Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Скуленко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Скуленко М. І. 
Ефективність пропаганди : монографія / М. І. Скуленко; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2010. - 362 c. - Бібліогр.: с. 357-361 - укp.

Висвітлено основні фактори ефективності пропагандистського процесу. Розглянуто раціонально-логічні й емоціонально-психологічні чинники впливу на рівні повідомлення, констатації суджень, роз'яснення, обгрунтування, заклику та навіювання. Увагу приділено різноманітним засобам, способам та інструментам пропагандистської дії, зокрема прийомам "пропагандистської техніки". Наведено рекомендації, спрямовані на підвищення ефективності роботи пропагандистів і журналістів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Скуленко М. І. 
Логічні засади пропаганди : монографія / М. І. Скуленко; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2010. - 311 c. - Бібліогр.: с. 309-311. - укp.

Висвітлено логічні закономірності та вимоги щодо викладу письмового й усного тексту, особливості виконання його викладу в контексті специфіки пропагандистської та журналістської творчості. Особливу увагу приділено відхиленням від приписів науки логіки, зумовленим потребами впливу на громадську діяльність і світоглядні напрямки суспільства. Наведено рекомендації для підвищення ефективності пропагандистських матеріалів у пресі, телебаченні та радіомовленні, а також у різних формах масової комунікації.

Освещены логические закономерности и требования к изложению письменного и устного текста, особенности выполнения его изложения в контексте специфики пропагандистского и журналистского творчества. Внимание уделено отклонениям от предписаний науки логики, обусловленным потребностями влияния на общественную деятельность и мировоззренческие направления общества. Даны рекомендации для повышения эффективности пропагандистских материалов в прессе, телевидении и радиовещании, а также в разных формах массовой коммуникации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю42 + Ч620.174.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730576 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Скуленко М. І. 
Психологія пропаганди : монографія / М. І. Скуленко; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2009. - 180 c. - Бібліогр.: с. 175-178. - укp.

Висвітлено психологічні засади пропагандистської діяльності на рівні усного міжособистісного спілкування, у сфері функціонування засобів масової інформації. Розглянуто різноманітні методи, способи та прийоми психологічного впливу на громадську думку, світоглядні орієнтації й установки соціальної активності у суспільстві. Наведено рекомендації для підвищення ефективності пропаганди у пресі, телебаченні та радіомовленні. Увагу приділено повідомленням, інтерпретації та закликам як способам пропагандистської дії.

Освещены психологические основы пропагандистской деятельности на уровне устного межличностного общения, в сфере функционирования средств массовой информации. Рассмотрены разнообразные методы, способы и приемы психологического влияния на общественное мнение, мировоззренческие ориентации и установки социальной активности в обществе. Приведены рекомендации для повышения эффективности пропаганды в прессе, телевидении и радиовещании. Внимание уделено сообщениям, интерпретации и призывам как способам пропагандистского действия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.41/49 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Скуленко М.І. 
Фактори ефективності пропаганди / М.І. Скуленко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2011. - Вип. 3. - С. 144-154. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто передумови та чинники підвищення результативності, дієвості пропагандистських матеріалів. Сформульовано рекомендації, які сприяють посиленню впливів журналістських і пропагандистських текстів на аудиторію, на свідомість і громадську думку та стимулювання соціальної активності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.113/115

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського