Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Старостіна А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Старостіна А. О. 
Основи маркетингу: Теорія та господарські ситуації : Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів / А. О. Старостіна, О. В. Зозульов; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К., 1998. - 132 c. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.

Розглядаються основні принципи та функції маркетингу, форми та методи маркетингової діяльності. Висвітлюються причини виникнення маркетингу як теорії та практики діяльності підприємства, сучасна концепція маркетингу, основні етапи маркетингової діяльності, інформаційне забезпечення маркетингової діяльності, сегментування ринків та позиціювання товарів на них, сучасні методи комплексного дослідження ринку. Особливе значення відводиться вивченню товару та його розробці, у зв'язку з тим, що нові товари та послуги - головні знаряддя конкурентної боротьби. Аналізуються місце товарів в маркетинговій діяльності, головні ринкові характеристики товарів, товарна політика підприємств, етапи життєвого циклу, марка, упаковка, сервіс тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Старостіна А. О. 
Маркетинг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зозульов. - К. : Знання-Прес, 2002. - 192 c. - Бібліогр.: с. 187-191. - укp.

Розкрито основні положення теорії маркетингу, охарактеризовано господарські ситуації та наведено вказівки для їх вирішення. Визначено суть понять нестачі, потреби, попиту, системи маркетингової інформації, сегменту ринку, життєвого циклу товару, управління маркетингом. Проаналізовано етапи маркетингової діяльності, а також процесу розробки цінової політики підприємства. Розглянуто критерії сегментації споживчого та промислового ринків. Наведено класифікацію споживчих і промислових товарів. Висвітлено особливості міжнародного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА618534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Старостіна А. О. 
Ризик-менеджмент: теорія та практика : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл., які навч. за освіт.-проф. прогр. спеціаліста з напряму "Економіка і підприємництво" / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Кондор; ІВЦ "Вид-во "Політехніка", 2004. - 200 c. - Бібліогр.: с. 191-196. - укp.

Розглянуто суть поняття ризик-менеджменту, його місце в діяльності підприємств. Розкрито практичні аспекти аналізу ризиків на підприємстві загалом і в різних його підрозділах. Обгрунтовано можливості ризик-менеджменту для підвищення ефективності маркетингової діяльності. Показано специфіку вивчення ризиків споживача.

Рассмотрены сущность понятия риска-менеджмента, его место в деятельности предприятий. Раскрыты практические аспекты анализа рисков на предприятии в общем и в различных его подразделениях. Обоснованы возможности риска - менеджмента для повышения эффективности маркетинговой деятельности. Показана специфика изучения рисков потребителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357.2 я73 + У9(4УКР)290-99-212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654986 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Старостіна А. О. 
Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика : Підруч. / А. О. Старостіна, А. О. Длігач, В. А. Кравченоко. - К. : Знання, 2005. - 764 c. - (Європ. маркетинг). - Бібліогр.: с. 761-764. - укp.

Розглянуто сутність промислового маркетингу, його місце в діяльності підприємств. Розкрито практичні аспекти проведення маркетингових досліджень, розробки ринково-продуктової стратегії, стратегічного планування, управління ризиками, комп'ютерного моделювання промислового маркетингу. Висвітлено особливості ринкової сегментації та позиціонування промислових товарів, подано нові теоретичні концепції та практичні рекомендації з даних проблем.

Рассмотрены сущность промышленного маркетинга, его место в деятельности предприятий. Раскрыты практические аспекты проведения маркетинговых исследований, разработки рыночно-продуктовой стратегии, стратегического планирования, управления рисками, комп'ютерного моделирования промышленного маркетинга. Освещены особенности рыночной сегментации и позиционирования промышленных товаров, приведены новые теоретические концепции и практические рекомендации по данным проблемам.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73-1 + У530.0-211.1я73-1 + У9(4УКР)300-211.1я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС43451 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Старостіна А. О. 
Економіка зарубіжних країн : навч. посіб. / А. О. Старостіна, А. О. Длігач, Н. В. Богомаз. - К. : Знання, 2009. - 455 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: с. 452-454. - укp.

Розглянуто особливості економічного розвитку країн світу, економічні умови сучасного глобалізованого ринкового середовища. Надано відомості про економіку зарубіжних країн. Наведено підходи до класифікації країн світу. Увагу приділено глобалізації світової економіки, міжнародній регіональній інтеграції. Проаналізовано особливості дослідження міжнародних ринків, регіональні особливості країн, що розвиваються, нових індустріальних країн Південно-Східної Азії. Показано місце України у міжнародних економічних відносинах, а також США, Китайської Народної Республіки, Японії у світовій економіці. Охарактеризовано економіку розвинутих країн світу. Визначено фактори розвитку нових індустріальних країн, а також основні показники розвитку національної економіки.

Рассмотрены особенности экономического развития стран мира, экономические условия современной глобализационной рыночной среды. Даны сведения об экономике зарубежных стран. Приведены подходы к классификации стран мира. Внимание уделено глобализации мировой экономики, международной региональной интеграции. Проанализированы особенности исследования международных рынков, региональные особенности развивающихся стран, новых индустриальных стран Юго-Восточной Азии. Показано место Украины в международных экономических отношениях, а также США, Китайской Народной Республики, Японии в мировой экономике. Охарактеризована экономика развитых стран мира. Определены факторы развития новых индустриальных стран, а также основные показатели развития национальной экономики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У5я73

Шифр НБУВ: ВА718710/CDR1130 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Старостіна А. О. 
Маркетинг : підручник / А. О. Старостіна, Н. П. Гончарова, Є. В. Крикавський, В. Я. Заруба, О. Л. Каніщенко. - К. : Знання, 2009. - 1071 c. - укp.

Розглянуто загальну теорію, сучасні концепції й основні принципи маркетингу, проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід маркетингової діяльності. Наведено методи прогнозування попиту, формування ринкових стратегій підприємства, ведення маркетингової інноваційної діяльності, розробки цінової та збутової політики. Розкрито особливості маркетингової логістики та базові принципи міжнародного маркетингу, описано систему маркетингових комунікацій. Висвітлено практичні аспекти проведення маркетингових досліджень, статистичної обробки даних, формування конкурентної та товарної стратегії підприємства, управління ризиками й інноваційною діяльністю. Визначено особливості формування та реалізації маркетингової цінової політики, розглянуто стратегію просування товарів, типи посередників-оптовиків у системі розподілу, встановлено стандарти обслуговування споживачів.

Рассмотрены общая теория, современные концепции и основные принципы маркетинга, проанализирован отечественный и зарубежный опыт маркетинговой деятельности. Изложены методы прогнозирования спроса, формирования рыночных стратегий предприятия, ведения маркетинговой инновационной деятельности, разработки ценовой и сбытовой политики. Раскрыты особенности маркетинговой логистики и базовые принципы международного маркетинга, описана система маркетинговых коммуникаций. Освещены практические аспекты проведения маркетинговых исследований, статистической обработки данных, формирования конкурентной и товарной стратегии предприятия, управления рисками и инновационной деятельностью. Определены особенности формирования и реализации маркетинговой ценовой политики, рассмотрены стратегия продвижения товаров, типы посредников-оптовиков в системе распределения, установлены стандарты обслуживания потребителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У582.111 я73-1 + У529.0-211.1 я73-1 + У9(4УКР)211.1 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС47331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Разумний А.  
Огляд моделей вибору лікарями нових лікарських засобів / А. Разумний, А. Старостіна // Ліки України. - 2003. - № 2. - С. 55-58. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Викладено сучасні погляди на процес прийняття лікарями рішень про використання лікарських засобів у клінічній практиці. Наведено огляд моделей вибору нових препаратів лікарями, опублікованих у вітчизняній та закордонній фаховій літературі, та проведено оцінку їх якості за критеріями Zaltman та Wallendorf (останні застосовують для визначення адекватності моделей споживчої поведінки).


Ключ. слова: фармацевтичний маркетинг, споживча поведінка, теорія прийняття рішень, моделі вибору нових лікарських засобів, критерії Zaltman та Wallendorf
Індекс рубрикатора НБУВ: Р281

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16999 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Старостіна А.  
Суперечливі шляхи економічної глобалізації / А. Старостіна, О. Каніщенко // Економіка України. - 2008. - № 5. - С. 58-65. - укp.

Розглянуто концептуальні положення світової економічної глобалізації та її суперечливі впливи на розвиток національних економічних систем. Висвітлено процеси і тенденції, які виступають факторами інтернаціоналізації української економіки та ефективного її залучення до світових господарських процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50,1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Старостіна А. О. 
Сучасні проблеми управління маркетинговими ризиками / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 141-148. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Показано, що за умов істотного зростання невизначеності факторів зовнішнього маркетингового середовища українські підприємці стикаються із значними маркетинговими ризиками. Проаналізовано точки зору на сутність ризиків, взагалі, та маркетингових, зокрема. Запропоновано трикомпонентну структуру ризику та прикладну формулу маркетингового ризику. Надано визначення маркетингового ризику й управління маркетинговими ризиками. Показано ризики, з якими стикається підприємство під час маркетингової діяльності. Наведено результати дослідження маркетингових ризиків малих і середніх підприємств м. Київ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-99-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Старостіна А. О. 
Методологія і практика маркетингових досліджень в Україні : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.02 / А. О. Старостіна; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 1999. - 35 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено питанням методологічних засад та механізму здійснення маркетингових досліджень в умовах сучасної української економіки. В дисертації розроблено методологічні положення про роль маркетингових досліджень як інформаційної бази для прийняття управлінських рішень. В категоріальний апарат маркетингу введено нові визначення сутності "ринку", "маркетингу", "маркетингових досліджень". В роботі наводиться розроблений та апробований у багаточисельних дослідженнях алгоритм здійснення маркетингових досліджень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 + У9(4УКР)421.0,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303593 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Базилевич В. Д. 
Практикум зі страхування : навч. посіб. / В. Д. Базилевич, К. С. Базилевич, Р. В. Пікус, А. О. Старостіна, Н. В. Приказюк, А. Ю. Марченко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2010. - 479 c. - Бібліогр.: 214 назв. - укp.

Розкрито економічну сутність страхування, описано форми страхового захисту, економічну природу та особливості страхування, наведено загальну характеристику класифікації страхування. Увагу приділено особистому, майновому страхуванню, страхуванню відповідальності, перестрахуванню. Проведено економічний та фінансовий аналіз страхових операцій, висвітлено сутність і значення страхових резервів (СР), теоретичні засади управління СР страховика, особливості формування його тарифної політики, ризику у системі управління страховою компанією (СК). Визначено функції страхового маркетингу, зміст і види маркетингової стратегії страховика, організацію маркетингової діяльності в СК.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.327.4 я73-5 + У9(4УКР)261.7 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сухонос М. К. 
Методологічні аспекти профілювання місії програм розвитку комунальних підприємств / М. К. Сухонос, А. Ю. Старостіна // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 3/3. - С. 65-67. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто методологічні аспекти процесу профілювання місії програм розвитку комунальних підприємств, управління розвитком яких базується на програмному менеджменті.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Старостіна А. Ю. 
Формування потенційних напрямів розвитку комунального підприємства з водопостачання та водовідведення / А. Ю. Старостіна // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 5/3. - С. 29-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто механізм формування ряду альтернативних напрямів розвитку комунального підприємства з використанням SWOT-аналізу, а також можливість застосування матриці впливу альтернатив для вибору найбільш пріоритетного з них.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н761 + У9(4УКР)441.352.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Старостіна А. О. 
Маркетингові ризики: сутність і місце у структурі ризик-профілю українських підприємств / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 762. - С. 205-211. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розкрито сутність маркетингу та ризиків, які пов'язані з маркетинговою сферою діяльності підприємств, показано необхідність виділення їх зовнішніх і внутнішніх форм. Надано практично орієнтоване визначення маркетингових ризиків. На базі результатів дослідження практики ризик-менеджменту в діяльності малих і середніх підприємств м. Київ у 2005 - 2012 рр. показано місце маркетингових ризиків у структурі ризик-профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-211.1-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Старостіна А. Ю. 
Моделі і методи управління процесами інтеграції в програмах проектно-орієнтованих підприємств міського господарства : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / А. Ю. Старостіна; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О.М. Бекетова. - Харків, 2014. - 21 c. - укp.

Проаналізовано підходи до управління програмами проектно-орієнтованих підприємств міського господарства. Здійснено вибір ціннісного підходу як найбільш доцільного з погляду можливості оцінювання ступеня задоволеності цінностями програми зацікавленими сторонами. Розроблено концептуальну модель управління програмами проектно-орієнтованих підприємств міського господарства та процесну модель управління програмами на основі ціннісного підходу. Побудовано ціннісно-орієнтовану модель програми, яка демонструє процес одержання її сумарної цінності. На основі ціннісного підходу розроблено метод ініціації цінності на етапі ініціації програм проектно-орієнтованих підприємств міського господарства та метод їх формування. Запропоновано механізм проведення моніторингу програми, який грунтується на теорії профілів. Розглянуто практичні застосування елементів запропонованої методології.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.1-210.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409387 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського