Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кучерявий О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Кучерявий О. Г. 
Педагогіка і психологія дитячої творчості (Аспект самоформування вмінь організувати творчість дітей) : Навч. посіб. / О. Г. Кучерявий; Ін-т змісту та методів навчання. - К., 1998. - 156 c. - Бібліогр.: 93 назв. - укp.

Рассмотрены наиболее существенные положения психологической теории и практики в области творческой деятельности детей. Цели управления процессом созидания дошкольников и младших школьников освещены с позиции достижения гармонии между общественно-значимым и личностно-значимым подходами к проблеме этих целей, с учетом концепции национального воспитания. Принципы управления творчеством детей раскрыты на базе концепции национального воспитания, общих закономерностей педагогического процесса и, собственно, процесса руководства созидательной деятельностью дошкольников и младших школьников, особенностей психологического механизма воображения и творчества. Развитие идей природосообразности и народности воспитания прослеживается в историческом аспекте. Предложена классификация методов управления детским творчеством, разработанная на основе теории целостного построения учебно-воспитательного процесса. Особое внимание уделено путям раскрытия и использования возможностей игры, познавательной и трудовой деятельности для активизации детского творчества; воспитательному потенциалу сказки, развивающему творческие способности, умения и качества ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 я73 + Ч421.220 я73 + Ю984.5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593808 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кучерявий О. Г. 
Модульно-розвивальне навчання у вищій школі: аспекти проектування : Моногр. / О. Г. Кучерявий. - Донецьк : ДонНУ, 2006. - 304 c. - Бібліогр.: с. 293-303. - укp.

Розкрито методологічний, теоретичний і методичний аспекти проектування модульно-розвивального навчання у вищих навчальних закладах. На засадах цілісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів обгрунтовано модельне уявлення щодо конструювання модульно-розвивального навчального процесу, системи принципів і нової класифікації методів навчання відповідно до потреб суспільства. Наведено форми організації навчальної діяльності майбутніх фахівців. Висвітлено проблеми проектування усіх компонентів освітнього модуля як системи.

Раскрыты методологический, теоретический и методический аспекты проектирования модульно-развивающего обучения в высших учебных заведениях. На основе целостного, личностно ориентированного и культурологического подходов обосновано модельное представление, касающееся конструирования модульно-развивающего учебного процесса, системы принципов и новой классификации методов обучения в соответствии с потребностями общества и личности студента в развитии. Представлены формы организации учебной деятельности будущих специалистов. Освещены проблемы проектирования всех компонентов образовательного модуля как системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кучерявий О. Г. 
Теоретичні і методичні основи організації професійного самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. Г. Кучерявий; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 37 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано концепцію та модель організації професійного самовиховання майбутніх педагогів дошкільної та початкової шкільної ланок освіти в аспекті їх цілісної підготовки, визначено сутність професійного самовиховання, готовності до його організації, культури самовиховання. Досліджено структуру активності студентів у самовиховній роботі та структуру їх інтегральної готовності до педагогічної діяльності. З'ясовано зміст моделі спеціаліста-педагога як цільовий орієнтир самовиховних дій. Сформульовано базові закономірності та принципи організації професійного самовиховання студентів. Розкрито та обгрунтовано систему педагогічного забезпечення активності майбутніх спеціалістів у самовихованні, сукупність умов, важливих для її ефективного функціонування (необхідних і достатніх для розвитку інтересу до роботи над собою, формування особистісного смислу та мотивів професійного самовиховання, забезпечення регулюючого впливу позитивних емоцій і адекватної самооцінки на активність студентів у самовиховній діяльності, успішності використання викладачами методів стимулювання самовиховної активності). Експериментально доведено залежність між рівнями активності студентів у професійному самовихованні й рівнями їх інтегральної готовності до педагогічної діяльності. Розроблено методику організації професійного самовиховання майбутніх спеціалістів-педагогів у вищих педагогічних закладах освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321651 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кучерявий О. Г. 
Педагогіка: особистісно-розвивальні аспекти : навч. посіб. для студ. ВНЗ / О. Г. Кучерявий. - К. : Наук. думка, 2011. - 464 c. - укp.

Розширено уявлення про зміст освіти та закономірності навчання. Наведено нову класифікацію його методів, таксономію стратегічних цілей уроку й інші дидактичні інновації. В особистісному вимірі розглянуто структуру та зміст національного виховання, моделі громадянської та валеологічної культур, системи професійної орієнтації, а також трудового, екологічного та сімейного виховання. Увагу приділено технології оперативного застосування психолого-педагогічних знань у практичних ситуаціях. Розкрито сутність різних підходів до класифікації педагогічних ситуацій і задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747165 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Братаніч Т. І. 
Кінетика першого деструктивного гідрування інтерметалідів TiVB2DCu та гамма-TiCu / Т. І. Братаніч, В. В. Скороход, О. В. Кучерявий // Порошковая металлургия. - 2010. - № 5/6. - С. 100-110. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г542.43

Шифр НБУВ: Ж28502 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Братаніч Т. І. 
Фазові перетворення в TiVB2DCu при деструктивному гідруванні та рекомбінації / Т. І. Братаніч, В. В. Скороход, О. В. Кучерявий, Л. І. Копилова, Н. А. Крапівка // Порошковая металлургия. - 2010. - № 3/4. - С. 118-125. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К235.160.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28502 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Кучерявий О. В. 
Структурно-фазовий механізм і швидкість взаємодії інтерметалідів TiCu, TiBV3DCuBV4D, TiBV2DCuBV3D з воднем. I. Реакції утворення та розкладання гідридів інтерметалідів / О. В. Кучерявий, Т. І. Братаніч, В. В. Скороход, Л. І. Копилова, Н. А. Крапівка // Порошковая металлургия. - 2012. - № 3/4. - С. 131-140. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К651.65 + Г121.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28502 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Кучерявий О. Г. 
Гуманістичні функції педагогіки В. Ф. Шаталова: розкриття й реалізація природних резервів особистості учня / О. Г. Кучерявий // Освіта Донбасу. - 2012. - № 4. - С. 25-31. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто 7 функцій гуманістичної педагогіки донецького вчителя та їх застосування на практиці. Розкрито переваги цієї системи, приділено увагу її впливу на всеосяжний розвиток дітей, формування їх мотивації та прагнення до знань. Підкреслено значення шаталівської системи навчання для акмеологічної практики. Розглянуто перспективи ідей В. Ф. Шаталова, важливість співтворчості, поваги до особистості учня, педагогіки співробітництва та діалогу для розвитку вітчизняної педагогіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кучерявий О. Г. 
Інноваційні складники проекту модульно-розвивального навчання у вищій школі / О. Г. Кучерявий // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 3. - С. 182-192. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто інноваційні складники проекту модульно-розвивального навчання у вищій школі. Розкрито його методологічний, теоретичний і методичний аспекти: модельне уявлення про конструювання модульно-розвивального навчального процесу, проекти змісту вищої професійної освіти, системи принципів і нової класифікації методів навчання, сукупності методичних регулятивів конструювання всіх компонентів освітнього модуля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кучерявий О. В. 
Структурно-фазовий механiзм i швидкiсть взамодiї iнтерметалiдiв TiCu, TiBV3DCuBV4D, TiBV2DCuVB3D з воднем. II. Деструктивне гідрування iнтерметалідів / О. В. Кучерявий, Т. І. Братанiч, В. В. Скороход, Л. І. Копилова, А. В. Котко // Порошковая металлургия. - 2012. - № 5/6. - С. 105-112. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К391.91 + К651.65-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28502 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Братаніч Т. І. 
Структурно-фазові перетворення і швидкість взаємодії інтерметалідів TiVB2DCo, TiCo з воднем та синтез неруйнівних наноструктурних композитів на основі гідриду титану / Т. І. Братаніч, О. В. Кучерявий, В. В. Скороход, Л. І. Копилова, А. В. Котко, М. О. Крапівка // Порошковая металлургия. - 2012. - № 7/8. - С. 124-135. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К391.91-1 + К651.65-1 + Г534.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28502 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Кучерявий О. 
Концепція підготовки педагога-дослідника в класичному університеті / О. Кучерявий // Рідна шк.. - 2011. - № 4/5. - С. 19-26. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто методологічну складову концептуального бачення професійної підготовки педагога-дослідника на філософському та науковому методологічних рівнях. Вміщено таблицю концептуальної схеми управління професійно-педагогічною підготовкою в класичному університеті, яка є умовою, засобом і процесом стимулювання загального і професійного розвитку особистості студента як особливої цілісності, що передбачає: орієнтування викладачів на методологічні регулятори конструювання й реалізації цілей, змісту і технології професійно-педагогічної освіти на основі високого особистісно-розвивального потенціалу університету, створення необхідних умов для самоорганізації відповідної підготовки на всіх рівнях управління нею. Наведено перелік умінь творчого вчителя,відповідно до виконуваних ним функцій.

Рассмотрено методологическую составляющую концептуального видения профессиональной подготовки педагога-исследователя на философском и научном методологических уровнях. Помещена таблица концептуальной схемы управления профессионально-педагогической подготовкой в классическом университете, которая является условием, средством и процессом стимулирования общего и профессионального развития личности студента как особой целостности, предусматривающий: ориентирование преподавателей на методологические регуляторы конструирования и реализации целей, содержания и технологии профессионально-педагогического образования на основе высокого личностно-развивающего потенциала университета, создание необходимых условий для самоорганизации соответствующей подготовки на всех уровнях управления ею. Приведен перечень умений творческого учителя, согласно выполняемых им функций.

The methodological component of the vision of the pedagogical training of the researcher on the philosophical and scientific methodological levels. A table of the conceptual scheme of management and vocational teacher training in the classical university, which is a prerequisite, tools and processes and promote a common person's professional development as a special student integrity, providing for: the orientation of teachers on the methodological controls design and implementation of goals, contentand technology, vocational and teacher education based on high personal and developmental potential of the University, creating the necessary conditions for self-relevant training at all levels of management. A list of the creative skills of teachers, according to her function.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кучерявий О. Г. 
Педагогіка: особистісно-розвивальні аспекти : навч. посіб. для студентів ВНЗ / О. Г. Кучерявий. - Київ : Слово, 2014. - 436 c. - укp.

Викладено як загальноприйняті положення педагогічної науки, так і особисту позицію автора щодо розв'язання її провідних проблем. Подано нову класифікацію методів навчання, таксономію стратегічних цілей уроку та інші дидактичні інновації. Розглянуто структуру і зміст національного виховання, моделі громадянської та валеологічної культур, системи професійної орієнтації, трудового, екологічного, сімейного виховання тощо. Увагу приділено питанням організації самовиховання учнів, особливо значущого для оволодіння ними духовно-моральними, національними, валео-екологічними та іншими цінностями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА784037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кучерявий О. В. 
Фізико-хімічні закономірності деструктивного гідрування інтерметалідів систем Ti-Cu, Ti-Co, Ti-Ni : автореф. дис. ... канд. хім. наук : 02.00.04 / О. В. Кучерявий; НАН України, Ін-т пробл. матеріалознавства ім. І.М. Францевича. - К., 2013. - 23 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г121.15-4 + Г534.511,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396079 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Кучерявий О. Г. 
Кар'єрне зростання: особистісний вимір : монографія / О. Г. Кучерявий. - Київ : Слово, 2015. - 222, [1] c. - Бібліогр.: с. 205-[223] - укp.

Обгрунтовано акме-синергетичну концепцію кар'єрного зростання як професійно-культурного розвитку особистості, результату її цілісної активності (інтелектуальної, комунікативної, емоційно-вольової) в інкультурації - присвоєнні та примноженні цінностей фахової культури. Розкрито провідні цілісні характеристики кар'єрного руху в особистісному вимірі: специфічність як похідна від вимог до представників різних типів професій; самобутній творчий характер: самотворчий (особливості розробки та реалізації кар'єрограм особистісного типу, управління цим процесом в освітньому та професійному середовищах); професійно-творчий (психологічна сутність, принципи та методи професійної творчості).


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.14 + Ю941.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА791353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Братаніч Т. І. 
Фазові перетворення в інтерметалідах Tisub3/subSn і Tisub2/subSn під час їх взаємодії з воднем / Т. І. Братаніч, О. В. Кучерявий, В. В. Скороход, Л. І. Копилова, М. О. Крапівка // Порошковая металлургия. - 2014. - № 1/2. - С. 117-124. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К235.160.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28502 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Кучерявий О. 
Значення вітчизняних наукових розробок з проблем алелопатії для потреб сільського господарства (друга половина XX - початок XXI ст.) / О. Кучерявий // Соціум. Документ. Комунікація. Сер. Іст. науки. - 2018. - Вип. 6. - С. 100-116. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Здійснено стислий історичний огляд застосування заорювання в грунт зеленої маси рослин або сидерації в якості зеленого добрива. Акцентовано увагу щодо надмірної сучасної інтенсифікації сільськогосподарських угідь, застосування монокультур що негативно впливає на родючість грунтів, якість урожаю та погіршення екологічних умов загалом. Детально розглянуто методологію практичного використання алелопатичних підходів, а також перспективи і шляхи подальшого їх використання у науковій агрономії, рослинництві, лісівництві, луківництві та інших прикладних біологічних науках. Проаналізовано наукові напрями з проблем алелопатії, надано коротку характеристику розробкам, що проводилися вітчизняними вченими у другій половині XX - початку XXI ст. Зроблено висновки, що використання отрутохімікатів, мінеральних добрив тощо сприяє руйнації природних зв'язків, збіднює біорізноманіття в агроценозах, посилює негативний вплив на грунт, що відбивається на всіх взаємодіючих складових агроландшафтів. Наголошено на необхідності зміни сучасної агрохімічної концепції землеробства на агробіологічну.


Індекс рубрикатора НБУВ: П131

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74618:Іст.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кучерявий О. В. 
Становлення та розвиток алелопатії в Україні: сільськогосподарський аспект (друга половина XX – початок XXI століття) : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.07 / О. В. Кучерявий; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. - Переяслав, 2020. - 27 c. - укp.

Проведено комплексне науково-історичне дослідження, у якому на основі використання різнобічної джерельної бази та методологічних підходів надано аналіз розвитку наукових основ вітчизняної алелопатії як одного із складових напрямів сільськогосподарської дослідної справи. Визначено історичні особливості становлення і розвитку наукової думки з проблеми дослідження. З’ясовано внесок науково-дослідних установ, вищих навчальних закладів та окремих особистостей у розвиток теоретико-методологічних основ та практичного впровадження сільськогосподарської алелопатії в Україні. Виділено й узагальнено основний спектр досліджень з проблем алелопатії. Проаналізовано науковий внесок фундатора вітчизняної алелопатії А.М. Гродзинського та його наукової школи для подальших досліджень алелопатичних особливостей у різних типах фітоценозу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*805.6*801.313 г(4УКР) + П05 г(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА447402 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кучерявий О. М. 
Організаційно-методичні засади впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.01 / О. М. Кучерявий; Національний університет фізичного виховання і спорту України. - Київ, 2021. - 20 c. - укp.

Розглянуто питання визначення предметної галузі олімпійської освіти як перспективного напряму гуманітарної освіти та гуманістичного виховання. Розроблено моделі олімпійської освіти з використанням сучасних інформаційних і дистанційних технологій. Здійснено аналіз науково-методичної літератури, узагальнення досвіду провідних вітчизняних і зарубіжних фахівців стосовно форм і методів дистанційного навчання, визначено їх можливості в олімпійській освіті. Диференційовано предметну галузь олімпійської освіти стосовно до різних контингентів молоді, яка навчається. Надано характеристику організаційно-управлінським моделям олімпійської освіти, що застосовуються в сучасному світі (міжнародний досвід), принципам і напрямам застосування дистанційних технологій у центрах олімпійських досліджень та освіти. Узагальнено досвід олімпійської освіти, визначено основні форми та напрями дистанційного навчання в центрах олімпійських досліджень та освіти в різних країнах світу, що стало підставою для розробки й упровадження дистанційних технологій у систему олімпійської освіти в Україні. Визначено зміст, організаційно-функціональну структуру, вплив зовнішніх і внутрішніх чинників інформаційно-освітнього середовища дистанційного навчання в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання і спорту України. На основі проведеного дослідження стверджено, що розроблений модуль дистанційної освіти "Олімпійська спадщина" в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання та спорту України доцільно розглядати як інструмент підвищення рівня освіти в галузі фізичної культури і спорту згідно з Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року та Положенням про дистанційне навчання, затвердженим Наказом МОН № 466 у 2013 р. За результатами дослідження розроблено типову дистанційну модель олімпійської освіти для Центрів олімпійських досліджень та освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ч514(0)90 р + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА451622 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського