Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>A=Нагаєв В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Економіка, менеджмент, освіта в системі реформування агропромислового комплексу : Матеріали Всеукр. наук. конф. молодих учених-аграрників (Харків, ДАУ, 11 - 13 жовт. 2000 р.) / ред.: В. М. Нагаєв; Харк. держ. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. - Х., 2000. - 166 c. - укp.

Висвітлено економічні аспекти розбудови агропромислового комплексу України, зокрема, реформування відносин власності, механізм господарювання, процес інтенсифікації сільськогосподарського виробництва, менеджмент, маркетинг, бухгалтерський облік і фінанси сільськогосподарських об'єднань. Проаналізовано питання формування кадрового потенціалу АПК, удосконалення освітніх технологій, розвитку соціально-психологічних методів управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-183 я431 + У9(4УКР)320-640 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нагаєв В. М. 
Менеджмент: теорія, практика, мистецтво (дидактичний аспект) : Навч. посіб. Ч. 2 / В. М. Нагаєв; Харк. держ. ун-т ім. В.В.Докучаєва. - Х., 1997. - 208 c. - Библиогр.: 102 назв. - укp.

Висвітлюються основи менеджменту як науки, практики та мистецтва управління. Розглядаються питання групової динаміки і керівництва, їх основні чинники, у т.ч. управління конфліктами, змінами й стресами. Особливу увагу приділено проблемам забезпечення ефективності діяльності організації - управлінню трудовими ресурсами, виробництвом (створення і функціонування операційної системи), продуктивністю. Аналізуються питання менеджменту у педагогічній системі, зокрема, визначено роль педагогіки в управлінні процесом пізнання, а також теоретичні основи модульного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 + У9(4УКР)212.1 я7 + У9(4УКР)290-212.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Нагаєв В. М. 
Управління сільськогосподарським виробництвом. Реформування організаційно-правових структур сільськогосподарських підприємств : Навч. посіб. для студ. спец. 7.050106 "Облік і аудит" ден. та заоч. форм навчання / В. М. Нагаєв; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. - Х., 2002. - 114 c. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто концептуальні засади та соціально-економічну суть реструктуризації сільськогосподарських підприємств. Визначено основні принципи та етапи реорганізації, а також варіанти організаційно-правових формувань, що створюються у процесі реорганізації. Виявлено відмінності господарських товариств від колективного сільськогосподарського підприємства. Запропоновано інформацію щодо створення, управління та діяльності господарських товариств (акціонерного, з обмеженою відповідальністю, з додатковою відповідальністю, командитного, повного, сільськогосподарського кооперативу, селянського фермерського господарства). Проаналізовано установчі документи з даних питань. Досліджено проблему приватизації в контексті формування нових сільськогосподарських підприємств ринкового типу.

Рассмотрены концептуальные основы и социально-экономическая суть реструктуризации сельскохозяйственных предприятий. Выяснены основные принципы и этапы реорганизации. Определены варианты организационно-правовых формирований, которые создаются в процессе реорганизации. Отмечены отличия хозяйственных товариществ от коллективного сельскохозяйственного предприятия. Предложена информация о создании, управлении и деятельности хозяйственных товариществ (акционерного, с ограниченной ответственностью, с дополнительной ответственностью, командитного, полного, сельскохозяйственного кооператива, селянского фермерского хозяйства). Проанализированы законодательные документы по данным вопросам. Исследована проблема приватизации в контексте формирования новых сельскохозяйственных предприятий рыночного типа.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321 я73 + Х819(4УКР)124 я73 + Х839(4УКР)14 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624679 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нагаєв В. М. 
Менеджмент : Навч.-метод. посіб. (модул. варіант) / В. М. Нагаєв; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. - Х., 2003. - 101 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади менеджменту сільськогосподарського виробництва, проаналізовано стратегію і тактику аграрної політики України. Визначено особливості управління виробництвом за різних організаційно-правових форм господарювання. Розроблено класифікацію організаційних структур управління сільськогосподарськими підприємствами, його господарський механізм та методику впливу на об'єкти управління. Розглянуто порядок проведення суспільних процедур, форми та методи організації та нормування управлінської праці, техніку і технологію прийняття науково обгрунтованих управлінських рішень. Визначено основні напрямки удосконалення системи управління сільськогосподарськими формуваннями та підсистемами бухгалтерського обліку. Навчальний матеріал структуровано на модульні блоки, кожен з яких містить теоретичні відомості, методичні вказівки, тести та індивідуальні реферативні завдання.

Освещены теоретические основы менеджмента сельскохозяйственного производства, проанализированы стратегия и тактика аграрной политики Украины. Определены особенности управления производством при разных организационно-правовых формах хозяйствования. Разработаны классификация организационных структур управления сельскохозяйственным производстом, его хозяйственный механизм и методика влияния на объекты управления. Рассмотрены порядок проведения общественных процедур, формы и методы организации и нормирования управленческого труда, технику и технологию принятия научно обоснованных управленческих решений. Определены основные направления усовершенствования системы управления сельскохозяйственными формированиями и подсистемами бухгалтерского учета. Учебный материал структурирован на модульные блоки, каждый из которых содержит теоретические сведения, методические указания, тесты и индивидуальные реферативные задания.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-212.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653146 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Нагаєв В. М. 
Дидактичні основи формування творчої особистості аграрного менеджера в умовах Болонського процесу : Моногр. / В. М. Нагаєв; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. - Х., 2006. - 527 c. - Бібліогр.: 431 назв. - укp.

Наведено результати науково-педагогічних досліджень з проблеми формування творчої особистості менеджера аграрної сфери за умов входження системи вищої освіти України у Болонський процес. Визначено напрямки і підходи з удосконалення теорії, методики і методології процесу професійної підготовки управлінських кадрів, які базуються на загальних концептуальних положеннях та на педагогічних дослідженнях з вирішення проблеми управління навчально-творчою діяльністю студентів. Розглянуто педагогічну систему як інтегральну модель управління з реалізацією функцій планування, організації, мотивації і контролю. Проаналізовано мотиваційні потреби студентів, дидактичні методи, форми і засоби впливу на їх творчу пізнавальну активність. Обгрунтовано дидактичні критерії, що визначають показники розвитку творчої особистості менеджера на основі рівнів сформованості професійного творчого досвіду. Розроблено дидактичну систему нетрадиційних ігрових форм навчально-трудової діяльності за моделлю поетапного контролю знань, яка об'єднує колективні та індивідуальні форми контролю. Викладено методику розробки кредитно-модульних програм і рейтингових шкал бальної оцінки, адаптованих до системи ECTS. Описано модульно-рейтингову педагогічну технологію управління навчально-творчою діяльністю студентів - "Менеджмент-освіта", проаналізовано ефективність використання даної технології в процесі підготовки керівників і спеціалістів сільськогосподарського виробництва, доведено високий соціальний та економічний ефект від її впровадження.

Приведены результаты научно-педагогических исследований по проблеме формирования творческой личности менеджера аграрной сферы в условиях вхождения системы высшего образования Украины в Болонский процесс. Определены направления и подходы по усовершенствованию теории, методики и методологии процесса профессиональной подготовки управленческих кадров, базирующихся на общих концептуальных положениях и на педагогических исследованиях по решению проблемы управления учебно-творческой деятельностью студентов. Рассмотрена педагогическая система как интегральная модель управления с реализацией функций планирования, организации, мотивации и контроля. Проанализированы мотивационные потребности студентов, дидактические методы, формы и средства влияния на её творческую познавательную активность. Обоснованы дидактические критерии, определяющие показатели развития творческой личности менеджера на основе уровней сформированности профессионального творческого опыта. Разработана дидактическая система нетрадиционных игровых форм учебно-трудовой деятельности по модели поэтапного контроля знаний, объединяющая коллективные и индивидуальные формы контроля. Изложена методика разработки кредитно-модульных программ и рейтинговых шкал бальной оценки, адаптированных к системе ECTS. Описана модульно-рейтинговая педагогическая технология управления учебно-творческой деятельностью студентов - "Менеджмент-образование", проанализирована эффективность использования данной технологии в процессе подготовки руководителей и специалистов сельскохозяйственного производства, доказан высокий социальный и экономический эффект от её внедрения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683902 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Нагаєв В. М. 
Управління самостійною та індивідуальною роботою студентів в умовах кредитно-модульної технології / В. М. Нагаєв // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 18. - С. 263-272. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та методичні аспекти організації навчального процесу за умов кредитно-модульної технології навчання. Висвітлено досвід наукового центру дидактики менеджмент-освіти щодо впровадження моделі управління самостійною та індивідуальною роботою студентів.

Рассмотрены теоретические и методические аспекты организации учебного процесса в условиях кредитно-модульной технологии обучения. Изложен опыт научного центра дидактики менеджмент-образования по внедрению модели управления самостоятельной и индивидуальной работой студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Нагаєв В. М. 
Теоретичні та методичні основи управління навчально-творчою діяльністю студентів вищих навчальних аграрних закладів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. М. Нагаєв; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2010. - 44 c. - укp.

Досліджено проблему управління навчально-творчою діяльністю (НТД) студентів аграрних ВНЗ. Розкрито сутність НТД як об'єкта управління, розроблено модель професійно-творчої компетентності фахівця-аграрія як творчої особистості, науково обгрунтовано концепцію управління НТД студентів. Проведено функціональний аналіз та узагальнено психолого-мотиваційний аспект управління НТД студентів. Здійснено моделювання процесу управління НТД студентів за критерієм сформованості творчого досвіду. Обгрунтовано педагогічну систему як ієрархічну інтегративну модель управління НТД студентів за умов прямого управління, співуправління та самоуправління. Розроблено дворівневу педагогічну технологію управління НТД студентів на макро- та мікрорівнях. Визначено систему дидактичних форм і засобів управління НТД і механізми координації між макро- та мікрорівнями управління. Встановлено комплекс науково-методичного забезпечення управління НТД студентів аграрних ВНЗ. Доведено ефективність упровадження дворівневої педагогічної технології управління НТД та її науково-методичного забезпечення в процесі професійної підготовки фахівців-аграріїв.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР)3

Шифр НБУВ: РА377379 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Нагаєв В. М. 
Дидактичні засади впровадження дворівневої педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю студентів вищих навчальних аграрних закладів : монографія / В. М. Нагаєв; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. - Х. : Колегіум, 2012. - 216 c. - Бібліогр.: с. 188-210 - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми управління навчально-творчою діяльністю (НТД) студентів аграрних ВНЗ. Наведено дидактичну систему розробки дворівневої педагогічної технології управління НТД студентів на макро- (навчальний заклад) і мікрорівнях (навчальна дисципліна). Обгрунтовано систему дидактичних форм і засобів управління НТД і механізми координації між макро- та мікрорівнями управління. Розроблено комплекс науково-методичного забезпечення управління НТД студентів аграрних ВНЗ. Доведено ефективність упровадження дворівневої педагогічної технології управління НТД та її науково-методичного забезпечення в процесі професійної підготовки фахівців-аграріїв.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-3 + Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Нагаєв В. 
Дидактичні засади формування творчо обдарованої особистості аграрного менеджера / В. Нагаєв // Вища шк.. - 2007. - № 1. - С. 37-42. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування творчої особистості фахівця аграрної сфери за умов приєднання України до Болонського процесу. Запропоновано інноваційні підходи до удосконалення підготовки управлінських кадрів на підставі впровадження технології управління навчально-творчою діяльністю студентів "менеджмент-освіта".

Рассмотрена проблема формирования творческой личности специалиста аграрной сферы в условиях присоединения Украины к Болонскому процессу. Предложены инновационные подходы к усовершенствованию подготовки управленческих кадров на основе внедрения технологии управления учебно-творческой деятельностью студентов "менеджмент-образование".

The problem of forming creative individuality of the specialists of the agrarian sphere under the conditions of Ukraine's joining to the Bologna process is being raised. Proposes innovation approaches to the improvement of training managerial personnel on the basis of introducing the technology of managing students' educational-creative activities -"Management-education".


Індекс рубрикатора НБУВ: П.п(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Нагаєв В. М. 
Управління якістю підготовки кадрів аграрного профілю за критерієм творчості / В. М. Нагаєв // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4. - С. 53-60. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні дидактичні підходи щодо організації управління якістю навчально-виховного процесу підготовки творчо обдарованих фахівців аграрного профілю. Розроблено пропозиції щодо проектування технології управління навчально-творчою діяльністю студентів за умов адаптації вищої освіти України до Болонського процесу.

Проанализированы современные творческие подходы к организации управления учебным процессом подготовки одаренных специалистов аграрного профиля. Разработаны предложения по проектированию технологии управления учебным процессом студентов в условиях адаптации высшего образования в Украине к Болонскому процессу.

The article deals with the modern creative approaches on the organization of management by educational process of preparation of the gifted experts of an agrarian structure. Offers on designing technology of management of educational process of students in conditions of adaptation of higher education in Ukraine to Bolonian process are brougt.


Індекс рубрикатора НБУВ: П1/2 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Нагаєв В. М. 
Особливості підготовки фахівців-аграріїв із використанням педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю студентів / В. М. Нагаєв // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 32/33. - С. 137-140. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано результати впровадження в навчальний процес дворівневої педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю студентів. Розглянуто сучасні дидактичні засоби управління процесом підготовки кадрів вищої аграрної освіти за ринкових умов господарювання.

Проанализированы результаты внедрения в учебный процесс двухуровневой педагогической технологии управления учебно-творческой деятельностью студентов. Рассмотрены современные дидактические способы управления процессом подготовки кадров высшего аграрного образования в рыночных условиях хозяйствования.

The Results are analyzed of introducing two-level pedagogical technology of managing students` educational creative activities into the educational process. Modern didactic methods are considered of managing the process of training personnel of the higher agrarian education under the market conditions of the economy.


Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Дмитренко Т. О. 
Основи сучасної педагогіки : [монографія] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько, В. М. Нагаєв, Н. Н. Шоєв, Т. В. Колбіна; Херсон. держ. ун-т, Харків. нац. екон. ун-т ім. С. Кузнеця. - Херсон : Вишемирський В.С., 2016. - 461 c. - укp.

Розглянуто зв'язок педагогіки з філософією, культурологією, психологією та кібернетикою, показано їх вплив на формування основ сучасної науки. Розроблено модель загальнокультурного простору основ сучасної педагогіки як тривимірного об'єкта з інтервалами: методологічним, теоретичним і технологічним. Подано результати аспектного аналізу основ сучасної педагогіки, розглянуто філософський аспект (парадигмальний, методологічний) і теоретичний (теорія педагогічної системи і педагогічного процесу). Запропоновано шляхи зменшення кількості різноманітності педагогічної системи, що має забезпечити підвищення ефективності педагогічного процесу. Доведено, що педагогічна система ВНЗ має адекватно реагувати на соціальне замовлення, сприяти активізації навчально-творчої діяльності студентів і формуванню на цій основі творчої особистості фахівця. Надано результати дослідження конкретної наукової проблеми - формування досвіду міжкультурної комунікації студентів ВНЗ економічного профілю, здійсненого на засадах сучасної педагогіки. Обгрунтовано доцільність розробки соціально-педагогічного підходу до вирішення проблеми сталого розвитку суспільства, актуальність підготовки майбутніх фахівців до сталого розвитку соціальних груп як основних складових суспільства, що визначають спрямованість його розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА801746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Нагаєв В. М. 
Формування професійно-етичної компетентності майбутніх педагогів вищих навчальних аграрних закладів / В. М. Нагаєв // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2015. - № 46. - С. 114-119. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні, методичні та методологічні аспекти формування професійно-етичної компетентності науково-педагогічних працівників аграрних ВНЗ. Запропоновано професійно-кваліфікаційну модель майбутнього педагога аграрного ВНЗ в контексті розвитку його моральних цінностей.

Рассмотрены теоретические, методические и методологические аспекты формирования профессионально-этической компетентности научно-педагогических работников высших аграрных ВУЗ. Предложена профессионально-квалификационная модель будущего педагога аграрного ВУЗ в контексте развития его моральных ценностей.

The theoretical, methodical and methodological aspects of forming of professionally-ethics competence of scientifically-pedagogical workers of higher educational agrarian establishments are considered. The professional qualifying model of future teacher of agrarian institute of higher is offered in the context of development of his moral values.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518 + П. р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Нагаєв В. М. 
Формування досвіду соціокультурної професійної комунікації менеджерів у процесі їх фахової підготовки / В. М. Нагаєв // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2017. - № 2. - С. 42-47. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні, методичні та методологічні аспекти підготовки управлінських кадрів за умов формування їх соціокультурної професійної комунікації. Визначено критерії сформованості соціокультурної професійної комунікації менеджерів. Проаналізовано результати науково-практичних досліджень з визначення впливу запропонованої педагогічної системи на рівень розвитку соціокультурної професійної комунікації майбутніх фахівців-менеджерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Нагаєв В. М. 
Формування дослідницької компетентності майбутніх аграрних менеджерів: дидактичний аспект / В. М. Нагаєв // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2018. - Вип. 191. - С. 66-76. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Дослідницька компетентність є важливим ресурсом ефективного управління інноваційними процесами аграрної галузі, що доводить необхідність підвищення її рівня у майбутніх аграрних менеджерів на основі формування досвіду дослідницької діяльності як освітнього результату. Мета роботи - обгрунтування компонентів дослідницької компетентності сучасного фахівця-менеджера аграрної сфери як творчої особистості на основі розробки педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю. Обгрунтовано структурні компоненти дослідницької компетентності менеджера виробничої сфери: емоційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, особистісно-розвивальний. З метою підвищення ефективності професійної підготовки аграрних менеджерів запропоновано дворівневу педагогічну технологію управління навчально-творчою діяльністю студентів як педагогічну умову формування дослідницької компетентності. Подальші дослідження даного напряму запропоновано здійснювати на основі моделювання функціональних процесів продуктивної дослідницької діяльності менеджерів за умов виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-212.14 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Нагаєв В. М. 
Дидактичні засади формування кадрового потенціалу аграрної сфери як стратегічного ресурсу розвитку соціально-економічних систем / В. М. Нагаєв, Г. О. Нагаєва // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 44-53. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано провідні компоненти творчого досвіду в системі професійної компетентності фахівців аграрної сфери. Розглянуто технологічні етапи процесу професійної підготовки аграріїв у контексті формування творчого досвіду. Обгрунтовано дидактичні методи, форми та засоби реалізації педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю студентів. Мета роботи - обгрунтування дидактичних засад формування кадрового потенціалу аграрної сфери на основі удосконалення освітнього складника та впровадження дворівневої педагогічної технології управління начально-творчою діяльністю студентів на макро- та мікрорівнях. Результати експериментальної роботи засвідчили суттєве підвищення рівня сформованості професійної компетентності майбутніх фахівців аграрної сфери. Запропонована педагогічна технологія забезпечує технологізацію розвитку творчого досвіду студентів від репродуктивних рівнів до продуктивних і творчих.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-640

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Нагаєв В. М. 
Методологічні засади управління навчально-творчою діяльністю студентів : монографія / В. М. Нагаєв; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. - Харків : Стильна типографія, 2018. - 151 c. - Бібліогр.: с. 136-150 - укp.

Розглянуто педагогічні проблеми управління навчально-творчою діяльністю (НТД) студентів ВНЗ. Наведено теоретичні, методичні та методологічні основи управління НТД здобувачів освітніх ступенів. Обгрунтовано систему дидактичних форм і засобів управління НТД та механізми координації у педагогічній системі ВНЗ. Розроблено комплекс науково-методичного забезпечення управління НТД студентів ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838548 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Нанка О. В. 
Про рівняння рівноваги і динаміки зернистого тіла / О. В. Нанка, І. І. Ієвлев, В. І. Семенцов, В. В. Семенцов, В. М. Нагаєв, І. О. Данченко // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2020. - Вип. 209. - С. 32-47. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Дослідження присвячено розробці математичної моделі, яка описує динаміку і статику зернистого середовища, схильного до ефекту Рейнольдса. Є безліч підходів до побудови моделей зернистих матеріалів. Однак, ефект Рейнольдса не враховувався. У даній роботі використовуються методи побудови моделей суцільних середовищ рівноважної і нерівноважної термодинаміки. Одержано реологічне співвідношення, яке говорить про те, що дана модель відповідає тілу Кельвіна - Фойгта. Як додаток розглянуто задачу про рівновагу зернистого шару на похилій площині у полі сил тяжіння. Запропоновано наближений спосіб розв'язання задачі, аналогічний методу прямих Канторовича.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.с21 + В251.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Нагаєв В. М. 
Технологічні основи професійної підготовки кадрів аграрної сфери в умовах дистанційного навчання / В. М. Нагаєв, Г. О. Нагаєва // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2020. - № 3. - С. 30-36. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано дидактичні основи впровадження в освітнє середовище управлінських концепцій та інформаційно-цифрових технологій в умовах дистанційного навчання. Обгрунтовано технологічні етапи процесу професійної підготовки аграріїв за педагогічною технологією управління навчально-творчою діяльністю студентів. Методологія дослідження визначалася сукупністю методологічних підходів (системний, діяльнісний, компетентнісний, особистісно-розвивальний). Мета статті - розробка комплексної моделі управління навчально-творчою діяльністю студентів в умовах підготовки кадрів аграрної сфери в освітньому SMART-середовищі. Доведено, що основною організації дистанційного навчання має бути єдине інформаційне середовище закладу вищої освіти, в якому забезпечується автоматизація педагогічних процесів для мережевого контакту в інтерактивному режимі здобувачів і педагогів. Запропонована педагогічна модель організації дистанційного навчання в умовах мережевої технології управління навчально-творчою діяльністю студентів. Обгрунтовано дидактичні комплекси, методи, форми та засоби реалізації педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю студентів в умовах освітнього SMART-середовища. Реалізація даної педагогічної моделі в системі дистанційного навчання дозволяє значно активізувати творчу діяльність студентів, поглибити рівень самостійності та індивідуалізації навчання, що у підсумку визначається високим рівнем сформованості професійно-творчої компетентності майбутніх фахівців. Висновки: визначено, що основною ланкою організації дистанційного навчання є телекомунікаційне середовище, яке включає: інформаційно-цифровий, навчально-методичний та дидактичний контенти. Результати експериментальної роботи засвідчили суттєве підвищення якісних показників професійної підготовки кадрів аграрної сфери (рівня самостійності, індивідуалізації, творчого досвіду, науковості, продуктивності).


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)32р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101404 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського