Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Седінкін В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Седінкін В. А. 
Ефективність різних варіантів нейропротекторної терапії при кетоацидотичних кризах у хворих на цукровий діабет : автореф. дис... канд. мед. наук : 14.01.30 / В. А. Седінкін; Дніпропетр. держ. мед. акад. - Д., 2008. - 24 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р415.160.23-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359167 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Седінкін В. А. 
Збалансовані кристалоїдні розчини в акушерстві / В. А. Седінкін, О. М. Клигуненко // Медицина неотлож. состояний. - 2016. - № 6. - С. 72-75. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.11 + Р716.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25344 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Муризіна О. Ю. 
Особливості андрагогічного підходу і трансформація інтерактивних технологій навчання у лікарів-анестезіологів / О. Ю. Муризіна, О. М. Клигуненко, В. А. Седінкін // Медицина неотлож. состояний. - 2017. - № 5. - С. 110-116. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Актуальним завданням безперервної освіти дорослих стає запровадження андрагогічного та акмеологічного підходів. Мета роботи - аналіз якості та ступеня сприйняття засобів педагогічного впливу на формування і підсилення професійних компетенцій у лікарів-анестезіологів різних вікових груп. За результатами інтерв'ю та анонімного анкетування лікарів-інтернів під час проходження очного навчання та слухачів курсу тематичного удосконалення та передатестаційного циклу на кафедрі анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів ФПО ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" визначали ступінь задоволеності якістю наданих освітніх послуг і актуальність запропонованих способів модернізації освітнього процесу. Аналіз показав, що майже 95 % завідувачів відділень анестезіології та інтенсивної терапії (ВАІТ) відзначили необхідність максимально практично-орієнтованої моделі підготовки фахівців. На їх думку, спектр набутих лікарських умінь і практичних навичок повинен бути найширшим і не залежати від місця роботи та ступеня затребування. Обмеження переліку навичок відповідно до профілю ВАІТ підтримало всього 5 % опитаних. Однак усі одностайно погодилися, що практичні навички мають поєднуватися з фундаментальними знаннями та систематично закріплюватися. Зараз це відтворюється за допомогою манекенів у спеціальних класах і в умовах симуляційного центру. Тому більшості лікарів (82,7 %) не все одно, наскільки цікаві цикли тематичного удосконалення. Використання фантомів і простих манекенів без функції зворотного зв'язку дозволяє відпрацьовувати технічний навик, проте не відображає ступеня компетентнісного засвоєння. Сучасні вимоги суспільства до підготовки лікарів-анестезіологів протягом усього етапу післядипломної освіти передбачають кардинальні зміни програм і технологій викладання з упровадженням і освоєнням нових форм освітньої діяльності: дистанційних та імітаційних форм навчання, інтерактивних лекцій, майстер-класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шпонька І. С. 
Трирічний досвід впровадження іспиту OSCE для проміжної атестації лікарів-інтернів за спеціальністю "анестезіологія та інтенсивна терапія" / І. С. Шпонька, В. І. Снісарь, О. М. Клигуненко, В. В. Єхалов, В. А. Седінкін, В. В. Халімончик, О. В. Кравець // Медицина неотлож. состояний. - 2018. - № 6. - С. 24-27. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Сучасний рівень розвитку медицини вимагає від лікаря-анестезіолога оволодіння великим обсягом теоретичних знань та практичних навичок, здатності використовувати їх у складних і критичних умовах. З огляду на це оптимізація навчального процесу потребує реструктуризації систем оцінки та контролю набутих знань і практичних навичок. На кафедрі анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів факультету післядипломної освіти три роки тому для проміжного контролю теоретичних знань і практичних вмінь лікарів-інтернів першого року навчання було впроваджено об'єктивний структурований клінічний іспит (Objective Structured Clinical Exam - ОSСЕ). Мета роботи - аналіз результатів проведення об'єктивного структурованого клінічного іспиту та оцінка проміжних знань і практичних навичок у лікарів-інтернів першого року навчання за фахом "анестезіологія та інтенсивна терапія" згідно з методологією OSСЕ. Для проведення іспиту було підготовлено 7 станцій: клінічні станції, що включали взаємодію лікарів-інтернів із реальним або стандартизованим пацієнтом; практичні станції (виконання технічних процедур і маніпуляцій) та статичні (теоретичні) станції. Інструментами оцінювання були оцінні листи та адаптована до професійних вимог глобальна рейтингова шкала. Серед 32 інтернів, які складали іспит, 10 набрали більше ніж половину від можливої кількості балів, решта - менше. Середній бал становив 10,3 (із 14 можливих). Більшість інтернів, яких ми вважали такими, що успішно склали цей екзамен, ледь перевищили показник у 60 %. Найвищі бали лікарі-інтерни отримали за доопераційну оцінку хворих, гемотрансфузіологію, а також за демонстрування реанімаційних навичок на манекені. Низькі оцінки інтерни отримали за відповіді з внутрішньовенної анестезії та за практичну навичку зі встановлення ларингеальної маски. У подальшому ми плануємо розробити додаткові станції, згідно з вимогами типової навчальної програми з інтернатури Міністерства охорони здоров'я України, вдосконалити методичне забезпечення для кожної нової станції, адаптувати критерії оцінки практичних навичок і впровадити їх для підсумкової атестації на звання лікаря-спеціаліста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Філімонова Л. Р. 
Інтраопераційне застосування урапідилу в ургентній гінекології / Л. Р. Філімонова, Н. П. Пахоленко, В. А. Седінкін, М. А. Петрова, О. А. Душейко, М. Д. Первак // Медицина неотлож. состояний. - 2019. - № 3. - С. 134-137. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р71-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25344 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Механічна асфіксія : [навч.-метод. посіб.] / О. О. Волков, Л. А. Дзяк, В. В. Єхалов, О. О. Зозуля, О. М. Клигуненко, О. В. Лященко, В. А. Седінкін, Д. М. Станін; ред.: Л. А. Дзяк, О. М. Клигуненко; ДЗ "Дніпропетр. мед. акад. МОЗ України". - Дніпро : Ліра, 2019. - 187, [8] c. - Бібліогр.: с. 184-187 - укp.

Подано інформацію про странгуляційну, компресійну, обтураційну асфіксію, утоплення, асфіксію внаслідок низького вмісту кисню в навколишньому середовищі, електротравму, а також попередження та лікування постгіпоксичної / постаноксичної енцефалопатії. Розглянуто механізми ураження за странгуляційної асфіксії. Наведено перелік основних клінічних ознак компресійної асфіксії. Подано класифікацію асфіксій від закриття дихальних шляхів. Описано техніку виконання прийому Г. Д. Геймліха. Висвітлено особливості сонного апное. Увагу приділено факторам ризику електротравми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р252.725 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834305 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Муризіна О. Ю. 
Особливості андрагогічного підходу і трансформація інтерактивних технологій навчання у лікарів-анестезіологів / О. Ю. Муризіна, О. М. Клигуненко, В. А. Седінкін // Медицина неотлож. состояний. - 2017. - № 5. - С. 110-116. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Актуальним завданням безперервної освіти дорослих стає запровадження андрагогічного та акмеологічного підходів. Мета роботи - аналіз якості та ступеня сприйняття засобів педагогічного впливу на формування і підсилення професійних компетенцій у лікарів-анестезіологів різних вікових груп. За результатами інтерв'ю та анонімного анкетування лікарів-інтернів під час проходження очного навчання та слухачів курсу тематичного удосконалення та передатестаційного циклу на кафедрі анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів ФПО ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" визначали ступінь задоволеності якістю наданих освітніх послуг і актуальність запропонованих способів модернізації освітнього процесу. Аналіз показав, що майже 95 % завідувачів відділень анестезіології та інтенсивної терапії (ВАІТ) відзначили необхідність максимально практично-орієнтованої моделі підготовки фахівців. На їх думку, спектр набутих лікарських умінь і практичних навичок повинен бути найширшим і не залежати від місця роботи та ступеня затребування. Обмеження переліку навичок відповідно до профілю ВАІТ підтримало всього 5 % опитаних. Однак усі одностайно погодилися, що практичні навички мають поєднуватися з фундаментальними знаннями та систематично закріплюватися. Зараз це відтворюється за допомогою манекенів у спеціальних класах і в умовах симуляційного центру. Тому більшості лікарів (82,7 %) не все одно, наскільки цікаві цикли тематичного удосконалення. Використання фантомів і простих манекенів без функції зворотного зв'язку дозволяє відпрацьовувати технічний навик, проте не відображає ступеня компетентнісного засвоєння. Сучасні вимоги суспільства до підготовки лікарів-анестезіологів протягом усього етапу післядипломної освіти передбачають кардинальні зміни програм і технологій викладання з упровадженням і освоєнням нових форм освітньої діяльності: дистанційних та імітаційних форм навчання, інтерактивних лекцій, майстер-класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3-3 + Р451 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Кравець О. В. 
Оптимізоване життєзабезпечення при ненавмисному загальному переохолодженні організму (науково-літературний огляд) / О. В. Кравець, В. В. Єхалов, В. А. Седінкін // Медицина невідклад. станів. - 2022. - 18, № 1. - С. 12-20. - Бібліогр.: 54 назв. - укp.

Серцево-легенева реанімація в умовах ненавмисного загального переохолодження організму являє собою певну медико-соціальну проблему сучасності. Викладено особливості діагностики зупинки кровообігу в умовах вираженої загальної гіпотермії, проведення реанімаційних заходів на догоспітальному та госпітальному етапах, маршрут пацієнтів та принципи прогнозування результату критичних станів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р252.211 + Р35,39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Єхалов В. В. 
Дистанційне навчання у підготовці до ліцензійного іспиту "Крок 3" за модулем "Невідкладні стани": за та проти / В. В. Єхалов, О. В. Кравець, В. А. Седінкін, І. А. Романюта, Д. А. Кріштафор, О. С. Павлиш // Медицина невідклад. станів. - 2022. - 18, № 1. - С. 72-77. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

У 2020 - 2021 рр. в умовах пандемії COVID-19 система післядипломної медичної освіти пішла на вимушені заходи щодо збереження життя та здоров'я суб'єктів навчання та викладацького складу у вигляді тимчасового переходу на дистанційну освіту. Під час проходження лікарями-інтернами різних спеціальностей модуля "Невідкладні стани" було проведено анонімне тестування 342 молодих колег із подальшими певними висновками. Дистанційний андрагогічний процес є прийнятним і корисним лише як складова дуальної форми вищої медичної освіти. Віддалена форма навчання у великих аудиторіях має багато недоліків, тому заняття доцільно вести у малих групах. Такий вид навчання потребує ретельного вивчення, оптимізації й адаптації до сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р35,3 р3 + Р11(4УКР) р3-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25344 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського