Т. В. Ткач, В. Й. Бочелюк, В. П. Кисільова-Бєлая, В. В. Садова, Н. О. Євдокимова; Мелітоп. ін-т держ. та муніцип. упр. Класич. приват. ун-ту. - Запоріжжя; Кривий Ріг; Мелітополь; Миколаїв, 2009. - 172 c. - укp.

Розкрито роль освітнього простору у життєдіяльності особистості, розглянуто психологічні засади його формотворення та функціонування у контексті нових суспільних умов становлення економіки знань. Досліджено генезис освітнього простору, економіки знань, освіти протягом життя. Описано етапи формування східнослов'янського освітнього простору у психолого-педагогічному аспекті, наведено характеристику його сучасного стану та розроблено стратегію розвитку. Проаналізовано психологічні особливості самореалізації учасників освітньої діяльності у процесі управління закладами освіти. Обгрунтовано значення неперевної освіти як необхідної умови розвитку освітнього простору. Розглянуто методологічні підходи щодо конструювання суб'єктного освітнього простору навчально-професійної правничої діяльності. Висвітлено психологічні аспекти формальної, неформальної й інформальної освіти в організаційній структурі освітнього простору.

Раскрыта роль образовательного пространства в жизнедеятельности личности, рассмотрены психологические основы его формообразования и функционирования в контексте новых общественных условий становления экономики знаний. Исследован генезис образовательного пространства, экономики знаний, образования на протяжении всей жизни. Описаны этапы формирования восточнославянского образовательного пространства в психолого-педагогическом аспекте, дана характеристика его современного состояния и приведена стратегия развития. Проанализированы психологические особенности самореализации участников образовательной деятельности в процессе управления образовательными учреждениями. Показано значение непрерывного образования как необходимого условия развития образовательного пространства. Рассмотрены методологические подходы к конструированию субъективного образовательного пространства учебно-профессиональной правоведческой деятельности. Освещены психологические аспекты формального, неформального и информального образования в организационной структуре образовательного пространства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0 + Ю959.18 + Ч33(49=СЛО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лесовая И. Г. 
Корреляционный анализ электроэнцефалографических показателей у больных с хроническими воспалительными заболеваниями слюнных желез вирусной этиологии / И. Г. Лесовая, Т. В. Ткач, А. Л. Иващенко // Вісн. стоматології. - 2004. - № 1. - С. 51-55. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

У результаті проведених клініко-діагностичних заходів одержано певні дані про наявність неврологічної патології у хворих на хронічний сіалоаденіт вірусної етіології. Ступінь пошкодження нервової тканини визначається типом етіологічного чинника.


Ключ. слова: слюнные железы, биоритмы головного мозга, вирус мумпус и цитомегаловирус
Індекс рубрикатора НБУВ: Р661.25-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ткач А. В. 
Медикаментозная терапия предупреждения и лечения осложнений при удлинении бедра / А. В. Ткач, О. В. Мартынюк, А. Е. Аникин, Т. В. Ткач, А. Б. Хоменко // Тавр. мед.-биол. вестн. - 2004. - 7, № 4. - С. 283-286. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Описано особливості медикаментозної терапії попередження та лікування ускладнень у разі подовження стегна апаратами Бліскунова. В клініці травматології та ортопедії Кримського медичного університету метод Бліскунова використовується з 1983 р. За цей період накопичено значний клінічний досвід (156 операцій, 30-ом пацієнтам проведено парне подовження), що підштовхнуло зайнятися питаннями аналізу ускладнень та їх профілактики. Усі ускладнення поділені на 4 групи: загально-хірургічні, технологічні, технічні, специфічні.


Ключ. слова: медикаментозная терапия, удлинение бедра, аппараты Блискунова
Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.285.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16621 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Васильева-Линецкая Л. Я. 
Влияние комплексного лечения с включением иглорефлексотерапии на механизмы регуляции иннервационного аппарата слюнных желез у больных хроническим сиалоаденитом / Л. Я. Васильева-Линецкая, И. Г. Лесовая, Т. В. Ткач // Вестн. физиотерапии и курортологии. - 2005. - 11, № 4. - С. 50-52. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Изучены регуляторные механизмы иннервации слюнных желез у 36-ти больных хроническим сиалоаденитом. Отмечен дисбаланс вегетативных нарушений. Комбинированное лечение с включением иглорефлексотерапии обусловило коррекцию различных нарушений при данном дисбалансе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р661.25-584

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14976 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ткач Т. О. 
Обгрунтування технології одержання матричних таблеток індапаміду пролонгованої дії / Т. О. Ткач, Д. І. Дмитрієвський // Запорож. мед. журн. - 2009. - 11, № 6. - С. 59-62. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Изложены результаты исследований по получению таблеток индапамида пролонгированного действия прямым прессованием и с помощью влажной грануляции. Изучено влияние технологических свойств таблеточных масс и гранулятов на процесс получения готового продукта и качественные характеристики таблеток. Определена зависимость скорости высвобождения действующей субстанции из матричных таблеток от содержания гидроксипропилметилцеллюлозы, которая была использована в качестве пролонгирующего компонента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.7/9 + Л663.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лесовая И. Г. 
Психонейрогуморальные нарушения у больных с хроническими сиалоаденитами на фоне вирусной персистенции / И. Г. Лесовая, Т. В. Ткач, Г. Б. Хасанова // Вісн. стоматології. - 2008. - № 1. - С. 133-134. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р661.25-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Ткач Т. В. 
Патогенетичне обгрунтування лікування хворих на хронічні сіалоаденіти з урахуванням психонейрорегуляторних порушень : Автореф. дис... канд. мед. наук : 14.01.22 / Т. В. Ткач; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. - К., 2005. - 15 c. - укp.

Вивчено психологічні та нейрорегуляторні порушення у хворих на хронічні сіалоаденіти (ХС) на фоні персистенції вірусів мумпус і цитомегалії. Проаналізовано патогенетичні ланки розвитку хронічного сіалоаденіту на рівнях центрального та периферичного відділів іннерваційного залозистого апарату, що впливає на кількісні та якісті показники роботи слинних залоз. На підставі результатів імунологічних, вірусологічних і сіалосонографічних досліджень діагностовано ступінь системності захворювання та структурні зміни у цих залозах. Запропоновано методи обстеження та психологічного тестування, що передбачають використання певних апаратів з метою діагностики хронічного сіалоаденіту. Розроблено схему комплексного лікування хворих на ХС з урахуванням їх психологічного стану та рівня ураження нервового апарату слинних залоз.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р661.25-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338476 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ткач Т. В. 
Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. В. Ткач; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу (НОК) вищого навчального закладу (ВНЗ). Виявлено індивідуально-психологічні відмінності учнів, що навчались в НОК. Визначено ієрархію життєвих, професійних цінностей, моральних установок. Підтверджено припущення залежності процесу адаптації студентів до умов навчання у ВНЗ від форм та змісту довузівської підготовки. Обгрунтовано доцільність інтеграції навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи з академічним середовищем ВНЗ на партнерських засадах через НОК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю983.720.2 + Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ткач Т. В. 
Закономерности влияния организационно-экономических факторов на показатели результативности деятельности предприятий строительного комплекса / Т. В. Ткач // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2009. - № 9. - С. 31-36. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Представлена математическая модель, позволяющая количественно оценить влияние организационно-экономических факторов на показатели результативности и предложить методический подход к обоснованию результативности деятельности предприятий строительного комплекса. Обоснована возможность применения статистического анализа при исследовании влияния систематизированных организационно-экономических факторов и параметров на показатели результативности деятельности предприятий строительного комплекса. Систематизированы основные требования, предъявляемые к информации, используемой на современном этапе при проведении статистического анализа.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)311

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кирнос О. В. 
Организационно-экономические факторы, влияющие на логистические затраты системы управления предприятием строительного комплекса / О. В. Кирнос, Т. В. Ткач // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2009. - № 10. - С. 35-41. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Систематизированы организационно-экономические факторы, формирующие логистические затраты системы управления предприятиями строительного комплекса. Внимание уделено проблемам формирования системы показателей оценки логистической деятельности, учитывающей комплексное влияние различных организационно-экономических факторв.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)311-591

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кирнос В. М. 
Особенности системы планирования деятельности предприятий строительного комплекса / В. М. Кирнос, Т. В. Ткач, Д. С. Никитин // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2010. - № 4/5. - С. 37-43. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Проанализированы особенности планирования результатов деятельности предприятий строительного комплекса для формирования гибкой системы управления результатами, адекватной состояния внешней и внутренней среды предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)311-23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ткач Т. В. 
Психологічні засади проектування освітнього простору особистості : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Т. В. Ткач; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. - К., 2010. - 44 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему визначення психологічних засад проектування освітнього простору особистості. Розкрито методологічні засади дослідження цого простору за допомогою аналізу простору як світоглядної категорії, інтенційного вектора особистості, генези освітнього простору як психолого-педагогічної категорії. Здійснено методологічний аналіз сучасних підходів і теоретичних меделей розвитку освіти. Розроблено дворівневу модель освітнього простору особистості, де інституційний рівень утворений системою формальних, інформальних і неформальних освітніх компонентів, які в сукупності задовольняють освітні потреби людини протягом усього життя. Обгрунтовано психотехнічні засоби проектування психологічної готовності особистостї до включення в освітній простір.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч30 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ткач Т. О. 
Розробка складу та технології таблеток індапаміду пролонгованої дії для лікування артеріальної гіпертензії : автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / Т. О. Ткач; Львів. нац. мед. ун-т ім. Д.Галицького. - Л., 2011. - 22 c. - укp.

На підставі результатів кристалографічних, технологічних, біофармацевтичних і фармакологічних досліджень розроблено склади та раціональну технологію таблеток. Опрацьовано методики якісного та кількісного визначення діючих речовин в препаратах. Вивчено фізико-хімічні властивості досліджуваних таблеток і визначено умови та термін зберігання. Проведено експериментальне вивчення мікробіологічної чистоти та фармакологічної дії препарату.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030-52 + Р282.521 + Л663.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ткач Т. О. 
Дослідження гіпотензивної активності матричних таблеток індапаміду пролонгованої дії / Т. О. Ткач, Ю. Н. Авідзба, Д. І. Дмитрієвський // Запорож. мед. журн. - 2010. - 12, № 4. - С. 99-101. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Изложены результаты фармакологических исследований препарата индапамида пролонгированного действия и сравнение его гипотензивной активности с оригинальным препаратом. В ходе эксперимента оценивались изменение артериального давления, частота сердечных сокращений, профиль снижения давления и длительность гипотензивного эффекта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.7/9-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ткач Т. В. 
Психолого-організаційні умови психологічної технології проектування освітнього простору особистості / Т. В. Ткач // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 2. - С. 130-138. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розроблено психолого-педагогічну технологію проектування освітнього простору особистості з метою забезпечення розвитку та самореалізації особистості у різних типах освітніх інституцій. Проектування освітнього простору передбачає побудову освітньої практики, яка розвивається разом з освітніми технологіями, формами та засобами освітньої діяльності, розвиваючих освітніх процесів, які створюють оптимальні умови становлення людини як суб'єкта освітньої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч30 в2:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ткач Т. В. 
Концептуальні засади психолого-педагогічного проектування освітнього простору особистості / Т. В. Ткач // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 12. - С. 218-226. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Зазначено, що зміни сучасного суспільства об'єктивно визначають місце освіти в епіцентрі багатьох проблем суспільства, тому актуальності набуває проблема психолого-педагогічного. Пошук шляхів проектування освіти став однією зі спроб у вирішенні проблеми формування цілісної особистості. Головним у цьому процесі є ті компоненти освіти, які породжують у людини прояви суб'єктної позиції, розкривають її психологічні ресурси, розвивають освітні установки та орієнтації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського