Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Кловак Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Кловак Г. Т. 
Підготовка майбутнього вчителя-дослідника: теорія і практика : Моногр. / Г. Т. Кловак; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2004. - 318 c. - Бібліогр.: с. 264-305. - укp.

Розглянуто підготовку майбутнього вчителя-дослідника як педагогічну проблему сучасної вищої школи, а також наукову школу як психолого-педагогічний механізм забезпечення його фахової підготовки. Висвітлено проблему дослідницької діяльності в педагогічній спадщині В.Сухомлинського, а також особливості становлення та історичного розвитку студентської науково-дослідної роботи в педагогічній освіті України.

Рассмотрены подготовка будущего учителя-исследователя как педагогическая проблема современной высшей школы, а также научная школа как психолого-педагогический механизм обеспечения его специальной подготовки. Освещены проблема исследовательской деятельности в педагогическом наследии В.Сухомлинского, а также особенности становления и исторического развития студенческой научно-исследовательской работы в педагогическом образовании Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч30е

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кловак Г. Т. 
Основи педагогічних досліджень : Навч. посіб. для студ. пед. спец. вищ. навч. закл. / Г. Т. Кловак. - Чернігів, 2003. - 259 c. - укp.

Проаналізовано дослідницьку діяльність як важливу складову роботи вчителя сучасної школи. Розкрито зміст і організаційну структуру наукових досліджень в Україні. Описано систему організації науково-дослідної роботи студентів педагогічного вищого навчального закладу. Наведено загальну характеристику методів педагогічного дослідження. Висвітлено основні етапи проведення експериментального дослідження. Розглянуто основні функції педагогічної діагностики. Викладено основні вимоги до оформлення та визначено критерії оцінювання наукової роботи.

Проанализирована исследовательская деятельность как важная составная работы учителя современной школы. Раскрыты содержание и организационная структура научных исследований в Украине. Описана система организации научно-исследовательской работы студентов педагогического высшего учебного заведения. Приведена общая характеристика методов педагогического исследования. Освещены основные этапы проведения экспериментального исследования. Рассмотрены основные функции педагогической диагностики. Изложены основные требования к оформлению и определены критерии оценки научной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч30е(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА643030 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Біда О. А. 
Підготовка вчителя до впровадження нових технологій навчання в сільській початковій школі : Моногр. / О. А. Біда, Г. П. Волошина, М. В. Картель, Г. Т. Кловак, Г. І. Коберник; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2002. - 230 c. - Бібліогр.: с. 221-229. - укp.

Розглянуто питання підвищення професійного рівня майбутніх учителів, оволодіння новими технологіями навчання, спрямованими на особистісний розвиток кожного учня сільської школи відповідно до його здібності. Проаналізовано особливості формування умінь здійснювати інтеграцію, диференціацію та індивідуалізацію навчання та виховання дітей, а також забезпечення готовності до роботи в комплексі школа - дитячий садок.

Рассмотрены вопросы повышения эффективности профессионального уровня будущих учителей, освоения ими новых технологий обучения, направленными на личностное развитие каждого ученика сельской школы в соответствии с его способностями. Проанализированы особенности формирования умений осуществлять интеграцию, дифференциацию и индивидуализацию обучения и воспитания детей, а также обеспечения готовности к работе в комплексе школа - детский садик.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633645 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Баліцька Н. Г. 
Використання інтерактивних технологій навчання в професійній підготовці майбутніх учителів : Моногр. / Н. Г. Баліцька, О. А. Біда, Г. П. Волошина, П. М. Волошин, М. В. Картель, Г. Т. Кловак, Г. І. Коберник, О. А. Комар, В. Г. Кузь, Л. В. Пироженко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2003. - 138 c. - Бібліогр.: 165 назв. - укp.

Розглянуто питання підвищення якості підготовки студентів, магістрантів з використанням інтерактивних технологій, а також їх підготовки до впровадження інтерактивного навчання і виховання у практику роботи початкової школи. Розкрито сутність інтерактивного навчання, висвітлено історію його становлення і розвитку.

Рассмотрены вопросы повышения качества подготовки студентов, магистрантов с использованием интерактивных технологий, а также их подготовки к внедрению интерактивного обучения и воспитания в практику работы начальной школы. Раскрыта сущность интерактивного обучения, освещена история его становления и развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645820 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кловак Г. Т. 
Педагогіка наукової школи : Навч.-метод. посіб. для вищ. пед. навч. закл. / Г. Т. Кловак. - Чернігів, 2004. - 208 c. - укp.

Розкрито суть поняття наукової школи (НШ), її ознаки, визначено типи. Наведено загальну характеристику науково-педагогічної школи, виявлено основні ознаки її існування. Розглянуто історію становлення НШ в організації студентської науки, проаналізовано внесок М.І.Пирогова, В.Б.Антоновича, В.І.Вернадського у розвиток студентської наукової діяльності. Запропоновано методику організації дослідницької діяльності учнів. Розкрито суть поняття творчості, визначено умови розвитку творчого потенціалу особистості.

Раскрыты содержание понятия научной школы (НШ), ее признаки, определены типы. Приведена общая характеристика научно-педагогической школы, выявлены основные признаки ее существования. Рассмотрена история становления НШ в организации студенческой науки, проанализирован вклад М.И.Пирогова, В.Б.Антоновича, В.И.Вернадского в развитие студенческой научной деятельности. Предложена методика организации исследовательской деятельности учеников. Раскрыто содержание понятия творчества, определены условия развития творческого потенциала личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 я73 + Ч481.268 я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647352 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кловак Г. Т. 
Генеза підготовки майбутнього вчителя до дослідницької педагогічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець XIX - XX століття) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Г. Т. Кловак; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2005. - 40 c. - укp.

У контексті історії педагогіки України та інших європейських країн уперше здійснено комплексне дослідження генези підготовки майбутнього вчителя до дослідницької педагогічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України кінця XIX - XX ст. Зазначену проблему висвітлено у процесі становлення та розвитку дослідницької педагогічної діяльності у загальноосвітній і вищій школі. Досліджено питання щодо еволюції мети, змісту, методів, форм і засобів організації студентської науково-дослідної діяльності у вищій педагогічній освіті України на різних етапах її функціонування. Запропоновано та обгрунтовано модель ступеневої підготовки майбутнього вчителя до даної діяльності за сучасних умов неперервної педагогічної освіти. Розроблено навчальні програми та навчально-методичні посібники для викладачів і студентів, які впроваджено до навчального процесу вищих педагогічних навчальних закладів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.513(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336966 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кловак Г. Т. 
Дослідницька діяльність як важлива складова роботи вчителя сучасної школи / Г. Т. Кловак // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12. - С. 253-256. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розкрито вплив педагогічної дослідницької діяльності на розвиток учителя як особистості та фахівця.

Раскрыто влияние педагогической исследовательской деятельности на развитие учителя как личности и профессионала.

The article deals with the influence of pedagogic research activities on the development of a teacher as a personality and a professional.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського