Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Остапенко Е$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Остапенко Е. В. 
Игровые задачи для систем с разрывной динамикой / Е. В. Остапенко // Кибернетика и систем. анализ. - 2000. - № 4. - С. 183-187. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто диференціальні ігри з фіксованим часом закінчення та розривною динамікою. За певних умов визначено оператори, що описують структуру гри. Результати проілюстровано на модельному прикладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: В173.135

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Перестюк Н. А. 
Управляемое импульсное воздействие в играх с фиксированным временем окончания / Н. А. Перестюк, Е. В. Остапенко // Укр. мат. журн. - 2000. - 52, № 8. - С. 1112-1118. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Побудовано оптимальні стратегії гравців і визначено множини початкових позицій, сприятливих для будь-якого гравця.


Індекс рубрикатора НБУВ: В173.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26161 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Амиргалиева С. Н. 
Исследование матрично-выпуклых функций / С. Н. Амиргалиева, В. В. Остапенко, Е. В. Остапенко // Кибернетика и систем. анализ. - 2004. - 40, № 4. - С. 99-109. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Вивчено властивості матрично-опуклих функцій, що можуть набувати значень з розширеної числової осі. Матрична опуклість задається за допомогою пари матриць, їх кінцевого набору або нескінченної сім'ї. Одержані результати застосовуються в теорії диференціальних ігор.


Ключ. слова: дифференциальные игры, матричная выпуклость множеств, матричная выпуклость функций
Індекс рубрикатора НБУВ: В173.135

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Остапенко В. В. 
Приближенные методы решения дифференциальных игр со случайной помехой / В. В. Остапенко, Е. В. Остапенко, С. Н. Амиргалиева // Систем. дослідж. та інформ. технології. - 2005. - № 4. - С. 65-74. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрены дифференциальные игры, в которых роль одного из игроков играет случайная помеха. Предложен приближенный метод решения таких игр. Для его описания введено и исследовано новое понятие почти выпуклой функции.


Індекс рубрикатора НБУВ: В173.135

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24036 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Балицкая О. В. 
Современные принципы лечения детей и подростков со злокачественными новообразованиями яичников / О. В. Балицкая, Г. И. Климнюк, Е. А. Остапенко, О. Е. Лотарева // Онкология. - 2005. - 7, № 4. - С. 349-353. - Библиогр.: 10 назв. - рус.


Ключ. слова: дети, злокачественные новообразования яичников, герминогенные опухоли, полихимиотерапия
Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.715.2-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14160/прил. Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Остапенко Е. В. 
Задача оптимального управления для детерминированного уравнения с взаимодействием / Е. В. Остапенко // Укр. мат. журн. - 2008. - 60, № 8. - С. 1099-1109. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто задачу оптимального керування диференціальних рівнянь з взаємодією. Доведено, що оптимальне керування задовольняє принцип максимуму та існує узагальнене оптимальне керування. В задачі, що розглянуто, виникають нові технічні моменти у порівнянні зі звичайною задачею оптимального керування.


Індекс рубрикатора НБУВ: З965.92-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26161 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Остапенко Е. В. 
О марковских мерозначных процессах на конечном пространстве / Е. В. Остапенко // Укр. мат. журн. - 2008. - 60, № 11. - С. 1572-1577. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто стохастичні потоки з взаємодією на скінченному фазовому просторі. Описано такі потоки зі змінним генератором, що породжують еволюційні мірозначні процеси. Встановлено, як взаємодія частинок впливає на ентропію потоку.


Індекс рубрикатора НБУВ: В171.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26161 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Титко В. А. 
Математические средства обработки результатов измерений частичных разрядов при исследовании состояния изоляции токонесущих элементов электрических машин / В. А. Титко, Е. В. Остапенко, В. Л. Шматков // Пр. Ін-ту електродинаміки НАН України. - 2011. - Вип. 30. - С. 43-48. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Предложена методика математической обработки и анализа частичных разрядов в образцах электрической изоляции по 6 параметрам с представлением результатов в виде лепестковой диаграммы, что позволяет оценить техническое состояние изоляции электрических машин в реальном масштабе времени и упрощает создание экспертной базы данных.


Індекс рубрикатора НБУВ: З261-047 с116

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Остапенко Е. О. 
Виокремлення компонентів готовності до професійного саморозвитку: інтеграція існуючих підходів / Е. О. Остапенко // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 177-181. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Зроблено теоретичний аналіз досліджень щодо формування готовності людини до навчальної, наукової, професійної діяльності, ступінь і рівень визначення їх показників та структурованості. Розглянуто та визначено основні тенденції виділення компонентів готовності до навчальної, професійної діяльності, готовності до саморозвитку та професійного саморозвитку. На основі інтеграції результатів дослідження понять "готовність", "саморозвиток", "професійний саморозвиток" та виявлення їх спільних характеристик виділено наступні компоненти та їх складники готовності до навчальної, професійної діяльності: мотиваційно-цільовий, пізнавально-операційний, професійно-орієнтовний, особистісно-регулятивний. Констатовано результативність даного дослідження та перспективи подальших досліджень вищеназваних компонентів готовності до професійного саморозвитку та обгрунтування відповідної моделі формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку.

Сделан теоретический анализ исследований по формированию готовности человека к учебной, научной, профессиональной деятельности, степень и уровень определения их показателей и структурированности. Рассмотрены и определены основные тенденции выделения компонентов готовности к начальной профессиональной деятельности, готовности к саморазвитию и профессиональному саморазвитию. На основе интеграции результатов исследования понятий "готовность", "саморазвитие", "профессиональное саморазвитие" и выявления их общих характеристик выделены следующие компоненты и их составляющие: мотивационно-целевой, познавательно-операционный, профессионально-ориентированный, личностно-регулятивный. Констатирована актуальность данного исследования и очерчены перспективы дальнейших исследований вышеназванных компонентов готовности к профессиональному саморазвитию и обоснования соответствующей модели формирования готовности будущих экономистов к профессиональному саморазвитию.

Main tendencies of ascertaining components of readiness for educational, professional activity and readiness for personal and professional self-development are determined via analysis and generalization. On the basis of the integrative approach the author ascertains components and indices of future economists' readiness for professional self-development.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Журавська Л. М. 
Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Л. М. Журавська, Е. О. Остапенко // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 61-67. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. - рус.

Розроблено модифікований курс з дисципліни "Педагогіка та психологія" з метою формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку в контексті праксиологічного підходу, визначено структурні компоненти: мотиваційно-цільовий, пізнавально-операційний, професійно-орієнтовний, особистісно-регулятивний. Особливу увагу приділено тренінговим заняттям, метою яких є саморозвиток та с самовдосконалення особистості. Відзначено тривекторну спрямованість НДР студентів, зокрема: налагодження зв’язків та отримання інформації щодо економічних досліджень ринку, розвиток професійних та дослідницьких умінь, підвищення професійної спрямованості та науково-професійного розвитку. Обгрунтовано необхідність особистісно-професійного саморозвитку студента за трьома напрямами: професійним, психолого-педагогічним, науковим, в межах яких відбувається формування комунікативної, управлінської, ціннісно-мотиваційної, самоосвітньої та самоуправлінської компетентностей.

Представлен разработанный автором модифицированный курс по дисциплине "Педагогика и психология" с целью формирования готовности будущих экономистов к профессиональному саморазвитию в контексте праксиологического подхода, определены структурные компоненты: мотивационно-целевой, познавательно-операционный, профессионально-ориентированный, личностно-регулятивный. Особое внимание уделено тренинговым занятием, целью которых является саморазвитие и самосовершенствование личности. Отмечена трёхвекторная направленность НИР студентов, в частности: налаживание связей и получение информации относительно экономических исследований рынка, развитие профессиональных и исследовательских умений, повышение профессиональной направленности и научно-профессионального развития. Обоснована необходимость личностно-профессионального саморазвития студентов по трем направлениям: профессиональному, психолого-педагогическому, научному, в пределах которых происходит формирование коммуникативной, управленческой, ценностно-мотивационной, самообразовательной и самоуправленческой компетенций.

The article is devoted to prfessional development of economic university students. The authors draw attention to significante of psychological and pedagogical subjects and scientific work in terms of professional training of future economists; substantiate necessity of applying a modified course of psychology and pedagogics.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Коломиец В. В. 
Коррекция нарушений синтеза оксида азота у больных гипертонической болезнью с сопутствующим хроническим обструктивным бронхитом / В. В. Коломиец, Т. В. Донскова, Н. В. Ванханен, В. Д. Громенков, В. Г. Непрелюк, Л. В. Беседа, А. И. Кива, А. И. Майлян, О. В. Губина, Е. А. Остапенко, В. В. Василенко // Галиц. лікар. вісн.. - 2003. - 10, № 1. - С. 53. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030-52 + Р412.201.1-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Перестюк Н. А. 
Игры с управляемым импульсным воздействием в фиксированные моменты времени / Н. А. Перестюк, Е. В. Остапенко // Доп. НАН України. - 2001. - № 3. - С. 23-26. - Библиогр.: 3 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.6 + В173.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Журавська Л. М. 
Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Л. М. Журавська, Е. О. Остапенко // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2. - С. 151-159. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано модифікований курс з дисципліни “Педагогіка та психологія” з метою формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку в контексті праксеологічного підходу, який реалізується на наступних етапах: професійно-діагностичному, на етапі аналізу індивідуальних результатів, визначенні персональної траєкторії самовдосконалення, складанні програми особистісно-професійного саморозвитку, реалізації програми саморозвитку, професійно-орієнтовній самодіагностиці, аналізі індивідуальних результатів, визначенні програми особистісно-професійного саморозвитку та реалізації програми особистісно-професійного саморозвитку. Обґрунтовано взаємозв’язок таких структурних елементів модифікованого курсу: вступ, педагогіка як наука, структура особистості, активність особистості, розвиток та саморозвиток особистості, психічні пізнавальні процеси, навчання, самонавчання, психічні властивості, виховання, регулятивний аспект поведінки, емоційні стани, рівні прояву психіки, формування Я-концепції, управління саморозвитком, спілкування, ефективна взаємодія, поведінка особистості у конфлікті, публічний виступ, зворотний зв'язок у навчанні.

Представлен модифицированный курс по дисциплине "Педагогика и психология" с целью формирования готовности будущих экономистов к профессиональному саморазвитию в контексте праксеологического подхода, реализуемого на следующих этапах: профессионально-диагностическом, на этапе анализа индивидуальных результатов, определении персональной траектории самосовершенствования, составлении программы личностно-профессионального саморазвития, реализации программы саморазвития, профессионально-ориентировочной самодиагностики, этапе анализа индивидуальных результатов, определения программы личностно-профессионального саморазвития и реализации программы личностно-профессионального саморазвития. Проанализированы структурные элементы модифицированного курса: введение, педагогика как наука, структура личности, активность личности, развитие и саморазвитие личности, психические познавательные процессы, обучение, самообучение, психические свойства, воспитание, регулятивный аспект поведения, эмоциональные состояния, уровни появления психики, формирование Я-концепции, управление саморазвитием, общение.

Presented a modified course of discipline "Pedagogy and Psychology" for the formation of future economists to professional self-development in the context of the praxeological approach.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р30-223(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Остапенко Е. О. 
Формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Е. О. Остапенко; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Розглянуто готовність майбутніх економістів до професійного саморозвитку. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено сутність понять "саморозвиток особистості", "професійний саморозвиток особистості", "готовність особистості до професійного саморозвитку". Визначено та обгрунтовано структуру, критерії, показники, рівні та психолого-педагогічні умови готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку. Експериментально перевірено модель формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку, розроблено та опубліковано рекомендації для викладачів щодо формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР)

Шифр НБУВ: РА417848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Остапенко Е. М. 
Формування інформаційної культури майбутнього лікаря засобами математичного моделювання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Е. М. Остапенко; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2021. - 22 c. - укp.

Розглянуто проблеми формування інформаційної культури майбутнього лікаря засобами математичного моделювання. З'ясовано сутність формування інформаційної культури майбутнього лікаря засобами математичного моделювання. Визначено структуру, критерії, показники та рівні сформованості інформаційної культури майбутнього лікаря засобами математичного моделювання, а також особливості їх формування у фаховій підготовці. Сформульовано комплекс організаційно-педагогічних умов і сконструйовано модель формування інформаційної культури майбутнього лікаря засобами математичного моделювання. Експериментально перевірено комплекс організаційно-педагогічних умов і модель формування інформаційної культури майбутнього лікаря засобами математичного моделювання, а також запропоновано практичні рекомендації для підвищення ефективності їх формування в професійній підготовці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449400 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гуревич Р. С. 
Інформаційна культура майбутніх лікарів: використання математичного моделювання : монографія / Р. С. Гуревич, А. Я. Кулик, Е. М. Остапенко; Вінницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова. - Вінниця : Твори, 2023. - 215 c. - Бібліогр.: с. 137-149 - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА867914 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського