Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Караманов О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Караманов О. В. 
Розвиток реформаторських ідей освіти і виховання у Східній Галичині в першій третині ХХ ст. : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О. В. Караманов; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2004. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу теоретико-практичної спадщини найвідоміших представників педагогічної думки, науково-педагогічної літератури, архівних докунметів й педагогічної періодики визначено історичні та соціокультурні передумови й особливості розвитку реформаторської педагогіки у Східній Галичині, виокремлено її головні ідеї та течії. Розкрито роль українських, польських, єврейських учених у популяризації реформаторських педагогічних ідей в галицькому шкільництві впродовж першої третини XX ст. Висвітлено тенденції поширення ідей трудової школи, "вільного виховання", експериментальної педагогіки та психології, релігійної педагогіки у теорії та практиці освіти краю. Виявлено можливості їх практичного застосування у сфері освіти сучасної України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Караманов О. В. 
Музейна педагогіка в навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи / О. В. Караманов // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 3. - С. 5-12. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано особливості реалізації різних моделей взаємодії вчителя й учня у просторі музею, визначено умови використання методів і прийомів музейної педагогіки на інтегрованих заняттях для учнів різного віку, обгрунтовано застосування музейно-педагогічних методів у сучасній практиці школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Караманов О. В. 
Взаємодія музею і школи у контексті демократичних освітніх перетворень (досвід України і Польщі) / О. В. Караманов // Шлях освіти. - 2009. - № 2. - С. 19-23. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що питання взаємодії музею і школи у сфері освіти посідають чільне місце у формуванні сучасних дидактичних технологій, а музейна педагогіка перебуває на "своєрідному перетині" традиційної, академічної та неформальної освіти. Досліджено тенденції й особливості в розробці музейної освіти дослідниками Україні та Польщі, починаючи з 1970-х рр. Вивчено зміст і форми музейно-педагогічної взаємодії у навчально-виховному процесі України та Польщі. Розкрито досвід виконання проектів і програм, за якими в Україні реалізується співпраця між музеями та школами, зокрема, за проектами "Музейна педагогіка" та "Дім Блещунова".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч774(4УКР) + Ч421.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Караманов О. В. 
Музейна педагогіка в контексті багатокультурного освітнього середовища в Україні / О. В. Караманов // Шлях освіти. - 2012. - № 2. - С. 8-11. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Узагальнено головні аспекти розвитку музейної педагогіки на засадах багатокультурності у системі вітчизняної освіти. Визначено пріоритетні завдання культурно-освітньої діяльності в музейних закладах для організації демократичного навчального середовища. Відзначено, що у сучасному європейському освітньому просторі з’являється багато нових форм і методів організації навчальних занять, до яких залучаються музеї, культурно-історичні центри, архітектурні пам’ятки. Звернено увагу на те, що крізь призму музейно-педагогічної взаємодії кожна навчальна дисципліна може репрезентувати нові можливості світу, науки, технологій, виявити різні моделі й культуру нашої поведінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ч77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Караманов О. В. 
Проблема співвідношення цілей і очікуваних результатів уроку у процесі формування національного курикулуму / О. В. Караманов // Постметодика. - 2009. - № 1. - С. 2-6. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено способи визначення цілей й формулювання очікуваних результатів уроку, проаналізовано їх співвідношення у контексті традиційного та діяльнісного підходів до організації процесу навчання. Обгрунтовано важливість цільового компонента в структурі змісту освіти як одного з чинників процесу формування національного курикулуму. Акцентовано на необхідності вміти методично грамотно визначати мету/цільові завдання/очікувані результати уроку для успішної мотивації учнів до навчальної діяльності.

Исследованы способы определения целей и формулирование ожидаемых результатов урока, проанализировано их соотношение в контексте традиционного и деятельностного подходов к организации процесса обучения. Обоснована значимость целевого компонента в структуре содержания образования как одного из факторов процесса формирования национального куррикулума. Отмечена важность умения методически грамотно определять цель/целевые задания/ожидаемые результаты урока для успешной мотивации учеников в процессе учебной деятельности.

The author analyses the issue of lesson's aim and expected results defining, their correlation in the context of traditional and experiential approaches to curriculum development. He stresses the significance of core component in the structure of curriculum as one of the means of national curriculum development and bases his arguments on the imptance of skillful educational tasks expected results defining to motivate student successful educational activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Караманов О. В. 
Музей - школа - університет: особливості педагогічної взаємодії в сучасному "суспільстві знань" / О. В. Караманов // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 4. - С. 44-50. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Вивчено проблеми взаємодії музею, школи та університету в сучасному інформаційному суспільстві. Визначено умови ефективності освітнього процесу в "суспільстві знань" і роль музею як центру соціальної адаптації особистості до культурного середовища у процесі діалогу з цінностями мистецтва, історії, літератури. Проаналізовано українські та польські ініціативи в галузі вищої школи (на прикладі кафедри педагогіки Львівського національного університету та Інституту педагогіки Ягєллонського університету у Кракові) з розробки й апробації для студентів спецкурсів з музейної педагогіки у контексті підготовки майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін, а також регіональні шкільні проекти ("Школа і музей - працюємо разом"). Виокремлено основні тенденції педагогічної діяльності музеїв в інформаційному суспільстві, акцентовано на її інтерактивному характері у процесі розширення культурного та освітнього простору середньої й вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ч77 + Ч489.511.465

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Караманов О. В. 
Діяльність єзуїтського науково-виховного закладу в Бонковичах у процесі реформаторських змін в педагогіці Галичини / О. В. Караманов // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 36. - С. 70-72. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано особливості функціонування єзуїтського науково-виховного закладу в Бонковичах у контексті реформаторських змін у педагогіці Галичини (кінець ХІХ - початок ХХ ст.). Акцентовано увагу на переосмисленні ролі єзуїтських шкіл у розвитку шкільництва в контексті педагогічного персоналізму.

Проанализированы особенности функционирования иезуитского научно-воспитательного учреждения в Бонковичах в контексте реформаторских изменений в педагогике Галиции (конец ХІХ - начало ХХ вв.). Акцентировано на переосмыслении роли иезуитских школ в развитии образования в контексте педагогического персонализма.

The peculiarities of a Jesuitical scientifically-educational establishment functioning in Bonkovytchi in the context of reformatory changes in pedagogics of Galicia (19-20th centuries) are analysed. It is accented on the reconsideration of Jesuitical schools' role in the education development in the context of pedagogic personalizm trend.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Караманов О. 
Музейна педагогіка як засіб формування професійних цінностей студента-історика / О. Караманов // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 119-125. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Виявлено роль музейної педагогіки у фаховій підготовці студента-історика на підставі формування комунікативних навичок та удосконалення викладу історичних дисциплін у школі. З'ясовано сутність терміна "музейна педагогіка" шляхом вивчення різних наукових джерел. Проаналізовано форми та методи співпраці з учнями в музеї під час проведення інтегрованих занять з історії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч77в2:Ч30

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Караманов О. 
Роль музейної педагогіки у процесі соціалізації особистості / О. Караманов // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22. - С. 58-64. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано роль музейної педагогіки у процесі формування загальної культури особистості. Розглянуто питання соціалізації людини під час взаємодії з музейним середовищем. Акцентовано на комунікативному аспекті цієї діяльності задля ефективності навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч771.0 + Ю952.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Караманов О. 
"Я створюю музейний експонат": сучасні освітні технології у процесі підготовки історика / О. Караманов // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 23. - С. 120-127. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано різні аспекти підготовки майбутнього фахівця-історика засобами музейної педагогіки. Акцентовано на ролі сучасних освітніх технологій у виробленні навичок наукового пошуку інформації з музейних першоджерел, професійної інтерпретації музейних експонатів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч771.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Караманов О. 
Сучасні підходи до організації навчання молодших школярів у контексті музейної педагогіки / О. Караманов, Д. Сулімова // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 24. - С. 109-118. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Узагальнено сучасні підходи до організації навчання з учнями молодшого шкільного віку засобами музейної педагогіки. Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти взаємодії та форми організації навчання молодших школярів у музейному середовищі, виокремлено особливості розвитку їх пізнавальних інтересів та навичок спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч771.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Караманов О. В. 
Ідея мультикультуралізму у процесі демократизації освіти в Україні / О. В. Караманов // Американська філософія освіти очима українських дослідників : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 22 груд. 2005 р. - 2005. - С. 61-66. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На основі узагальненого досвіду розвитку ідей мультикультуралізму - сучасної "ідеології освіти" в США, - визначено оптимальні умови її застосування в реформуванні вітчизняної освітньої системи. Проаналізовано хід оновлення американської філософії освіти від біхевіоризму до конструктивізму з позицій громадянського суспільства. Теоретично обгрунтовано значення мультикультуралізму для формування демократичних цінностей та етнічної толерантності в Україні.

На основе обобщённого опыта развития идеи мультикультурализма - современной "идеологии образования" в США, - определены оптимальные условия её использования в реформировании отечественной образовательной системы. Проанализирован процесс обновления американской философии образования от бихевиоризма до конструктивизма с позиций гражданского общества. Теоретически обосновано значение мультикультурализма для формирования демократических ценностей и этнической толерантности в Украине.

The best conditions of the US multiculturalism concept application for the Ukrainian education are defined. The development of American education philosophy starting with behaviorism to constructivism are analyzed form the viewpoint of civic society.The meaning of multiculturalism for democratic values and ethnical tolerance development is theoretically grounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в01

Шифр НБУВ: ВС41506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Караманов О. В. 
Теорія і практика педагогічної діяльності музеїв в сучасному освітньому просторі України : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. В. Караманов; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. - Старобільськ, 2020. - 44 c. - укp.

Розкрито проблеми визначення особливостей, змісту та напрямів педагогічної діяльності музеїв України в сучасному освітньому просторі. Розглянуто концептуальні засади організації музейної комунікації з учнівською та студентською молоддю, визначено моделі співпраці викладача, вчителя та музейного педагога на експозиції. Обгрунтовано авторську модель педагогічної діяльності музеїв. Особливу увагу зосереджено на розумінні музею як центру освіти та навчання в сучасному "суспільстві знань", психолого-педагогічних особливостях взаємодії музеїв із закладами освіти, основних напрямах та перспективах педагогічної діяльності музеїв в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 е(4УКР) л6 + Ч774(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА447270 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Динаміка освітніх процесів та підготовка майбутніх фахівців у системі вищої освіти: відповідь на сучасні суспільні запити : колект. монографія / Ю. Д. Заячук, О. В. Караманов, В. С. Федина-Дармохвал, Р. Р. Михайлишин, О. В. Караманов, Н. Б. Лозинська , Н. В. Долінська, О. І. Клонцак, Г. П. П'ятакова, Х. І. Калагурка, Т. В. Равчина ; ред.: Д. Д. Герцюк, Ю. Д. Заячук; Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2020. - 249 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Узагальнено результати досліджень, присвячених аналізу світового досвіду організації сучасного простору вищої освіти та питанню професійної підготовки майбутніх фахівців, що здатні бути ефективними в сучасних суспільних реаліях. Матеріали подано як спробу пошуку відповідей системи вищої освіти на сучасні суспільні запити. Проанлізовано результати науково-дослідної тематики кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка, а саме "Професійна і соціально-педагогічна підготовка майбутніх фахівців у системі вищої освіти України: історико-педагогічні аспекти, дидактичні підходи, інноваційні технології" та "Динаміка сучасних освітніх процесів в Україні та за кордоном: порівняльний аналіз".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.2 + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА854018 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Караманов О. В. 
Педагогічна діяльність музеїв в сучасному освітньому просторі України : монографія / О. В. Караманов; Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів : Сполом, 2020. - 451 c. - Бібліогр.: с. 391-451 - укp.

Проаналізовано особливості, зміст і напрями педагогічної діяльності музеїв України в умовах сьогодення. Розглянуто концептуальні засади організації музейної комунікації з різновіковою аудиторією відвідувачів, визначено різні моделі співпраці викладача ВЗО, вчителя та музейного педагога на експозиції. Особливу увагу зосереджено на розумінні музею як центру освіти і навчання в сучасному "суспільстві знань", психолого-педагогічним особливостям взаємодії музеїв із закладами освіти, міжкультурному дискурсу, основним напрямам та перспективам педагогічної діяльності музеїв в сучасному освітньому просторі. Наведено теоретико-методичні основи педагогічної діяльності сучасних музеїв. Охарактеризовано особливості взаємодії музеїв із закладами освіти України. Досліджено напрями педагогічної діяльності музеїв в освітньому просторі України. Репрезентовано освітні ініціативи музеїв. Висвітлено перспективи розвитку педагогічної діяльності музеїв в сучасному освітньому просторі України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч777.11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865478 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського